Dat wordt hamburgers bakken bij de Macquote:Def Rhymz is failliet
Dennis Bouman, beter bekend als Def Rhymz ofwel de man die zoveel van doekoe houdt, is failliet. De faillietverklaring is aangevraagd omdat Def Rhymz nooit betaald heeft voor een huis dat hij had gekocht.
Uiteindelijk meldden zich nog een aantal schuldeisers. Hoeveel schuld de rapper precies heeft, is niet bekend. Er wordt niet uitgesloten dat zich nog meer schuldeisers zullen melden. Er is inmiddels beslag gelegd op alle bezittingen van de Rotterdamse MC, maar veel zijn die bij elkaar niet waard. Curator Van Moorsel, die de zaak in behandeling heeft, werkt nu samen met Def Rhymz aan een oplossing om alle schuldeisers toch tegemoet te kunnen komen. "Hij moet in ieder geval gemotiveerd blijven. Een nummer 1 hit is op dit moment erg welkom," aldus de curator. Def Rhymz is niet bereikbaar voor commentaar, maar volgens de curator ondergaat hij de problemen gelaten. "Hij is failliet, niet dood."
Hopen dat dat beter lukt dan rappenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat wordt hamburgers bakken bij de Mac
Zoveel verdien je niet met een hitje in Nederland.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:58 schreef Coencordia het volgende:
Dat heeft ie er in die 5 jaar snel doorheen gedraaid...
Ik zie het al voor me.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat wordt hamburgers bakken bij de Mac
Zak zak zak maar lekker door door door.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
"Goedenmiddag mijnheer, mag ik één Big Mac van u?"
-"Lekkahlekkahlekkahlekkah!!!!!!!!!!!!!!!! Whhhhhhhhhhoooooooo! Ik flip die burgers voor jou weetje yoooooo wil jij sausssssssssssssssssss??????????????????!!!!! Lekkahlekkahlekkah!!!!!!!"
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef Croupouque het volgende:
Ik zie het al voor me.
-"Lekkahlekkahlekkahlekkah!!!!!!!!!!!!!!!! Whhhhhhhhhhoooooooo! Ik flip die burgers voor jou weetje yoooooo wil jij sausssssssssssssssssss??????????????????!!!!! Lekkahlekkahlekkah!!!!!!!"
Stuur hem naar Pakistan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:03 schreef Foo_niks het volgende:
Wat een verschrikkelijk bericht over zo'n groot toonkunstenaar.
Is het Niks voorTalpa om voor HEM een inzameling te houden ,dan voor die jengelende Pakistani op een matje.
Zij hebben tenminste een winter ,en wat hebben wij........
Hij? Studeren?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:22 schreef steve2003 het volgende:
anders hardstikke aardige gozer!woonde bij een vriend van mij in de straat, hij was volgens mij gewoon student toen hij zijn hitje scoorde.... (hij woonde in een studentenhuis iig..)
Jij ??quote:
Lijkt me duidelijk toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:43 schreef method21 het volgende:
[..]
Jij ??
Opleiding: Bedrijfseconomie - Services & Retailmarketing
Beroep: Student UvT
Studeren ?
hij heeft al een manier gevonden om geld te verdienen zie ikquote:
Ik ga wel naar de Burgerking.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Ouwe viespeuk!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
hij heeft al een manier gevonden om geld te verdienen zie ik
moet ook wel, als je curator van Def Rhymz bentquote:
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.quote:Op maandag 19 december 2005 14:38 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij schijnt idd vrij slim te zijn.
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.
hier ook ja examen stuntquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
Def: Yo Mattie, sup?
Ik: 1 Big Mac ajb.
--
Hij is nog een keer op een schoolfeest geweest hierVroegâh op mijn middelbare school...
Toen was het al niks en nu is het écht niks meer dus schijnbaar
als defquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?
Zoals de middelste ?quote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Noem me wereldvreemd, maar hoe lacht een dildo?
kan je een tekening maken?quote:Op maandag 19 december 2005 14:56 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik wou een foto plaatsen, maar dat zal ik maar niet doen
Heeftie eindelijk een nieuwe baanquote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Moja het volgende:
Ik zie hem altijd op de Henk Sneevlietweg in Amsterdam op de metro wachten![]()
Hij heeft met dat typetje toch aardig verdiend dacht ik zo.quote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
LOL, heb die gast ooit eens in het toenmalige sixflags zien lopen. Een stuk of 4 hoeren om zich heen ( zo zagen ze er i.i.g uit ) en hij lachte als een dildo.
Is de Sociale Dienst daar niet dichtbij in de buurt?quote:Op maandag 19 december 2005 19:44 schreef Moja het volgende:
Ik zie hem altijd op de Henk Sneevlietweg in Amsterdam op de metro wachten![]()
Nee, volgens mij de gevangenis welquote:Op donderdag 22 december 2005 14:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Is de Sociale Dienst daar niet dichtbij in de buurt?
quote:Op maandag 19 december 2005 15:28 schreef Duiveltja het volgende:
Kunnen de onzinreacties achterwege bijven?
Dank u
Daar moet je je best voor doen....quote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Baleog het volgende:
hij had ooit bij de nationale iq test aardig laag gescoord, ergens tussen de 80 - 90...
volgens mij nog lagerquote:Op donderdag 22 december 2005 14:45 schreef Baleog het volgende:
hij had ooit bij de nationale iq test aardig laag gescoord, ergens tussen de 80 - 90...
quote:[b]Op woensdag 26 oktober 2005 10:01 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
-"Lekkahlekkahlekkahlekkah!!!!!!!!!!!!!!!! Whhhhhhhhhhoooooooo! Ik flip die burgers voor jou weetje yoooooo wil jij sausssssssssssssssssss??????????????????!!!!! Lekkahlekkahlekkah!!!!!!!".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |