Tsssquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je je morgen weer lekker klemzuipen![]()
Vind je ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
Tsss![]()
Wat een overdreven reacties allemaal....
Ach, ik heb wat meegemaakt op dat gebied.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss![]()
Wat een overdreven reacties allemaal....
Jawel, hoe moet de drank anders bij de kroeg komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vind je ?
Alcohol en gemotoriseerd verkeer gaan nu eenmaal niet samen...
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:48 schreef brother52 het volgende:
Jawel, hoe moet de drank anders bij de kroeg komen?
Dus nu zijn we ineens alcoholisten die minstens 1 keer per week dronken in de auto zitten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vind je ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:49 schreef Treinhomo het volgende:
Arthur Bostrom ?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Nr. 14. Johan Cruyff?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:45 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Vind je ?
Er is wel een verschil in dronken zijn en iets gedronken hebben mede met inachtneming van de tijdsperiode . Als ik dronken ben, zal er geen haar op mn hoofd en ook geen hersencel in mn hoofd eraan denken om te gaan rijden. Zo'n verantwoordelijkheidsgevoel heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ach, ik heb wat meegemaakt op dat gebied.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:55 schreef Tokay het volgende:
Ja, nou, geen ruzie maken.![]()
Daar kan ik niet tegen!!
[afbeelding]
Je kan die man toch moeilijk tot z'n 80e blíjven opstellen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef dartfanaat het volgende:
Die had ik er nooit uitgehaald........
Het is ook niet echt Johan Cruyff hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:54 schreef dartfanaat het volgende:
Die had ik er nooit uitgehaald........
Advocaat had het gedaan als hij nog bondscoach was geweestquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je kan die man toch moeilijk tot z'n 80e blíjven opstellen...
Ik hou er over op voor de lieve vrede maar zal nooit m'n mening onder stoelen of banken steken wat betreft iets gedronken hebben en autorijden. Ben ook een groot voorstander van een 0.0-promillage icm het verkeer.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Er is wel een verschil in dronken zijn en iets gedronken hebben mede met inachtneming van de tijdsperiode . Als ik dronken ben, zal er geen haar op mn hoofd en ook geen hersencel in mn hoofd eraan denken om te gaan rijden. Zo'n verantwoordelijkheidsgevoel heb ik nog wel.
Ik wou al zeggen......., dat kan niet.......quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is ook niet echt Johan Cruyff hoor.![]()
Mwoah........Advocaat en Cruyff, dat ligt mekaar niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:00 schreef brother52 het volgende:
Advocaat had het gedaan als hij nog bondscoach was geweest![]()
Waarom draagt hij dan nr. 14?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:59 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is ook niet echt Johan Cruyff hoor.![]()
De man uit het plaatje kan je hoogstens nog opstellen als doelpaal of cornervlag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je kan die man toch moeilijk tot z'n 80e blíjven opstellen...
Is 't dan zo'n Johan Cruyff lookalike die je bij diverse semi-louche impressariaten kunt boeken ?quote:
Amen!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ook een groot voorstander van een 0.0-promillage icm het verkeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |