Alsof ik wekenlang van die pens van Linda blij werdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.quote:
Ja, maar dit was wel hard, had bijna medelijden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:09 schreef cuall het volgende:
[..]
is toch ook niet esthetisch verantwoordJoost in ondergoed
![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.quote:
Truste Tanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik hou het bij de nicotine
Ik ga mijn bedje opzoeken.
Truste voor degene die straks nog richting bed gaan
nee dat hij het haar niet verteltquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Joost zit te huigelen dat hij niet op Tanja heeft gestemt
*zucht* vrouwen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Bijna letterlijk, ze zei LIEVE Joost.![]()
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Normaal vind ik Joost geweldig... lekker gek doen... alleen is hij deze week flink door de mand gevallen, omdat hij niet kan eten.
Ik probeer het nog op een nette manier te zeggen maar eigenlijk zou ik het 10 keer zo hard willen verwoorden, maar dan krijg je een ban...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Eindelijk weer iemand die gewoon zégt waar het op staat.![]()
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:13 schreef BlaBlub het volgende:
Lieske werkt op de zenuwen van Roel, omdat ze irritant zit te zingen
Misschien had je van je luie reet moeten komen en binnen gaan trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef newsman het volgende:
[..]
Dat plomp lichaam van hem, toen ik zijn leeftijd was, zat ik op de sport school.![]()
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanjaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Wie zet dan ook Joost en Roel in 1 groepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:15 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja jammer dat Joost er niet ook bij zit, ik wacht echt op het moment dat hij gaat gooien met de bonenHij zit zich volgens mij echt te verbijten
![]()
ja Joost is nu ook benauwd voor de bankquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:14 schreef Day het volgende:
Joost is wel bang voor Tanja's stem bij de komende nominaties.
Oh shit!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:08 schreef CartWOman het volgende:
APK, doe je ding.
Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Joost wil winnen en zit daarom zwaar met Tanja
ik kan me ook niet voor de geest halen wat Nathalie voor Tanja gedaan heeft hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ze deed de deksel niet eens op de boterquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:19 schreef Day het volgende:
Joost: Nathalie heeft zoveel voor Tanja gedaan.
Sorry, maar ik kan me dan niet herinneren, ze negeerde Tanja 9 van de 10 keer.
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap ook helemaal niks van dat begrip voor liefdeloze Tanja, het is en blijft een haatdragende liefdeloze moeder, eigenlijk zou ze helemaal geen kind mogen opvoeden, maar dat is mijn mening...
1 koninginquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef newsman het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat mensen ingaan zien, dat er maar een koningin in dat huis is, met de naam Tanja en niet meer stemmen op haar, tis en blijft een sjaggo mens.
Ik wil niet zeuren, maar fok is onwijs traag
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:22 schreef Sonique het volgende:
Gaat joost me nu vertellen dat hij gewoon verwacht dat als hij op iemand stemt, diegene niet op hem zou stemmen als wraak?
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenzelden zo'n antisociaal wezen gezien (en ik heb er echt heel wat zien passeren hoor).
Ik hoop echt dat ze die in de gaten blijven houden want kan nooit wat worden met dat kind. Die gebruikt alles voor haar eigen gewin, dat gaat ze ook met dat kind doen![]()
Precies.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee, hij mag Tanja wel nomineren "omdat het beter voor haar is" (barf) maar omgekeerd mag zij niet op hem stemmen want hij heeft niet toegegeven dat hij haar genomineerd heeft.
Grote schijnheil is het.
haha, dies leukquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ik je nou zeggen dat ik niks van jou begrijp...
Ik vind Tanja wel echt heel sociaal, het minst achterbaks van deze hele groep
Dat duurt nog geen 20 seconden volgens Arceequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:12 schreef Rica het volgende:
[..]
Wat APK zei, zullen wel al die lijstjesfanaten zijn die de database leegtrekken.
Kunnen ze hem mooi die lading bonen meegeven als hij donderdag naar huis gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Jane het volgende:
Menno gaat dit soort opdachten missen als hij het huis uit is.
Kom jij soms hier om te rellen, of stem je stiekem op Lieske, anders vat ik jou niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze deed de deksel niet eens op de boter![]()
Ja die bedoel ik iedereen vindt haar koninginnen gedrag vertonen, en zij is niet eens zwangerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef newsman het volgende:
[..]
Bedoel jij, anders Dido Pc eend, nou die doet normaal mee aan de week opdrachten.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:30 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, er wordt weer gejankzakt over Tanja, ik check gelijk weer out.
N00b, opsodemieteren nou. Niemand trekt jequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef luciano het volgende:
Zuchtttttttttttt , en IK maar wachten tot 21.47 uur to be UN banned ,, blijkt dat cynisch zienix cynix me al om 18.57 heeft unbanned , grrrrrrrrrrrrr .
Zit ik hier al die uren met bezwete handjes te wachten tot ik weer " wat te doen heb " .
Maar thad / heeft meer voordelen als nadelen hoor zo'n ban. Ik kan het iedereen aanraden (@ lekkersimpel , want hij was / is een aardige aanstichter geweest in deze
) Beetje Nico Dijkshoorn topics doorgenomen , en , man o man........ als je die 2 aanwezige topics eens met elkaar vergelijkt , is het UNREAL hoeveel " gespleten persoonlijkheden " er tussen zitten .
In 1999 zijn ze volllllll lof over hem , en nu ineens vinden ze hem een üþ𤲳椳½½¼½®þß®éáåá , hoeze 2 faced sommigen ......
Maar ok , kben er weer , en heb 1 interessante breiweek en een paar bruine bonen " gemist " dus .......![]()
![]()
![]()
![]()
, ENNNNNNNNN ,
de modjes hebben een foto van mijn piemel gemist , ik had de foto klaarliggen , want ik las in dat topic dat UN bannen NIET automatisch gaat , maar alleen op verzoek , dus ...... wooooooooohooooooo .
Gemiste kans
( p.s. kzag ook dat een ban op verzoek mogelijk is , dus misschien zal ik erover na denken als CartWOman graag mijn plassertje plassert wil bewonderen)
Zit een glad vals gluipertje onder dat uber-correcte maskertje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Precies.
Joost valt deze week gigantisch door de mand. Nog een week nauwelijks vreten voor hem en zijn ware gezicht komt naar boven. (En dat is geen leuk gezicht).
Wat een verschrikkelijk dom VARKEN is dat toch. Gore vent, als iemand de afgelopen dagen VIES tegengevallen is, is het Joost. Zeldzaam onopgevoed GOOR ding.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
Joost zegt net letterlijk: "en dan de gele weggooien"
dat is dus wat BB verboden had aan het team van Joost! !
vertel.... ik weet niet over welk verhaal je het hebtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Men zegt wel dat Tanja haatdragend is. Iemand het verhaal van Nathalie gehoord, dat is pas haatdragend.
Ja zag het liggen toen ze de ongemarkeerde blikken op gingen halen in de vooraadkamerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef kissa het volgende:
![]()
Rare vraag misschien, maar hebben ze wel wc-papier?![]()
quote:
Ik dacht dat jij weg wasquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
N00b, opsodemieteren nou. Niemand trekt je.
Vertelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Day het volgende:
Men zegt wel dat Tanja haatdragend is. Iemand het verhaal van Nathalie gehoord, dat is pas haatdragend.
Voor jou hoop ik snel dat je een relatie met Tanja krijgt, verder ben ik er klaar meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik iedereen vindt haar koninginnen gedrag vertonen, en zij is niet eens zwanger
Pak van mijn hart gevallen, bedanktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:33 schreef area51 het volgende:
[..]
Ja zag het liggen toen ze de ongemarkeerde blikken op gingen halen in de vooraadkamer![]()
Dat stadium ben ik al voorbij vanavondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga ook even iets anders doen tot de alcoholisten weer in bed gerold zijn.
Mee eens, ik begrijp niets van al die positieve reacties op het ziekelijke gedrag van Tanja, wat zijn dat voor mensenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kan daar ook met mijn verstand niet bij dat iemand sympathie voor haar kan opbrengenzelden zo'n antisociaal wezen gezien (en ik heb er echt heel wat zien passeren hoor).
Ik hoop echt dat ze die in de gaten blijven houden want kan nooit wat worden met dat kind. Die gebruikt alles voor haar eigen gewin, dat gaat ze ook met dat kind doen![]()
is dat rantsoen toch nog ergens goed voor, steeds minder Joost fans:)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef Rica het volgende:
Zit een glad vals gluipertje onder dat uber-correcte maskertje.
Dat gaat nog wel even duren vrees ikquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga ook even iets anders doen tot de alcoholisten weer in bed gerold zijn.
Lieskequote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef newsman het volgende:
[..]
Kom jij soms hier om te rellen, of stem je stiekem op Lieske, anders vat ik jou niet.![]()
dat bedoelde ik dus :-)quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
De regie zoomde heel sterk op deze boon in... Het lijkt dus dat als deze boon niet word ingepakt, de opdracht echt mislukt is :
[afbeelding]
O, ben jij er ook weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik al voorbij vanavond.
Weltrusten.
Je bent gewoon te goed voor deze wereldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef newsman het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik snel dat je een relatie met Tanja krijgt, verder ben ik er klaar mee![]()
Daarnaast stopt ie bonen in zijn neus, wil ie met zijn onderbroek door de bonen zodat mensen poepbonen krijgen, doet ie een poging de bonen zo ver mogelijk weg te spugen (terwijl de klaargemaakte zakjes er onderstaan), dus hij verdient nog wel een week zonder eten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Inca het volgende:
joost stinkt volgens natta lie en dido en hij ziet er vies uit want hij heeft puisten met een witte kop derop vies mannetje dus![]()
hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
De regie zoomde heel sterk op deze boon in... Het lijkt dus dat als deze boon niet word ingepakt, de opdracht echt mislukt is :
Naat en Dido liggen nu in bed te kletsen over Tanja. Dido vertelt dat ze het soms best moeilijk heeft, ze leeft in 2 werelden: met de overige bewoners en met Tanja. In dat kamertje ziet ze zulke lieve dingen wat haar beeld op Tanja wel veranderd heeft en dat kan ze niet delen met de groep. Ze probeert het feit dat Tanja Nathalie genomineerd heeft neutraal te zien, omdat ze met beide te maken heeft.quote:
Eerst Rob graag!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:41 schreef Inca het volgende:
wat een geslijm weer tussen dido en nattalie bah mag hopen dat die natte verdwijnt donderdag
En Ruud, die waarschijnlijk weer dronken isquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:40 schreef newsman het volgende:
Wees niet bang , het word een noodrantssoen. Opdracht is allang verziekt, weer die zieke kop van Bridget, met hallo bewoners.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:40 schreef luciano het volgende:
<<<<<<<------------ wacht ff tot k_i_m weg is , en plaats dan een oproep voor Kim Hollander . mss dat ZIJ me ff een 3de handje kan helpen dan ....![]()
![]()
Oh, het is een BOON!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:23 schreef APK het volgende:
Sorry CartWOman, krijg ik nu een waarschuwing?
Het team van Menno werkte tenminste door, als je dat vergelijkt met het team van Joost en Ingrid, die de helft van de tijd niets deden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno vertelde dat het andere team gewoon leip te zanikken dat het team van menno niets had gedaan in die kamer....
Kakkerlakje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, het is een BOON!![]()
Ik zat te kijken en dacht dat het een beest was of zo.
Ja, hij is wat onduidelijk inderdaad... vandaar dat ik het er maar bij heb gezetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, het is een BOON!![]()
Ik zat te kijken en dacht dat het een beest was of zo.
Open sollicitatie ???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]Verklaar je nader, je kan ook naar de hoeren gaan hoor...
nee rob gaat nog niet eerst gaat die natte deruit da staan de standen weer gelijk en de week daarop flikkert tanja deruitquote:
Laat ze maar lullen, ik heb je wel gemist hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:43 schreef luciano het volgende:
[..]
Tenminste nog eend één die reageert , dank je wc eend pc eend![]()
Ja maar lievertttttquote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:45 schreef Inca het volgende:
[..]
nee rob gaat nog niet eerst gaat die natte deruit da staan de standen weer gelijk en de week daarop flikkert tanja deruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |