volgens mij hebben ze nog drie te gaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:49 schreef scanman01 het volgende:
Wanneer kapt deze groep er nou eens mee?
Hopelijk heb je er van geleerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bedankt voor deze terechtwijzing![]()
Strafwerk: ik ben een ijdeltuit, ik ben een ijdeltuit, ik ben een ijdeltuit...
Mwa, eerder een fles bier... Maar die komen ook erg hard aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef Gert het volgende:
[..]Jij lijkt mij iemand met een echte ouderwetse "ons mam", zo eentje die altijd een deegrollert in de buurt heeft liggen.
Drie wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze nog drie te gaan
Als ze het niet halen komen ze toch weer op gewoon rantsoen? Dus een tikje boven de bijstand verheven?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alleen hebben ze dan, net als in het werkelijke leven, niet veel te eten. Terwijl wij in de bijstand komen, krijgen zij een noodrantsoen. Is dus goed te vergelijken. Dus ze moeten wel doorgaan om een beetje normaal te kunnen leven.... net als wij dus.
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.quote:
Team 2 he... die moeten hierna weer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef ruby het volgende:
Wie liggen er nu al te maffen?
Nu al? Dat gaat tot donderdag zo door. Ze slapen meestal niet meer dan 3 uur achter elkaar. Dus bijna ieder moment dat ze niet moeten werken, liggen ze in bed. Ook iets waar BB waarschijnlijk niet aan heeft gedacht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef ruby het volgende:
Wie liggen er nu al te maffen?
Nou, dat belooft een spectaculaire avond te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Team 2 he... die moeten hierna weer.
3uur, dan is team2 weer aan de beurt dacht ik (oja, Dido stopt eerder, ik denk dat Lieske daarvoor in de plaats komt)quote:
Dat dachten ze de vorige week ook... en toen kregen ze dit eten. En deze hoeveelheid eten had niets met de sanctie te maken, dus dit is ook een 'normaal' noodrantsoen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:55 schreef Ashy het volgende:
[..]
Als ze het niet halen komen ze toch weer op gewoon rantsoen? Dus een tikje boven de bijstand verheven?![]()
Nee, dit team werkt maar 3 uur en volgens mij zijn ze al uren bezig. Lieske zit in groep 2, dus die mag niet in deze groep iemand vervangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
3uur, dan is team2 weer aan de beurt dacht ik (oja, Dido stopt eerder, ik denk dat Lieske daarvoor in de plaats komt)
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:58 schreef flugeltje het volgende:
* flugeltje kan nu al keigoed Big Spender op z'n hollands zingen....
dan hadden die sukkels maar 3 groepen van 3 moeten maken. Dan hadden ze 8 uur werk per dag en 16 uur rust gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu al? Dat gaat tot donderdag zo door. Ze slapen meestal niet meer dan 3 uur achter elkaar. Dus bijna ieder moment dat ze niet moeten werken, liggen ze in bed. Ook iets waar BB waarschijnlijk niet aan heeft gedacht.
Je zou dat ook je nieuwe ondertitel kunnen maken.quote:
Beetje respect voor De Dijk graag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Je zou dat ook je nieuwe ondertitel kunnen maken.![]()
Dan zeul je 'm automatisch elke post mee. Scheelt een hoop typwerk. en je huidige is toch maar stom.![]()
ikke ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:58 schreef Coos het volgende:
Ik zat even bij de keuringsdienst van waarde op Ned.3 over tomatenpure.
Volgende week waarom zijn snitzsels gepaneerd??
Ik ga wel kijken maar ik denk dat ik het noet wil weten.![]()
hmm ok. Dus dat zou nog een week leven van niets betekenen. Niet erg gezond meer op den duur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dachten ze de vorige week ook... en toen kregen ze dit eten. En deze hoeveelheid eten had niets met de sanctie te maken, dus dit is ook een 'normaal' noodrantsoen heb ik begrepen.
Daar is ook al sprake van geweest, maar vanwege de geheime opdracht van groep 1, mocht er niet meer gewisseld worden. Of dat nu nog steeds niet mag, weet ik niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
dan hadden die sukkels maar 3 groepen van 3 moeten maken. Dan hadden ze 8 uur werk per dag en 16 uur rust gehad.
Nee joh, dat zou doordacht zijn. Daar doen buiten het huis niet aan, dus het zou hypocriet zijn er dan hier mee te beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
dan hadden die sukkels maar 3 groepen van 3 moeten maken. Dan hadden ze 8 uur werk per dag en 16 uur rust gehad.
Misschien is BB wat aardiger voor ze als de opdracht mislukt en ze toch inzet getoond hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
Snap niet waarom ze niet gewoon stoppen, niemand durft er iets van te zeggen terwijl ze allemaal weten dat ze de opdracht nooit zullen halen.
Klopt niet volgens mij, door de sanctie staan ze nu op het "strafrantsoen" dus het normale (lees: nood) rantsoen is velen malen rianter dan wat ze nu hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat dachten ze de vorige week ook... en toen kregen ze dit eten. En deze hoeveelheid eten had niets met de sanctie te maken, dus dit is ook een 'normaal' noodrantsoen heb ik begrepen.
Prima... zo kan Rob Menno in de gaten houden dat die niet achter zijn rug over hem lultquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef ruby het volgende:
Kunnen Rob en Menno het aan om zolang in dezelde ruimte te zitten met elkaar?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beetje respect voor De Dijk graag.
Sig is al veranderd, slimmie
In de opdracht staat niet hoeveel zakjes ze klaar moeten hebben óf dat ALLE bonen ingepakt moeten zijn.... Ik denk dus dat BB in eerste instantie gedacht had ze de opdracht sowieso te laten halen... Alleen toen lázen ze weer eens verkeerd en begonnen dus ook niet goed....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef farceman het volgende:
Snap niet waarom ze niet gewoon stoppen, niemand durft er iets van te zeggen terwijl ze allemaal weten dat ze de opdracht nooit zullen halen.
Ik weet bijna zeker dat in de brief stond dat de hoeveelheid eten niets te maken heeft met de sanctie die ze de dag daarvoor hadden gekregen. Strafrantsoen was brood, pindakaas en uien. Dit is normaal noodrantsoen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt niet volgens mij, door de sanctie staan ze nu op het "strafrantsoen" dus het normale (lees: nood) rantsoen is velen malen rianter dan wat ze nu hebben
Nee hoor, daar brand ik mijn vingers niet meer aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ben je al aan het broeden op de volgende TT?
Misschien wordt het dit keer zomaar een giller, als je een beetje je best doet.![]()
Dan zou dus de opdracht in principe geslaagd zijn ongeacht de hoeveelheid zakjesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de opdracht staat niet hoeveel zakjes ze klaar moeten hebben óf dat ALLE bonen ingepakt moeten zijn.... Ik denk dus dat BB in eerste instantie gedacht had ze de opdracht sowieso te laten halen... Alleen toen lázen ze weer eens verkeerd en begonnen dus ook niet goed....
Ja het is echt een hopeloos zootjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In de opdracht staat niet hoeveel zakjes ze klaar moeten hebben óf dat ALLE bonen ingepakt moeten zijn.... Ik denk dus dat BB in eerste instantie gedacht had ze de opdracht sowieso te laten halen... Alleen toen lázen ze weer eens verkeerd en begonnen dus ook niet goed....
Echt? Meen je dat? Nou, bedankt! Leuk om te horen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:07 schreef Wickedangel het volgende:
De jouwe zijn trouwens veeeel beter![]()
Ik denk niet dat ik dat nog mee ga maken als ik naar dat Huis en hier op de streams kijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Ben je al aan het broeden op de volgende TT?
Hmm...ik weet toch wis en zeker dat de vorige weken het rantsoen aanzienlijk meer was terwijl het ook 'noodrantsoen' werd genoemd dus ik denk toch die sanctie, wat zou er anders overblijven? Ja een jacuzzi verbod etc. maar dat lijkt me niet genoegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat in de brief stond dat de hoeveelheid eten niets te maken heeft met de sanctie die ze de dag daarvoor hadden gekregen. Strafrantsoen was brood, pindakaas en uien. Dit is normaal noodrantsoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |