abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:00:09 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_31769486
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 28 oktober 2005
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 02:10:13 #2
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_31772809
Iedereen slaapt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 10:14:20 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31775023
En ze slapen nog steeds....
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:11:10 #4
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31775269
Er is beweging!
Lieske en Rob zijn wakker.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:22:24 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31775459
Rob haalt de nieuwe voedselvoorraad uit de voorraadkamer.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:28:30 #6
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31775584




[ Bericht 38% gewijzigd door Marrije op 29-10-2005 11:35:01 ]
pi_31775835
Rob zit op het toestel te trainen voor de weekopdracht, ondertussen bespreekt hij een paar dingen met Lieske en Chantal.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 11:47:12 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_31775966
En het fietsen is weer begonnen

  zaterdag 29 oktober 2005 @ 14:15:15 #9
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31779891
14.00
Er liggen 3 sportbroeken van BB in de waskamer.
Roelpast er een maar hij vindt het niets. Het is een fietsbroek.
Volgens Lieske zit er een maandverbandje in. Ook Roel vindt dat maandverbandje maar niets en doet hem weer uit. Hij bedankt BB voor de broekjes maar meldt dat hij ineens een sportbroek heeft gevonden. en hij doet zijn half lange broek aan.
Joost past verschillende fietsbroeken. Hij bekijkt zich langdurig voor de spiegel en doet dan het sportbroekje van Lieske in zijn broek.
Lieske ziet dat en roept dat ze dat broekje terug moet hebben. Zij vindt het maar vies dat Joost haar sportbroekje bij zijn piemel stopt.
Joost doet daarom maar andere opvulling in zijn broek. Hij trekt het shirtje van Nathalie er bij aan en loopt te showen door het huis en de tuin.
Chantal kan wel om hem lachen en Dido roept dat hij zijn sokken uit z'n broek moet halen.
eurobilltracker.com
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:41:04 #10
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_31781982
15.30
Joost spreekt Dido erop aan dat zij met Mao op haar shirt loopt.
Dido vraagt verbaasd wie dat dan is en Joost legt haar uit dat dat de grootste dictator van China is.
"Door hem zijn nog meer mensen vermoord dan door Hitler."
Dido kijkt verschrikt: "Waarom heb je dat niet eerder gezegd"
Joost:"Ik heb je de vorige keer al gezegd dat je Mao op je shirt had"
Dido:"Ja, weet ik wie Mao is".
Geschokt loopt Dido naar de slaapkamer om een ander shirt aan te doen. Zij begrijpt niet dat zulke shirts verkocht worden: "En het is ook nog een bekend merk".
Met een zwart topje komt ze de kamer weer binnen.
eurobilltracker.com
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:42:50 #11
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31782009
tussen 15.00 en 15.40

De meiden vergelijken hun spierballen. Ze vinden dat ze meer gespierd zijn dan menige man. Dido heeft de grootste borstspieren. Daar worden je borsten kleiner van is de conclusie.

Joost vertelt Dido dat het Mao is die op haar shirtje staat. Ze heeft geen idee wie het is, vond het een leuke print. Joost vraagt of ze daar niets over op school heeft gehad, en legt uit dat dat een dictator was. Dido is shocked, ze gaat direct het shirtje wisselen. "Ja wist ik veel..."
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  Moderator zaterdag 29 oktober 2005 @ 15:44:14 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31782042
Lichte consternatie net om een T-shirt van Dido.
Joost vertelde haar dat het Mao is die daar op afgebeeld staat. Dido had geen flauw idee wie dat was. Toen haar dat werd uitgelegd, heeft ze snel het shirt uitgedaan.

"Ik heb de hele tijd met een dictator op mijn t-shirt rondgelopen."
Ze zegt dat ze het shirt waarschijnlijk ook wel eens aangehad heeft naar de Chinees.
Menno: "Dan heb je echt hond in je eten gehad hoor."
Roel: "Dat is hetzelfde als naar Israel gaan met een foto van Hitler op je T-shirt."
Dido voelt zich een beetje schuldig. De rest vindt dat onzin. Joost: "Het was erger geweest als je had gezegd: tuurlijk weet ik wie Mao is."
Dido snapt niet dat er kleding met een afbeelding van een dictator verkocht wordt.
Joost: "Dat komt omdat sommige mensen Mao wél OK vinden."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31791395
Toch kan die Rob dat goed dat fietsen .................. moet zeggen dat ik het knap vind
pi_31792440
De toestellen worden goed gebruikt.
Ook buiten wordt er gesport: Joost is aan het hardlopen, Dido en Nathalie zijn aan het touwtjespringen. Dido heeft de 100 gehaald, Naat komt tot 90 en wil morgen de 100 halen.

Binnen doet Menno een cooling-down met Joost, die er sexy uitziet in z'n topje van Nathalie.

Inmiddels doet Nathalie buiten buikspieroefeningen samen met Rob.

Amusementswaarde heeft het niet echt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:50:51 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_31792845
Voor de mensen die denken dat er weer niet of weinig wordt gestreamd: er gebeurt gewoon echt niets vandaag. Geen geroddel, geen ruzies.... niets. Alleen maar trainen, trainen, trainen.
Menno is vooral bezig met trainingsprogramma's en dergelijke. Zelfs Joost vindt het leuk
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_31795184
Lieske en Ingrid liggen in bed.
Ze weten allebei al wie ze gaan nomineren, en grinniken wat.
Lieske begint op afkeurende toon over Dido, dat zij de grootste ja-knikker is die ze kent, en zo braaf, ze irriteert zich er aan.
Ingrid zegt dat haar ook dingen gaan opvallen.

Dido komt ook in bed, Lieske praat nog even verder over braaf zijn, dat zij rebels wil zijn: lekker de bonen door de kamer smijten. Met z'n allen over het hek klimmen om brood te halen, alleen als iedereen het zou doen.
Dido: "Nou, ik niet. Dan kom je er niet weer in. Maar dat geeft niets, dan botsen we toch lekker?"

Lieske verteld nog wat dingen over haar rebelsheid op school en thuis. Ingrid praat een beetje mee, Dido hoor je niet.
De dames wensen elkaar welterusten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31796158
Inmiddels gaan de meeste bewoners naar bed (ik zie alleen Nathalie nog lopen, streams allemaal op Menno); Menno is al een half uurtje aan het fietsen en wil de 2 uur volmaken. Hij vraagt Nathalie of ze de buitendeuren nog even wil openzetten.
Roel komt in zijn badjas nog even bij Menno zitten.
Op verzoek van Menno kijkt Roel hoe laat het is.
Roel: "Ik rook er nog éen."


Ik ook, en ga ook slapen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31796248
eerder op de avond:

joost, nathalie en dido hebben het over sex. joost verteld dat hij 10 weken geleden voor het laatst goede sex had, dat was vlak voordat hij het BB huis inging. nathalie zegt dat zei dit ook had.

dido bekend dat zei al heel lang geen sex heeft gehad. joost vraagt door naar een exacte tijd.

na enige tijd denken zegt dido dat ze al zeker 5 maanden geen sex heeft gehad. ze zit er niet op te wachten om met elke jongen die ze tegen komt het bed in te duiken.
hardcoholic
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:01:10 #19
6941 APK
Factual, I think.
pi_31796587
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:18:57 #20
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_31797107
quote:
écht, je zou een inténs goeie mod zijn
  zondag 30 oktober 2005 @ 00:21:27 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_31797167
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 00:18 schreef zeeuws jongetje het volgende:

écht, je zou een inténs goeie mod zijn
Voor vragen en opmerkingen over streamverslagen: Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 30 oktober 2005 @ 01:23:46 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_31798750
quote:
Inderdaad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')