nee hoor. ik had helemaal geen haast. komt van nos teletekst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Verbal het volgende:
Je had zo'n haast met posten dat je een bronvermelding bent vergeten
V.
Het blijft inderdaad moeilijk voor "bepaalde" mensen om in te zien dat je ENERZIJDS tegen de onderdrukking van de Palestijnen kan zijn EN tegelijkertijd tegen de vernietiging van Israel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:38 schreef zoalshetis het volgende:
[q] had nooit gedacht dat palestijnenland frankrijk als eerste kritiek hierop zou geven, goede ontwikkeling wat dat betreft.
niet moeilijk wel frappant.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:44 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad moeilijk voor "bepaalde" mensen om in te zien dat je ENERZIJDS tegen de onderdrukking van de Palestijnen kan zijn EN tegelijkertijd tegen de vernietiging van Israel.![]()
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?quote:
Het is je mening, presenteer het dan niet als een feit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?
prima als jij het ziet als mijn mening en geen feit. kunnen we vanaf nu dan inhoudelijk op de zaak ingaan. wat zijn jullie meningen over deze nieuw gekozen man in iran?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is je mening, presenteer het dan niet als een feit.
Nogmaals: waarom is het 'frappant' als een land aangeeft het niet eens te zijn met de vernietiging van een ander land, althans, de oproep daartoe?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat ze als eersten openlijk kritiek geven op dit bericht. doen ze anders niet zo snel als het gaat om israel. maar dat had ik in de op al aangegeven, lezen lastig?
nogmaals het is opmerkelijk te noemen dat frankrijk als eerste hiermee komt. maar de kern is natuurlijk de zaak iran versus israel, ga daar eens op in.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nogmaals: waarom is het 'frappant' als een land aangeeft het niet eens te zijn met de vernietiging van een ander land, althans, de oproep daartoe?
En nee, lezen is niet moeilijk. Althans, niet voor mij.
V.
Waar moet ik op ingaan? Moet ik werkelijk nog mijn afkeuring over deze uitlatingen kenbaar maken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nogmaals het is opmerkelijk te noemen dat frankrijk als eerste hiermee komt. maar de kern is natuurlijk de zaak iran versus israel, ga daar eens op in.
je hebt ook de keuze om er niet op in te gaan, inplaast van kinderachtig lopen zeiken over mijn uitspraken en die van een fanatieke kloothommel links te laten liggen en nog harder te gaan gapen. blijf dan weg in het vervolg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Waar moet ik op ingaan? Moet ik werkelijk nog mijn afkeuring over deze uitlatingen kenbaar maken?
Okee dan: ik keur het af.
V.
heel erg dom. helaas zie ik op fok! steeds vaker mensen (zelfs mods) die het wel ok vinden wat die man zegt, en gaan dan in op de poster inplaats van het probleem, jammerlijk en enger dan ik gedacht had. wel goed om te weten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:27 schreef Hallulama het volgende:
Ahmadinejad: Wipe Israel off map
Hoe ENORM dom is die man?
Ben niet zo actief hier maar dat meen je toch niet ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heel erg dom. helaas zie ik op fok! steeds vaker mensen (zelfs mods) die het wel ok vinden wat die man zegt, en gaan dan in op de poster inplaats van het probleem, jammerlijk en enger dan ik gedacht had. wel goed om te weten.
Helaas zie ik op Fok! huilies die zelf domme uitspraken doen en wanneer iemand ze op hun hypocriete gedachten en postgedrag wijst, op een irritante wijze met eigen aannamen gaan komen en mensen uitspraken in de schoenen gaan schuiven. Erg jammerlijk en eng dat mensen met dergelijke oogkleppen bestaan...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:35 schreef zoalshetis het volgende:
heel erg dom. helaas zie ik op fok! .
neen. je bent niet de enige. oh en waar admins stond moet je mods lezen, my bad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef salutem het volgende:
[..]
Ben niet zo actief hier maar dat meen je toch niet ?
Admins die dat nieuwe beleid van Iran goedkeuren ?!
Ben ik dan de enige die weet dat die vent een terrorist is ?
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Helaas zie ik op Fok! huilies die zelf domme uitspraken doen en wanneer iemand ze op hun hypocriete gedachten en postgedrag wijst, op een irritante wijze met eigen aannamen gaan komen en mensen uitspraken in de schoenen gaan schuiven. Erg jammerlijk en eng dat mensen met dergelijke oogkleppen bestaan...
Neem aan dat iedereen dat wel weet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef salutem het volgende:
Ben ik dan de enige die weet dat die vent een terrorist is ?
Oogkleppen ? verklaart u nader?!, ik heb zelf 7 jaar in parijs gewoond dus weet er wel wat vanaf.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:47 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Neem aan dat iedereen dat wel weet.
Maargoed de TS kwakt een stukje neer, waarover iedereen het eens is. In Iran lopen een aantal fundamentalisten rond.
Het enige waar WEL over te discusieren valt zijn de oogkleppen van de TS met betrekking tot Frankrijk. En dan wordt er gehuild als mensen daar op in gaan...
Eerst moet dit nog even geregiseerd worden door cheney & co:quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef Hallulama het volgende:
Iran heeft zo z'n lot mooi bezegeld.
Je zou bijna denken aan een setup.
Ik ben benieuwd wanneer de jets opstijgen, deze maand nog, of de volgende maand, we zullen zien.
Als je je even inleest kan je het verhaal wat beter volgen…quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:51 schreef salutem het volgende:
Oogkleppen ? verklaart u nader?!, ik heb zelf 7 jaar in parijs gewoond dus weet er wel wat vanaf.
Dat ze in Fr palestijnen knuffelaars zijn is een feit.
Nogal logisch als je ziet wat er rondloopt in de gem. buitenwijk van een grote stad.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je hebt ook de keuze om er niet op in te gaan, inplaast van kinderachtig lopen zeiken over mijn uitspraken en die van een fanatieke kloothommel links te laten liggen en nog harder te gaan gapen. blijf dan weg in het vervolg.
Uhmmm... dit jaar toevallig nog nieuwsberichten meegekregen? Het is je kennelijk ontgaan dat het nieuws maandenlang werd gedomineerd door het bericht dat Israel juist Joodse nederzettingen in Palestijns gebied heeft ontmanteld en die gebieden heeft verlaten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:12 schreef KomMaar het volgende:
"Israel moet van de kaart geveegd worden"
Dat proberen de joden met de Palestijnen toch al?
juist ja. het frappante (dubbel p graag, als we dan toch vooral gaan mierenneuken op teksten van users inplaats van het nieuws) is dat frankrijk als eerste hiermee komt, dat is wat ik zei in mijn op. de taktiek van het woordjepakken is slim, maar haalt niet onderuit dat ik denk dat de iraanse president (for god sake, dus niet een of andere lulhannes) dit gezegd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:00 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Als je je even inleest kan je het verhaal wat beter volgen…
Frankrijk:
Komt op voor het Palestijnse volk
Komt op voor de Israëliërs
Niks frapants aan, maar gewoon consequent en menselijk.
Maar ik maak op uit jouw post dat ook jij graag meet met twee maten…![]()
en er toch raketten zijn afgeschoten op israelisch grondgebied, door, roffel roffel, palestijnen. de woorden van de president van iran zijn helaas waarheid en voor sommige users en mods niet echt belangrijk, liever gaan ze in op een bijzonderheid in de op, en niet het nieuwsbericht.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uhmmm... dit jaar toevallig nog nieuwsberichten meegekregen? Het is je kennelijk ontgaan dat het nieuws maandenlang werd gedomineerd door het bericht dat Israel juist Joodse nederzettingen in Palestijns gebied heeft ontmanteld en die gebieden heeft verlaten?
De amerikaanse regering die straks iran willen gaan aanvallen hebben ook niets gedaan toen de raad er hoeders de hervomingsgezinden van de kieslijsten weerden. Geen VN ingeschakeld omtrent het van de kieslijsten schrappen van deze mensen, alleen maar zitten zeiken over uranium, en met valse bewijzen op de proppen komen dat kunnen die amerikanen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:05 schreef dVTB het volgende:
De wereld heeft toegezien hoe orthodoxe, radicale geestelijken de 'democratische' verkiezingen hebben omgevormd tot een soort dictatuur. Nagenoeg alle hervormingsgezinde kandidaten werden door de Raad van Hoeders van de kieslijsten geweerd. De wereld deed niks. De wereld heeft gewoon toegelaten dat een extremist het heft in handen krijgt. Dezelfde mensen die nu niks doen afgezien van verontwaardigd reageren, staan straks vooraan om te protesteren wanneer Bush besluit om Iran binnen te vallen voor een grote schoonmaak.
met de opmerkingen van de president van het land iran heb je helemaal geen amerika meer nodig. israel heeft genoeg kernwapens om die grote mond te snoeren. "zij willen ons van de kaart vegen? dan doen we dat bij hun voordat ze het bij ons kunnen doen". logisch toch? erg dom om een nucleaire oorlog uit te lokken. israel blijft lekker in het land waar driedubbel en dwars voor betaald is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:36 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De amerikaanse regering die straks iran willen gaan aanvallen hebben ook niets gedaan toen de raad er hoeders de hervomingsgezinden van de kieslijsten weerden. Geen VN ingeschakeld omtrent het van de kieslijsten schrappen van deze mensen, alleen maar zitten zeiken over uranium, en met valse bewijzen op de proppen komen dat kunnen die amerikanen.
Hoe hypocriet wil je worden.
Ja, omdat een idioot zegt dat ie Israel van de kaart wil vegen ga je alvast dat land met de grond gelijk maken, lijkt me erg slim. Dr. Strangelove comes to mind.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de opmerkingen van de president van het land iran heb je helemaal geen amerika meer nodig. israel heeft genoeg kernwapens om die grote mond te snoeren. "zij willen ons van de kaart vegen? dan doen we dat bij hun voordat ze het bij ons kunnen doen". logisch toch? erg dom om een nucleaire oorlog uit te lokken. israel blijft lekker in het land waar driedubbel en dwars voor betaald is.
joehoe. wakker worden, het is geen idioot, maar een president!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:41 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, omdat een idioot zegt dat ie Israel van de kaart wil vegen ga je alvast dat land met de grond gelijk maken, lijkt me erg slim. Dr. Strangelove comes to mind..
Nou en, daar heb je tegenwoordig intelligence-diensten voor die kunnen zien of het uberhaupt mogelijk is en of er iets concreet van waar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
joehoe. wakker worden, het is geen idioot, maar een president!
Helemaal waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wie gaat er nu honderdduizenden mensen bombarederen om een zinnetje, dan ben je toch volslagen achterlijk .
dus we moeten verder geen aandacht schenken aan mensen die haat zaaien en hun droom verwittigen ten koste van het israelische volk? er is trouwens vandaag weer een aanslag gepleegd in israel. lekker laten gaan? maar hoever?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:44 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nou en, daar heb je tegenwoordig intelligence-diensten voor die kunnen zien of het uberhaupt mogelijk is en of er iets concreet van waar is.
Wie gaat er nu honderdduizenden mensen bombarederen om een zinnetje, dan ben je toch volslagen achterlijk .
Zei ik dat dan? Jij kwam met het argument dat israel hen maar moest gaan bombaredern voor het te laat was. Dat lijkt me eufemistisch gesteld een nogal simpele, voorbarige actie. Daar ging het mij om.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus we moeten verder geen aandacht schenken aan mensen die haat zaaien en hun droom verwittigen ten koste van het israelische volk?
quote:er is trouwens vandaag weer een aanslag gepleegd in israel. lekker laten gaan? maar hoever?
waarom haal je het belangrijkste zinnetje eruit? het is for god sake de president die dit roept... leuk voorbeeld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Jij kwam met het argument dat israel hen maar moest gaan bombaredern voor het te laat was. Dat lijkt me eufemistisch gesteld een nogal simpele, voorbarige actie. Daar ging het mij om.
[..]
.
Wie heeft het over laten gaan?
israel kan het zelf wel af. ze hebben al wat oorlogen gewonnen tegen het in "zee drijven" zoals de koran omschrijft. en dat ze daar wat bufferzones hebben gehaald is een doorn in het oog van de 'weldenkende jodenhater'. hun water bij de wijn is allang op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:58 schreef J_CDA het volgende:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/27471711/President_Iran:_Isra%EBl_van_de_kaart_vegen.html
Jammer dat Amerika het te druk heeft met Irak. Anders was Iran aan de beurt geweest voor een regime change.
En nu omschrijft de koran het weer, make up your mind.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
israel kan het zelf wel af. ze hebben al wat oorlogen gewonnen tegen het in "zee drijven" zoals de koran omschrijft. en dat ze daar wat bufferzones hebben gehaald is een doorn in het oog van de 'weldenkende jodenhater'. hun water bij de wijn is allang op.
dude jij bent toch op de hoogte van de overlevering die in de koran heeft geschreven dat mohamed de joden in zee heeft gedreven. ok welliswaar vrouwen en kinderen, maar hij als soldaat was er maar wat trots op. jammer dat mohamed zelf kon schrijven, noch lezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En nu omschrijft de koran het weer, make up your mind.![]()
Wat heeft de VS nou met een democratisch gekozen president te makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef Posdnous het volgende:
Als Israel op eigen houtje een land gaat bombarderen, omdat hun president heeft gezegd dat Israel van de kaart geveegd moet worden hebben we pas echt een 3de wereldoorlog.
Maar ik neem aan dat de VS echt wel wisten wat voor vlees ze in de kuip haalden met die president en ze rustig gewacht hebben tot ze Iran op een presenteerblaadje kregen.
Wil je zeggen dat je werkelijk in die schijnbeweging hebt getrapt? 2 dagen na de "ontmanteling" kwamen er weer diverse nieuwsberichten waaruit bleek dat ze aan de andere kant weer net zo goed huizen aan het neerplanten waren. Zie het Israel-Palestina topic...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:19 schreef dVTB het volgende:
[..]
Uhmmm... dit jaar toevallig nog nieuwsberichten meegekregen? Het is je kennelijk ontgaan dat het nieuws maandenlang werd gedomineerd door het bericht dat Israel juist Joodse nederzettingen in Palestijns gebied heeft ontmanteld en die gebieden heeft verlaten?
denk jij dat er nu al geen 3e wereld oorlog is? do u smell the coffee?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:11 schreef Posdnous het volgende:
Als Israel op eigen houtje een land gaat bombarderen, omdat hun president heeft gezegd dat Israel van de kaart geveegd moet worden hebben we pas echt een 3de wereldoorlog.
Maar ik neem aan dat de VS echt wel wisten wat voor vlees ze in de kuip haalden met die president en ze rustig gewacht hebben tot ze Iran op een presenteerblaadje kregen.
de andere kant was een welverdiende buffer. dat heb je nou eenmaal als je omringt wordt door mensen die je niet dulden terwijl je er nogmaals, dubbel en dwars voor betaald hebt. kom op zeg, moet ik nou moderators gaan wijzen op hun gebrekkige geschiedenis kennis?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je werkelijk in die schijnbeweging hebt getrapt? 2 dagen na de "ontmanteling" kwamen er weer diverse nieuwsberichten waaruit bleek dat ze aan de andere kant weer net zo goed huizen aan het neerplanten waren. Zie het Israel-Palestina topic...
Pff.. stel je niet aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk jij dat er nu al geen 3e wereld oorlog is? do u smell the coffee?
ik piep precies hetzelfde. als je mijn waarheid als piepen ziet that is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Pff.. stel je niet aan.
Als er daadwerkelijk nucleaire bommen op moslimlanden gemikt worden door Israel piep je nog wel anders.
Veel, zonder hen waren die verkiezingen nooit gelopen zoals ze zijn gelopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:15 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Wat heeft de VS nou met een democratisch gekozen president te maken![]()
Nee sorry, want wat je nu allemaal zegt is pure onzin en dat weet je zelf ook. Je kunt kennelijk geen enkel onderwerp bespreken zonder moslims erbij te betrekken. Misschien wordt het tijd voor je om die fetish eens los te laten. De profeet heeft weliswaar oorlog gehad met het joodse volk, maar vertel mij eens een volk dat nooit oorlog heeft gehad met Joden? Het erbij halen van de profeet heeft overigens weinig nut, vooral omdat het hier gaat om Sijieten en niet om Soennietenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dude jij bent toch op de hoogte van de overlevering die in de koran heeft geschreven dat mohamed de joden in zee heeft gedreven. ok welliswaar vrouwen en kinderen, maar hij als soldaat was er maar wat trots op. jammer dat mohamed zelf kon schrijven, noch lezen.
Misschien heb je de OP gemistquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Pff.. stel je niet aan.
Als er daadwerkelijk nucleaire bommen op moslimlanden gemikt worden door Israel piep je nog wel anders.
Zegt de persoon die even vermeld dat de 3e wereld oorlog al begonnen is..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de andere kant was een welverdiende buffer. dat heb je nou eenmaal als je omringt wordt door mensen die je niet dulden terwijl je er nogmaals, dubbel en dwars voor betaald hebt. kom op zeg, moet ik nou moderators gaan wijzen op hun gebrekkige geschiedenis kennis?
Wat een gelul. De VS heeft er niks van doen mee gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:17 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Veel, zonder hen waren die verkiezingen nooit gelopen zoals ze zijn gelopen.
Iran heeft geen kernwapens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Misschien heb je de OP gemist, maar ik denk toch echt dat deze eerst van Iran zullen komen.
Beetje goedgelovig, of niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Misschien heb je de OP gemist, maar ik denk toch echt dat deze eerst van Iran zullen komen.
dit onderwerp gaat over moslims versus joden (israeliers) de ff niet zo zielig en druk mij geen stempel op aub. het staat verdomme in jullie koran. lees die dan eerst eens en kom dan terug met je beschuldigingen jegens mij.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee sorry, want wat je nu allemaal zegt is pure onzin en dat weet je zelf ook. Je kunt kennelijk geen enkel onderwerp bespreken zonder moslims erbij te betrekken. Misschien wordt het tijd voor je om die fetish eens los te laten. De profeet heeft weliswaar oorlog gehad met het joodse volk, maar vertel mij eens een volk dat nooit oorlog heeft gehad met Joden? Het erbij halen van de profeet heeft overigens weinig nut, vooral omdat het hier gaat om Sijieten en niet om Soennieten![]()
Precies, in dit geval geldt dat een ezel zich 3 keer aan dezelfde steen moet stoten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben benieuwd of het dit keer ook 2 of 3 jaar duurt eer men toegeeft dat het toch niet erg geloofwaardige redenen waren om een land binnen te vallen.
Nee, bij machtshebbers in het Midden-Oosten, in het bijzonder de afgelopen jaren, heeft de VS totaal geen invloedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:19 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Wat een gelul. De VS heeft er niks van doen mee gehad.
nee daar werken ze aan. hoop dat ze voor die tijd van de "kaart geveegd zijn". de joden hebben recht op hun betaalde plek. leer anders vanavond nog ff de geschiedenis.quote:
Ja, de Indianen ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daar werken ze aan. hoop dat ze voor die tijd van de "kaart geveegd zijn". de joden hebben recht op hun betaalde plek. leer anders vanavond nog ff de geschiedenis.
de eerste oorlog tegen israel was idd niet gefinancierd door amerika. maar die hebben ze wel glansrijk gewonnen. moslims moeten begrijpen en accepteren dat de joden een veel sterker en slimmer volk zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, bij machtshebbers in het Midden-Oosten, in het bijzonder de afgelopen jaren, heeft de VS totaal geen invloed.
Jij wil een moslim de les lezen over wat er in de Koran staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit onderwerp gaat over moslims versus joden (israeliers) de ff niet zo zielig en druk mij geen stempel op aub. het staat verdomme in jullie koran. lees die dan eerst eens en kom dan terug met je beschuldigingen jegens mij.
de joden zijn de indianen van het middenoosten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de Indianen ook, what's your point.
luister nogmaals. ik ken de koran heel erg goed. jij niet blijkbaar. lees het nog eens beter, zonder die jodenhaatbril.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij wil een moslim de les lezen over wat er in de Koran staat.Je mag van mij alles vinden wat je wil alles denken wat je wil, maar presenteer je mening dan niet als feit. Dat heb ik eerder gezegd. Het gaat hier niet om moslims versus joden. Het gaat hier alleen om moslims versus joden in de ogen van RADICALEN. Zoals dus deze president, of orthodoxe joden.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Nu Israel zo'n sterke partners heeft kan het kwartje misschien wel eens anders vallen, weet jij veel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste oorlog tegen israel was idd niet gefinancierd door amerika. maar die hebben ze wel glansrijk gewonnen. moslims moeten begrijpen en accepteren dat de joden een veel sterker en slimmer volk zijn.
De geschiedenis ken ik maar al te goed. Gelukkig heeft de geschiedenis niets meer met de actualiteit te maken. Aan de hand van de geschiedenis een actueel probleem oplossen is achterlijk. Next to that is een groot deel van Israel natuurlijk gewoon toegewezen en is er geen reet voor betaald. De rest is gewoon gestolen van andere landen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daar werken ze aan. hoop dat ze voor die tijd van de "kaart geveegd zijn". de joden hebben recht op hun betaalde plek. leer anders vanavond nog ff de geschiedenis.
Nee ik moet het volgens jou juist MET die Jodenhaatbril lezen, want ik zie nu immers niets erover staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luister nogmaals. ik ken de koran heel erg goed. jij niet blijkbaar. lees het nog eens beter, zonder die jodenhaatbril.
Moslims zijn geen volkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste oorlog tegen israel was idd niet gefinancierd door amerika. maar die hebben ze wel glansrijk gewonnen. moslims moeten begrijpen en accepteren dat de joden een veel sterker en slimmer volk zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik moet het volgens jou juist MET die Jodenhaatbril lezen, want ik zie nu immers niets erover staan.
nee maar wel 'broeders'quote:
Het gaat hier toch specifiek om Iran en dan met over de laaste verkiezingen!!. Wat probeer je nou van het onderwerp af te dwalen???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, bij machtshebbers in het Midden-Oosten, in het bijzonder de afgelopen jaren, heeft de VS totaal geen invloed.
Namens zijn mensen heb ik nergens zien staan nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ken je eigen geschriften niet. jammer, laten we het nu weer hebben over een president die namens de mensen in zijn land (moslims) zegt dat israel van de kaart geveegd moet worden. dat heb je net wel gelezen toch? of zag je dat ook weer niet staan?
kom op zeg... lees nog eens beter. dan kan je de trotse passage zien waarin jouw soldaat (profeet mohamed) helemaal verguld is dat hij vrouwen en kinderen de zee in heeft gedreven, laten die mensen nou net de joden zijn. dat is dan ook de reden dat we tot op de dag van vandaag moslims horen zeggen dat we zonder joden beter af zijn. je kan hier hitler wel weer bij gaan halen, maar dat zegt niks over de huidige toestand in ddeze fucked up wereld, ingegeven door een achterlijke soldaat en zijn wel schrijvende volgelingen die aan debiliteit gerensden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Namens zijn mensen heb ik nergens zien staan nee.
jullie zijn dus familie en geen volk. prima, voor mij hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Twee totaal andere zaken dus, goed dat je dat ook toegeeft![]()
en met een president die graag nog wat kolen op het vuur gooit zullen ze de kernwapens die ze gemaakt hebben zien ontploffen voordat ze ze hebben afgeschoten. israel is here to stay.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog niet nee. Maar dit zal niet al te lang meer duren.
Wat jij wil, ik heb vaak genoeg met je gediscussieerd. Ik weet dat je een hekel hebt aan moslims en dat kan mij voor de rest niet zoveel schelen eerlijk gezegd. Net als de andere anderhalf miljard "familieleden" van me. (Over familieleden gesproken zeg, er zijn zeker ook nooit oorlogen geweest tussen moslimlanden...weer een teken dat het tussen je oren zit) En FYI, net even een imam gebelt en heb je post voorgelegd. Ook die moest vreselijk lachen om je fantasieen, en melde mij dat het in zijn versie van de Koran niet staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg... lees nog eens beter. dan kan je de trotse passage zien waarin jouw soldaat (profeet mohamed) helemaal verguld is dat hij vrouwen en kinderen de zee in heeft gedreven, laten die mensen nou net de joden zijn. dat is dan ook de reden dat we tot op de dag van vandaag moslims horen zeggen dat we zonder joden beter af zijn. je kan hier hitler wel weer bij gaan halen, maar dat zegt niks over de huidige toestand in ddeze fucked up wereld, ingegeven door een achterlijke soldaat en zijn wel schrijvende volgelingen die aan debiliteit gerensden.
Verwar je eigen visie niet met de visie van "Christenen, Joden of Ongelovigen". Gelukkig denken die heel anders dan jij hierover denkt. En maar goed ook, zulke achterlijke meningen zijn mijnsinsziens slechts voorbehouden aan mensen met een infantiele gedachtegang.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef typtypo het volgende:
Moslims zijn nog altijd pissig op de joden omdat ze ze nooit zover hebben gekregen te bukken voor hun maansteen (afgodsbeeld) in mekka.
Ze kunnen niet verdragen dat de joden en tegenwoordig de christenen en ongelovigen zien wat voor bagger de islam is.
Daarom worden deze mensen steeds fanatieker en beginnen steeds meer te dreigen. Ongevaarlijk, zeggen sommige, maar de hersenkronkels van dit soort mensen kennende totaal onverantwoordelijk, ja zelfs een gevaar voor de westerse samenleving, om deze uitspraken niet serieus te nemen.
Het beste is om de islam op dit deel van de wereld helemaal te verbieden. Ik heb niets tegen de islam zolang het maar op hun deel van de wereld beoefend wordt.
als je vaak genoeg met mij had gediscussierd zou je zien dat ik de laatste ben die een probleem met moslims zou hebben. maar ja denk vooral je ding en leer je geschiedenis eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik heb vaak genoeg met je gediscussieerd. Ik weet dat je een hekel hebt aan moslims en dat kan mij voor de rest niet zoveel schelen eerlijk gezegd. Net als de andere anderhalf miljard "familieleden" van me. (Over familieleden gesproken zeg, er zijn zeker ook nooit oorlogen geweest tussen moslimlanden...weer een teken dat het tussen je oren zit) En FYI, net even een imam gebelt en heb je post voorgelegd. Ook die moest vreselijk lachen om je fantasieen, en melde mij dat het in zijn versie van de Koran niet staat.
je moet eens wat meer om je heen kijken en wat minder moslims gaan verdedigen, zou je goed staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verwar je eigen visie niet met de visie van "Christenen, Joden of Ongelovigen". Gelukkig denken die heel anders dan jij hierover denkt. En maar goed ook, zulke achterlijke meningen zijn mijnsinsziens slechts voorbehouden aan mensen met een infantiele gedachtegang.
Wist jij trouwens dat in de Islam, Joden, Christenen EN ongelovigen naar de hemel konden gaan? Wist jij dat in de 2 andere godsdiensten, dat niet kan als je geen Jood bent (bij het Jodendom) of geen Christen bent (bij het Christendom)?
In de zin van: "Ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze maar in hun eigen land blijven??"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef typtypo het volgende:
Het beste is om de islam op dit deel van de wereld helemaal te verbieden. Ik heb niets tegen de islam zolang het maar op hun deel van de wereld beoefend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |