Kledingsvoorschrift binnen bb is nuteloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
*bloos*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,dat stukje zelfreflectie mis ik volledig bij Tanja.
Hij zit nu gewoon in zijn onderbroek buiten, die jongen heeft echt een geheugen- of ADHD probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet zo zie je maar weer
Ik die Anitra zit maar wat te bluffen denk ik, die kan nooit zo leuk als Tan zijn
behalve bij Joost, dan is het noodzaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Kledingsvoorschrift binnen bb is nuteloos.
Ze ziet er wel beter uit dan mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet zo zie je maar weer
Ik die Anitra zit maar wat te bluffen denk ik, die kan nooit zo leuk als Tan zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
attentie joost: zou je ons, de kijkers thuis en je huisgenoten een plezier willen doen en je aan willen kleden
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
Hummie luistert ook al naar jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zit nu gewoon in zijn onderbroek buiten, die jongen heeft echt een geheugen- of ADHD probleem.
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
attentie joost: zou je ons, de kijkers thuis en je huisgenoten een plezier willen doen en je aan willen kleden
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
Och je bent nooit te oud om te leren/dingen te veranderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
*bloos*
Het heeft me wel meer in zicht in mezelf gegeven deze editie van BB. Ik trek me ook te snel terug, ik handel ook uit principes, als ik iets in mijn hoofd heb dan verander dat ook niet, maar voel me ook vaak als een last voor de omgeving. Ik heb behoorlijk wat geleerd de af gelopen weken. Maar vooral ook door de reacties hier te bekijken, van wat doet ze dan verkeerd en doe ik dat ook?
Het heeft me ook slapeloze nachten bezorgd hoor
Werd er weer wat gezegd? Ik heb het gemist.quote:
Hij had net daarvoor tegen Menno vertelt dat hij eerder vandaag zijn laatste waarschuwing had gekregen over het niet aankleden.quote:
Ik hou het bij de nicotinequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Och je bent nooit te oud om te leren/dingen te veranderen.
Ik zou de crack laten staan als ik jou was![]()
Vreemd dat ze er 2 maanden mee wachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:06 schreef Gert het volgende:
Die kledingvoorschriften zijn m.i puur bedoeld als signaal.
BB vindt het een suf, lamlendig, lui, blasé stelletje bij elkaar. Symbolisch voor die lamlendigheid is dat vaak niet eens de moeite werd genomen om zich ff te douchen en fatsoenlijk aan te kleden. BB wilde ze een schop onder hun reet geven, de discipline aanhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |