abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 oktober 2005 @ 19:17:04 #51
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31732727
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_31732770
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Dus jullie achten jezelf gelijk aan FC Eindhoven? Zonder die lucky pingel was het 0-0 gebleven, sterker dan wij waren jullie namelijk niet
er bestaan nog dingen als tactiek en het spelen naar gelang de huidige score, zonder de onterechte pingel had het misschien ook 3-2 kunnen worden, daar is niets over te zeggen.

Maar PSv was niet zo goed als ik vooraf had gedacht nee en Ajax rommelde de hele wedstrijd maar wat aan zonder echt gevaarlijk te worden.
Beter slecht spelen dan 90 minuten lang je onkunde etaleren denk ik dan maar...

Eindhoven heeft denk ik totaal geen kans tegen Ajax, maar het blijft voetbal natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31732825
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hee, we hadden voor Rommedahl ook maar een jaar of 4 nodig om er een (zeer) nuttige speler van te maken .

Ik schat Beasley wel hoger in dan Rommedahl overigens, dus misschien komt die er met 2 jaar lang een basisplek terwijl hij kut speelt .
Rommedahl speelt wel interlands voor een beter land.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31732829
PSV was absoluut niet sterker dan Ajax, en wij rommelden niet de hele wedstrijd aan. Tot die onterechte strafschop waren er verscheidene kansen en ook daarna bleef het beste (tot die bal van Kone) van het spel voor Ajax.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_31732940
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
PSV was absoluut niet sterker dan Ajax, en wij rommelden niet de hele wedstrijd aan. Tot die onterechte strafschop waren er verscheidene kansen en ook daarna bleef het beste (tot die bal van Kone) van het spel voor Ajax.
Daar ligt meteen jullie probleem, het beste van het spel blijft voor jullie, de punten in Eindhoven .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31732996
En vooraf met zn allen schreeuwen dat het wel even 5-0 zou worden...
Nee, ik denk dat jullie zelfvertrouwen de afgelopen week onterecht een gigantische boost heeft gekregen. Vind ik niet erg, dan is de val die jullie maken straks alleen maar groter...
In Southern Sun
pi_31733089
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:26 schreef Da_Sandman het volgende:
En vooraf met zn allen schreeuwen dat het wel even 5-0 zou worden...
Hoho! Dat heb ik in ieder geval nooit geroepen. PSV speelt beroerd en ik vind het dan ook een godswonder dat we bovenaan staan. Dat zegt natuurlijk ook heel wat over de 17 clubs onder ons.
quote:
Nee, ik denk dat jullie zelfvertrouwen de afgelopen week onterecht een gigantische boost heeft gekregen. Vind ik niet erg, dan is de val die jullie maken straks alleen maar groter...
Over zelfvertrouwen wat onterecht een boost krijgt en daarna een diepe val maken moet een ajacied wel verstand hebben .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_31733122
Och, zelfvertrouwen blijven wij in ieder geval hebben, jullie zakken altijd weer wat dieper...

Maar goed, gebed zonder eind natuurlijk...
In Southern Sun
pi_31733138
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zeg ook niet dat PSV sterker was dan Ajax, ik zeg alleen dat PSV matig speelde en Ajax niet bij machte was om dat af te straffen.
Ajax was inderdaad de aanvallende ploeg, alleen was dat beeld waarschijnlijk omgekeerd als bijv Babel en niet Farfan in de 10e minuut een penalty had gekregen.
PSV heeft na de 1-0 op resultaat gespeeld en Ajax wilde er nog wat van maken. Ik vond beide teams onder hun niveau acteren, maar ze hadden ook een zware week achter de rug.
Yeah baby Yeah!
pi_31733208
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Och, zelfvertrouwen blijven wij in ieder geval hebben, jullie zakken altijd weer wat dieper...

Ik vind het trouwens wel knap als Ajax uit de wedstrijd inspiratie heeft opgedaan, ik zou eerder zeggen dat ze frustratie hebben meegenomen van het wéér niet scoren, het wéér punten verliezen (van een directe concurrent ditmaal, dus dubbel zo zwaar) en het wéér niet echt gevaarlijk worden.

Maar Ajax speelde inderdaad niet echt slecht en had simpelweg recht op een gelijkspel.
Yeah baby Yeah!
pi_31733289
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:30 schreef Da_Sandman het volgende:

Jullie het zelfvertrouwen, wij de punten, suits me .
pi_31733840
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
www.thuisuiteten.nl
pi_31733875
Jottem!
pi_31733892
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:55 schreef methodmich het volgende:
PSV volgt, net als Ajax, Feyenoord en nog 3 clubs uit de eredivisie, de 16-jarige Vito Wormgoor van DOVO. Leuk!
Dank je MM!!!!!!!!

Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, maar is het wat die Don Vito?
Yeah baby Yeah!
pi_31734025
Mwah, jonge debutant en al gescoord. Maar zal wel voor Jong PSV zijn dan eerst.
www.thuisuiteten.nl
pi_31734067
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Mwah, jonge debutant en al gescoord. Maar zal wel voor Jong PSV zijn dan eerst.
Lijkt me ook, we moeten nu niet gaan overdrijven met die jonkies he
Yeah baby Yeah!
pi_31735238
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef rubbereend het volgende:

[..]

k ben niet zo van de hoofdtribune, ooit 3 wedstrijden in de CL gezeten (oa die rampwedstrijd tegen arsenal) en als 1 seconden staat hoor je al ZITTEN nee geef mij maar oost
Nou ik vond het wel erg cool dat je vooraf gewoon lekker dicht op de voorbereiding zit van de 2 ploegen en de sfeer en spanning kan meeproeven als je een uurtje vantevoren al aanwezig bent. Sierd de Vos stond naast me bij de spelerstunnel, Westerhof zat te discusieeren met van Gaal en Scheringa over het veld (misschien wil AZ ook wel die lampen die PSV heeft en toch geen kunstgras). Die Versatel-freaks allemaal om me heen stressen met cameracrews etc. En je krijgt evengoed de sfeer mee van Oost tijdens de wedstrijd, die muur van geluid schreeuwt zo in je oren rechts van je. Bovendien zaten er erg veel kippetjes op Zuid.

Heb ook wel eens op GG gezeten, en dan krijg je gewoon veel minder mee van Oost. Ik vraag me trouwens wel altijd af of dat nooit gezeik geeft op Oost als je daar kaartjes van hebt, want het is daar toch allemaal hussel-doorelkaar-staan zonder controle en zonder stoeltjesnummers ? Althans, die zijn er misschien wel maar daar wordt volgens mij nooit rekening mee gehouden. Als jij bij je maten wil gaan staan dan mag of kan dat volgens mij. Kan me voorstellen dat dat wel eens gezeik geeft.
pi_31735348
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:39 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Nou ik vond het wel erg cool dat je vooraf gewoon lekker dicht op de voorbereiding zit van de 2 ploegen en de sfeer en spanning kan meeproeven. Sierd de Vos stond naast me bij de spelerstunnel, Westerhof zat te discusieeren met van Gaal en Scheringa over het veld (misschien wil AZ ook wel die lampen die PSV heeft en toch geen kunstgras). Die Versatel-freaks allemaal om me heen met cameracrews etc. En je krijgt evengoed de sfeer mee van Oost tijdens de wedstrijd, die muur van geluid schreeuwt zo in je oren rechts van je. Bovendien zaten er erg veel kippetjes op Zuid.

Heb ook wel eens op GG gezeten, en dan krijg je gewoon veel minder mee van Oost. Ik vraag me trouwens wel altijd af of dat nooit gezeik geeft op Oost als je daar kaartjes van hebt, want het is daar toch allemaal hussel-doorelkaar-staan zonder controle en zonder stoeltjesnummers ? Althans, die zijn er misschien wel maar daar wordt volgens mij nooit rekening mee gehouden. Als jij bij je maten wil gaan staan dan mag of kan dat volgens mij. Kan me voorstellen dat dat wel eens gezeik geeft.
Als je wat later bent sta je boven, ook al is je plaatsje beneden, maar iedereen die er al lang komt heeft zijn eigen plaats en alleen onderin is het nog weleens hommeles, bovenin niet.
Yeah baby Yeah!
pi_31735508
Sja, je moet het maar net weten. Er zijn heel wat dodo's van Oost die hun kaartjes duur verpatsen. Afgelopen seizoen nog achterlijke taferelen meegemaakt met die gasten die zich 300 euri per kaartje vroegen bij het stadion net voor de wedstrijd, voor de kraker tegen Milan in de halve finale CL. Als je dan als nietsvermoedende n00b die wedstrijd wil zien als liefhebber, maar dan dus terechtkomt in dat vak dan kom je wel voor rare verrassingen als je op zoek gaat naar je plek.
pi_31735606
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:46 schreef Edenoniphobic het volgende:
Sja, je moet het maar net weten. Er zijn heel wat dodo's van Oost die hun kaartjes duur verpatsen. Afgelopen seizoen nog achterlijke taferelen meegemaakt met die gasten die zich 300 euri per kaartje vroegen bij het stadion net voor de wedstrijd, voor de kraker tegen Milan in de halve finale CL. Als je dan als nietsvermoedende n00b die wedstrijd wil zien als liefhebber, maar dan dus terechtkomt in dat vak dan kom je wel voor rare verrassingen als je op zoek gaat naar je plek.
Dan moet je ook niet echt gaan zoeken, maar gewoon ergens gaan staan dat gebeurt overal in het staduion, de onderste rijen zijn altijd overbevolkt.
Yeah baby Yeah!
pi_31735666
Nou dat is verderest nergens in het stadion hoor, de rest is allemaal zitten, en als je daar halverwege de match pas aan komt kakken dan nog zal je stoeltje zeker leeg zijn. Maar goed, Oost is de uitzondering en daar staan ze allemaal, en ik zit er ook niet mee want het heeft wel wat. Maar een vader met kids die een PSV CL avondje wil zien zal wel voor surprises komen te staan als het zijn eerste PSV bezoekje is.
pi_31735756
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 20:51 schreef Edenoniphobic het volgende:
Nou dat is verderest nergens in het stadion hoor, de rest is allemaal zitten, en als je daar halverwege de match pas aan komt kakken dan nog zal je stoeltje zeker leeg zijn. Maar goed, Oost is de uitzondering en daar staan ze allemaal, en ik zit er ook niet mee want het heeft wel wat. Maar een vader met kids die een PSV CL avondje wil zien zal wel voor surprises komen te staan als het zijn eerste PSV bezoekje is.
Als je met kids of de familie komt heb je onder op Oost eigenlijk niets te zoeken inderdaad, maar daar gaan die mensen ook niet heen.
Op T staan er altijd behoorlijk wat hoor, zeker onderaan en wordt er alleen gezeten in de rust.
Yeah baby Yeah!
pi_31737258
Als Oost tegen West bezig is zie je duidelijk dat West het aflegt, heel snel zelfs
En ik weet niet waarom, iedere keer als ik ga dan wordt er gescoord aan mijn rechterkant, Oost dus
Zij krijgen alle spektakel van dichtbij te zien, en ik ook
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:09 #74
11102 knep
Mountainfreak
pi_31737821
PSV
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 oktober 2005 @ 22:31:40 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_31739024
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

Rommedahl speelt wel interlands voor een beter land.
beter land.... ach of een land nou goed is of slecht maakt me niet uit. maar de nationale 11 van de VS is een redelijk goede ploeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')