Je zal daar best een goede reden voor hebben, maar maak nu niet van een bacterie een mammoet he...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hou er over op voor de lieve vrede maar zal nooit m'n mening onder stoelen of banken steken wat betreft iets gedronken hebben en autorijden. Ben ook een groot voorstander van een 0.0-promillage icm het verkeer.
Dat is toch géén Irish Coffee, hè pyl?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:04 schreef dartfanaat het volgende:
Denk eerlijk gezegd dat de man op de foto een Fransman is
Daarover gesproken; het volk wat met zo'n geval:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:02 schreef pyl het volgende:
Amen!
Of zo'n auto die 150 rijdt maar wel een sticker op de achterzijde: Baby aan boordquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Daarover gesproken; het volk wat met zo'n geval:
[afbeelding]
op de achterklep rondtuft, mogen ze van mij zonder pardon en stante pede van de weg afschieten...![]()
Die zie ik erg vaak (drie keer vallen en ik ben in Staphorst)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[afbeelding]
op de achterklep rondtuft, mogen ze van mij zonder pardon en stante pede van de weg afschieten...![]()
Misschien is de kleine wel aan de race ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:13 schreef peaceman het volgende:
Of zo'n auto die 150 rijdt maar wel een sticker op de achterzijde: Baby aan boord![]()
Mijn overbuurman heeft dat ook. Ik haal de kinderen altijd binnen als hij zijn auto start....... Zijn blind vertrouwen in de Heer is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Jij rijdt met zo'n geval rond?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:12 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat zijn van die lui die 60 wel een fijne snelheid vinden om mee in te voegen op de autosnelweg...en daar zit jij dan achter...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:14 schreef Berkery het volgende:
Die zie ik erg vaak (drie keer vallen en ik ben in Staphorst)![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef brother52 het volgende:
Jij rijdt met zo'n geval rond?
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Misschien is de kleine wel aan de race ?![]()
Goede poging, Tokay! Maar nee, niet goed. Meneer was militair en geen politicus. Clemencau steunde hem wel, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
Ik wil wel zo'n stoffige foto van Pyl achterop mijn auto.... dan deinzen die bumperklevers wel terug
Ikke deze:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:23 schreef brother52 het volgende:
[afbeelding]
Deze wil ik wel achterop mijn auto.
Bumperklevers zitten toch altijd voor jequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:27 schreef peaceman het volgende:
Ik wil wel zo'n stoffige foto van Pyl achterop mijn auto.... dan deinzen die bumperklevers wel terug
Vertel dat aan die kantonrechter in Utrecht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bumperklevers zitten toch altijd voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |