abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31681478
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=46973
http://www.johnlocke.org/lockerroom/lockerroom.html?id=5854
quote:
Seen as solution to problems faced by many blacks

A visiting professor at North Carolina State University says the solution to the problems faced by many blacks is the extermination of "white people off the face of the planet."

Kamau Kambon

Kamau Kambon, who taught Africana Studies at the Raleigh school last spring, told a panel at Howard University Law School Oct. 14 this action must be taken "because white people want to kill us," the Carolina Journal reported.

Kambon, a Raleigh activist and bookstore owner, was addressing a panel on "Hurricane Katrina Media Coverage," broadcast on C-SPAN.

Excerpts of the speech can be heard here and the entire event is archived by C-SPAN.

Kambon told the audience white people "have retina scans, they have what they call racial profiling, DNA banks, and they're monitoring our people to try to prevent the one person from coming up with the one idea. And the one idea is, how we are going to exterminate white people, because that in my estimation is the only conclusion I have come to. We have to exterminate white people off the face of the planet to solve this problem."

The Carolina Journal said Kambon's remarks received slight applause in the room, to which he responded, "I don't care whether you clap or not, but I'm saying to you that we need to solve this problem because they are going to kill us."

Kambon has been a visiting professor at North Carolina State since 2003. His three-hour course last spring, Africana Studies 241, is described by the university as, "Second in a two semester sequence in the interdisciplinary study of sub-Saharan Africa, its arts, culture, and people, and the African-American experience."

A university spokesman told Carolina Journal the school currently has no listing of Kambon as a professor. He was listed on the faculty web page for Africana Studies as affiliated faculty, the Journal said at the time of publishing its story, but his name since has been removed.

In his Oct. 14 session, Kambon told the panel blacks are "at war."

White people, he said, had set up an "international plantation" for blacks, which made "every white person on earth a plantation master."

"You're either supporting white people in their process of death, or you're for African liberation," Kambon said, according to the Journal.

"White people want to kill us," he said. 'I want you to understand that. They want to kill you," he said. "They want to kill you because that is part of their plan."

Kambon, recipient of a Citizen's Award in 1999 by the local, left-wing newspaper Independent Weekly, previously was a professor of education at St. Augustine's College in Raleigh, a historically black institution, the Journal said.
Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31681686
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
pi_31681750
Alweer een zwarte racist
Eigen brokjes eerst.
pi_31681755
Every white person on earth a plantation master?

Hahaha idioot.
pi_31681764
kut, ze hebben ons door.

vreemd mannetje
pi_31681803
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Hij bedoelt denk ik dat een blanke er niet mee weg zou komen als hij zou zeggen: Zwarten moeten worden uitgeroeid.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31681826
Gewoon een lid van de Black Muslims, die een beetje doorgeschoten is. Zo'n vent moet z'n leraarschap m.i.v. direct ontnomen worden, want ook voor zíjn ideeën is helaas wel gehoor te vinden. Die man is behoorlijk ontoerekeningsvatbaar, en dan spreek ik me nog netjes uit.
pi_31681847
En hoe precies gaan ze dat dan doen? Wat een enorme lulkoek.. fantast.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:39:22 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_31681851
Racistische idioot... ik snap niet dat zo iemand les mag geven of überhaubt vrij rondloopt met dat soort uitspraken.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_31681913
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Was het niet in de VS waar een blanke zei dat negers beter geen babies meer konden krijgen? Kortom er zijn achterlijke mensen van elk kleur.
pi_31681923
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
pi_31681931
Hij roept dus op tot een genocide en dat mag hij zomaar zeggen?

Deze man lijkt me rijp voor het gesticht en bovendien tragisch dat hij een award heeft gehad van een linkse krant.

The white men are keeping us down
pi_31681946
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Point?

Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:47:12 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31681966
quote:
Alweer een zwarte racist
Prussian Blue, Zingende nazi tweeling

Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.

Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.

Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.

Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:48:19 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31681984
Het vreemde is wel dat hij dus eerst gewoon les kon geven. Voor de rest klinkt deze man weer erg gefrustreerd, sommige zwarten moeten eens een voorbeeld nemen aan zwarten die wel succesvol zijn zonder in een chronische slachtofferrol te vervallen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:50:50 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682017
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Prussian Blue, Zingende nazi tweeling

Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.

Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.

Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.

Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Ben wel benieuwd hoe je dit in een genuanceerde context zou kunnen plaatsen.

Ook het feit dat hij nu uit al die universiteiten is gekicked zegt mij wel genoeg.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_31682044
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Het is toch veel makkelijker om iemand anders de schuld geven dan de schuld bij jezelf te zoeken.

Hoge bomen vangen veel wind. Geef de schuld aan blanken en je eigen falen wordt gemaskeerd.
Er zijn blijkbaar zwarten met een aangeboren calimero-syndroom.
pi_31682059
Is de artiestennaam van deze man niet Kanye West?
pi_31682084
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Zwarten moeten gewoon elkaar beter helpen inplaats van elkaar te kraken, dat begint nu aardig te lukken de laatste 10 jaar. Ze kunnen een voorbeeld nemen van de Aziaten. Daarnaast onderschat ik niet het feit dat de slavernij nog steeds een grote psychologische invloed heeft in de manier van denken, doen en laten van zwarten in de Westerse wereld.

P.S.
Een oplossing voor de autochtone samenleving zal zijn om niet overal de allochtonen de schuld van te geven. Dan heeft NL een prettiger samenleving.
pi_31682088
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_31682098
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
pi_31682162
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Mwah dan heeft niet niemand zijn zin. Bij een gemengde paar horen de kinderen vaak tot de gemengde, mistieze ras. Overigens komen vaak de mooiste kinderen uit gemengde paren
pi_31682175
quote:
Alweer een zwarte racist
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:02:27 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682179
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Zijn zin? Nou niet bepaald, want ook het zwarte ras zou uitsterven wanneer er sprake was van volledige rassenvermenging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 25-10-2005 17:08:45 ]
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:05:40 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682223
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Verklaar u nader.
pi_31682266
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:45 schreef Stratos het volgende:

[..]

Point?

Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:08:59 #27
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682274
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.
pi_31682283
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Maar dat meneer zelf racist is vergeet je maar voor het gemak.
pi_31682295
quote:

[..]

Amen.
pi_31682309
quote:

[..]

Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:12:24 #31
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682328
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:02 schreef wonko het volgende:

[..]

Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?
Krekker is de bom!
pi_31682332
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:11 schreef wonko het volgende:

[..]

Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
Voorspelbaar.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:12:59 #33
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31682343
We kunnen ook de hele aarde opblazen zijn we allemaal van elkaar af
phluphy for president!
pi_31682432
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
pi_31682483
quote:
Hé ben jij zo'n persoon met een aangeboren calimero-syndroom
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:20:04 #36
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_31682487
Tja, tis natuurlijk wel waar: roei de blanken uit en je bent van een hoop problemen verlost.
Eigenlijk moet je dan ook doorgaan: dood alle mensen, en je bent van álle problemen verlost!
Dat verandert alles
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:22:06 #37
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682531
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
Leg uit
Krekker is de bom!
pi_31682907
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Leg uit
Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:53:21 #39
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31683152
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?

En hoe weet je dat Afrika arm zou zijn wanneer er geen slavernij is?

Geen slavernij = minder geld voor het westen = minder kolonisatie van Amerika = meer kolonisatie van Afrika

Misschien hadden we dan nu wel de Verenigde Staten van Afrika gehad. Met George W. Bosjesman.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:53:55 #40
95998 -DailaLama-
pi_31683161
Die sites zijn trouwens niet heel erg objectief.

Banners van Intelligent Design en zo.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:57:56 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31683218
ik moest lachen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:01:46 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31683279
quote:
Alweer een zwarte racist
Kan ie mooi in de rij staan met die Prussian Blue voor een nekschotje...

Wordt de wereld toch weer een betere plaats van...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:09:25 #43
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_31683432
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:13:56 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31683533
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef Fonkmeistah het volgende:
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:25:08 #45
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_31683709
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:39:32 #46
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31683941
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:25 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijk )
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:41:33 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31683975
zo ik ben uitgelachen. laat die zwartjoekel lekker blaten. wij hebben de wapens, het geld en de kennis
pi_31684812
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over

Oh yeah, kill all the white man

No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day

dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:07:46 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31685158
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over

No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day

lol! soon is een ruim begrip. first the non-white has to steal it.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:13:15 #50
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_31685281
Een vuile racist dus, nekschot lijkt me het meest effectief
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:18:41 #51
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_31685426
Kill all the white people
Then we’ll be free

(Type O Negative)
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_31686523
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef Knarf het volgende:
Kill all the white people
Then we’ll be free

(Type O Negative)
Laten we dan maar bij Type O Negative beginnen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:50:04 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31687290
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Laten we dan maar bij Type O Negative beginnen.
Even ter illustratie:

Krekker is de bom!
pi_31687818
hij is gek
verlegen :)
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:40:28 #55
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31688382
Hehe Type o Negative is er vaak van beschuldigd een racistische band te zijn. Op niks fundamenteels gebaseerd maar het moge duidelijk zijn dat zij aan het andere kant van het spectrum hangen dan linkse hippie's.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:40:36 #56
95998 -DailaLama-
pi_31688386
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Even ter illustratie:

[afbeelding]

Mooie tattoo's heeft die linker chick.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:41:15 #57
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31688395
Die leadzanger Peter Steele is overigens iets van 2.10 ofzo
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:52:39 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31688599
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Pracissor het volgende:
was sch laatst niet verliefd geworden op een man die lang was?

zou wel een beetje evenwicht in zijn hoofd bregen denk ik.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:27:24 #59
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31689505
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

was sch laatst niet verliefd geworden op een man die lang was?

zou wel een beetje evenwicht in zijn hoofd bregen denk ik.
hehe topiclinkje?
pi_31690085
Wel weer typerend dat die knakker een Award heeft gekregen van een extreem-linkse krant................

Die zijn het waarschijnlijk helemaal met hem eens, net als een aantal mensen die ik hier zie reageren. Niets zo heerlijk om in te zwelgen als blanke zelfhaat.
pi_31690191
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Pracissor het volgende:
Al was ie 2,20: Van mij mag ie dood
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:24:51 #62
119078 McCarthy
communistenjager
pi_31690856
iedereen mag racist zijn behalve blanken.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:27:01 #63
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31690900
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef McCarthy het volgende:
nogmaals, maak je niet druk, wij zijn de kleinste maar allesbepalende groep.
pi_31690905
quote:
pi_31690941
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:30:40 #66
14281 KomMaar
I've got the power
pi_31690974
quote:

[..]

amen
pi_31690990
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 21:50 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Even ter illustratie:

[afbeelding]

Nou das nie vies
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 00:32:08 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31691012
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:31 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou das nie vies
cynisch? of hou je van getatooeerde crackjunks?
pi_31691115
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

cynisch? of hou je van getatooeerde crackjunks?
Hmm dat lange haarrrrrrrrrr is zo 1500
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:22:53 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31692155
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hmm dat lange haarrrrrrrrrr is zo 1500
ic. cheyl huh?
pi_31692465
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?
Deze man dus...heb jij al gehoord dat deze man aangeklaagd is voor racisme? Heb jij wel eens geprobeerd een aanklacht wegens racisme in te dienen als een zwarte je voor kankerkaaskop uitmaakt? De polite kijkt je aan of je gek bent als je dat probeert.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 01:52:41 #72
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31692473
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef wonko het volgende:

[..]

Deze man dus...heb jij al gehoord dat deze man aangeklaagd is voor racisme? Heb jij wel eens geprobeerd een aanklacht wegens racisme in te dienen als een zwarte je voor kankerkaaskop uitmaakt? De polite kijkt je aan of je gek bent als je dat probeert.
en terecht, wij domineren die gasten, wij zijn gewoon de baas. laat ze maar mekkeren, als het puntje bij paaltje komt gaat gewoon de zweep erover.
pi_31692559
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en terecht, wij domineren die gasten, wij zijn gewoon de baas. laat ze maar mekkeren, als het puntje bij paaltje komt gaat gewoon de zweep erover.
Die dikke nijlpaardenzweep met ijzeren haakjes? En zo ja....mag ik die even?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 02:14:35 #74
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31692648
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef wonko het volgende:

[..]

Nee, een concreet voorbeeld van een blanke die in soortgelijke situatie voor de rechter is gedaagd.

Maar door jouw recente reactie wordt mijn vermoeden overigens bevestigd. Je hebt geen idee waar je over praat: je vergelijkt nu de situatie in Nederland met die in de VS.

Dit voorval vond plaats in de VS en niet in Nederland. En laten ze daar (juridisch gezien) nu net een andere kijk hebben op het openlijk uiten/verspreiden van racistische ideeen. Of dacht je dat de 'zingende nazi tweeling' en hun ma op dit moment voorbereidingen aan het treffen waren voor een rechtzaak, omdat ze zijn aangeklaagd voor racisme?
Krekker is de bom!
pi_31693453
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 02:14 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nee, een concreet voorbeeld van een blanke die in soortgelijke situatie voor de rechter is gedaagd.

Maar door jouw recente reactie wordt mijn vermoeden overigens bevestigd. Je hebt geen idee waar je over praat: je vergelijkt nu de situatie in Nederland met die in de VS.

Dit voorval vond plaats in de VS en niet in Nederland. En laten ze daar (juridisch gezien) nu net een andere kijk hebben op het openlijk uiten/verspreiden van racistische ideeen. Of dacht je dat de 'zingende nazi tweeling' en hun ma op dit moment voorbereidingen aan het treffen waren voor een rechtzaak, omdat ze zijn aangeklaagd voor racisme?

Jij wereldvent.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 04:09:42 #76
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_31693553
Snap die professor niet. We zijn er zelf al hard mee bezig onszelf uit te roeien.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 04:41:55 #77
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31693621
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 03:39 schreef wonko het volgende:

[..]

Jij wereldvent.
Krekker is de bom!
pi_31694817
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 04:41 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

pi_31697070
quote:
Stel je niet zo aan... In de V.S. worden jaarlijks legale KKK demonstraties gehouden. In NL en Europa worden ook facistische demonstraties gehouden met vergunning. Dus blanken mogen wel racist zijn en ze tonen dat ook op een legale manier.
pi_31697083
Wonko wil je kappen met het niet inhoudelijk reageren? KreKker heeft daar mijnsinsziens een punt, als je vind dat het niet zo is, moet je met argumenten komen. Niet met zinloze oneliners, want daar overtuig je echt helemaal niemand mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31697112
Ik heb in Europa overigens nooit maar dan ook nooit demonstraties gezien van bijvoorbeeld negers die openlijk zeggen dat ze superieur zijn aan het blanke ras.
Allah Al Watan Al Malik
pi_31697210
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb in Europa overigens nooit maar dan ook nooit demonstraties gezien van bijvoorbeeld negers die openlijk zeggen dat ze superieur zijn aan het blanke ras.
Ik zou het als neger zijnde eerlijk gezegd ook niet durven.
pi_31697351
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zou het als neger zijnde eerlijk gezegd ook niet durven.
Over het algemeen zijn blanken nog altijd banger voor negers dan andersom.
pi_31697424
Oeh, daar gaan we met zijn allen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_31697486
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef Stratos het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Als jij in een land te gast bent en zwaar in de minderheid ga je niet protesteren tegen de aanwezigheid van de meerderheid. Iedere sukkel weet dat dat verkeerd kan aflopen.

Ik zie een paar blanke boeren in Zimbabwe ook niet openlijk protesteren tegen de zwarte meerderheid.
pi_31697562
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo bedoel ik het niet. Als jij in een land te gast bent en zwaar in de minderheid ga je niet protesteren tegen de aanwezigheid van de meerderheid. Iedere sukkel weet dat dat verkeerd kan aflopen.

Ik zie een paar blanke boeren in Zimbabwe ook niet openlijk protesteren tegen de zwarte meerderheid.
Verschil tussen Zimbabwe en Europa is wel groot, hier in Europa worden minderheden namelijk beschermd en er is hier sprake van een democratische rechtsstaat. Vrijheid van meningsuiting enzo...
Allah Al Watan Al Malik
pi_31697609
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Verschil tussen Zimbabwe en Europa is wel groot, hier in Europa worden minderheden namelijk beschermd en er is hier sprake van een democratische rechtsstaat. Vrijheid van meningsuiting enzo...
Dat is wel zo, maar als minderheden hier gaan protesteren tegen Nederlanders (dat die moeten oprotten) denk ik toch echt dat ze een pak slaag krijgen hoor.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:26:36 #88
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31697845
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar als minderheden hier gaan protesteren tegen Nederlanders (dat die moeten oprotten) denk ik toch echt dat ze een pak slaag krijgen hoor.
pi_31698149
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Molukkers hebben het wel gedaan in een wijk dacht ik niet zo lang geleden. Geen autochtonen in mijn wijk zeiden ze.
pi_31698540
quote:
Wat een onzin. Waar uit zich dat in?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:58:37 #91
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31698549
@ stratos. het was dan ook een wijk die speciaal aan de molukkers was toegekend.
pi_31700458
Grappige man die zogenaamd geleerde aap
Naderhand smeet ie zeker een paar trossen bananen in het rond om de menigte op te jutten?
Ach!! Een paar keer de zweep erover en hij plukt weer stilletjes katoen.

Althans... dit verwacht die man toch? Dat wij blanken allemaal zo denken?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:44:21 #93
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31700925
quote:
En wanneer dat niet zo is dan is er sprake van racistisch geweld

Oproepen om de blanken te vermoorden gaan ook rond in Zuid Afrika met een blanke minderheid van 10%. Dat heeft natuurlijk minder nieuws waarde dan een zonderlinge neger in de VS.
I'm nobody's sheep
  woensdag 26 oktober 2005 @ 15:19:33 #94
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31701676
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:19 schreef Refragmental het volgende:
Grappige man die zogenaamd geleerde aap
Naderhand smeet ie zeker een paar trossen bananen in het rond om de menigte op te jutten?
Ach!! Een paar keer de zweep erover en hij plukt weer stilletjes katoen.
ik moest lachen.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:26:31 #95
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_31703310
quote:
Voelt dat nou lekker, zo'n slachtofferrol?
...as always
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:16:39 #96
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_31707318
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijk )
blank lijken en blank zijn is een groot verschil..
een weekje in de zon zitten maakt je ook geen neger..

Joden beschouwen zichzelf als ander ras ( zij noemen het zelf joods , maar feitelijk zijn het khazaren van turks-mongoolse origine ) dus ga nou niet meteen huilen als iemand dat benadrukt.

Feit is dat Joden zich vaak voordoen als blanken en allerlei fratsen uithalen, waarna de joodse lobby zich beklaagd en schande spreekt van die "blanke" fratsen.

een leuk voorbeeld daarvan is het verhaal van Frank Collins. Leider van een Amerikaanse fanatieke Neonazi partij maar word later ontmaskerd als zijnde Joseph Cohen .

zie bijvoorbeeld de neocons, die de VS een nogal nare naam bezorgen en het doen lijken alsof de oorlog in Irak door blanke christenen is gestart..

maar ook over bijvoorbeeld slavernij. dat de joodse lobby, waar het hun uitkomt, gebruikt om blanken weer af te zeiken over hun vermeende racistische aard en vooral om negers op te stoken tegen blanken, wat ze er niet bij zeggen is dat al die schepen waarmee de slaven werden vervoerd van Joodse eigenaren waren.

kortom deze professor in kwestie zou eens een bijscholings cursus moeten doen bij Louis Farakhan..

[ Bericht 5% gewijzigd door Fonkmeistah op 26-10-2005 19:26:45 ]
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:32:00 #97
130598 VARKEN
Rhymin and Stealin
pi_31707670
quote:
Black against white
Yellow vs Red
The fighting won't stop
until we're all dead
Het is een stukje uit de snoeiharde metal-song Race War van Carnivore.

Ik begin me ineens af te vragen of de zanger gelijk heeft gehad met dit walgelijk doch treffende lied.

Het is iig te hopen dat zulke professoren niet te vaak dergelijke bedreigingen uitten, want het biedt maar al te vaak aanleiding aan gekken om zulke uitspraken te misbruiken.
Het laatste wat wij leren is eenvoud.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:36:52 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31707834
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Anyanka het volgende:

[..]

slachtoffer? bring it on
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:56:31 #99
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_31708363
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Anyanka het volgende:
die vraag had je misschien in 1930 aan de duitsers moeten stellen..
pi_31710744
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Joden beschouwen zichzelf als ander ras ( zij noemen het zelf joods , maar feitelijk zijn het khazaren van turks-mongoolse origine ) dus ga nou niet meteen huilen als iemand dat benadrukt.

Feit is dat Joden zich vaak voordoen als blanken en allerlei fratsen uithalen, waarna de joodse lobby zich beklaagd en schande spreekt van die "blanke" fratsen.

een leuk voorbeeld daarvan is het verhaal van Frank Collins. Leider van een Amerikaanse fanatieke Neonazi partij maar word later ontmaskerd als zijnde Joseph Cohen .

zie bijvoorbeeld de neocons, die de VS een nogal nare naam bezorgen en het doen lijken alsof de oorlog in Irak door blanke christenen is gestart..

maar ook over bijvoorbeeld slavernij. dat de joodse lobby, waar het hun uitkomt, gebruikt om blanken weer af te zeiken over hun vermeende racistische aard en vooral om negers op te stoken tegen blanken, wat ze er niet bij zeggen is dat al die schepen waarmee de slaven werden vervoerd van Joodse eigenaren waren.

kortom deze professor in kwestie zou eens een bijscholings cursus moeten doen bij Louis Farakhan..
Vooral veel Arabische tv zenders kijken, doet je goed
<a href="http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=134818" rel="nofollow" target="_blank">http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=134818</a>
pi_31711739
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Blazkowich het volgende:
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=46973
http://www.johnlocke.org/lockerroom/lockerroom.html?id=5854
[..]

Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.
rond uit belachelijk natuurlijk!

wat ik me dan ook anno 2005 heb voorgenomen is imbecielen, die nog denken dat er enig verschil is tussen mens onderling (zoals indische & afrikaanse olifant), gewoonweg te negeren.

Het is het niet waard nog langer naar mensen te luisteren die enkel afscheiding en angst prediken
pi_31713606
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wonko wil je kappen met het niet inhoudelijk reageren? KreKker heeft daar mijnsinsziens een punt, als je vind dat het niet zo is, moet je met argumenten komen. Niet met zinloze oneliners, want daar overtuig je echt helemaal niemand mee.
Ah...de verplicht serieus reageren politie is er...uiktijken dat ik wel volgens de regeltjes reageer. Maar misschien had meneer wel een punt maar motiveerde zijn toon van aangeven mij tot zinloos stompzinnig reageren...meer leek het me niet waard.
pi_31716344
Vreemd hoe je met tig volkeren zonder problemen kunt leven (bv Aziaten) maar zodra het op zwarten of arabieren aankomt, is het zo vaak ellende. En het ergste is nog wel dat ze altijd een enorme klep hebben over racisme, onderdrukking en dergelijke.

In de VS heb je bijvoorbeeld de NAACP, de national association for the advancement of colored people. Die doen niet anders dan zwarten ophemelen, blanken afkraken en aanklagen en positieve discriminatie eisen. Moet je omgekeerd eens doen, dan is de wereld te klein, dat garandeer ik je.

Dat die 'professor' zijn muil luid en breed open kan trekken is tekenend voor hoe het ermee staat. Blanken zijn monddood gemaakt door een bijna neurotische angst om politiek incorrect te zijn, want dat is immers 'fout' zo beweert de linkse gedachtenpolitie. En die zijn nog wel het ergst van allemaal - als het ooit zo ver komt dat er nog maar een paar blanken op aarde leven (en die tijd komt) dan is dat aan hen te danken.

[ Bericht 6% gewijzigd door StefanP op 27-10-2005 05:49:21 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  donderdag 27 oktober 2005 @ 11:36:30 #104
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31720171
Dat klopt wel, op elk geval van blank racisme wordt een schijnwerper gezet en dan gaat het meestal niet eens over duidelijke uitspraken of daadwerkelijk geweld, en wat er aan de andere kant gebeurt wordt zoveel mogelijk in de doofpot gestopt.
I'm nobody's sheep
pi_31723173
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
pi_31724310
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
Gefeliciteerd met deze nietszeggende opmerking.
pi_31725163
quote:
Dat is weer eens wat anders dan een vrouw in een mannenlichaam
Treurig dat je jezelf zo haat.
pi_31732740
het is uberhaupt treurig dat men elkaar nog steeds op een dergelijke manier oordeelt. Anno 2005.

net zoals een kind dat de ouder probeert te overtuigen dat we een fout hebben gemaakt door te beweren dat de Aarde plat is....
Na alle historische discussies...... moet je op een gegeven moment daar toch gewoon om lachen
pi_31735815
Ach die jaloezie toch om ons mooie blanke huidje
pi_31754545
Goh, als blanken worden uitgeroeid dan stoppen zwarte pedofielen in Congo met groepsverkrachtingen en verminkingen van minderjarige meisjes? Vast een economisch paradijs zonder blanken op aarde want hebzucht kennen de zwarten niet. Nee, zo gul als ze zijn. Alles wat ze over hebben wordt gestort aan goede doelen. Zimbabwe doet het goed zonder blanke boeren, voedselvergiftiging is op de retour omdat er simpelweg steeds minder te eten is.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_31754957
quote:
Een Japanner zeker
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:34:47 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_31763991
quote:
Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.
Voor mijn gevoel ben ik meer een fiets.
Een rode. Met een bel.

LXIV
The End Times are wild
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:58:46 #113
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31766043
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 20:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.
Voor mijn gevoel ben ik meer een fiets.
Een rode. Met een bel.

LXIV
Ik op jouw soort .

Fietsen zijn de oorzaak van alle ellende in de randstad. Fietsen worden gestolen door junks, gekocht door studenten, wat dus betekent dat ze junks geld op leveren en ze de mogelijkheid bieden hun levensstijl in stand te houden, waardoor deze junks nog meer drugs kunnen kopen en mensen blijven lastig vallen.

Fietsen moeten naar mijn mening dus worden uitgeroeid om meer problemen te voorkomen .
Krekker is de bom!
pi_31766244
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Kolonisatie inclusief slavernij, typisch een vies Joodenspelletje waar wij Blanken de schuld van krijgen. Zie ook de diverse linkse knuffelinitiatieven van allerhande linkse relfiguren die ons wijzen op 'onze' geschiedenis.
pi_31766259
Negers zijn niet te vertrouwen.
pi_31766322
Wat is de bron van het "feit" dat alle schepen waarmee slaven werden vervoerd joodse eigenaren hadden?

Volgens mij is het namelijk 1ste klas antisemitisme
pi_31767119
ohhh wat lief, een negroide professor

Die professor zal wel denken: in het land der apen is neger koning
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:45:54 #118
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_31767428
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik op jouw soort .

Fietsen zijn de oorzaak van alle ellende in de randstad. Fietsen worden gestolen door junks, gekocht door studenten, wat dus betekent dat ze junks geld op leveren en ze de mogelijkheid bieden hun levensstijl in stand te houden, waardoor deze junks nog meer drugs kunnen kopen en mensen blijven lastig vallen.

Fietsen moeten naar mijn mening dus worden uitgeroeid om meer problemen te voorkomen .
Hier kom ik alweer de veel gemaakte fout tegen die zoveel zogenaamde "fietsenkenners" maken.
Wij rode fietsen (met een bel) krijgen altijd de schuld van de randstedelijke junkenproblematiek.
In werkelijkheid is het echter een complot van blauwe fietsen (met of zonder bel) die slinks via de media ons de schuld hiervan in de schoenen schuiven!!

Voor meer info:http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/100/056.html

PS Voor wat betreft jouw eindoplossing voor het BlauweFietsen probleem sluit ik me volledig bij je aan.
The End Times are wild
pi_31767468
quote:
Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaat

Beste thabit, heb je zelf niet door dat je nu zo racistisch als wat bent? En dat valt me op van meer mensen die steeds zitten te propageren tegen discriminatie. Zoals een Oprah Winfrey, strijder tegen het seksisme, maar zelf discrimineerd ze mannen wanneer het maar kan
pi_31767888
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 14:53 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Een Japanner zeker
100 euro wedden: Indonesisch..
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:55:51 #121
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31771381
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaat

Beste thabit, heb je zelf niet door dat je nu zo racistisch als wat bent? En dat valt me op van meer mensen die steeds zitten te propageren tegen discriminatie. Zoals een Oprah Winfrey, strijder tegen het seksisme, maar zelf discrimineerd ze mannen wanneer het maar kan
En ik discrimineer mensen zonder respect voor de Nederlandse taal .
Krekker is de bom!
pi_31771418
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Negers zijn niet te vertrouwen.
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:58:59 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31771469
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:

[..]

Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
dat blanken op die posities zitten zegt toch wel wat over de werkbereidheid van den negert (geintje heur, ik kan het goed vinden met die roetmoppen)
pi_31771567
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 05:34 schreef StefanP het volgende:
Vreemd hoe je met tig volkeren zonder problemen kunt leven (bv Aziaten) maar zodra het op zwarten of arabieren aankomt, is het zo vaak ellende. En het ergste is nog wel dat ze altijd een enorme klep hebben over racisme, onderdrukking en dergelijke.

In de VS heb je bijvoorbeeld de NAACP, de national association for the advancement of colored people. Die doen niet anders dan zwarten ophemelen, blanken afkraken en aanklagen en positieve discriminatie eisen. Moet je omgekeerd eens doen, dan is de wereld te klein, dat garandeer ik je.

Dat die 'professor' zijn muil luid en breed open kan trekken is tekenend voor hoe het ermee staat. Blanken zijn monddood gemaakt door een bijna neurotische angst om politiek incorrect te zijn, want dat is immers 'fout' zo beweert de linkse gedachtenpolitie. En die zijn nog wel het ergst van allemaal - als het ooit zo ver komt dat er nog maar een paar blanken op aarde leven (en die tijd komt) dan is dat aan hen te danken.
Wat ben jij naief... verken de wereld. En Aziaten zijn geen engelen!
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:09:15 #125
131669 Archie.
de man van staal
pi_31771712
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
pi_31771800
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Archie. het volgende:
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:14:47 #127
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31771830
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Stratos het volgende:

[..]

Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
pi_31772345
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  zaterdag 29 oktober 2005 @ 01:44:39 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31772365
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
nou ok ze is ook een beetje een mix
pi_31772432
We zijn toch allemaal mensen ongeacht huidskleur
nuff said.
pi_31776423
quote:
Alweer een zwarte racist
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen heet het krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden is het een godsdienst.
pi_31776670
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:

[..]

Fuck Martha Stewart!
pi_31778122
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
En ik denk dat ze de blanken daarin al ver voorbij zijn.

ook op een van de weinig punten waarop ze 'beter' scoren
pi_31783218
Hier nog een gezellig interviewtje met deze malloot, die natuurlijk veel te veel aandacht krijgt, ook van mij nu
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_31784509
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:

[..]

In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.

Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!
pi_31784589
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
pi_31804271
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_31805861
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
amen
  zondag 30 oktober 2005 @ 14:07:37 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31808247
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?
Krekker is de bom!
pi_31811400
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar. Dat zou namelijk "racisme" kunnen veroorzaken.

Wanneer een neger daar een blank iemand mishandeld en daarbij leuzen roept als... "i'm gonna kick your white ass, goddamn white motherfucker" etc etc, dan wordt dit niet als een hate-crime behandeld in de rechtbank. Maar wanneer een blanke bij het mishandelen van een neger leuzen roept als "shut the fuck up you stupid nigger", dan staan de kranten meteen bol met termen als hate-crime, racisme en discrimination. Dat terwijl de eerste situatie VEEEEEEL vaker voorkomt.
Dit wordt gewoon effectief in een doofpot gestopt om de negers daar niet te veel en te vaak negatief in de media te laten verschijnen. (Goh, waar komt deze bullshit doofpot tactiek nog vaker voor??)

Dit komt waarschijnlijk als een ongelofelijke schok voor je en je zult waarschijnlijk gigantisch gaan huilen om een bron. Die heb ik helaas niet, dit soort zaken lees ik op zat websites verspreid over het internet (en nee, geen stormfront ofzo). Gewoon een kwestie van meer lezen dan je eigen roze propaganda sites waar heel de wereld een paradijs is en de blanke man een demoon die dit paradijs al sinds het begin der tijden domineert en ruineert.

Kill Whitey!!!!!!
pi_31811470
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?
Sorry, niet gewone crimes, maar hate-crimes.
Je zult daar niet zo snel een blanke bende erop uit zien gaan om ff wat "niggers" af te ranselen.
Andersom gebeurt het helaas wat vaker. Zelfs hier in nederland komen dit soort hate-crimes geregeld voor.
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:47:48 #142
131669 Archie.
de man van staal
pi_31812894
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar.
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
pi_31813636
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:

[..]

Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
Nope
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:49:43 #144
131669 Archie.
de man van staal
pi_31814720
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nope
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er zelf verder geen verklaring voor? Beetje erg gemakkelijk vindt je niet?
pi_31814997
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Archie. het volgende:

[..]

O, dus jij constateert iets, maar je hebt er verder geen verklaring voor? Beetje gemakkelijk vindt je niet?
Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.

Jij maakt er meteen racisme vanuit mijn kant van, wat weer typerend is om mij zo proberen monddood te maken en zo niet ingaan op de inhoud maar deze proberen in de doofpot te stoppen onder de noemer "racisme door een blanke".
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:13:52 #146
131669 Archie.
de man van staal
pi_31815399
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
pi_31815633
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Archie. het volgende:
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
Lees je eigen bericht nog eens.
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:

[..]

Of met andere woorden... je probeert te zeggen dat ik zwarten inferieur en aggresief vind.
Je probeert me hier dus voor racist uit te maken. Dat snap je zelf toch ook?

De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.

Hier in nederland overigens hetzelfde.
Een turk die mij voor kaaskop uitmaakt wordt niet als racist gezien.
Maar als ik die turk vervolgens uitmaak voor kanker-turk, dan ben ik zonder twijfel racist.
Hoe krom kun je zijn
pi_31815880
gimmie a R
gimmie a A
gimmie a C
gimmie a I
gimmie a S
gimmie a M
gimmie a E
gimmie a
pi_31815977
Het is zowel simpel als complex:

1. racisme: iedereen ongeacht huidskleur kan racistische uitlatingen doen. Deze professor lijkt me vrij racistisch.
Dit is simpel.

2. racistische uitlatingen, maatregelen etc hebben méer effect wanneer ze gedaan worden door die groepen die sociaal sterker staan.
Voorbeeld: als het gepeste jongetje in de klas vernederd wordt komt dat hard aan. Hij staat alleen en is vrij machteloos omdat hij geen vrienden heeft. Als dit jongetje terugscheldt, zal de pestende groep zich nauwelijks gekwetst voelen; kans is groot dat ze het jochie hilarisch vinden.
Waarom?
Omdat zij de macht hebben en de machteloze heeft weinig macht om hen te kwetsen.
Kortom, in breder verband: racisme van de 'dominante' groep komt harder aan dan racisme de andere kant uit.

En feit is wel dat in veel westerse landen, waaronder de VS, blanke mannen nog altijd meer macht hebben, zowel financieel, juridisch en sociaal dan vrouwen, zwarten, hispanics etc. En dat betekent dat racisme niet alleen harder aankomt, maar bovendien vaak meer effect heeft. Als je de hele media aan je kant hebt bijvoorbeeld (ook witte mannen, even generaliserend) dan heb je simpelweg meer macht.

Dat is het complexe eraan.

Dus ja - iedereen kan racistisch zijn of genoemd worden, maar niet alle racistisch uitingen hebben evenveel impact.

Dus het voorbeeld van refragmental:
Maar als ik die turk vervolgens uitmaak voor kanker-turk, dan ben ik zonder twijfel racist.

dit voorbeeld is niet helemaal kloppend:
ja kaaskop én turk zijn allebei racistisch bezig, maar in deze samenleving heeft kaaskop meer macht.

Let wel: niet iedere witte heeft meer macht en invloed dan iedere zwarte, maar over het geheel genomen is dat wel het geval.
  zondag 30 oktober 2005 @ 18:42:24 #150
131669 Archie.
de man van staal
pi_31816174
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef Refragmental het volgende:

De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.
Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.

Maar als jij beweert dat het hebben van racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomt dan onder blanken, dan maak ik me toch echt zorgen om je geestelijke gezondheid, jongen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Archie. op 30-10-2005 18:52:33 ]
pi_31816207
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef fayle het volgende:
Het is zowel simpel als complex:

1. racisme: iedereen ongeacht huidskleur kan racistische uitlatingen doen. Deze professor lijkt me vrij racistisch.
Dit is simpel.

2. racistische uitlatingen, maatregelen etc hebben méer effect wanneer ze gedaan worden door die groepen die sociaal sterker staan.
Voorbeeld: als het gepeste jongetje in de klas vernederd wordt komt dat hard aan. Hij staat alleen en is vrij machteloos omdat hij geen vrienden heeft. Als dit jongetje terugscheldt, zal de pestende groep zich nauwelijks gekwetst voelen; kans is groot dat ze het jochie hilarisch vinden.
Waarom?
Omdat zij de macht hebben en de machteloze heeft weinig macht om hen te kwetsen.
Kortom, in breder verband: racisme van de 'dominante' groep komt harder aan dan racisme de andere kant uit.

En feit is wel dat in veel westerse landen, waaronder de VS, blanke mannen nog altijd meer macht hebben, zowel financieel, juridisch en sociaal dan vrouwen, zwarten, hispanics etc. En dat betekent dat racisme niet alleen harder aankomt, maar bovendien vaak meer effect heeft. Als je de hele media aan je kant hebt bijvoorbeeld (ook witte mannen, even generaliserend) dan heb je simpelweg meer macht.

Dat is het complexe eraan.

Dus ja - iedereen kan racistisch zijn of genoemd worden, maar niet alle racistisch uitingen hebben evenveel impact.

Dus het voorbeeld van refragmental:

dit voorbeeld is niet helemaal kloppend:
ja kaaskop én turk zijn allebei racistisch bezig, maar in deze samenleving heeft kaaskop meer macht.

Let wel: niet iedere witte heeft meer macht en invloed dan iedere zwarte, maar over het geheel genomen is dat wel het geval.
Heel goed onderbouwd en verwoord, ik kan me er helemaal in vinden.
Maar het moet niet zo zijn dat racisme van welke kant dan ook gewoon geoorloofd mag zijn.
De "machteloze" groep moet net zo hard gestrafd worden als de "machtige" groep.
Racisme is en blijft racisme ongeacht door wie!

Tis net zoiets als positieve discriminatie. Discriminatie is nooit positief, zo is er ook geen positieve racisme.
pi_31816291
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef fayle het volgende:
Die vlieger gaat voor Joden niet echt op anders.

En nu lijkt het er ook op dat je de professor goed zit te praten. Zijn gedachten zijn even erg als die van leden van bijvoorbeeld de KKK, ook al behoren die tot een "machtigere" groep.

Maar je hebt er wel gelijk in dat ik alleen maar kan lachen om meneer de professor
pi_31816335
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Heel goed onderbouwd en verwoord, ik kan me er helemaal in vinden.
Maar het moet niet zo zijn dat racisme van welke kant dan ook gewoon geoorloofd mag zijn.

Tis net zoiets als positieve discriminatie. Discriminatie is nooit positief, zo is er ook geen positieve racisme.
kben het er helemaal mee eens, my brothah
pi_31816506
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Archie. het volgende:

[..]

Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.
Dat zou niet zomaar kunnen, het is gewoon zo.
quote:
Maar als jij beweert dat racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomen dan bij blanken, dan maak ik me toch echt zorgen over je geestelijke gezondheid, jongen.
En dan sla je plank weer finaal mis.
Je zegt net zelf dat het "zou kunnen", dat geweld vanuit zwarten naar blanken vaker voorkomt.
Dit geweld heeft ontzettend vaak een racistisch motief.
Net zoals er hier in nederland turkse/marokkaanse bendes actief zijn die enkel nederlanders beroven, zijn er in de VS genoeg ghetto gangs die zich vooral richten op blanken vanuit een racistisch perspectief.

Waarom is het volgens jou onmogelijk dat zwarten racistischer kunnen zijn dan blanken? Want dat is namelijk wat jij indirect probeert te beweren.

Juist omdat de zwarte medemens daar zoveel uitmaakt van de onderkant van de samenleving is het logischer dat deze zich afreageren op diegenen die het wel goed hebben, ern zich daarbij vooral richten op de huidskleur.

Ik maak me eerlijk gezegd zorgen over je realiteitszin wanneer je het onmogelijk acht dat zwarten niet racistischer kunnen zijn dan blanken. Er is namelijk geen enkele reden dat dit onmogelijk is, er zijn zelfs meer redenen die dit waarschijnlijker maken.

Holy fuck!! Zelfs het heel topic gaat over een zwarte prof die zegt dat alle blanken dood moeten (en die daarbij een heel publiek heeft die hem gelijk geeft), als dat al niet racistisch is dan weet ik het niet meer.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:23:41 #155
131669 Archie.
de man van staal
pi_31817443
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef Refragmental het volgende:

Juist omdat de zwarte medemens daar zoveel uitmaakt van de onderkant van de samenleving is het logischer dat deze zich afreageren op diegenen die het wel goed hebben, en zich daarbij vooral richten op de huidskleur.
Nou ja, ik hier niet beweren de almachtige wijsheid in pacht te hebben, maar ik stel me zo voor dat een gewelddadige Afro-Amerikaan uit Compton of een ontspoorde Antilliaan uit Tilburg toch vooral een economisch motief heeft wanneer hij een blanke medemens berooft en in elkaar slaat. Ik bedoel, je kunt als zwarte wel willekeurig blanken in elkaar gaan slaan omdat ze in jouw ogen minderwaardig zijn en dan vooral niet hun goedgevulde portefeuille meenemen, maar echt veel schiet je daar niet mee op, of wel soms?
pi_31817534
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:23 schreef Archie. het volgende:

[..]

Nou ja, ik hier niet beweren de almachtige wijsheid in pacht te hebben, maar ik stel me zo voor dat een gewelddadige Afro-Amerikaan uit Compton of een ontspoorde Antilliaan uit Tilburg toch vooral een economisch motief heeft wanneer hij een blanke medemens berooft en in elkaar slaat. Ik bedoel, je kunt als zwarte wel willekeurig blanken in elkaar gaan slaan omdat ze in jouw ogen minderwaardig zijn en dan vooral niet hun goedgevulde portefeuille meenemen, maar echt veel schiet je daar niet mee op, of wel soms?
Laten we het anders stellen.

Is het onmogelijk dat zwarten racistischer kunnen zijn dan blanken?
En zo ja... waarom?

Want dat is immers wat je beweert met de uitspraak:
quote:
Maar als jij beweert dat racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomen dan bij blanken, dan maak ik me toch echt zorgen over je geestelijke gezondheid, jongen.
pi_31817634
En overigens, een economisch motief, met daarnaast nog een beetje racisme..... is nog steeds racisme.
Net zoals een blanke die enkel zwarten berooft en daarbij krachttermen gebruikt zoals nigger net zo racistisch is als een zwarte die enkel blanken berooft en met woorden slingert die een even racistische insteek hebben als nigger.
pi_31818143
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Die vlieger gaat voor Joden niet echt op anders.
Ik noemde joden niet expliciet, maar daar valt wel een hoop over te zeggen: ten eerste zijn veel joden wit, herinner je de schrik in Israel toen plotseling een hele groep Ethiopische joden bleek te bestaan die naar Israel trokken en er totaal anders uitzagen dan men gewend was van joden (qua wit).
In die zin hebben joden globaal gezien een doorsnee positie (dus van arm tot rijk, van machteloos tot machtig etc) binnen de witte gemeenschap waar ze toe behoren.
Het enige is wel dat er tav joden al heel lang vooroordelen bestaan, die uiting vinden in antisemitische teksten en verhalen: specifieke discriminatie van joden dus. Die specifieke discriminatie opv vaak foute 'feiten' leiden ertoe dat er door sommigen gedaan wordt alsof er een geheimzinnig joods bolwerk actief is in de VS; ook zo'n idee is dat joden per definitie rijk zijn:
In het Joods Historisch Museum in Amsterdam hangen foto's van de Amsterdamse jodenbuurt in de jaren dertig: het was de allerarmste buurt in Amsterdam - so much for stereotypes...
quote:
En nu lijkt het er ook op dat je de professor goed zit te praten. Zijn gedachten zijn even erg als die van leden van bijvoorbeeld de KKK, ook al behoren die tot een "machtigere" groep.
Ik praat de professor niet goed.
IK vind het interessant om zijn ideeen in een context te plaatsen - die context is bv wat ik eerder schreef over racisme. Verder zal hij waarschijnlijk niet veel medestanders hebben omdat radicaliteit vaak voorbehouden is aan enkelingen.
De professor gebruikt (vooralsnog) wóorden en laat zien wie hij precies is - de KKK hult zich in doeken en wil anoniem zijn én is vooral bekend om hun acties (kruisverbranding, aanvallen etc)
quote:
Maar je hebt er wel gelijk in dat ik alleen maar kan lachen om meneer de professor
Ik kan er niet echt om lachen. Maar ik begrijp wat je bedoelt: je voelt je niet bedreigd omdat het zo vergezocht is - hij heeft de macht niet om zijn woorden waar te maken. en hij is doorgeslagen in zekere zin, waardoor je mensen minder snel serieus neemt.
pi_31818305
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef Refragmental het volgende:
En dan sla je plank weer finaal mis.
Je zegt net zelf dat het "zou kunnen", dat geweld vanuit zwarten naar blanken vaker voorkomt.
Dit geweld heeft ontzettend vaak een racistisch motief.
Net zoals er hier in nederland turkse/marokkaanse bendes actief zijn die enkel nederlanders beroven, zijn er in de VS genoeg ghetto gangs die zich vooral richten op blanken vanuit een racistisch perspectief.
Er is een aantal jaar geleden een interessant onderzoek uitgevoerd onder de bewoners van de Bijlmer bajes:

De gevangenen werd gevraagd wie ze sneller zouden overvallen: een witte of een zwarte vrouw.
Vrijwel allen gaven aan de witte vrouw te kiezen.

Omdat een verklaring zou kunnen zijn, dat de zwarte gevangenen 'hun vrouwen' ontzagen bij overvallen, hebben de onderzoekers verder gevraagd naar de motivatie.

Wat bleek?
Alle ondervraagden gaven aan dat witte vrouwen een logischer keus waren: ze vochten niet terug, terwijl de zwarte vrouwen vochten als tijgers om hun tas etc te behouden.

Kortom, geen racistisch ideaal, maar een zeer praktische reden: witte vrouwen waren makkelijker prooi omdat ze niet gevaarlijk waren.
  zondag 30 oktober 2005 @ 19:55:47 #160
131669 Archie.
de man van staal
pi_31818420
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:26 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Laten we het anders stellen.

Is het onmogelijk dat zwarten racistischer kunnen zijn dan blanken?
En zo ja... waarom?

Want dat is immers wat je beweert met de uitspraak:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Je kunt slechts lering trekken uit de geschiedenis. Natuurlijk komt racisme ook onder zwarten voor, maar feit is dat het blanken zijn geweest die het in de praktijk hebben gebracht. Ik ga niet flauw doen over opgezette negers in musea, maar apartheid is pas officieel afgeschaft toen ik al een paar jaar op deze aardkloot rondliep. Ik bedoel maar. Okay, de denkbeelden van de professor uit de OP zijn ziek, maar de KKK bestaat ook nog steeds, en die praktiseren hun ideologie. Die zwarte rastagek roept maar wat, maar hij heeft vooralsnog geen blanke aan een boom opgeknoopt dacht ik zo.
  zondag 30 oktober 2005 @ 22:46:23 #161
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31824661
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Archie. het volgende:
Die zwarte rastagek roept maar wat, maar hij heeft vooralsnog geen blanke aan een boom opgeknoopt dacht ik zo.
Als het om racistische moorden gaat doen de negers het beter dan de blanken in de VS..
I'm nobody's sheep
  maandag 31 oktober 2005 @ 00:00:57 #162
131669 Archie.
de man van staal
pi_31826947
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Scandum het volgende:

[..]

Als het om racistische moorden gaat doen de negers het beter dan de blanken in de VS..
Ja, sinds 1776 al waarschijnlijk. Ze hadden ze nooit uit Afrika moeten laten overkomen, dat racistische tuig.
pi_31828181
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Archie. het volgende:

[..]

Ja, sinds 1776 al waarschijnlijk. Ze hadden ze nooit uit Afrika moeten laten overkomen, dat racistische tuig.
Volgens mij acht jij het echt ONMOGELIJK dat zwarten racistisch kunnen zijn. Ontzettend vreemd en zegt behoorlijk wat over jou realiteitszin.
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:30:42 #164
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31830060
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.
Eens.

Maar vrij logisch ook, mensen blijven mensen (blank of zwart). Simpele lieden blijven simpele lieden waar de neiging tot zoeken naar een schuldige voor hun kut leven in sommige gevallen erg sterk zal zijn, blank of zwart.

En tja, daarbij inbegrepen een apartheid die pas sinds de jaren 50/60 is opgeheven kan ik me wel voorstellen dat de 'haatgevoelens' nog niet bij iederen weg zijn. Hierbij discussie over het wel/niet terecht zijn van dit soort gevoelens buiten beschouwing gelaten.
Krekker is de bom!
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:41:27 #165
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31830168
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Scandum het volgende:

[..]

Wat ik al zei, waarschijnlijk doen ze het met niet racistische moorden ook beter dan blanken.
Criminaliteit onder zwarten zal simpelweg een stuk hoger zijn. Netzoals criminaliteit onder arme blanken een stuk hoger zal zijn dan onder de middenklasse.

Sowieso zegt dit naar mijn idee over het algemeen niks over ras, eerder over de menselijke eigenschap een zondebok te zoeken wanneer het slecht gaat, even los van de geschoolde uitschieters. Niet voor niets zie je het white-power gehalte naar mijn idee het sterkst bij het arme trailer-trash volk.
Krekker is de bom!
  maandag 31 oktober 2005 @ 08:49:21 #166
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31830266
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat ik het nog met een blanke eens zou zijn
Krekker is de bom!
pi_31835747
Een interessant overzicht van (geregistreerde) hate crimes uit 2000 in de VS:

In cijfers wordt helder dat zwarten nog altijd meer worden belaagd dan witten om hun kleur.
Ook wordt duidelijk dat joden nog altijd veel te maken hebben met hate crimes.

http://www.infoplease.com/ipa/A0004885.html
  maandag 31 oktober 2005 @ 13:26:42 #168
54144 Boschjesman
Fade to Black.
pi_31835906
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?

En hoe weet je dat Afrika arm zou zijn wanneer er geen slavernij is?

Geen slavernij = minder geld voor het westen = minder kolonisatie van Amerika = meer kolonisatie van Afrika

Misschien hadden we dan nu wel de Verenigde Staten van Afrika gehad. Met George W. Bosjesman.
pi_31840778
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef fayle het volgende:
Een interessant overzicht van (geregistreerde) hate crimes uit 2000 in de VS:

In cijfers wordt helder dat zwarten nog altijd meer worden belaagd dan witten om hun kleur.
Ook wordt duidelijk dat joden nog altijd veel te maken hebben met hate crimes.

http://www.infoplease.com/ipa/A0004885.html
Inderdaad... "geregistreerde", dus als zodanig ook bestraft.
Veel black-on-white criminaliteit wordt niet als racisme bestraft, terwijl white-on-black wel veel vaker als racisme wordt gezien. Een heel schrijnend voorbeeld dat me heel erg is bijgebleven is redelijk recent en staat ook op survillance video, een blanke man in een pizzatent zegt tegen een donkere vrouw dat ze niet moet voorkruipen. Waarop de man van deze donkere vrouw vollop op die man begint in te slaan en de vrouw er een heel scala aan racistische leuzen uitschreeuwt over blanken. Toch werd dit voorval niet als racistisch beschouwd in de rechtbank en dus ook niet als zodanig geregistreerd, terwijl dit andersom natuurlijk wel meteen als racisme zou worden gezien door anderen (en vaak ook terecht).
Racisme tegenover blanken bestaat nu eenmaal niet volgens veel mensen.
  maandag 31 oktober 2005 @ 16:58:26 #170
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31841479
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 16:29 schreef Refragmental het volgende:
Een heel schrijnend voorbeeld dat me heel erg is bijgebleven is redelijk recent en staat ook op survillance video, een blanke man in een pizzatent zegt tegen een donkere vrouw dat ze niet moet voorkruipen. Waarop de man van deze donkere vrouw vollop op die man begint in te slaan en de vrouw er een heel scala aan racistische leuzen uitschreeuwt over blanken.
Ik kan me zelf nog een videotje herinneren waar twee jongens bij een bus halte (zag er erg Nederlands uit) door een stel noord afrikanen worden afgetuigt. Daar zat een behoorlijk enge trap tegen het hoofd bij van een jongen die op de grond lag.

Ik ben zelf ook een keer zonder aanleiding aangevallen door een klein Marokkaantje terwijl er toevallig 4 soort genoten van hem achter me liepen. Toen ik zijn retorische openings zin, 'Wat is er met je?', met, 'Niets', beantwoorde was dat blijkbaar het foute (kort londje?) antwoord. Gelukkig schampte zijn vuist slag af en kan Scandum hard rennen
I'm nobody's sheep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')