Misschien hebben ze er wel aan gedacht dat dat niet zo handig zou zijn. Dan werk je dus per keer maar met 3 man, ipv 4 (wat het maximum is). Scheelt je dus enorm veel manuren. Nu zijn er constant 4 mensen aan het werk. Met het 3 groepjes van 3 idee zijn er constant maar 3 personen aan het werk. Zou knap dom zijn dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou doordacht zijn. Daar doen buiten het huis niet aan, dus het zou hypocriet zijn er dan hier mee te beginnen.![]()
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat? Nou, bedankt! Leuk om te horen!
Ze hebben denk ik de weekopdracht al gehaald als ze hem in ieder geval een keer snappen! Wat overigens een niet te halen opdracht is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de opdracht staat niet hoeveel zakjes ze klaar moeten hebben óf dat ALLE bonen ingepakt moeten zijn.... Ik denk dus dat BB in eerste instantie gedacht had ze de opdracht sowieso te laten halen... Alleen toen lázen ze weer eens verkeerd en begonnen dus ook niet goed....
Ja, dat karige eten lijkt mij ook deel van de sancties. De spelletjes zijn trouwens ook afgepakt... en het ergste: de sjaal van Lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik weet toch wis en zeker dat de vorige weken het rantsoen aanzienlijk meer was terwijl het ook 'noodrantsoen' werd genoemd dus ik denk toch die sanctie, wat zou er anders overblijven? Ja een jacuzzi verbod etc. maar dat lijkt me niet genoeg
De sanctie was het jacuzzi verbod én inname van alle spelletjes en andere dingen in het huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik weet toch wis en zeker dat de vorige weken het rantsoen aanzienlijk meer was terwijl het ook 'noodrantsoen' werd genoemd dus ik denk toch die sanctie, wat zou er anders overblijven? Ja een jacuzzi verbod etc. maar dat lijkt me niet genoeg
Alsof ik dat zou geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.![]()
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Quote van avonne
"Bewoners. Honger maakt rauwe bonen zoet. De Weekopdracht gaat nu in. Jullie hebben tot donderdagavond 18.00 uur de tijd. Allebonen moeten op kleur gesorteerd worden."
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten. Let op: de Weekopdracht is al mislukt wanneer er in een zakje een boon verkeerd zit of wanneer er een zakje verkeerd is afgewogen.
Dus wel alle bonen.
klopt lieske neemt de plaats van dido over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
3uur, dan is team2 weer aan de beurt dacht ik (oja, Dido stopt eerder, ik denk dat Lieske daarvoor in de plaats komt)
Dan maar een zakje vullen met hun drollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussen
Ze kunnen ook de bonen bedoelen die in de zakjes komen dus "alle" bonen die in zakjes komen zegmaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Quote van avonne
"Bewoners. Honger maakt rauwe bonen zoet. De Weekopdracht gaat nu in. Jullie hebben tot donderdagavond 18.00 uur de tijd. Allebonen moeten op kleur gesorteerd worden."
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten. Let op: de Weekopdracht is al mislukt wanneer er in een zakje een boon verkeerd zit of wanneer er een zakje verkeerd is afgewogen.
Dus wel alle bonen.
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.![]()
mag niet. er mag tussen de teams niet gewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt lieske neemt de plaats van dido over.
Tanja zit met al haar vrienden buiten een pukkie te roken.
Klopt niet volgens mij. Lieske zit in groep 2 en er mocht niet meer gewisseld worden. Lieske mag dus niet Dido vervangen. Ik dacht dat deze groep begonnen was om half 8. Die zullen dus om half 11 stoppen en dan beginnen er 4 van groep 2 (waaronder Lieske)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt lieske neemt de plaats van dido over.
Tanja zit met al haar vrienden buiten een pukkie te roken.
Het eten dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De sanctie was het jacuzzi verbod én inname van alle spelletjes en andere dingen in het huis.
Dat dit noodrantsoen minder is dan die eerste keer is inderdaad vreemd, maar ik denk dat BB het zat is dat de bewoners een opdracht zo makkelijk opgeven en daarom het noodrantsoen verminderd heeft.
Jammer dat ik geen bang klein hertje ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.
Nee, de sjaal van Lieske... iets wat Rob achter had gehouden én nog wat zelfgemaakte dingen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.
Dus zolang de gevulde zakjes maar gesorteerd zijn, bedoel je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de bonen bedoelen die in de zakjes komen dus "alle" bonen die in zakjes komen zegmaar
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Mag ik even melden dat Fok traag is momenteel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Ja, ik vond het ook wel komisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb erg gelachen om dat topic.
He-le-maal mijn typequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Kijk....dat zou dan weer een hele mooie topictitel zijn![]()
"de jacht is mooier dan de vangst" ....tis bijna proza![]()
Anyway...@ wicked nog iets...,...ff een kleine Gert-Promo er in gooien
Knpp vrgzll drtgr; nt brldrgnd; gn brtp;lf vr drn
Kenwoorden: gezellig/humor/intelligent/geemancipeerd
mmm mja...dat was het wel zo'n beetje...typisch Gert![]()
Ach houd je kankerkop toch, nazi-zwijn. Ja het is wat rustiger dan gisteren, om de een of andere reden.quote:
Oh jah, vertel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach houd je kankerkop toch, nazi-zwijn. Ja het is wat rustiger dan gisteren, om de een of andere reden.
...en die Chantal heeft gegeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussen
Moed houden meidquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Gert PMS't een beetje vanavond, Cuall. Maar we stevenen af op een afspraakje, geloof ik![]()
Scheeeeeeeeeeeeeeetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe viel het bezoekje van Djoz bij de bewoners?
die lui zijn echt gestoord met dat opmakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Lieske maakt zich op voor het bonen sorteren:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheeeeeeeeeeeeeeetje![]()
Poepieeeeeeeeeeeeeee![]()
Ah wa lieeeeeeeeeeeeef![]()
LIeske, Nathalie en Dido. Die zijn het ergste in het huis. Misschien komt er ook wat verveling bij kijken. Wat moeten ze anders doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
die lui zijn echt gestoord met dat opmaken
vooral Lieske & Nathalie
Noem je mij al oud? Volgens mij ben jij nog ouder dan WickedAngels avatar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Moed houden meidOude mannen hebben wat meer tijd nodig om op te warmen
![]()
ja dat mag maar het kan nog veel trager wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske, Nathalie en Dido. Die zijn het ergste in het huis. Misschien komt er ook wat verveling bij kijken. Wat moeten ze anders doenIk hou zelf meer van zo weinig mogelijk make-up bij vrouwen, maar goed...
Hey da's een goeie! En dan het dekbed ook gebruiken om de overgebleven mais om te vangen, weggooien en weer een nieuwe partij bonen pakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Giggio het volgende:
Ik zou met 3 rond de tafel gaan zitten, dekbed onder de tafel doortrekken en over de schootjes heenleggen als een soort van vangnet, ieder sorteerd een bepaalde boon, hop op dekbed schieten en nummer 4 haalt op en pakt in
lijkt mij iets meer tempo geven dan dit....
Maar na de make-up ronde is lieske wel het knapste van de driequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske, Nathalie en Dido. Die zijn het ergste in het huis. Misschien komt er ook wat verveling bij kijken. Wat moeten ze anders doenIk hou zelf meer van zo weinig mogelijk make-up bij vrouwen, maar goed...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik hou zelf meer van zo weinig mogelijk make-up bij vrouwen, maar goed...
Gaat ongetwijfeld om 12 uur wer gebeurenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja dat mag maar het kan nog veel trager worden![]()
Ik als vrouw zijnde snap het ook niet scanmanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor Gert in MIJN ogen ben je niet oud, lekker jong nog zelfs.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem je mij al oud? Volgens mij ben jij nog ouder dan WickedAngels avatar.![]()
oh, je bedoelt dat lekkerrustig er niet isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach houd je kankerkop toch, nazi-zwijn. Ja het is wat rustiger dan gisteren, om de een of andere reden.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Noem je mij al oud? Volgens mij ben jij nog ouder dan WickedAngels avatar.![]()
Volgens mij is dat ook precies wat Lieske net allemaal gedaan heeft. Ze doet er alleen erg lang over. Maar in dat huis kan dat ook natuurlijk. Tijd zat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Anitra het volgende:
Oogpotlood, eyeliner, lippenstift en wat oogschaduw is genoeg toch?
meestal van 00:00 t/m 0:10 staat de server stil.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat ongetwijfeld om 12 uur wer gebeuren
Tja, maar het gaat erom wie daarvóór het knapste is hè...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar na de make-up ronde is lieske wel het knapste van de drie![]()
Dat ga ik niet redden. December ga ik ook niet redden, als het zo doorgaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gaat ongetwijfeld om 12 uur wer gebeuren
nee hoor, hij is met de boontjes bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:53 schreef Wup het volgende:
is Menno in slaap gevallen?
en waarom staat Ingrid te eten ipv bonen rapen?
Lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, maar het gaat erom wie daarvóór het knapste is hè...
Lieske ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Tja, maar het gaat erom wie daarvóór het knapste is hè...
Je weet maar nooit misschien zit je over drie weken to middennacht naar de streams te kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden. December ga ik ook niet redden, als het zo doorgaat.
Ook mee eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze vaak haar haar in een knotje doet vind ik ook wel jammer.
Of de klok staat natuurlijk vijf minuten voor.... Kan ook....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:57 schreef Arcee het volgende:
De streams in de bonenkamer lijken trouwens wel echt live te zijn. Aan de klok te zien lopen ze niet 3 minuten achter maar gewoon op tijd.
Misschien wordt het nog wat als Tanja en de baby eenmaal weg zijn, maar ik heb er een hard hoofd in. Dit is echt de slechtste BB van allemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je weet maar nooit misschien zit je over drie weken to middennacht naar de streams te kijken
Of 3, inderdaad, kan ook.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef flugeltje het volgende:
Of de klok staat natuurlijk vijf minuten voor.... Kan ook....
Yep, dat laatste is zeker waarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske ook...
Hieronder een foto van Lies zonder make-up. Wat mij betreft hoeft ze nooit make-up t gebruiken. Dat ze vaak haar haar in een knotje doet vind ik ook wel jammer.
[afbeelding]
Maar goed, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Het zou storm lopen als talpa een man zou zoeken van lieske.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske ook...
Hieronder een foto van Lies zonder make-up. Wat mij betreft hoeft ze nooit make-up t gebruiken. Dat ze vaak haar haar in een knotje doet vind ik ook wel jammer.
[afbeelding]
Maar goed, het blijft een kwestie van smaak natuurlijk.
Het scheelt een minuut geloof ik. Als je het vergelijkt met de live uitzending op tv tenminste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Of de klok staat natuurlijk vijf minuten voor.... Kan ook....
In de afgelopen live uitzending hebben ze het er met geen woord over gehad. Dus ik heb stille hoop dat het van de baan isquote:
Een minuut maar? Volgens mij wel meer...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het scheelt een minuut geloof ik. Als je het vergelijkt met de live uitzending op tv tenminste.
BB4 vond ik veel erger daar gebeurde nooit ietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien wordt het nog wat als Tanja en de baby eenmaal weg zijn, maar ik heb er een hard hoofd in. Dit is echt de slechtste BB van allemaal.
Ik weet het nog goed met de voetbalwedstrijd. Die had ik op tv ook aan... en de streams ook. Als er op tv een goal viel, duurde het ongeveer een minuut voorat de bewoners dat zagen op de streams.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Een minuut maar? Volgens mij wel meer...
Je hebt gelijk. BB1 was leuk, BB3 spannend en de rest is bagger.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB4 vond ik veel erger daar gebeurde nooit iets![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:07 schreef frizti het volgende:
Op de talpa site staat bij de weekopdracht:
Verder geldt: sorteren en inpakken en afwegen mag alleen op de werktafel gebeuren en nergens anders.
Rob zit nu op de grond de zakjes dicht te makken met het plakapparaat. Opdracht mislukt dus.
Mijn lijst is nog steeds:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. BB1 was leuk, BB3 spannend en de rest is bagger.
je mag niet eten tijdens de opdracht moet je eens kijken hoeveel bonen ze opvretenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
Man dit is echt killing deze opdracht, volgens mij gaan ze dit echt NIET halen, ik zie weinig verschil met vanmorgen
Voor mijn gevoel wel 3 minuten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet het nog goed met de voetbalwedstrijd. Die had ik op tv ook aan... en de streams ook. Als er op tv een goal viel, duurde het ongeveer een minuut voorat de bewoners dat zagen op de streams.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn lijst is nog steeds:
BB3
BB2
BB1
BB4
BB5
En ik heb van allemaal genoten... zelfs deze
Menno zei net dus dat ze het nog niet eens zouden halen als ze nog 10 dagen hadden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:11 schreef cuall het volgende:
Man dit is echt killing deze opdracht, volgens mij gaan ze dit echt NIET halen, ik zie weinig verschil met vanmorgen
Het is zo jammer dat BB zich bijna overal mee bemoeid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. BB1 was leuk, BB3 spannend en de rest is bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |