Jij wil een moslim de les lezen over wat er in de Koran staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit onderwerp gaat over moslims versus joden (israeliers) de ff niet zo zielig en druk mij geen stempel op aub. het staat verdomme in jullie koran. lees die dan eerst eens en kom dan terug met je beschuldigingen jegens mij.
de joden zijn de indianen van het middenoosten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, de Indianen ook, what's your point.
luister nogmaals. ik ken de koran heel erg goed. jij niet blijkbaar. lees het nog eens beter, zonder die jodenhaatbril.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij wil een moslim de les lezen over wat er in de Koran staat.Je mag van mij alles vinden wat je wil alles denken wat je wil, maar presenteer je mening dan niet als feit. Dat heb ik eerder gezegd. Het gaat hier niet om moslims versus joden. Het gaat hier alleen om moslims versus joden in de ogen van RADICALEN. Zoals dus deze president, of orthodoxe joden.
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. Nu Israel zo'n sterke partners heeft kan het kwartje misschien wel eens anders vallen, weet jij veel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste oorlog tegen israel was idd niet gefinancierd door amerika. maar die hebben ze wel glansrijk gewonnen. moslims moeten begrijpen en accepteren dat de joden een veel sterker en slimmer volk zijn.
De geschiedenis ken ik maar al te goed. Gelukkig heeft de geschiedenis niets meer met de actualiteit te maken. Aan de hand van de geschiedenis een actueel probleem oplossen is achterlijk. Next to that is een groot deel van Israel natuurlijk gewoon toegewezen en is er geen reet voor betaald. De rest is gewoon gestolen van andere landen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee daar werken ze aan. hoop dat ze voor die tijd van de "kaart geveegd zijn". de joden hebben recht op hun betaalde plek. leer anders vanavond nog ff de geschiedenis.
Nee ik moet het volgens jou juist MET die Jodenhaatbril lezen, want ik zie nu immers niets erover staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
luister nogmaals. ik ken de koran heel erg goed. jij niet blijkbaar. lees het nog eens beter, zonder die jodenhaatbril.
Moslims zijn geen volkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de eerste oorlog tegen israel was idd niet gefinancierd door amerika. maar die hebben ze wel glansrijk gewonnen. moslims moeten begrijpen en accepteren dat de joden een veel sterker en slimmer volk zijn.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee ik moet het volgens jou juist MET die Jodenhaatbril lezen, want ik zie nu immers niets erover staan.
nee maar wel 'broeders'quote:
Het gaat hier toch specifiek om Iran en dan met over de laaste verkiezingen!!. Wat probeer je nou van het onderwerp af te dwalen???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:21 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nee, bij machtshebbers in het Midden-Oosten, in het bijzonder de afgelopen jaren, heeft de VS totaal geen invloed.
Namens zijn mensen heb ik nergens zien staan nee.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan ken je eigen geschriften niet. jammer, laten we het nu weer hebben over een president die namens de mensen in zijn land (moslims) zegt dat israel van de kaart geveegd moet worden. dat heb je net wel gelezen toch? of zag je dat ook weer niet staan?
kom op zeg... lees nog eens beter. dan kan je de trotse passage zien waarin jouw soldaat (profeet mohamed) helemaal verguld is dat hij vrouwen en kinderen de zee in heeft gedreven, laten die mensen nou net de joden zijn. dat is dan ook de reden dat we tot op de dag van vandaag moslims horen zeggen dat we zonder joden beter af zijn. je kan hier hitler wel weer bij gaan halen, maar dat zegt niks over de huidige toestand in ddeze fucked up wereld, ingegeven door een achterlijke soldaat en zijn wel schrijvende volgelingen die aan debiliteit gerensden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Namens zijn mensen heb ik nergens zien staan nee.
jullie zijn dus familie en geen volk. prima, voor mij hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Twee totaal andere zaken dus, goed dat je dat ook toegeeft![]()
en met een president die graag nog wat kolen op het vuur gooit zullen ze de kernwapens die ze gemaakt hebben zien ontploffen voordat ze ze hebben afgeschoten. israel is here to stay.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:34 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog niet nee. Maar dit zal niet al te lang meer duren.
Wat jij wil, ik heb vaak genoeg met je gediscussieerd. Ik weet dat je een hekel hebt aan moslims en dat kan mij voor de rest niet zoveel schelen eerlijk gezegd. Net als de andere anderhalf miljard "familieleden" van me. (Over familieleden gesproken zeg, er zijn zeker ook nooit oorlogen geweest tussen moslimlanden...weer een teken dat het tussen je oren zit) En FYI, net even een imam gebelt en heb je post voorgelegd. Ook die moest vreselijk lachen om je fantasieen, en melde mij dat het in zijn versie van de Koran niet staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kom op zeg... lees nog eens beter. dan kan je de trotse passage zien waarin jouw soldaat (profeet mohamed) helemaal verguld is dat hij vrouwen en kinderen de zee in heeft gedreven, laten die mensen nou net de joden zijn. dat is dan ook de reden dat we tot op de dag van vandaag moslims horen zeggen dat we zonder joden beter af zijn. je kan hier hitler wel weer bij gaan halen, maar dat zegt niks over de huidige toestand in ddeze fucked up wereld, ingegeven door een achterlijke soldaat en zijn wel schrijvende volgelingen die aan debiliteit gerensden.
Verwar je eigen visie niet met de visie van "Christenen, Joden of Ongelovigen". Gelukkig denken die heel anders dan jij hierover denkt. En maar goed ook, zulke achterlijke meningen zijn mijnsinsziens slechts voorbehouden aan mensen met een infantiele gedachtegang.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef typtypo het volgende:
Moslims zijn nog altijd pissig op de joden omdat ze ze nooit zover hebben gekregen te bukken voor hun maansteen (afgodsbeeld) in mekka.
Ze kunnen niet verdragen dat de joden en tegenwoordig de christenen en ongelovigen zien wat voor bagger de islam is.
Daarom worden deze mensen steeds fanatieker en beginnen steeds meer te dreigen. Ongevaarlijk, zeggen sommige, maar de hersenkronkels van dit soort mensen kennende totaal onverantwoordelijk, ja zelfs een gevaar voor de westerse samenleving, om deze uitspraken niet serieus te nemen.
Het beste is om de islam op dit deel van de wereld helemaal te verbieden. Ik heb niets tegen de islam zolang het maar op hun deel van de wereld beoefend wordt.
als je vaak genoeg met mij had gediscussierd zou je zien dat ik de laatste ben die een probleem met moslims zou hebben. maar ja denk vooral je ding en leer je geschiedenis eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik heb vaak genoeg met je gediscussieerd. Ik weet dat je een hekel hebt aan moslims en dat kan mij voor de rest niet zoveel schelen eerlijk gezegd. Net als de andere anderhalf miljard "familieleden" van me. (Over familieleden gesproken zeg, er zijn zeker ook nooit oorlogen geweest tussen moslimlanden...weer een teken dat het tussen je oren zit) En FYI, net even een imam gebelt en heb je post voorgelegd. Ook die moest vreselijk lachen om je fantasieen, en melde mij dat het in zijn versie van de Koran niet staat.
je moet eens wat meer om je heen kijken en wat minder moslims gaan verdedigen, zou je goed staan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verwar je eigen visie niet met de visie van "Christenen, Joden of Ongelovigen". Gelukkig denken die heel anders dan jij hierover denkt. En maar goed ook, zulke achterlijke meningen zijn mijnsinsziens slechts voorbehouden aan mensen met een infantiele gedachtegang.
Wist jij trouwens dat in de Islam, Joden, Christenen EN ongelovigen naar de hemel konden gaan? Wist jij dat in de 2 andere godsdiensten, dat niet kan als je geen Jood bent (bij het Jodendom) of geen Christen bent (bij het Christendom)?
In de zin van: "Ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze maar in hun eigen land blijven??"quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:07 schreef typtypo het volgende:
Het beste is om de islam op dit deel van de wereld helemaal te verbieden. Ik heb niets tegen de islam zolang het maar op hun deel van de wereld beoefend wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |