Ja, ik vond het ook wel komisch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb erg gelachen om dat topic.
He-le-maal mijn typequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Kijk....dat zou dan weer een hele mooie topictitel zijn![]()
"de jacht is mooier dan de vangst" ....tis bijna proza![]()
Anyway...@ wicked nog iets...,...ff een kleine Gert-Promo er in gooien
Knpp vrgzll drtgr; nt brldrgnd; gn brtp;lf vr drn
Kenwoorden: gezellig/humor/intelligent/geemancipeerd
mmm mja...dat was het wel zo'n beetje...typisch Gert![]()
Ach houd je kankerkop toch, nazi-zwijn. Ja het is wat rustiger dan gisteren, om de een of andere reden.quote:
Oh jah, vertel?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach houd je kankerkop toch, nazi-zwijn. Ja het is wat rustiger dan gisteren, om de een of andere reden.
...en die Chantal heeft gegeten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus ook de bonen die Rob en Joost al hebben opgeten ondertussen
Moed houden meidquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef Wickedangel het volgende:
Gert PMS't een beetje vanavond, Cuall. Maar we stevenen af op een afspraakje, geloof ik![]()
Scheeeeeeeeeeeeeeetjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe viel het bezoekje van Djoz bij de bewoners?
die lui zijn echt gestoord met dat opmakenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:29 schreef Gert het volgende:
Lieske maakt zich op voor het bonen sorteren:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Scheeeeeeeeeeeeeeetje![]()
Poepieeeeeeeeeeeeeee![]()
Ah wa lieeeeeeeeeeeeef![]()
LIeske, Nathalie en Dido. Die zijn het ergste in het huis. Misschien komt er ook wat verveling bij kijken. Wat moeten ze anders doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:42 schreef Wup het volgende:
die lui zijn echt gestoord met dat opmaken
vooral Lieske & Nathalie
Noem je mij al oud? Volgens mij ben jij nog ouder dan WickedAngels avatar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Moed houden meidOude mannen hebben wat meer tijd nodig om op te warmen
![]()
ja dat mag maar het kan nog veel trager wordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:26 schreef ruby het volgende:
Mag ik even melden dat Fok traag is momenteel?
Heb ik dus ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LIeske, Nathalie en Dido. Die zijn het ergste in het huis. Misschien komt er ook wat verveling bij kijken. Wat moeten ze anders doenIk hou zelf meer van zo weinig mogelijk make-up bij vrouwen, maar goed...
Hey da's een goeie! En dan het dekbed ook gebruiken om de overgebleven mais om te vangen, weggooien en weer een nieuwe partij bonen pakken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Giggio het volgende:
Ik zou met 3 rond de tafel gaan zitten, dekbed onder de tafel doortrekken en over de schootjes heenleggen als een soort van vangnet, ieder sorteerd een bepaalde boon, hop op dekbed schieten en nummer 4 haalt op en pakt in
lijkt mij iets meer tempo geven dan dit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |