Misschien hebben ze er wel aan gedacht dat dat niet zo handig zou zijn. Dan werk je dus per keer maar met 3 man, ipv 4 (wat het maximum is). Scheelt je dus enorm veel manuren. Nu zijn er constant 4 mensen aan het werk. Met het 3 groepjes van 3 idee zijn er constant maar 3 personen aan het werk. Zou knap dom zijn dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef ernie09 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou doordacht zijn. Daar doen buiten het huis niet aan, dus het zou hypocriet zijn er dan hier mee te beginnen.![]()
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt? Meen je dat? Nou, bedankt! Leuk om te horen!
Ze hebben denk ik de weekopdracht al gehaald als ze hem in ieder geval een keer snappen! Wat overigens een niet te halen opdracht is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de opdracht staat niet hoeveel zakjes ze klaar moeten hebben óf dat ALLE bonen ingepakt moeten zijn.... Ik denk dus dat BB in eerste instantie gedacht had ze de opdracht sowieso te laten halen... Alleen toen lázen ze weer eens verkeerd en begonnen dus ook niet goed....
Ja, dat karige eten lijkt mij ook deel van de sancties. De spelletjes zijn trouwens ook afgepakt... en het ergste: de sjaal van Lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik weet toch wis en zeker dat de vorige weken het rantsoen aanzienlijk meer was terwijl het ook 'noodrantsoen' werd genoemd dus ik denk toch die sanctie, wat zou er anders overblijven? Ja een jacuzzi verbod etc. maar dat lijkt me niet genoeg
De sanctie was het jacuzzi verbod én inname van alle spelletjes en andere dingen in het huis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...ik weet toch wis en zeker dat de vorige weken het rantsoen aanzienlijk meer was terwijl het ook 'noodrantsoen' werd genoemd dus ik denk toch die sanctie, wat zou er anders overblijven? Ja een jacuzzi verbod etc. maar dat lijkt me niet genoeg
Alsof ik dat zou geven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.![]()
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Quote van avonne
"Bewoners. Honger maakt rauwe bonen zoet. De Weekopdracht gaat nu in. Jullie hebben tot donderdagavond 18.00 uur de tijd. Allebonen moeten op kleur gesorteerd worden."
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten. Let op: de Weekopdracht is al mislukt wanneer er in een zakje een boon verkeerd zit of wanneer er een zakje verkeerd is afgewogen.
Dus wel alle bonen.
klopt lieske neemt de plaats van dido over.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
3uur, dan is team2 weer aan de beurt dacht ik (oja, Dido stopt eerder, ik denk dat Lieske daarvoor in de plaats komt)
Dan maar een zakje vullen met hun drollen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussen
Ze kunnen ook de bonen bedoelen die in de zakjes komen dus "alle" bonen die in zakjes komen zegmaarquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef bunnyma het volgende:
Quote van avonne
"Bewoners. Honger maakt rauwe bonen zoet. De Weekopdracht gaat nu in. Jullie hebben tot donderdagavond 18.00 uur de tijd. Allebonen moeten op kleur gesorteerd worden."
"Dus: de rode bonen, de gespikkelde bonen en de zwarte bonen moeten op kleur gesorteerd verpakt worden in afzonderlijke zakjes die na vulling 350 gram bonen bevatten. Let op: de Weekopdracht is al mislukt wanneer er in een zakje een boon verkeerd zit of wanneer er een zakje verkeerd is afgewogen.
Dus wel alle bonen.
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Godsamme ...draai er niet zo omheen man...pff...zeg gewoon dat je geil bent en vraag vervolgens om der adres.![]()
mag niet. er mag tussen de teams niet gewisseld worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt lieske neemt de plaats van dido over.
Tanja zit met al haar vrienden buiten een pukkie te roken.
Klopt niet volgens mij. Lieske zit in groep 2 en er mocht niet meer gewisseld worden. Lieske mag dus niet Dido vervangen. Ik dacht dat deze groep begonnen was om half 8. Die zullen dus om half 11 stoppen en dan beginnen er 4 van groep 2 (waaronder Lieske)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt lieske neemt de plaats van dido over.
Tanja zit met al haar vrienden buiten een pukkie te roken.
Het eten dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De sanctie was het jacuzzi verbod én inname van alle spelletjes en andere dingen in het huis.
Dat dit noodrantsoen minder is dan die eerste keer is inderdaad vreemd, maar ik denk dat BB het zat is dat de bewoners een opdracht zo makkelijk opgeven en daarom het noodrantsoen verminderd heeft.
Jammer dat ik geen bang klein hertje ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.
Nee, de sjaal van Lieske... iets wat Rob achter had gehouden én nog wat zelfgemaakte dingen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef Gert het volgende:
[..]
De jacht is mooier dan de vangst, dat zou jij als puzzelaar toch moeten beseffen.
Dus zolang de gevulde zakjes maar gesorteerd zijn, bedoel je.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de bonen bedoelen die in de zakjes komen dus "alle" bonen die in zakjes komen zegmaar
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Mag ik even melden dat Fok traag is momenteel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Mag ik even melden dat Fok traag is momenteel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |