moet ook wel, als je curator van Def Rhymz bentquote:
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij schijnt idd vrij slim te zijn.
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.
hier ook ja examen stuntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Def: Yo Mattie, sup?
Ik: 1 Big Mac ajb.
--
Hij is nog een keer op een schoolfeest geweest hierVroegâh op mijn middelbare school...
Toen was het al niks en nu is het écht niks meer dus schijnbaar
als defquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?
Zoals de middelste ?quote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?
kan je een tekening maken?quote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik wou een foto plaatsen, maar dat zal ik maar niet doen
Heeftie eindelijk een nieuwe baanquote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Moja het volgende:
Ik zie hem altijd op de Henk Sneevlietweg in Amsterdam op de metro wachten![]()
Hij heeft met dat typetje toch aardig verdiend dacht ik zo.quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.
Is de Sociale Dienst daar niet dichtbij in de buurt?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Moja het volgende:
Ik zie hem altijd op de Henk Sneevlietweg in Amsterdam op de metro wachten![]()
Nee, volgens mij de gevangenis welquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Is de Sociale Dienst daar niet dichtbij in de buurt?
quote:Op maandag 19 december 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Kunnen de onzinreacties achterwege bijven?
Dank u
Daar moet je je best voor doen....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Baleog het volgende:
hij had ooit bij de nationale iq test aardig laag gescoord, ergens tussen de 80 - 90...
volgens mij nog lagerquote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Baleog het volgende:
hij had ooit bij de nationale iq test aardig laag gescoord, ergens tussen de 80 - 90...
quote:[b]Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
"Goedenmiddag mijnheer, mag ik één Big Mac van u?"
-"Lekkahlekkahlekkahlekkah!!!!!!!!!!!!!!!! Whhhhhhhhhhoooooooo! Ik flip die burgers voor jou weetje yoooooo wil jij sausssssssssssssssssss??????????????????!!!!! Lekkahlekkahlekkah!!!!!!!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |