abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:02:02 #1
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31742284
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 27 oktober.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:04:03 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31742357
Er zijn geen streams op dit moment.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:22:41 #3
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_31742925
Stream doet het weer. Menno en ngrid in de slaapkamer. Ingrid wijst Menno op zijn afzijdige gedrag
....in de donkere nacht.
pi_31743451
zal ff een verkorte samenvatting geven


in de life uitzending is tanja vrijwillig weggegaan, dit werd neit van tevoren verteld. bewoners waren dus opgelucht dat ze niet eruit hoefde. later in de uitzending werd er bekend dat nathalie 44% van de stemmen had, menno 29% en rob 27%(?) rob had ddus de misnte stemmen.

doordat tanja zelf is weggegaan meost er dus nog iemand weg, rob was diegene met de minste stemmen, maar omdat er in het BB regelement staat dat bewoners die zelf weggaan kunnen worden vervangen is nederland gevraagd of te kiezen of rob mocht blijven of niet. (je kon ja of nee smsen naar 1010) na een kansloos en corrupt rondje smsen kwam eruit dat 51% vond dat rob mocht blijven.

oftewel tanja is eruit en voor de rest zit iedereen er nog in.

menno was duidelijk niet blij dat rob mocht blijven.

dido was verdrietig dat joscelyn ineens weg is nadat ze er een week voor heeft gezorgd. ze huilt uit in de dagboek kamer.

later heeft ze het er in de akmer met roel en chantal nog over.

de bewoners gaan rond 11:30/12:00 naar bed. daar word nog veel gepraat.

ingrid zoekt menno op en wijst hem op zijn afzijdige gedrag. ingrid zegt dat ze het jammer vind dat menno zich zo raar gedraagt en niet meer de oude menno is. wel weer jammer dat ingrid de laatste dagen genoeg over menno heeft geroddelt. dit geprek is nog life te volgen op de streams

[ Bericht 18% gewijzigd door CartWOman op 28-10-2005 11:17:21 ]
hardcoholic
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:38:09 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31746752
Geen beweging op de streams. Ze slapen nog.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:54:19 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31747744
9.55 Nog altijd is er niemand op en is er niets te horen en te zien in het huis.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:09:58 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31749279
11.05 Er is af en toe een zucht te horen, maar er is nog steeds niemand wakker.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:34:47 #8
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31749887
Het is inderdaad nog steeds stil in het huis. Zelfs Rob is nog niet wakker.

[ Bericht 33% gewijzigd door CartWOman op 28-10-2005 16:13:46 (:*) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:07:06 #9
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31750595
Om 12 uur vindt Big Brother het welletjes en zet een lekker stukje muziek op voor de bewoners. Het hoofd van Roel verschijnt boven de dekens maar het duurt nog even voor ze opstaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_31753332
Ze lopen wat heen weer.
Douchen....
Naat gaat straks de badkamer schoonmaken.
Joost wil niemand van de buitenwereld erin hebben.
Roel neemt een ei....is er zout.....nee....Joost zegt Gare kut zooi is het.....

Joost vloekt regelmatig.

Joost meld nog even dat het door Tanja komt dat Rob er nog in zit....lacht er samen met Ingrid om.

Joost verteld nog even dat hij niemand van buiten erin wilt hebben, deze groep ken je nu....Roel beaamt dat.
pi_31753383
Joost kan de humor wel waarderen van het feit dat Tanja door haar vertrek in feite Rob er in heeft gehouden. "Nog leuker was het geweest als jij daar had gezeten en had mogen blijven", merkt Roel op. "Ja, dan had ik "dankjewel" tegen haar kunnen zeggen, grijnst Joost. "Het is wel het beste voor haar dat ze is gegaan", besluit hij.
"That rug really tied the room together".
pi_31754767


Dido en Menno hebben ruzie omdat Menno "nerd" heeft gezegd tegen Dido en dat ligt blijkbaar heel gevoelig. "Ben je daar soms vroeger mee gepest?" Dido is not amused, maar dan komt het er uit: Marcel (een ex?) heeft dat vroeger ook tegen haar gezegd.

Intussen heeft Joost een nieuw spel bedacht: ballen gooien naar lege blikken, net als op de kermis. De blikken zijn natuurlijk de lege conservenblikken van het noodrantsoen.
"That rug really tied the room together".
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:08:35 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31757278
Er gebeurt weinig. Dido heeft net Ingrids haar ingevlochten. Dan klinkt plots Hummie uit de speakers en moeten ze allemaal de slaapkamer in. Ze mogen nog wel even hun peuk oproken of gaan plassen.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:01:24 #14
133675 WinniedeJong
Win win situatie
pi_31758781
De kansloze bewoners zitten nog steeds in de slaapkamer.
At your service!
Heb lef! .... ...
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:45:09 #15
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_31759849
17.35 Rob mag van bb gaan plassen en moet dan een envelop pakken die voor de slaapkamer deur ligt, als hij terug is in de kamer moet hij die voorlezen

de streams blijven op de slaapkamer staan

beste bewoners

wees voorbereid op het ergste
de weekopdracht is een zware fysieke opdracht
in de kamer staan toestellen om te trainen
dus het is een fysieke weekopdracht

maak gebruik van de toestellen in de woonkamer
mocht bb de mening hebben dat er niet voldoende wordt getrained dan kan bb gaan eisen dat er meer getraind wordt zelfs snachts

woensdag is er een proeftest en vrijdag de echte test voor de weekopdracht

het nieuwe rantsoen komt morgen, dit is aangepast met koolhydraten en

de basis van het rantsoen zijn erwten en bonen dus maak hier goed gebruik van eet gezond en vergeet het fruit niet, neem ook voldoende nachttrust

deze fysieke opdracht stond al op het programma vandaar de aanpassing in het rantsoen

jullie worden 1 voor 1 naar de dbk geroepen voor persoonlijkheidstest de andere blijven op de slaapkamer, als je klaar bent ga je naar de andere slaapkamer, je mag niet met je medebewoners praten anders mag de volgende niet meer naar de dbk komen

Een extra reden om deze opdracht te halen is dat bb geen 50.000 opdracht meer geeft tot er 1 opdracht gehaald is

P.S. de dresskode blijft van kracht , het trainen gebeurd in sportkleding, daarna wordt er meteen weer omgekleed.

P.S.P.S. er stond naast rob geen nieuwe bewoner klaar, er is alleen aan het publiek gevraagd of rob mocht blijven
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:14:01 #16
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31762026
Bewoners staan bij elkaar te praten. Ze zijn een voor een in de dagboekkamer gewonnen en hebben met simpele vragen extra eten kunnen winnen voor de komende week. Nathalie 9 kabeljauwfilets, Chantal had de vraag wie er minister president was, Lieske heeft met de vraag hoeveel manen er in een jaar zitten 9 tompoucen gewonnen. Ingrid moest de tafel van één opzeggen. Dido heeft muesli gewonnen voor de groep. Roel kreeg de vraag 2 + 2 = ?
Hij verdient hier o.a. olijfolie mee.

Er staan ook fitness apparaten in de kamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:28:57 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31762463
Roel, Menno en Joost stappen op de fitnessaparaten. (buikspiertrainer, hometrainer en roeiapparaat). De apparatuur hebben ze voor de nieuwe weekopdracht. Een fysiek zware opdracht waar ze dan ook het krachtvoer hebben kunnen winnen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:41:56 #18
6941 APK
Factual, I think.
pi_31764121
Van de site van Sjonnie:

Negen brandende vragen.

De Bewoners mogen eindelijk weer praten, want de test in de Dagboekkamer is voorbij. Hier kregen alle Bewoners afzonderlijk van elkaar een vraag. Hadden ze het antwoord goed, dan kregen ze krachtvoedsel voor de Weekopdracht; een zware fysieke test. En wat is het geval? Iedereen beantwoordde de vragen goed. Terwijl het niveau van de vragen toch niet de lichtste was. Of wel...? De uitgelaten BB'ers vertellen wat ze in de Dagboekkamer meemaakten.

De Bewoners gaan keurig het rijtje af. Iedereen krijgt de tijd om te vertellen wat ze in de Dagboekkamer meemaakten, en welk krachtvoedsel ze hebben gewonnen. Ze moesten zich eerst allemaal wegen en vervolgens een vraag beantwoorden. Daarna maakten ze de envelop open waar in stond van welke lekkernij ze komende week mogen smullen.
Chantal. 'Wie is de minister-president van Nederland?'

Chantal: "Toen ik op de weegschaal ging staan, ging hij maar door en door. Ze vroegen of het gewicht was wat ik gedacht had. Nee dus, want ik was aangekomen. Toen vertelden ze me dat ze voor mij de moeilijkste vraag hadden en dat ik het maar goed moest doen, want de mensen voor me hadden het niet zo best gedaan. 'We duimen voor je', zeiden ze. Toen zei ik: Wouter Bos." Chantal maakt een grapje. Met haar antwoord 'Jan Peter Balkenende' verdiende ze negen karbonades op zondag.
Nathalie. 'Wat is de hoofdstad van Frankrijk?'

"Ze lazen de vraag expres heel langzaam voor. Kreeg ik te horen: 'Wat is de hoofdstad van Frankrijk?'" Ingrid grapt: "Ja, Romuuh!" Nathalie zei gelukkig Parijs, ook nadat ze extra bedenktijd had gekregen. Voor volgende week vrijdag hebben de Bewoners negen kabeljouwfilés op het menu staan.
Ingrid. 'Wat is de tafel van één?'

Ingrid vertelt wat haar werd verteld: 'We hebben een vraag voor jou bedacht en duimen allemaal voor je. Je kan nu bewijzen dat je geen dom blondje bent. Zeg de tafel van één op.' Ik wist niet tot hoever die tafel ging, maar had het gelukkig goed. Toen hoorde ik dat ik gehakt, beschuit en een ei had gewonnen. Ik zei dat ik niet kon koken en dus niet wist wat je daarmee kon maken. Een gehaktschotel misschien? Pas toen ik de Slaapkamer inkwam, dacht ik: 'O ja, natuurlijk. Een gehaktbal!'"

Dido. 'Wat is zwaarder: een kilo veren of een kilo lood?'

Dido: "Ik antwoordde meteen goed, toen werd er gezegd dat ik er toch nog even over na moest denken." Lieske: "Nee, maar schat, een kilo lood en een kilo veren is even zwaar!" De hele groep scandeert tegelijk: "Oh! Lieskuu!" Dido zegt: "Dat heb ik ook gezegd." Dido was honderd gram zwaarder dan op het moment dat ze het Big Brother-Huis inkwam. "We krijgen yoghurt met muesli als ontbijt volgende vrijdag!"
Menno. 'Hoeveel hoeken heeft een vierkant?'

Menno: "Ik kreeg de vraag: 'Hoeveel hoeken heeft een vierkant?' Voor woensdag hebben we negen zalmmoten."
Lieske. 'Hoeveel maanden zitten in een jaar?'

Lieske: "Ik ben twee kilo aangekomen, dat viel me nog erg mee. Ik woog eerder al vijf kilo meer dan nu." Ze vertelt over het moment waarop ze vijf kilo meer woog. In haar verhaal zitten vooral komma's, wanneer de punt volgt is onduidelijk. Ze wordt gevraagd tot de kern te komen. "Nou, dan moet je het ook niet vragen!", zegt ze een beetje verontwaardigd. "Ik had de Kelly-vraag: 'Hoeveel maanden zitten in een jaar?' We krijgen negen tompoucen."
Roel. 'Twee plus twee is ...?'

Roel: "Er stond twee plus twee is vraagteken. Ik gaf antwoord en ze vroegen of ik het zeker wist."
Chantal: "Dan word je toch nog nerveus hè!"
Roel: "Ik dacht: 'wat is dit'? Ik heb olijfolie, iets van kruiden, mayonaise en nog iets."

Joost. 'Hoeveel gram zit in een kilo?'

Joost: "Ik ben dik negen kilo afgevallen. Dat was leuk. Toen kreeg ik de pittige vraag: 'Hoeveel gram zit er in een kilo? Ik had het fout, want zei 'honderd'." Gelukkig maakt hij een grapje. "Voor zaterdag hebben we negen beeflapjes."
Rob. 'Hoeveel minuten zitten er in een uur?'

Rob: "Ik speelde het spelletje mee dat ik zogenaamd erg dom was. Hoeveel minuten er in een uur zitten, vroegen ze me. We krijgen negen drumsticks op donderdag. 'Weet je hoeveel iedereen dan krijgt?' werd me toen nog gevraagd!"
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:00:42 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_31769507
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_31769711
Bedankt, streamers!

En APK voor de pijltjes.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')