abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:00:45 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31712123
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van woensdag 26 oktober
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31713246
nog steeds een boel gezeik om menno.

nathalie confronteerd menno met wie hij nu werkelijk is. menno weet het niet meer. hij is zichzelf helemaal kwijt.

lieske krijgt ruzie met joost doordat lieske gezecht zou hebben in de groep dat menno met joost had overlegd dat hij alleen zou doorwerken. inge is hiermee naar joost gegaan en die ontkende hard en sprak menno daar over aan. menno verteld joost dat hij dit wel heeft gezecht.
lieske is erg pissed dat joost dit ontkent. lieske en menno praten het meteen uit. lieske verteld dat zei alleen heeft gezecht dat hij en joost het er alleen even hjebben over gehad en meer niet.


0:30 nathalie en dido praten buiten over menno, nathalie verteld over het geprek dat zei met menno heeft gehad. ze zijn het er mee eens dat menno niet zichzelf is in het huis van begin af aan en dat hij veel te veel bezig is met het winnen van big brother.
dido verteld dat ze vind dat een aantal bewoners veel te veel met big brother bezig zijn, en hierdoor neit zichzelf zijn. ze verteld dat ze het raar vind dat sommige bewoners alles over de vorige big brother afleveringen hebben gelezen. ze vind dat hierdoor een verwachting ontstaat over hoe het moet zijn om in het BB huis te zitten..
nathalie denkt dat het tegenvallen van die verwachting de reden is voor irritaties en botsingen binnen de groep.

de bonengroep (ingrid, joost, chantal en ingrid) zijn lekker aan het werk. er weer alweer gepraat over andere bwoners (heerlijke opdracht die de group in 2e splitst ) er word over rob gesproken, ze zijn het er allemaal wel eens dat deze rob veel leuker is dan de rob van een aantal weken terug waar die steeds die personelijke gesprekjes aanging.
hardcoholic
  donderdag 27 oktober 2005 @ 00:55:51 #3
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_31713695
Lieske en Joost hebben ruzie. Lieske doet nogal luidruchtig de afwas, en de eerste seconde nadat Joost de bonenkamer uitkomt krijgt hij een trap van Lieske op zijn schenen, en de opmerking: "Joost,wat ben je ook taktiekloos" naar zijn hoofd geslingerd. Ook zegt Lieske: "Ik voel me in mijn nek gescheten."

Joost zei het een en ander over wat Lieske zei over Menno of andersom, anyway, grote misunderstandings gemixt met gluiperigheid en 'wit voetjes haal gedrag' waarvan de boete nu betaald moet worden.

Nee, ik heb eigenlijk ook geen idee waar de ruzie nu exact over ging

Maar Lieske is echt pissed. 't is eigenlijk wel schattig.
Confidence through competence
  donderdag 27 oktober 2005 @ 02:51:01 #4
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_31715574
Gesprek tussen Dido & Roel in de tuin gaat over dat Menno geprobeerd heeft bij Dido in bed te komen. Het komt hier op neer;

"Ik vind het zielig"



_____

"Ik ben pissed off op die klootzak mijn wijf wat denkt ie wel die Menno"



Roel weet nu op wie hij gaat nomineren daar baalt Dido van.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 06:33:23 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716478
Menno zegt dat hij niet is doorgegaan met werken in zijn eentje om stemmen te krijgen...

Chantal (tegen Menno): 'dan heb je misschien wel een goed woordje van BB gekregen, maar je ligt nu niet goed in de groep... Je manouvreert je in een gevaarlijke situatie!'

Menno zegt dat hij tegen Joost heeft gezegd dat ie alleen door zou werken. Joost weet van niks.
Menno: ik wist ook niet dat ik dat moest vertellen....

Ingrid: ik zou mezelf kut voelen, omdat ik iets doms heb gedaan voor de groep.
  donderdag 27 oktober 2005 @ 07:57:58 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31716762
De groep moet zo wisselen. Rob stapt al uit bed.
pi_31717463
In de bonenkamer (Joost, Roel, Ingrid, Chantal) gaat Menno nog steeds flink over de tong.

9.15
Ingrid heeft een opgezette buik. Hoe kan dat nou, zegt ze
Joost zegt omdat je weinig eten hebt.

Ze hebben het erover wie eruit gaat vandaag.
Ze denken dat Tanja eruit zal gaan
Ingrid: Weet je hoe blij ze zal zijn
Joost: Van mij krijgt ze geen hand
Chantal: Ze wordt door iedereen buiten dan gepamperd enzo
pi_31717514
9.20
Tanja lijkt bezig met inpakken.

Bonenkamer:
Ingrid: Ik heb geen zin in rare fratsen vanavond
Roel: Dat komt omdat je moe bent
Ingrid: Nu rekent ik helemaal dat ik op de volgende bank zit
Roel: Wie Menno?
Ingrid: Nee ik. Rob niet denk ik
I: Stel dat Naat gaat. Dan zitten volgende keer Menno en Tanja op de bank en verder veel eentjes.
Chantal: Ik weet het niet. Er zijn veel dingen gebeurt

Tanja voetbalt met een roze ballon, en gaat daarna weer naar buiten voor een peuk
pi_31717631
Ingrid zegt nu dat het voorbij is met haar en Menno
ze wil haar maatje wel terug maar het kan niet meer. Ik moet met teveel dingen rekening houden.

Joost gaat weer pissen.
De anderen halen opgelucht adem.
Joost komt terug en gooit een handje bonen naar Roel. Dat moest ie doen van Ingrid en Chantal.

Roel stelt het niet erg op prijs. Duidelijk vermoeid

Het werken is dus ook weer gestaakt in d e bonenkamer
  donderdag 27 oktober 2005 @ 10:38:06 #10
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_31718789
9.15 Roel,Joost,Ingrid en Chantal in de bonenkamer

Het gesprek gaat ( hoe kan het ook anders) over Menno

Joost vraagt zich af of al die mensen die nu onder een Menno dekbed van 50 euro liggen te slapen, zich ervan bewust zijn dat ze een miskoop hebben gedaan

Chantal vind het bullshit dat menno “nog nooit iets mee heeft gemaakt in zijn leven” want hij heeft toch problemen met zijn oog, en die broer die ineens zwaar gelovig werd, daar heeft ie nooit eens stevig mee gepraat

Joost merkt nog op als je zo jong trouwt dan klopt het zo wie zo al niet

Nu over de exit morgen

Joost als Nathalie morgen gaat dan gaat er nog 1 mee
Chantal Tanja ?
Joost ja dan schop ik haar er uit
Ingrid ze zal wel blij zijn hoor als ze er uit gaat
Joost maar van mij krijgt ze niet eens een hand ik ben klaar met haar
Roel is erg nieuwsgierig wie eruit gaat
Joost : dan zegt bb Tanja je mag nu iemand meenemen
Chantal : ik neem Joost mee
Joost : Ja maar dan zeg ik dan blijft de baby hier

(Tanja is in de gang wat spullen aan het inpakken luiers,kruik?)

Chantal : vraagt zich af waarom niemand iets tegen Tanja zegt als ze ze per ongeluk in de gang tegenkomen, iets van nee hoor WIJ gaan wel werken ga jij maar relaxen

Ingrid rekent erop dat ze volgende week zelf op de bank zit
Roel welnee Tanja nomineert Joost die heeft het erger verbruid dan jij
Joost ik denk dat er nu meer mensen op Tanja gaan stemmen
Ingrid ik denk dat ook maar stel dat naat gaat dan heb je Tanja menno op de bank, en veel zwevende
Chantal er zijn veel concrete dingen gebeurd dus ik weet het niet hoor, ik weet het niet, ik houd er elke week rekening mee
Roel als Tanja weg is wordt de kans groter
Ingrid ; ze zal tegen mij zeggen heb je nu je zin
Joost : ik weet zeker als zij het is pakt ze dr koffer en loopt in 1 streep weg

Joost begint nog maar eens over de zak chips die ze weggooide

Ingrid : die rob net, ik dacht hee die maakt een geintje
Roel maar hij weet dat je met Menno hebt gewerkt
Chantal : hij wil hem het liefst over de schutting heen beuken
Roel maar hij is ontzettend tactisch en heeft het leuk verteld dus de mensen denken misschien dat dat beter is. Maar hij heeft het er natuurlijk met zijn vrienden over gehad over hoe hij het aan moet pakken.Bart heeft natuurlijk ook altijd op de bank gezeten en toen bestond BB nog niet eens, toen wisten ze nog niet hoe het moest en toen vond Nederland die vage luilak grappig
Joost bb1 was 100% puur
Roel ja die charme zal nooit meer overtroffen worden
Joost talpa is natuurlijk fantastisch om erin te zitten, maar je weet hoe het kan gaan nu, tenminste dat denk je te weten

Chantal hebben jullie het heel de dag over mij gehad dan, iedereen ? echt waar ? dat heb ik niet in de gaten gehad
Joost dan heb je echt voelsprieten van niks
Roel ja maar als je zo naïef bent om hier alleen te gaan zitten werken
Ingrid ik zou ook best dat maatje terug willen, maar ik moet met zoveel dingen rekening houden, dat kan gewoon niet meer
Ze zingt : dat gelieg en draaierij dat kan niet meer
Chantal : het is geen gelieg hoor

Joost zegt dat ie naar de wc moet, loopt langs de 1e deur en komt terug en gooit een handvol bonen tegen Roel aan Pret alom
Ze denken dat ze met deze actie het hele huis wakker hebben nju
Joost : het verbaast me dat er nog een deur in zit
Cahntal; riob vind dit echt niet leuk hoor, hoe lang nog ??
Ingrid nog 55 minuten

Nu een discussie over lies die volgens hun elke dag een schift mist, want ze heeft weer 6 uur vrijdag
Nat rob dido en lies zijn hierna aan de beurt
Chan ; dan zeg je tegen lies dat ze aan de beurt is
Joost of ze ligt nu al 6 uur op bed
BB chantal moet haar zender checken
Ingrid wedden als we thuis zijn en je hoort op straat iemand toeteren dan zoek je je zender
Joost ; of als je naar de wc gaat dat je je zender af gaat doen

Roel zo zit het nu wel als we lies nu wakker maken
Ingrid, we maken gewoon iedereen wakker en gaan naar bed, dan kijken ze maar
Roel eens kijken Rob is bnu 1 van jullie die kan nu 4 uur pakken
Roel ja nog 1 keer 4 uur en dan allemaal 2 uur
Joost wil op het einde nog 2 uur
Joost voor hetzelfde komt het zo uit dat we om 4 uur aan de laatste dienst beginnen
Roel somt nu op wie allemaal al een 4 of 5 uur rust heeft gehad

het plaatsen lukte niet vandaar dat het wat laat kwam
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_31718817
10.25
De groep Joost, Chantal Roel en Ingrid stopt met de bonen. Ze doen hi-fives en stellen zich op voor de camera's. De sfeer is goed.
"That rug really tied the room together".
pi_31719141
10.55
De groep Rob, Nathalie, Dido en Lieske gaat verder in het bonenhok.
"That rug really tied the room together".
pi_31720833
De bonengroep doet er een uur over om te bepalen wie tot wanneer moet werken, want Menno heeft met Dido geruild waardoor het schema te ingewikkeld is geworden voor hen om nog te behappen.

Daarna gaat het over de baby. Zal die vanavond nog in de uitzending komen? Ze weten nog niet dat Tanja een vrijwillige exit heeft aangevraagd en speculeren of de baby vanavond op de bank komt te zittten (dan mogen ze niet roken). Lieske denkt van niet - er zijn immers al aardig wat uurtjes verbruikt van het aantal dat de baby gefilmd mag worden?
"That rug really tied the room together".
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:38:08 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31725048
Wil Tanja naar de dagboekkamer komen?
Joost (woonkamer) waarom hoor je dat hier?
Roel: om argwaan te wekken
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:46:36 #15
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_31725291
joost gooit de gesorteerde bonen door mekander lol
hij is heeeel vervelend en doet bonen in plekken waar de zon nooit schijnt
joost is het zat!!!!
(de cameraman is flink aan het bewegen)
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:57:39 #16
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_31725567
joost heeft al 1900 zakjes gevult????????
ing slaat joost met zakjes bonen!!!!!!
de camera man kijkt of de tijd nog goed staat (waarschijnlijk is hij bijna vrij)
dido is het zat! lol

ing en joost doen vaag voor het raam
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 14:58:48 #17
111030 dragems
Ex-Radio49/onzinradio DJ
pi_31725598
ze zijn klaar met het sorteren
ze stoppen teminste even
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:16:27 #18
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31734465
Er wordt omgeroepen dat de vier genomineerden in het midden van de bank moeten gaan zitten.

Stream staat op de koffers die klaar staan, vier grote en een klein koffertje voor Joscelyn.


(D.Rose)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:33:09 #19
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31734983
Chantal biedt Tanja nog een cadeau aan, een babyboek met daarin boodschappen en wensen van de medebewoners.

Chantal: "Ik had het je eerder willen geven, maar vanwege omstandigheden... We hebben je bijna niet meer gezien... "

Tanja is er blij mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 27 oktober 2005 @ 20:34:32 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31735033
20.34 BB roept om dat Tanja het boek weg moet leggen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 27 oktober 2005 @ 22:20:34 #21
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31738599
Tanja is dus inmiddels weg, Rob mocht blijven (51-49 procent).

Big Brother heeft net omgeroepen dat de babykamer verboden terrein is en dat het eten van Tanja direct moet worden ingeleverd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:03:30 #22
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31742344
Alle streamers bedankt voor hun bijdragen.

Verder in Streamverslagen van vrijdag 28 oktober 2005
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31770260
Te laat.

Alsnog bedankt lieve streamers!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')