abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31733289
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, zelfvertrouwen blijven wij in ieder geval hebben, jullie zakken altijd weer wat dieper...

Maar goed, gebed zonder eind natuurlijk...
Jullie het zelfvertrouwen, wij de punten, suits me .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31733840
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31733875
Jottem!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31733892
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
Dank je MM!!!!!!!!

Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, maar is het wat die Don Vito?
Yeah baby Yeah!
pi_31734025
Mwah, jonge debutant en al gescoord. Maar zal wel voor Jong PSV zijn dan eerst.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31734067
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Mwah, jonge debutant en al gescoord. Maar zal wel voor Jong PSV zijn dan eerst.
Lijkt me ook, we moeten nu niet gaan overdrijven met die jonkies he
Yeah baby Yeah!
pi_31735238
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ben niet zo van de hoofdtribune, ooit 3 wedstrijden in de CL gezeten (oa die rampwedstrijd tegen arsenal) en als 1 seconden staat hoor je al ZITTEN nee geef mij maar oost
Nou ik vond het wel erg cool dat je vooraf gewoon lekker dicht op de voorbereiding zit van de 2 ploegen en de sfeer en spanning kan meeproeven als je een uurtje vantevoren al aanwezig bent. Sierd de Vos stond naast me bij de spelerstunnel, Westerhof zat te discusieeren met van Gaal en Scheringa over het veld (misschien wil AZ ook wel die lampen die PSV heeft en toch geen kunstgras). Die Versatel-freaks allemaal om me heen stressen met cameracrews etc. En je krijgt evengoed de sfeer mee van Oost tijdens de wedstrijd, die muur van geluid schreeuwt zo in je oren rechts van je. Bovendien zaten er erg veel kippetjes op Zuid.

Heb ook wel eens op GG gezeten, en dan krijg je gewoon veel minder mee van Oost. Ik vraag me trouwens wel altijd af of dat nooit gezeik geeft op Oost als je daar kaartjes van hebt, want het is daar toch allemaal hussel-doorelkaar-staan zonder controle en zonder stoeltjesnummers ? Althans, die zijn er misschien wel maar daar wordt volgens mij nooit rekening mee gehouden. Als jij bij je maten wil gaan staan dan mag of kan dat volgens mij. Kan me voorstellen dat dat wel eens gezeik geeft.
pi_31735348
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Nou ik vond het wel erg cool dat je vooraf gewoon lekker dicht op de voorbereiding zit van de 2 ploegen en de sfeer en spanning kan meeproeven. Sierd de Vos stond naast me bij de spelerstunnel, Westerhof zat te discusieeren met van Gaal en Scheringa over het veld (misschien wil AZ ook wel die lampen die PSV heeft en toch geen kunstgras). Die Versatel-freaks allemaal om me heen met cameracrews etc. En je krijgt evengoed de sfeer mee van Oost tijdens de wedstrijd, die muur van geluid schreeuwt zo in je oren rechts van je. Bovendien zaten er erg veel kippetjes op Zuid.

Heb ook wel eens op GG gezeten, en dan krijg je gewoon veel minder mee van Oost. Ik vraag me trouwens wel altijd af of dat nooit gezeik geeft op Oost als je daar kaartjes van hebt, want het is daar toch allemaal hussel-doorelkaar-staan zonder controle en zonder stoeltjesnummers ? Althans, die zijn er misschien wel maar daar wordt volgens mij nooit rekening mee gehouden. Als jij bij je maten wil gaan staan dan mag of kan dat volgens mij. Kan me voorstellen dat dat wel eens gezeik geeft.
Als je wat later bent sta je boven, ook al is je plaatsje beneden, maar iedereen die er al lang komt heeft zijn eigen plaats en alleen onderin is het nog weleens hommeles, bovenin niet.
Yeah baby Yeah!
pi_31735508
Sja, je moet het maar net weten. Er zijn heel wat dodo's van Oost die hun kaartjes duur verpatsen. Afgelopen seizoen nog achterlijke taferelen meegemaakt met die gasten die zich 300 euri per kaartje vroegen bij het stadion net voor de wedstrijd, voor de kraker tegen Milan in de halve finale CL. Als je dan als nietsvermoedende n00b die wedstrijd wil zien als liefhebber, maar dan dus terechtkomt in dat vak dan kom je wel voor rare verrassingen als je op zoek gaat naar je plek.
pi_31735606
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sja, je moet het maar net weten. Er zijn heel wat dodo's van Oost die hun kaartjes duur verpatsen. Afgelopen seizoen nog achterlijke taferelen meegemaakt met die gasten die zich 300 euri per kaartje vroegen bij het stadion net voor de wedstrijd, voor de kraker tegen Milan in de halve finale CL. Als je dan als nietsvermoedende n00b die wedstrijd wil zien als liefhebber, maar dan dus terechtkomt in dat vak dan kom je wel voor rare verrassingen als je op zoek gaat naar je plek.
Dan moet je ook niet echt gaan zoeken, maar gewoon ergens gaan staan dat gebeurt overal in het staduion, de onderste rijen zijn altijd overbevolkt.
Yeah baby Yeah!
pi_31735666
Nou dat is verderest nergens in het stadion hoor, de rest is allemaal zitten, en als je daar halverwege de match pas aan komt kakken dan nog zal je stoeltje zeker leeg zijn. Maar goed, Oost is de uitzondering en daar staan ze allemaal, en ik zit er ook niet mee want het heeft wel wat. Maar een vader met kids die een PSV CL avondje wil zien zal wel voor surprises komen te staan als het zijn eerste PSV bezoekje is.
pi_31735756
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Nou dat is verderest nergens in het stadion hoor, de rest is allemaal zitten, en als je daar halverwege de match pas aan komt kakken dan nog zal je stoeltje zeker leeg zijn. Maar goed, Oost is de uitzondering en daar staan ze allemaal, en ik zit er ook niet mee want het heeft wel wat. Maar een vader met kids die een PSV CL avondje wil zien zal wel voor surprises komen te staan als het zijn eerste PSV bezoekje is.
Als je met kids of de familie komt heb je onder op Oost eigenlijk niets te zoeken inderdaad, maar daar gaan die mensen ook niet heen.
Op T staan er altijd behoorlijk wat hoor, zeker onderaan en wordt er alleen gezeten in de rust.
Yeah baby Yeah!
pi_31737258
Als Oost tegen West bezig is zie je duidelijk dat West het aflegt, heel snel zelfs
En ik weet niet waarom, iedere keer als ik ga dan wordt er gescoord aan mijn rechterkant, Oost dus
Zij krijgen alle spektakel van dichtbij te zien, en ik ook
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:09 #74
11102 knep
Mountainfreak
pi_31737821
PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 oktober 2005 @ 22:31:40 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31739024
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rommedahl speelt wel interlands voor een beter land.
beter land.... ach of een land nou goed is of slecht maakt me niet uit. maar de nationale 11 van de VS is een redelijk goede ploeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 oktober 2005 @ 22:35:21 #76
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31739145
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Nou ik vond het wel erg cool dat je vooraf gewoon lekker dicht op de voorbereiding zit van de 2 ploegen en de sfeer en spanning kan meeproeven als je een uurtje vantevoren al aanwezig bent. Sierd de Vos stond naast me bij de spelerstunnel, Westerhof zat te discusieeren met van Gaal en Scheringa over het veld (misschien wil AZ ook wel die lampen die PSV heeft en toch geen kunstgras). Die Versatel-freaks allemaal om me heen stressen met cameracrews etc. En je krijgt evengoed de sfeer mee van Oost tijdens de wedstrijd, die muur van geluid schreeuwt zo in je oren rechts van je. Bovendien zaten er erg veel kippetjes op Zuid.
het valt me sowieso op dat er de laatste jaren heel veel mooie kippetjes in t stadion zijn
quote:
neuh iedereen op Oost weet en tis er op verzoek van Oost zo gekomen. en als je op tijd bent heb je fatsoenlijke plekken
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:52:16 #77
11102 knep
Mountainfreak
pi_31739781
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef rubbereend het volgende:

neuh iedereen op Oost weet en tis er op verzoek van Oost zo gekomen. en als je op tijd bent heb je fatsoenlijke plekken
Ben ik helemaal met je eens. Is ook leuk wat vroeger in het stadion zijn. Beetje sfeer opsnuiven .
Beetje nuchter worden
pi_31743353
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, zelfvertrouwen blijven wij in ieder geval hebben, jullie zakken altijd weer wat dieper...

Maar goed, gebed zonder eind natuurlijk...
die arrogantie krijg je er ook nooit meer uit
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:41:47 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31743458
quote:
27/10/2005 - 'AC Milan zal meewerken bij eventuele wens Stam voor terugkeer'
(Gepost door RvN)

BRON: Football Italia

Tegenover het blad Football Italia zou de coach van AC Milan Carlo Ancelotti hebben laten weten dat zijn club Jaap Stam niet tegen zal houden als hij echt terugwil naar Nederland. 'Als Stam wil terugkeren naar Nederland dan zullen we daar open voor staan. Milan is geen club die iemand in de weg wil staan, maar Stam zal niet vertrekken voor juni.' In hetzelfde artikel bevestigde de zaakwaarnemer van Stam diens wens om terug te keren naar Nederland.
PSV Netwerk
Stam zelf hield zich op de vlakte en liet weten pas aan het einde van het seizoen een beslissing te nemen en zich nu volledig te willen concentreren op AC Milan.
PSV Netwerk
De zaakwaarnemer liet weten dat twee clubs interesse hebben getoond tot nu toe. Eerder werden PSV en Heerenveen genoemd, later gaf de zaakwaarnemer aan dat alleen Ajax en PSV de verdediger zou kunnen betalen omdat hij nog een doorlopend contract heeft.
hij komt........... hij komt............. de grote Jaap hij komt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31743526
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja, dat wordt spannend inderdaad, maar ik reken er al bijna op dat ie komt....
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:53:26 #81
81576 The_M
He, alles goed? Nee, 2 fout...
pi_31743752
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:44 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ja, dat wordt spannend inderdaad, maar ik reken er al bijna op dat ie komt....
Hij zou toch niet stiekem naar Ajax gaan?
pi_31743850
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:53 schreef The_M het volgende:

[..]

Hij zou toch niet stiekem naar Ajax gaan?
Dat kan ie eigenlijk niet maken, maar in voetbal is alles mogeljik en misschien vindt hij het een uitdaging omdat ie er nog nooit voor gespeeld heeft en het een topclub is.
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:59:46 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31743909
nou k ga er eigenlijk maar gewoon vanuit dat hij komt, k ben eigenlijk banger voor een club als Schalke als kaper, dat is ook in de buurt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31743928
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
nou k ga er eigenlijk maar gewoon vanuit dat hij komt, k ben eigenlijk banger voor een club als Schalke als kaper, dat is ook in de buurt
Maar hij wilde toch specifiek naar Nederland en in Nederland spelen?
Yeah baby Yeah!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:02:36 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31743988
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:00 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Maar hij wilde toch specifiek naar Nederland en in Nederland spelen?
hij wil naar Nederland ja, hij gaat in Kampen wonen, maarja dan is Schalke volgens mij net zo ver als Eindhoven
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31744009
de nieuwe banner vordert al met grote stappen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:04:06 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31744026
wanneer is de onthulling?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31744242
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:04 schreef rubbereend het volgende:
wanneer is de onthulling?
geen idee
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:14:55 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31744277
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:13 schreef pascalheister het volgende:

[..]

geen idee
dan wacht ik nog even met tromgeroffel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_31745190
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 00:41 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ik hoop het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')