Alsof ik wekenlang van die pens van Linda blij werdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.quote:
Ja, maar dit was wel hard, had bijna medelijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.quote:
Truste Tanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik hou het bij de nicotine
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
nee dat hij het haar niet verteltquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Joost zit te huigelen dat hij niet op Tanja heeft gestemt
*zucht* vrouwen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.![]()
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.
Ik probeer het nog op een nette manier te zeggen maar eigenlijk zou ik het 10 keer zo hard willen verwoorden, maar dan krijg je een ban...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk weer iemand die gewoon zégt waar het op staat.![]()
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske werkt op de zenuwen van Roel, omdat ze irritant zit te zingen
Misschien had je van je luie reet moeten komen en binnen gaan trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.![]()
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanjaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Wie zet dan ook Joost en Roel in 1 groepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenHij zit zich volgens mij echt te verbijten
![]()
ja Joost is nu ook benauwd voor de bankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Oh shit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
APK, doe je ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |