quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Van Bartje uit Drenthe.
Waar blijft die leuke TT nou........?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:23 schreef Wickedangel het volgende:
Van Bartje uit Drenthe.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar blijft die leuke TT nou........?![]()
Viel erg mee hoor. Je moest eens zien wat Dido en Chantal en Nathalie allemaal op hun gezicht hebben gesmeerd. Daar zie je volgens mij geen mm eigen huid meer. Ik snap de dames soms ook niet meer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:25 schreef Lkw het volgende:
Jemig, het lijkt wel of Lieske zo een blind date met zo'n boontje heeft of zo, wat een gedoe!
Al die vileine types hier... ik zeg het tegen mijn moeder, hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:29 schreef Gert het volgende:
Ik kom niet meer bij van de TT inderdaad.
donderdagavond ligt iedereen op de bank te slapen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:34 schreef charlysilva het volgende:
Als ze nu al op instorten staan....is nog lang geen Donderdag![]()
Nu niks meer anders... maar team 1 deed het de eerste keer niet goed... pakten ook de mais in. Dat heeft team 2 met de ingepakte bonen duidelijk kunnen maken na hun beurt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:36 schreef frizti het volgende:
Ik snap er niks meer van. Wat doet team 1 (roel,chantal,lieske,joost,ingrid) anders dan team 2 (rob,menno,dido,natalie) ??
Wat aan de andere kant het kijken naar deze groep ook wel zéééér vervelend maakt om naar te kijken. 2000x liever bashen dat het kinderachtige stemmetje van Nathalie ... of haar gezan. Nathalie en Rob mogen per direct vertrekkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef flugeltje het volgende:
Valt me overigens wel heel erg op dat de groep die nu aan het 'bonen' is een stuk minder aan het bashen zijn dan de andere groep... Van mij mogen Chantal en Ingrid per direct vertrekken, maar dat zit er helaas deze week nog niet in....
oke, waarom is het team Rob dan nog steeds aan het zeiken over het andere team dat ze gekloot worden of genaaid??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nu niks meer anders... maar team 1 deed het de eerste keer niet goed... pakten ook de mais in. Dat heeft team 2 met de ingepakte bonen duidelijk kunnen maken na hun beurt.
Ik heb nu al een aantal keren zo'n kruising tussen bedelen en claimen van je gelezen: "Ik weet een hele leuke nieuwe TT, ikke, mag ik 'm klaarzetten?"quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Al die vileine types hier... ik zeg het tegen mijn moeder, hoor!![]()
Omdat team 2 niet mag zeggen tegen team 1 dat ze van bb hebben gehoord hoe het wel moet... moesten ze zelf achter komen... ze mochten niks zeggen of aanwijzen. Zij denken dat ze een geheime opdracht hebben, zodat ze eten kunnen verdienenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:43 schreef frizti het volgende:
[..]
oke, waarom is het team Rob dan nog steeds aan het zeiken over het andere team dat ze gekloot worden of genaaid??
Mja, daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Maar ik gun het Ingrid en Chantal gewoon niet om verder te komen. Rob mag ook wel weg, met Nathalie heb ik niet zo'n problemen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat aan de andere kant het kijken naar deze groep ook wel zéééér vervelend maakt om naar te kijken. 2000x liever bashen dat het kinderachtige stemmetje van Nathalie ... of haar gezan. Nathalie en Rob mogen per direct vertrekken
Het is geen werk hoor. Ze mogen nú allemaal stoppen, zonder ontslagen te worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:39 schreef Jappie het volgende:
Hoe lang zijn die Jojo's eigenlijk al bezig met deze opdracht ?
Ik heb het begin gemist, maar ik zou toch zeker vanaf het begin hebben aangedrongen op een ARBOtechnisch verantwoordelijke werkplek. Dit lijkt helemaal nergens naar iig...en aangezien het toch gewoon om werk gaat...opdracht of niet...had ik een grotere werktafel en minimaal 4 hangzit stoelen verlangt.
Dus flugel is veilig voor jou....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal keren zo'n kruising tussen bedelen en claimen van je gelezen: "Ik weet een hele leuke nieuwe TT, ikke, mag ik 'm klaarzetten?"
Conclusie: je bent een ijdeltuit, maar niet een erg gráppige ijdeltuit helaas.![]()
Heb jij ook een "ons mam" trouwens, of een gewone mam?
Want met dat eerste type wil ik geen gedonder.
Of je kwek.quote:
van deze 4 gun ik het Menno & Tanja het minst om geld te krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:43 schreef BONG4002 het volgende:
Menno zal het pand a.s. donderdag moeten verlaten gok ik (al is het niet mijn keuze, maargoed)
Wat een sukkels dat team Rob. Zeg dan gewoon tegen het andere team, bedankt voor de tip want wij waren verkeerd begonnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat team 2 niet mag zeggen tegen team 1 dat ze van bb hebben gehoord hoe het wel moet... moesten ze zelf achter komen... ze mochten niks zeggen of aanwijzen. Zij denken dat ze een geheime opdracht hebben, zodat ze eten kunnen verdienen
Op bepaalde zware momenten wordt Joost opeens totaal anders. Wat mij toch steeds meer het idee geeft dat hij verder erg een rol zit te spelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef flugeltje het volgende:
Joost begint me ook steeds meer tegen te vallen. Hij is als puntje bij paaltje komt nét zo'n zeikert als een aantal anderen en kan nog net zo goed gemeen roddelen ook....
Jammer hoor dit....ik dacht een topic op niveau te zijn binnengewandeld...maar helaas....het deurbeleid hier sucks big time.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is geen werk hoor. Ze mogen nú allemaal stoppen, zonder ontslagen te worden.
Ben ik blij dat ik een "ons mam" hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal keren zo'n kruising tussen bedelen en claimen van je gelezen: "Ik weet een hele leuke nieuwe TT, ikke, mag ik 'm klaarzetten?"
Conclusie: je bent een ijdeltuit, maar niet een erg gráppige ijdeltuit helaas.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op bepaalde zware momenten wordt Joost opeens totaal anders. Wat mij toch steeds meer het idee geeft dat hij verder erg een rol zit te spelen.
Bedankt voor deze terechtwijzingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
*high five geeft aan snaptnix*quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een "ons mam" heb![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dus flugel is veilig voor jou....![]()
Alleen hebben ze dan, net als in het werkelijke leven, niet veel te eten. Terwijl wij in de bijstand komen, krijgen zij een noodrantsoen. Is dus goed te vergelijken. Dus ze moeten wel doorgaan om een beetje normaal te kunnen leven.... net als wij dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is geen werk hoor. Ze mogen nú allemaal stoppen, zonder ontslagen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |