OKquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:38 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T was de eerste keer hoorIk zal het nooit meer doen
Auhauw
Ik ben een Tanja-aanhanger omdat vast te hebben staan, maar als het Tanja niet geweest was dan hadden ze wel iemand anders gevonden. In een groep is er altijd wel iemand de lul over wie geroddeld word. Kijk maar eens hoe de rest ook over de tong gaat. Het meeste gaat over Tanja ja, maar de andere bewoners komen zeker ook langs. Zolang er mensen in ` huis zitten met elkaar opgesloten zal er roddelwerk zijn, want je kan het nu eenmaal beter vinden met de 1 dan met de ander.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Prima Scan, maar denk die zwangere nu eens weg (kan makkelijk, want ze is al dagen niet of nauwelijks in beeld), wat is er dan boeiend aan deze groep?
* Ze roddelen continue (over de zwangere)
* Ze zijjn strontjaloers (op de zwangere)
* Ze zijn camarageil, zijn geen van alle zichzelf (op Lieske na dan), hebben allemaal een hidden agenda waarom ze in dat huis zitten
* Ze ergeren zich aan elkaar, maar dat uiten naar dat elkaar, ho maar
* Het zijn een stelletje betweters, maar 9 van de 10 keer lullen ze onzin
* Ze verpesten keer op keer opdrachten, omdat ze te dom zijn om te lezen en geen doorzettingsvermogen hebben.
En zo kan ik nog wel effe doorgaan. Kortom, ergens mogen we blij zijn dat Tanja er nog in zit, want over wie hadden ze dan moeten lullen?
Dat was de vorige keer ook al toen deze groep begon, zouden ze dan toch iets veranderen aan de zakjes van de anderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Wil BB weer iets exclusief voor tv houden? We hebben geen beelden van de 'werkkamer'
Komt nog steeds omdat Tanja de DBK is ingegaan en ze hebben de regie nog niet geactiveerd op die streamquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Wil BB weer iets exclusief voor tv houden? We hebben geen beelden van de 'werkkamer'
Die smiley verontrust me enigszins, maar verderquote:
Nu wel weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Kwam denk ik door de dagboekkamer. Tanja liep weg en er was weer beeld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Of de regie is in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef scanman01 het volgende:
Van mij mag ie zo genoemd worden dus als er een mod is graag de TT even changenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef regenworm het volgende:
een leuke TT: Een boontje voor het loontje.![]()
![]()
![]()
![]()
Totaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik walgde ervan sinds minuut 1 dat er een zwangere inzat. Toen ze ook nog eens enorm werd voorgetrokken en Hummie ALLES uit de kast haalde om haar in het huis te houden en aan al haar wensen voldeed, was het voor mij echt gedaan. Al twee keer lekker een tijd met haar moeder gehad... nu ZONDER camera (dat is echt iets wat dus NOOIT had mogen gebeuren) in dat kamertje!!!De druppel is natuurlijk dat IEDERE live uitzending vooral om Tanja draait en ook daar wordt ik spontaan beroerd van. De live-uitzendingen zijn nog nooit zo triest geweest als dit keer.
Dat zijn boeken met geboorte kaartjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
Tanja naar huisMet koffers in de DBK!
[afbeelding]
dan maak jij de volgende topic aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:43 schreef Gert het volgende:
Nou... geef me dán WickedAngel maar met haar topictitels. Wat een broddelwerk dit zeg.
Beloofd is beloofdquote:
Boeken met geboortekaartjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef BBscanner het volgende:
Tanja naar huisMet koffers in de DBK!
[afbeelding]
slecht te horen regie mag het geluid wat harder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Inca het volgende:
weer geroddel over tanja in de bonen kamer
Ja alleen was het wel een eerlijke strijd geweest als er geen zwangere vrouw in had gezeten en dat is het nu NIET en dat stoort mij het meest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ben een Tanja-aanhanger omdat vast te hebben staan, maar als het Tanja niet geweest was dan hadden ze wel iemand anders gevonden. In een groep is er altijd wel iemand de lul over wie geroddeld word. Kijk maar eens hoe de rest ook over de tong gaat. Het meeste gaat over Tanja ja, maar de andere bewoners komen zeker ook langs. Zolang er mensen in ` huis zitten met elkaar opgesloten zal er roddelwerk zijn, want je kan het nu eenmaal beter vinden met de 1 dan met de ander.
mooie puntige tietjes... bijna zaadvragende tietjes (word ik nu gebanned>)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
Lieske heeft geen BH aan nu, toch? Dieborstjes
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Lieske even tijdelijk op 1 bij mij
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja alleen was het wel een eerlijke strijd geweest als er geen zwangere vrouw in had gezeten en dat is het nu NIET en dat stoort mij het meest.
Daarnaast vind ik Tanja als mens een zeer onplezierig persoon,wat het nog erger maakt
Caps???quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Deels om die baby... heel veel vrouwen die nu zwanger zijn vinden het geweldig denk ik en deels omdat ze natuurlijk voor spanning in het huis zorgt. Maar van mij mag ze qua negatief persoon er ook uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef newsman het volgende:
Misschien, mag ik soms te grof zijn over Tanja, maar ik kan werkelijk waar niet begrijpen, waarom mensen op haar stemmen, maar ja zo denk ik.
scanman vertellen is leuk maar een snapshot zou helemaal mooi zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
Wat dacht je wraak omdat ze naar huis wil! Juist zorgen dat ze niet weg mag. Ze zorgt zeker ook voor een hoop tumult in het huis dit kan ook een reden zijn. Tevens is zij de 'underdog' wat ook veel sympathie stemmen kan opleveren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:46 schreef newsman het volgende:
Misschien, mag ik soms te grof zijn over Tanja, maar ik kan werkelijk waar niet begrijpen, waarom mensen op haar stemmen, maar ja zo denk ik.
Hummie van der Tonnekreek, lees dit ff, we zijn een beetje zat van Tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
nou dan krijgen we morgen dus de baby in de tuin promo show
wn overmorgen de babykaartjes.... doe mee en win een geboortekaartje:(
Niet tijdelijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:47 schreef Stereotomy het volgende:
welven
zo
mooi
onder
dat
truitje
.
En roel ook... dus Joost op de bank dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef Inca het volgende:
als tanja blijft dan stemt ze op joost omdat die op haar heeft gestemd
Jeemig dat is best triest voor je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.
En wat betreft Tanja als persoon kan ik helaas alleen maar zeggen dat verdomd veel van mezelf er in terug zie.
en als Roel dan ook nog even op hem stemt kan die engerd wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef Inca het volgende:
als tanja blijft dan stemt ze op joost omdat die op haar heeft gestemd
Kan Hummie lezen dan?, weer wat nieuwsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:49 schreef newsman het volgende:
[..]
Hummie van der Tonnekreek, lees dit ff, we zijn een beetje zat van Tanja.
Tanja is the mistake in the BB-concept. She turns out to be the bitch you love to hate !quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:44 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Totaal met je eens.
Echt de plank misgeslagen met een zwangerschap in het BBhuis.![]()
Ik vind het toch geen 100% BB meer door Tanja en haar baby. Echt te stom voor woorden![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef area51 het volgende:
[..]
Kan Hummie lezen dan?, weer wat nieuws![]()
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef newsman het volgende:
Joost ben ik ook een beetje klaar mee.
Nou die blijft wel joost wordt niet zo snel weggestemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En roel ook... dus Joost op de bank dan.
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Anitra het volgende:
[..]
De strijd is idd niet eerlijk dat ben ik geheel met je eens.
En wat betreft Tanja als persoon kan ik helaas alleen maar zeggen dat verdomd veel van mezelf er in terug zie. wat best schrikken is
Bijna...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Timon223 het volgende:
[..]
mooie puntige tietjes... bijna zaadvragende tietjes (word ik nu gebanned>)
kloptquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.
Hoorde het ook. Maar is het niet zo dat de 'Geheime Opdracht' maar van tijdelijk aard is of voor de gehele opdracht. Zit er eigenlijk iets verbonden aan de 'geheime opdracht" volgens mijn niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt net letterlijk: "en dan de gele weggooien"
dat is dus wat BB verboden had aan het team van Joost! !
Yep. Dat wordt weer Tanja en Baby voor en na de komende dagen. Tanja stuurt zélf geboortekaartjes, maar ze kríjgt ook nog felicitatiekaartjes, die kijkers à ¤1.30 konden versturen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:48 schreef Wup het volgende:
nou dan krijgen we morgen dus de baby in de tuin promo show
wn overmorgen de babykaartjes.... doe mee en win een geboortekaartje:(
Maar crackhoer mag wel toch ?quote:
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkendquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:51 schreef newsman het volgende:
Joost ben ik ook een beetje klaar mee.
Nou, volgens mij is ze wel gek op dat mormeltje hoor....quote:En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van,
Eindelijk weer iemand die gewoon zégt waar het op staat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van, Tanja is gewoon een haatdragende crackrokende kettingrookster...
Ik niet zo zie je maar weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,dat stukje zelfreflectie mis ik volledig bij Tanja.
daarom kan ze dus ook nog niet weg donderdagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
Yep. Dat wordt weer Tanja en Baby voor en na de komende dagen. Tanja stuurt zélf geboortekaartjes, maar ze kríjgt ook nog felicitatiekaartjes, die kijkers à ¤1.30 konden versturen.![]()
aha dus die Chantal kerel komt toch nog?quote:Donderdag wél gelukkig ook nog een andere grote thread: de veemarkt voor Chantal. Dat lijkt me toch wel prettig genant om te zien.![]()
Ik vind hem met de dag irritanter worden eigenlijk. Hij was al overdreven bezig, maar nu hij het wat zwaarder heeft, komt ook meer zijn ware ik naar boven. Ik debk nu zelfs dat hij de eerste maanden misschien wel een rol heeft gespeeld en nu steeds vaker het niet kan volhouden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkend
Joost mag van mij wel winnen
Een kenner.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost is humoristisch, lichtelijk gestoord en lachwekkend
Joost mag van mij wel winnen
En Tanja zo snel mogelijk vertrekken, die crackhoer doet net alsof ze van dat nicotinemonstertje houdt maar daar geloof ik helemaal niets van, Tanja is gewoon een haatdragende crackrokende kettingrookster...
Bigbrother begint nu kut te worden zolangzamerhand. Toen Tanja er nog lang in moest zitten (vanwege de zwangerschap) moest BB ook wel coulant naar de bewoners zijn: wanneer de bewoners het zwaar hadden, raakten ze eerder geirriteerd aan Tanja, waardoor er botsingen kwamen. Tanja weer voor de 283979ste x schreeuwen dat ze eruit wilde enzo....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
waarschijnlijk hebben ze ivm een lekkere nazomer ff een oogje dichtgeknepen ....maar aangezien deze groep te dom is om regels en weekopdrachten te volgen hebben ze 1 en ander wat aangescherpt en terecht!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Chantal denkt terecht dat Joost misschien wel had mogen blijven zitten met ontbloot bovenlijf van BB als hij een bodybuilder was geweest. Toen het nog wat warmer was, was het ook allemaal prima. Vreemd dat ze nu zo met die kledingsvoorschriften komen
Kledingsvoorschrift binnen bb is nuteloos.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
*bloos*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:53 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dan durf jij tenminste kritisch naar je zelf te kijken,dat stukje zelfreflectie mis ik volledig bij Tanja.
Hij zit nu gewoon in zijn onderbroek buiten, die jongen heeft echt een geheugen- of ADHD probleem.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet zo zie je maar weer
Ik die Anitra zit maar wat te bluffen denk ik, die kan nooit zo leuk als Tan zijn
behalve bij Joost, dan is het noodzaakquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:59 schreef regenworm het volgende:
Kledingsvoorschrift binnen bb is nuteloos.
Ze ziet er wel beter uit dan mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik niet zo zie je maar weer
Ik die Anitra zit maar wat te bluffen denk ik, die kan nooit zo leuk als Tan zijn
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
attentie joost: zou je ons, de kijkers thuis en je huisgenoten een plezier willen doen en je aan willen kleden
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
Hummie luistert ook al naar jouquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hij zit nu gewoon in zijn onderbroek buiten, die jongen heeft echt een geheugen- of ADHD probleem.
Zei ze dat echt?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef versabommie het volgende:
attentie joost: zou je ons, de kijkers thuis en je huisgenoten een plezier willen doen en je aan willen kleden
WHAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
Och je bent nooit te oud om te leren/dingen te veranderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:00 schreef Anitra het volgende:
[..]
*bloos*
Het heeft me wel meer in zicht in mezelf gegeven deze editie van BB. Ik trek me ook te snel terug, ik handel ook uit principes, als ik iets in mijn hoofd heb dan verander dat ook niet, maar voel me ook vaak als een last voor de omgeving. Ik heb behoorlijk wat geleerd de af gelopen weken. Maar vooral ook door de reacties hier te bekijken, van wat doet ze dan verkeerd en doe ik dat ook?
Het heeft me ook slapeloze nachten bezorgd hoor
Werd er weer wat gezegd? Ik heb het gemist.quote:
Hij had net daarvoor tegen Menno vertelt dat hij eerder vandaag zijn laatste waarschuwing had gekregen over het niet aankleden.quote:
Ik hou het bij de nicotinequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Och je bent nooit te oud om te leren/dingen te veranderen.
Ik zou de crack laten staan als ik jou was![]()
Vreemd dat ze er 2 maanden mee wachten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:06 schreef Gert het volgende:
Die kledingvoorschriften zijn m.i puur bedoeld als signaal.
BB vindt het een suf, lamlendig, lui, blasé stelletje bij elkaar. Symbolisch voor die lamlendigheid is dat vaak niet eens de moeite werd genomen om zich ff te douchen en fatsoenlijk aan te kleden. BB wilde ze een schop onder hun reet geven, de discipline aanhalen.
Alsof ik wekenlang van die pens van Linda blij werdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.quote:
Ja, maar dit was wel hard, had bijna medelijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.quote:
Truste Tanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik hou het bij de nicotine
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
nee dat hij het haar niet verteltquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Joost zit te huigelen dat hij niet op Tanja heeft gestemt
*zucht* vrouwen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.![]()
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.
Ik probeer het nog op een nette manier te zeggen maar eigenlijk zou ik het 10 keer zo hard willen verwoorden, maar dan krijg je een ban...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk weer iemand die gewoon zégt waar het op staat.![]()
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske werkt op de zenuwen van Roel, omdat ze irritant zit te zingen
Misschien had je van je luie reet moeten komen en binnen gaan trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.![]()
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanjaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Wie zet dan ook Joost en Roel in 1 groepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenHij zit zich volgens mij echt te verbijten
![]()
ja Joost is nu ook benauwd voor de bankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Oh shit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
APK, doe je ding.
Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanja
ik kan me ook niet voor de geest halen wat Nathalie voor Tanja gedaan heeft hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ze deed de deksel niet eens op de boterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van dat begrip voor liefdeloze Tanja, het is en blijft een haatdragende liefdeloze moeder, eigenlijk zou ze helemaal geen kind mogen opvoeden, maar dat is mijn mening...
1 koninginquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.
Ik wil niet zeuren, maar fok is onwijs traag
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef Sonique het volgende:
Gaat joost me nu vertellen dat hij gewoon verwacht dat als hij op iemand stemt, diegene niet op hem zou stemmen als wraak?
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenzelden zo'n antisociaal wezen gezien (en ik heb er echt heel wat zien passeren hoor).
Ik hoop echt dat ze die in de gaten blijven houden want kan nooit wat worden met dat kind. Die gebruikt alles voor haar eigen gewin, dat gaat ze ook met dat kind doen![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.
Grote schijnheil is het.
haha, dies leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...
Ik vind Tanja wel echt heel sociaal, het minst achterbaks van deze hele groep
Dat duurt nog geen 20 seconden volgens Arceequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.
Kunnen ze hem mooi die lading bonen meegeven als hij donderdag naar huis gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
Kom jij soms hier om te rellen, of stem je stiekem op Lieske, anders vat ik jou niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze deed de deksel niet eens op de boter![]()
Ja die bedoel ik iedereen vindt haar koninginnen gedrag vertonen, en zij is niet eens zwangerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Bedoel jij, anders Dido Pc eend, nou die doet normaal mee aan de week opdrachten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:30 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, er wordt weer gejankzakt over Tanja, ik check gelijk weer out.
N00b, opsodemieteren nou. Niemand trekt jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
Zuchtttttttttttt , en IK maar wachten tot 21.47 uur to be UN banned ,, blijkt dat cynisch zienix cynix me al om 18.57 heeft unbanned , grrrrrrrrrrrrr .
Zit ik hier al die uren met bezwete handjes te wachten tot ik weer " wat te doen heb " .
Maar thad / heeft meer voordelen als nadelen hoor zo'n ban. Ik kan het iedereen aanraden (@ lekkersimpel , want hij was / is een aardige aanstichter geweest in deze
) Beetje Nico Dijkshoorn topics doorgenomen , en , man o man........ als je die 2 aanwezige topics eens met elkaar vergelijkt , is het UNREAL hoeveel " gespleten persoonlijkheden " er tussen zitten .
In 1999 zijn ze volllllll lof over hem , en nu ineens vinden ze hem een üþ𤲳椳½½¼½®þß®éáåá , hoeze 2 faced sommigen ......
Maar ok , kben er weer , en heb 1 interessante breiweek en een paar bruine bonen " gemist " dus .......![]()
![]()
![]()
![]()
, ENNNNNNNNN ,
de modjes hebben een foto van mijn piemel gemist , ik had de foto klaarliggen , want ik las in dat topic dat UN bannen NIET automatisch gaat , maar alleen op verzoek , dus ...... wooooooooohooooooo .
Gemiste kans
( p.s. kzag ook dat een ban op verzoek mogelijk is , dus misschien zal ik erover na denken als CartWOman graag mijn plassertje plassert wil bewonderen)
Zit een glad vals gluipertje onder dat uber-correcte maskertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Joost valt deze week gigantisch door de mand. Nog een week nauwelijks vreten voor hem en zijn ware gezicht komt naar boven. (En dat is geen leuk gezicht).
Wat een verschrikkelijk dom VARKEN is dat toch. Gore vent, als iemand de afgelopen dagen VIES tegengevallen is, is het Joost. Zeldzaam onopgevoed GOOR ding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt net letterlijk: "en dan de gele weggooien"
dat is dus wat BB verboden had aan het team van Joost! !
vertel.... ik weet niet over welk verhaal je het hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Men zegt wel dat Tanja haatdragend is. Iemand het verhaal van Nathalie gehoord, dat is pas haatdragend.
Ja zag het liggen toen ze de ongemarkeerde blikken op gingen halen in de vooraadkamerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Rare vraag misschien, maar hebben ze wel wc-papier?![]()
quote:
Ik dacht dat jij weg wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
N00b, opsodemieteren nou. Niemand trekt je.
Vertelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Men zegt wel dat Tanja haatdragend is. Iemand het verhaal van Nathalie gehoord, dat is pas haatdragend.
Voor jou hoop ik snel dat je een relatie met Tanja krijgt, verder ben ik er klaar meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik iedereen vindt haar koninginnen gedrag vertonen, en zij is niet eens zwanger
Pak van mijn hart gevallen, bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef area51 het volgende:
[..]
Ja zag het liggen toen ze de ongemarkeerde blikken op gingen halen in de vooraadkamer![]()
Dat stadium ben ik al voorbij vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga ook even iets anders doen tot de alcoholisten weer in bed gerold zijn.
Mee eens, ik begrijp niets van al die positieve reacties op het ziekelijke gedrag van Tanja, wat zijn dat voor mensenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenzelden zo'n antisociaal wezen gezien (en ik heb er echt heel wat zien passeren hoor).
Ik hoop echt dat ze die in de gaten blijven houden want kan nooit wat worden met dat kind. Die gebruikt alles voor haar eigen gewin, dat gaat ze ook met dat kind doen![]()
is dat rantsoen toch nog ergens goed voor, steeds minder Joost fans:)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Zit een glad vals gluipertje onder dat uber-correcte maskertje.
Dat gaat nog wel even duren vrees ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga ook even iets anders doen tot de alcoholisten weer in bed gerold zijn.
Lieskequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom jij soms hier om te rellen, of stem je stiekem op Lieske, anders vat ik jou niet.![]()
dat bedoelde ik dus :-)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
De regie zoomde heel sterk op deze boon in... Het lijkt dus dat als deze boon niet word ingepakt, de opdracht echt mislukt is :
[afbeelding]
O, ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al voorbij vanavond.
Weltrusten.
Je bent gewoon te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik snel dat je een relatie met Tanja krijgt, verder ben ik er klaar mee![]()
Daarnaast stopt ie bonen in zijn neus, wil ie met zijn onderbroek door de bonen zodat mensen poepbonen krijgen, doet ie een poging de bonen zo ver mogelijk weg te spugen (terwijl de klaargemaakte zakjes er onderstaan), dus hij verdient nog wel een week zonder eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Inca het volgende:
joost stinkt volgens natta lie en dido en hij ziet er vies uit want hij heeft puisten met een witte kop derop vies mannetje dus![]()
hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
De regie zoomde heel sterk op deze boon in... Het lijkt dus dat als deze boon niet word ingepakt, de opdracht echt mislukt is :
Naat en Dido liggen nu in bed te kletsen over Tanja. Dido vertelt dat ze het soms best moeilijk heeft, ze leeft in 2 werelden: met de overige bewoners en met Tanja. In dat kamertje ziet ze zulke lieve dingen wat haar beeld op Tanja wel veranderd heeft en dat kan ze niet delen met de groep. Ze probeert het feit dat Tanja Nathalie genomineerd heeft neutraal te zien, omdat ze met beide te maken heeft.quote:
Eerst Rob graag!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:41 schreef Inca het volgende:
wat een geslijm weer tussen dido en nattalie bah mag hopen dat die natte verdwijnt donderdag
En Ruud, die waarschijnlijk weer dronken isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
Wees niet bang , het word een noodrantssoen. Opdracht is allang verziekt, weer die zieke kop van Bridget, met hallo bewoners.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:40 schreef luciano het volgende:
<<<<<<<------------ wacht ff tot k_i_m weg is , en plaats dan een oproep voor Kim Hollander . mss dat ZIJ me ff een 3de handje kan helpen dan ....![]()
![]()
Oh, het is een BOON!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Sorry CartWOman, krijg ik nu een waarschuwing?
Het team van Menno werkte tenminste door, als je dat vergelijkt met het team van Joost en Ingrid, die de helft van de tijd niets deden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno vertelde dat het andere team gewoon leip te zanikken dat het team van menno niets had gedaan in die kamer....
Kakkerlakje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, het is een BOON!![]()
Ik zat te kijken en dacht dat het een beest was of zo.
Ja, hij is wat onduidelijk inderdaad... vandaar dat ik het er maar bij heb gezetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, het is een BOON!![]()
Ik zat te kijken en dacht dat het een beest was of zo.
Open sollicitatie ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Verklaar je nader, je kan ook naar de hoeren gaan hoor...
nee rob gaat nog niet eerst gaat die natte deruit da staan de standen weer gelijk en de week daarop flikkert tanja deruitquote:
Laat ze maar lullen, ik heb je wel gemist hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Tenminste nog eend één die reageert , dank je wc eend pc eend![]()
Ja maar lievertttttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:45 schreef Inca het volgende:
[..]
nee rob gaat nog niet eerst gaat die natte deruit da staan de standen weer gelijk en de week daarop flikkert tanja deruit
Ze is erachter gekomen, dat ze ooit zwanger was.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef MissHobje het volgende:
Welke belangrijke medeling heeft Tanja vandaag gedaan dan >>>??
Nathalie of Rob is beide goed. Ze zouden het beide ongelooflijk vinden als ze eruit vliegen. Dat is dus DE reden om te hopen dat één van die twee eruit vliegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:45 schreef Inca het volgende:
[..]
nee rob gaat nog niet eerst gaat die natte deruit da staan de standen weer gelijk en de week daarop flikkert tanja deruit
Ze mist de crack,coke,speed,weed en LSD en daarom wil ze naar huis...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:44 schreef MissHobje het volgende:
Welke belangrijke medeling heeft Tanja vandaag gedaan dan >>>??
In de woonkamer bij de kuipstoelenquote:
Dat zou wel een heel erg drama zijn inderdaad.quote:
Bij de blauwe draaistoelen.quote:
Zo gek is dat toch niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Wat kunnen díe mensen zeiken over eten zeg!![]()
Rob wordt gek van de honger.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:48 schreef redhair het volgende:
HOOP IK OOK!!!!!!!!!!!! Rob doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
????????quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Het schiet al aardig op
[afbeelding]
day, ik heb bij dit verhaal begrip voor beide dames [ Dido & Nathalie]quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:39 schreef Day het volgende:
Naat en Dido liggen nu in bed te kletsen over Tanja. Dido vertelt dat ze het soms best moeilijk heeft, ze leeft in 2 werelden: met de overige bewoners en met Tanja. In dat kamertje ziet ze zulke lieve dingen wat haar beeld op Tanja wel veranderd heeft en dat kan ze niet delen met de groep. Ze probeert het feit dat Tanja Nathalie genomineerd heeft neutraal te zien, omdat ze met beide te maken heeft.
Nathalie reageert daarop met: ik begon net anders tegen Tanja aan te kijken (kort voor de bevalling en daarna) tot ze me genomineerd heeft.
Dat vindt ik dus haatdragend, want Nathalie zit in een huis waarin mensen genomineerd MOETEN worden, nu is zij aan de beurt, klaar. Om daarom gelijk een hekel aan iemand te krijgen (die ze notabne de week daarvoor zelf ook genomineerd heeft) vind ik dus aardig haatdragend.
Overigens stijgt Dido heel erg in punten bij mij de laatste dagen, niet omdat ze Tanja probeert te verdedigen, maar omdat ze heel eerlijk is over hoe ze met deze situatie omgaat.
Ik heb echt wel eens op minder geleefd dan zij nu hebben, hoor. En ook langer dan een weekje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet.
Als ik met een half gevulde maag naar bed ga slaap ik ook niet, laat staan dat ik de rest van de dag functioneer.
Ik zou wel tegen dit rantsoen kunnen, maar ben dan ook geen grote eter. Zolang ik maar veel kan drinken, vind ik het best.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo gek is dat toch niet.
Als ik met een half gevulde maag naar bed ga slaap ik ook niet, laat staan dat ik de rest van de dag functioneer.
precies!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is Rob leuk voor de ergernis in het programma, maar echt waar, hij is zooooo overtuigd dat hij er niet uitgestemd wordt, dat ik het daarom ook zoooo hoop he?
Met haar schattige "tietjes".quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
Lieske werkt ze weer aardig op de zenuwen.
Die travo met die zware stem won anders ook nietquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Inca het volgende:
kijk we hebben nu echt alles al gehad he maar een invalide nog niet dus daarom wint rob![]()
Zit het je dwars soms?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb echt wel eens op minder geleefd dan zij nu hebben, hoor. En ook langer dan een weekje.
Lieske is jong, laat haar lekker gaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
In de woonkamer kan ik dat soms begrijpen, maar dat ze tijdens dat idiote werk daar liever zwijgen snap ik niets van.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef CartWOman het volgende:
Sorry, maar Nathalie was al pissed op Tanja voordat ze überhaupt wist waarom Tanja haar genomineerd had. Ze was gewoon verbolgen, hoe durfde Tanja op haar te stemmen, ze had toch veel voor haar gedaan? (wat weet ik nog steeds niet).quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
[..]
day, ik heb bij dit verhaal begrip voor beide dames [ Dido & Nathalie]
de nominatie redenen van tanja slaan kant nog wal en dan zelf wel kwaad worden als iemand haar op het verkeerde moment nomineert.
Tja.. de rest van de stommelingen vergeet waarschijnlijk door het kletsen acuut welke boontjes ze ook alweer aan het zoeken waren. Moeten ze weer opnieuw beginnen... Wel een beetje begrip voor deze heldere lichten hoor Scan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
De dames en Roel worden gek van het geklets van Lieske.
Lieske wil gewoon een beetje kletsen tijdens het werk, maar zij willen blijkbaar liever zwijgend de uren doorkomen.
Er is ook nog iets van een tussenweg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
De dames en Roel worden gek van het geklets van Lieske.
Lieske wil gewoon een beetje kletsen tijdens het werk, maar zij willen blijkbaar liever zwijgend de uren doorkomen.
Nee, het zit me niet dwars, maar ik vind dat sommigen er zo over door blijven zeuren. Het is net alsof ze helemaal niks te eten krijgen. Als je Joost moet geloven kun je geen week zonder chips of zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit het je dwars soms?
En de een heeft meer eten nodig dan de ander. Snellere verbranding.
Die slaan echtwel ergens op, ze heeft dit trouwens ver van te voren aangekondigd dus het is nog consequent ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:51 schreef Wup het volgende:
[..]
day, ik heb bij dit verhaal begrip voor beide dames [ Dido & Nathalie]
de nominatie redenen van tanja slaan kant nog wal en dan zelf wel kwaad worden als iemand haar op het verkeerde moment nomineert.
Ach joh, die paar dagen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Zit het je dwars soms?
In dat geval zou ik BB maar gaan vragen om stevige tape. Als ie dan toch weet dat ie beter z'n mond kan houden, kan ie dat mooi ff zelf regelen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is ook nog iets van een tussenweg.
Sommige mensen voelen niet zo goed aan wanneer ze even wat minder moeten praten. Lieske bijvoorbeeld. Een nog extremer voorbeeld is Joost. Hoewel ik bij die laatste weleens het idee heb dat hij wel in de gáten heeft dat hij beter even zijn mond dicht kan houden, maar dat hij daar fysiek eenvoudigweg niet toe in staat is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:52 schreef newsman het volgende:
Bekijk het groeps verband, is veel leuker, dan dat je alles op een persoon speelt. Chantal geen functie, idem Ingrid, wie was ook weer Joost of Tanja.
Zoiets ja, wat heeft die zich laten kennen de afgelopen weken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen niet zo goed aan wanneer ze even wat minder moeten praten. Lieske bijvoorbeeld. Een nog extremer voorbeeld is Joost. Hoewel ik bij die laatste weleens het idee heb dat hij wel in de gáten heeft dat hij beter even zijn mond dicht kan houden, maar dat hij daar fysiek eenvoudigweg niet toe in staat is.
Dat klopt denk ik wel ja. Is inderdaad een minpuntje. Maar dan nog zou ik zelf liever met Lieske samenwerken dan met iemand die de uren zo goed als zwijgzaam wil doorkomen. Zeker als het om werk als bonen sorteren gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen niet zo goed aan wanneer ze even wat minder moeten praten. Lieske bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
Een nog extremer voorbeeld is Joost. Hoewel ik bij die laatste weleens het idee heb dat hij wel in de gáten heeft dat hij beter even zijn mond dicht kan houden, maar dat hij daar fysiek eenvoudigweg niet toe in staat is.
En dus? Laat me raden, in Afrika kunnen ze ook teren op niks?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ach joh, die paar dagen.
Kijk je wel eens naar Expeditie Robinson?![]()
We hebben er weer eentje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef redhair het volgende:
Nee maar KEFFEN vreseluijk HARD. Kan die stem niet meer HOREN.![]()
Zelfde met die NATHALIEEE
![]()
![]()
![]()
Dat hebben ze wel volgens mij, want echt iedereen weet al zeker dat het onhaalbaar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:58 schreef -Delta- het volgende:
Alleen hebben ze nog niet door dat hierna weer rantsoen komt![]()
dat ze kwaad was heb ik niet meegekregen, ik dacht dat ze teleurgesteld of zelfs geschrokken was omdat eigenlijk iedereen ervan uit ging dat Tanja Lieske zou kiezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:55 schreef Day het volgende:
Sorry, maar Nathalie was al pissed op Tanja voordat ze überhaupt wist waarom Tanja haar genomineerd had. Ze was gewoon verbolgen, hoe durfde Tanja op haar te stemmen, ze had toch veel voor haar gedaan? (wat weet ik nog steeds niet).
Nathalie gaat er vanuit dat ze ZO geweldig is dat men gewoon geen reden kan hebben om op haar te stemmen. Dat zegt meer over Nathalie dan over Tanja, in mijn ogen.
Dat is gewoon zijn levensmotto: in jezelf geloven. Alleen hier heeft-ie 't niet in eigen hand.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is Rob leuk voor de ergernis in het programma, maar echt waar, hij is zooooo overtuigd dat hij er niet uitgestemd wordt, dat ik het daarom ook zoooo hoop he?
Rob is geniaal voor de ergernis in het programma. Vooral als de andere bewoners hem niet trekken of als hij genomineerd staat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is Rob leuk voor de ergernis in het programma,
Mja... normaal gesproken wel ja..... misschien dat ik met slaapgebrek en een lege maag net wat minder behoefte zou hebben om gezellig te praten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klopt denk ik wel ja. Is inderdaad een minpuntje. Maar dan nog zou ik zelf liever met Lieske samenwerken dan met iemand die de uren zo goed als zwijgzaam wil doorkomen. Zeker als het om werk als bonen sorteren gaat.
Chipsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Als je Joost moet geloven kun je geen week zonder chips of zo.
Als het over chips en lekkers gaat is het ook onzin idd, gewoon luxe dingen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:56 schreef Jane het volgende:
Nee, het zit me niet dwars, maar ik vind dat sommigen er zo over door blijven zeuren. Het is net alsof ze helemaal niks te eten krijgen. Als je Joost moet geloven kun je geen week zonder chips of zo.
Hij lult een hoop, maar zegt nix, en weet halverwege zijn al niet meer waar zijn begin was. T lijkt heel wat dat gelul van hem, maar t is drie keer nix.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn levensmotto: in jezelf geloven. Alleen hier heeft-ie 't niet in eigen hand.
Joost omdat je je nog steeds niet kan aankleden zijn bij deze de lollies definitief van de bestellijst geschraptquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
Chips
Hij moet knotsen hebben.
(En dat dan uitgesproken met dat walgelijke geaffecteerde stemmetje van die vetklep.)
Ah oke, dat had ik nog niet meegekregen, weinig gekeken laatste dagenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat hebben ze wel volgens mij, want echt iedereen weet al zeker dat het onhaalbaar is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef APK het volgende:
[..]
Chips
Hij moet knotsen hebben.
(En dat dan uitgesproken met dat walgelijke geaffecteerde stemmetje van die vetklep.)
Daar zit ook weer wat in inderdaadquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja... normaal gesproken wel ja..... misschien dat ik met slaapgebrek en een lege maag net wat minder behoefte zou hebben om gezellig te praten.
Had je nou bewust een streep onder 'hoor' gezet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
Zit het je dwars soms?
Nee het is andersom... ze mogen niks die kamer in nemen. Als hulpmiddel bijvoorbeeld. Daarom lijkt het me een lastige klus om die boon die nu in de kamer ligt, mee te nemen om in te pakkenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef Ferdii het volgende:
fok is langzaaam!
ze mochten tochj niks meenemen uit die kamer?, weer een reden waarom de opdracht in mislukt, die ene boon is meegenomen
Hij is bij deze uitgevonden.quote:
Nee, waar ligt die plaats?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met jouw, je begrijpt gewoon echt niks.
Ooit van Schaken gehoord ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik mag Tanja niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft ook nog steeds niet door dat die deksel van de boter natuurlijk NIET de echte reden is. Tanja wil echter niet de werkelijke reden zeggen omdat ze niet persoonlijk wil gaan worden in de dbk. Daarom bedenkt ze een simpele reden. De ware reden is natuurlijk gewoon dat ze die persoon niet mag, maar dat snapt Nathalie dus niet.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef newsman het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met jouw, je begrijpt gewoon echt niks.
Ooit van Schaken gehoord ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt ook weigeren zonder meteen het huis te verlaten hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Wat de bewoners moeten doen is toch bijna dwangarbeid? Bonen sorteren en wegen...![]()
Ik zou weigeren en het huis verlaten....maarik zou nooit in een BB-huis gaan zitten.
![]()
Alsjeblieft niet. Dat zou echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exitsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:02 schreef Ferdii het volgende:
beter flikkeren ze tanja het huis uit.
Mooi afsluit bericht voor mij om te lezenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:04 schreef kissa het volgende:
Wat de bewoners moeten doen is toch bijna dwangarbeid? Bonen sorteren en wegen...![]()
Ik zou weigeren en het huis verlaten....maarik zou nooit in een BB-huis gaan zitten.
![]()
Struikel niet van de trap zo hè, op weg naar je wijnkelder.quote:
Temptation Island? Bikkels?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb afgelopen weken naar ER en Ti gekeken
De mensen uit de beide andere programma's zijn pas bikkels![]()
![]()
daarom hebben deze verwende nesten zich ook niet ingeschreven voor er, dus elke vergelijking gaat mank. Wel is duidelijk dat deze sukkels echt heel erg zijn ...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb afgelopen weken naar ER en Ti gekeken en dan word nog is duidelijk dat de BB bewoners een stelletje verwende nesten zijn![]()
![]()
Een paar dagen minder eten en klagen en ook: als we nu laten zien dat we wel willen, krijgen we respect en zeker wel een feestje. enz enz.
De mensen uit de beide andere programma's zijn pas bikkels![]()
![]()
Vind ik ook, en bovendien mag ik haar conflicten wel met nitwits als rob, nathelie en ingrid. Ze kan ze wel het bloed onder de nagels vandaan halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat zo echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
En voor ons is het donderdag dan veel spectaculairder.
En achterbaks noemen we dat niet natuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie heeft ook nog steeds niet door dat die deksel van de boter natuurlijk NIET de echte reden is. Tanja wil echter niet de werkelijke reden zeggen omdat ze niet persoonlijk wil gaan worden in de dbk. Daarom bedenkt ze een simpele reden. De ware reden is natuurlijk gewoon dat ze die persoon niet mag, maar dat snapt Nathalie dus niet.
Dus ze mogen wel de mais mee naar de keuken nemen en popcorn makenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee het is andersom... ze mogen niks die kamer in nemen. Als hulpmiddel bijvoorbeeld. Daarom lijkt het me een lastige klus om die boon die nu in de kamer ligt, mee te nemen om in te pakken
Hele rare selectie idd dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
daarom hebben deze verwende nesten zich ook niet ingeschreven voor er, dus elke vergelijking gaat mank. Wel is duidelijk dat deze sukkels echt heel erg zijn ...
Precies Scan! En dus moet Nathalie eruit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Dat zo echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
Die theorie hadden ze net ja... alle rauwe bonen moeten worden ingepakt... maar als je ze kookt zijn ze niet meer rauw... maar of ze dat gaan doen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus ze mogen wel de mais mee naar de keuken nemen en popcorn maken![]()
Exact.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:05 schreef scanman01 het volgende:
Alsjeblieft niet. Dat zou echt een anti climax zijn. Ten eerste is het wel alle bewoners willen en ten tweede is het wat Tanja wil. Dat moeten we dus helemaal niet hebben. We moeten iemand hebben die ze niet verwachten. Dan worden ze nog nerveuzer voor de komende exits
Iets over zenders?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:08 schreef versabommie het volgende:
wat zegt BB? (over 30 seconden bij jullie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |