Rob en Joost liggen te bed. Joost vond het frietje een geschenk. Hij was er echt aan toe. Hij kan er weer tegen zegt hij. Rob geeft hem het advies om evengoed zuinig te doen met zijn crackers en beschuit. En eerlijke Rob meldt ook nog even dat hij 5 beschuiten heeft achtergehouden, voor het geval er mensen zijn die op het eind honger hebben. (eerder op de avond vertelde Rob ook al dat hij als hij de kans had spullen van Tanja gebruikt heeft).
Joost: "Toch tof dat de HELE groep zegt tegen Joost.... kom jij maar, echt super".
( Hij vergeet voor het gemak maar even hoe hij over Menno bezig is geweest
![]()
, en dat als Menno dit zou weten dat het misschien niet zo een van zelfsprekende keuze geweest was)
Hij stelt zich weer eens afhankelijk van Rob. "Ik vind het fijn als ik er op gewezen wordt als ik iets niet goed doe, Rob je moet me blijven waarschuwen hoor". (dom dom dommm
![]()
).
Joost moet ook even melden dat hij overal probeert te gluren om te kijken wat er verder rond het BB-huis is. Zo heeft hij al ontdekt dat er ergens een stalen wenteltrap moet zijn. Die heeft hij gehoord.
Rob vraagt aan Joost of hij even bij de meiden wil informeren wat Menno over hem gezegd heeft. Rob hoorde namelijk iets in de trant van "ik ben blij dat hij nu uit het team is" en wil graag via Joost weten wat er over hem gezegd is. (vals, gemeen, achterbaks..... hij zegt toch dat hijzelf altijd zo direct is??
![]()
)
Maar Joost moet toch nog even kwijt: "Ieder speelt maar hoe hij of zij zelf wil". En begint nu weer bij Rob te slijmen dat hij het zo fijn vind dat Rob altijd zo fanatiek is in zijn werkzaamheden. Dit is natuurlijk iets wat Rob graag hoort en legt Joost gelijk even uit waarom hij dat allemaal doet.
(excuus voor de persoonlijke kanttekeningen, maar die moest ik toch ook even kwijt
![]()
)
[ Bericht 5% gewijzigd door M-en-A op 26-10-2005 22:58:43 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.