Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.quote:Seen as solution to problems faced by many blacks
A visiting professor at North Carolina State University says the solution to the problems faced by many blacks is the extermination of "white people off the face of the planet."
Kamau Kambon
Kamau Kambon, who taught Africana Studies at the Raleigh school last spring, told a panel at Howard University Law School Oct. 14 this action must be taken "because white people want to kill us," the Carolina Journal reported.
Kambon, a Raleigh activist and bookstore owner, was addressing a panel on "Hurricane Katrina Media Coverage," broadcast on C-SPAN.
Excerpts of the speech can be heard here and the entire event is archived by C-SPAN.
Kambon told the audience white people "have retina scans, they have what they call racial profiling, DNA banks, and they're monitoring our people to try to prevent the one person from coming up with the one idea. And the one idea is, how we are going to exterminate white people, because that in my estimation is the only conclusion I have come to. We have to exterminate white people off the face of the planet to solve this problem."
The Carolina Journal said Kambon's remarks received slight applause in the room, to which he responded, "I don't care whether you clap or not, but I'm saying to you that we need to solve this problem because they are going to kill us."
Kambon has been a visiting professor at North Carolina State since 2003. His three-hour course last spring, Africana Studies 241, is described by the university as, "Second in a two semester sequence in the interdisciplinary study of sub-Saharan Africa, its arts, culture, and people, and the African-American experience."
A university spokesman told Carolina Journal the school currently has no listing of Kambon as a professor. He was listed on the faculty web page for Africana Studies as affiliated faculty, the Journal said at the time of publishing its story, but his name since has been removed.
In his Oct. 14 session, Kambon told the panel blacks are "at war."
White people, he said, had set up an "international plantation" for blacks, which made "every white person on earth a plantation master."
"You're either supporting white people in their process of death, or you're for African liberation," Kambon said, according to the Journal.
"White people want to kill us," he said. 'I want you to understand that. They want to kill you," he said. "They want to kill you because that is part of their plan."
Kambon, recipient of a Citizen's Award in 1999 by the local, left-wing newspaper Independent Weekly, previously was a professor of education at St. Augustine's College in Raleigh, a historically black institution, the Journal said.
Hij bedoelt denk ik dat een blanke er niet mee weg zou komen als hij zou zeggen: Zwarten moeten worden uitgeroeid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Was het niet in de VS waar een blanke zei dat negers beter geen babies meer konden krijgen? Kortom er zijn achterlijke mensen van elk kleur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Point?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Prussian Blue, Zingende nazi tweelingquote:
Ben wel benieuwd hoe je dit in een genuanceerde context zou kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prussian Blue, Zingende nazi tweeling
Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.
Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal
Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.
Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.
Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Het is toch veel makkelijker om iemand anders de schuld geven dan de schuld bij jezelf te zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Zwarten moeten gewoon elkaar beter helpen inplaats van elkaar te kraken, dat begint nu aardig te lukken de laatste 10 jaar. Ze kunnen een voorbeeld nemen van de Aziaten. Daarnaast onderschat ik niet het feit dat de slavernij nog steeds een grote psychologische invloed heeft in de manier van denken, doen en laten van zwarten in de Westerse wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Mwah dan heeft niet niemand zijn zin. Bij een gemengde paar horen de kinderen vaak tot de gemengde, mistieze ras. Overigens komen vaak de mooiste kinderen uit gemengde parenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Zijn zin? Nou niet bepaald, want ook het zwarte ras zou uitsterven wanneer er sprake was van volledige rassenvermenging.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:45 schreef Stratos het volgende:
[..]
Point?
Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.![]()
Maar dat meneer zelf racist is vergeet je maar voor het gemak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Amen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.![]()
[..]
In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:11 schreef wonko het volgende:
[..]
Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
Hé ben jij zo'n persoon met een aangeboren calimero-syndroomquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leg uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
Anders had hij nog in Afrika gezeten.quote:
Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
Kan ie mooi in de rij staan met die Prussian Blue voor een nekschotje...quote:
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef Fonkmeistah het volgende:
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.![]()
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!![]()
lol! soon is een ruim begrip. first the non-white has to steal it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over
Oh yeah, kill all the white man
No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day
Laten we dan maar bij Type O Negative beginnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:18 schreef Knarf het volgende:
Kill all the white people
Then we’ll be free
(Type O Negative)
Even ter illustratie:quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Laten we dan maar bij Type O Negative beginnen.
was sch laatst niet verliefd geworden op een man die lang was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Pracissor het volgende:
Die leadzanger Peter Steele is overigens iets van 2.10 ofzo
hehe topiclinkje?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was sch laatst niet verliefd geworden op een man die lang was?
zou wel een beetje evenwicht in zijn hoofd bregen denk ik.
Al was ie 2,20: Van mij mag ie doodquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:41 schreef Pracissor het volgende:
Die leadzanger Peter Steele is overigens iets van 2.10 ofzo
nogmaals, maak je niet druk, wij zijn de kleinste maar allesbepalende groep.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef McCarthy het volgende:
iedereen mag racist zijn behalve blanken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Nou das nie viesquote:
cynisch? of hou je van getatooeerde crackjunks?quote:
Hmm dat lange haarrrrrrrrrr is zo 1500quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
cynisch? of hou je van getatooeerde crackjunks?
ic. cheyl huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hmm dat lange haarrrrrrrrrr is zo 1500
Deze man dus...heb jij al gehoord dat deze man aangeklaagd is voor racisme? Heb jij wel eens geprobeerd een aanklacht wegens racisme in te dienen als een zwarte je voor kankerkaaskop uitmaakt? De polite kijkt je aan of je gek bent als je dat probeert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?
en terecht, wij domineren die gasten, wij zijn gewoon de baas. laat ze maar mekkeren, als het puntje bij paaltje komt gaat gewoon de zweep erover.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Deze man dus...heb jij al gehoord dat deze man aangeklaagd is voor racisme? Heb jij wel eens geprobeerd een aanklacht wegens racisme in te dienen als een zwarte je voor kankerkaaskop uitmaakt? De polite kijkt je aan of je gek bent als je dat probeert.
Die dikke nijlpaardenzweep met ijzeren haakjes? En zo ja....mag ik die even?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en terecht, wij domineren die gasten, wij zijn gewoon de baas. laat ze maar mekkeren, als het puntje bij paaltje komt gaat gewoon de zweep erover.
Nee, een concreet voorbeeld van een blanke die in soortgelijke situatie voor de rechter is gedaagd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:51 schreef wonko het volgende:
[..]
Deze man dus...heb jij al gehoord dat deze man aangeklaagd is voor racisme? Heb jij wel eens geprobeerd een aanklacht wegens racisme in te dienen als een zwarte je voor kankerkaaskop uitmaakt? De polite kijkt je aan of je gek bent als je dat probeert.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 02:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee, een concreet voorbeeld van een blanke die in soortgelijke situatie voor de rechter is gedaagd.
Maar door jouw recente reactie wordt mijn vermoeden overigens bevestigd. Je hebt geen idee waar je over praat: je vergelijkt nu de situatie in Nederland met die in de VS.
Dit voorval vond plaats in de VS en niet in Nederland. En laten ze daar (juridisch gezien) nu net een andere kijk hebben op het openlijk uiten/verspreiden van racistische ideeen. Of dacht je dat de 'zingende nazi tweeling' en hun ma op dit moment voorbereidingen aan het treffen waren voor een rechtzaak, omdat ze zijn aangeklaagd voor racisme?
quote:
Stel je niet zo aan... In de V.S. worden jaarlijks legale KKK demonstraties gehouden. In NL en Europa worden ook facistische demonstraties gehouden met vergunning. Dus blanken mogen wel racist zijn en ze tonen dat ook op een legale manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef McCarthy het volgende:
Ik zou het als neger zijnde eerlijk gezegd ook niet durven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb in Europa overigens nooit maar dan ook nooit demonstraties gezien van bijvoorbeeld negers die openlijk zeggen dat ze superieur zijn aan het blanke ras.
Over het algemeen zijn blanken nog altijd banger voor negers dan andersom.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zou het als neger zijnde eerlijk gezegd ook niet durven.
Zo bedoel ik het niet. Als jij in een land te gast bent en zwaar in de minderheid ga je niet protesteren tegen de aanwezigheid van de meerderheid. Iedere sukkel weet dat dat verkeerd kan aflopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef Stratos het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn blanken nog altijd banger voor negers dan andersom.
Verschil tussen Zimbabwe en Europa is wel groot, hier in Europa worden minderheden namelijk beschermd en er is hier sprake van een democratische rechtsstaat. Vrijheid van meningsuiting enzo...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet. Als jij in een land te gast bent en zwaar in de minderheid ga je niet protesteren tegen de aanwezigheid van de meerderheid. Iedere sukkel weet dat dat verkeerd kan aflopen.
Ik zie een paar blanke boeren in Zimbabwe ook niet openlijk protesteren tegen de zwarte meerderheid.
Dat is wel zo, maar als minderheden hier gaan protesteren tegen Nederlanders (dat die moeten oprotten) denk ik toch echt dat ze een pak slaag krijgen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Verschil tussen Zimbabwe en Europa is wel groot, hier in Europa worden minderheden namelijk beschermd en er is hier sprake van een democratische rechtsstaat. Vrijheid van meningsuiting enzo...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als minderheden hier gaan protesteren tegen Nederlanders (dat die moeten oprotten) denk ik toch echt dat ze een pak slaag krijgen hoor.
Molukkers hebben het wel gedaan in een wijk dacht ik niet zo lang geleden. Geen autochtonen in mijn wijk zeiden ze.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:16 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als minderheden hier gaan protesteren tegen Nederlanders (dat die moeten oprotten) denk ik toch echt dat ze een pak slaag krijgen hoor.
Wat een onzin. Waar uit zich dat in?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef Stratos het volgende:
En wanneer dat niet zo is dan is er sprake van racistisch geweldquote:Op woensdag 26 oktober 2005 12:05 schreef Stratos het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:19 schreef Refragmental het volgende:
Grappige man die zogenaamd geleerde aap
Naderhand smeet ie zeker een paar trossen bananen in het rond om de menigte op te jutten?
Ach!! Een paar keer de zweep erover en hij plukt weer stilletjes katoen.
Voelt dat nou lekker, zo'n slachtofferrol?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 00:24 schreef McCarthy het volgende:
blank lijken en blank zijn is een groot verschil..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:39 schreef Pracissor het volgende:
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijk)
Het is een stukje uit de snoeiharde metal-song Race War van Carnivore.quote:Black against white
Yellow vs Red
The fighting won't stop
until we're all dead
slachtoffer? bring it onquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Voelt dat nou lekker, zo'n slachtofferrol?
die vraag had je misschien in 1930 aan de duitsers moeten stellen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Anyanka het volgende:
Voelt dat nou lekker, zo'n slachtofferrol?
Vooral veel Arabische tv zenders kijken, doet je goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
blank lijken en blank zijn is een groot verschil..
een weekje in de zon zitten maakt je ook geen neger..
Joden beschouwen zichzelf als ander ras ( zij noemen het zelf joods , maar feitelijk zijn het khazaren van turks-mongoolse origine ) dus ga nou niet meteen huilen als iemand dat benadrukt.
Feit is dat Joden zich vaak voordoen als blanken en allerlei fratsen uithalen, waarna de joodse lobby zich beklaagd en schande spreekt van die "blanke" fratsen.
een leuk voorbeeld daarvan is het verhaal van Frank Collins. Leider van een Amerikaanse fanatieke Neonazi partij maar word later ontmaskerd als zijnde Joseph Cohen .
zie bijvoorbeeld de neocons, die de VS een nogal nare naam bezorgen en het doen lijken alsof de oorlog in Irak door blanke christenen is gestart..
maar ook over bijvoorbeeld slavernij. dat de joodse lobby, waar het hun uitkomt, gebruikt om blanken weer af te zeiken over hun vermeende racistische aard en vooral om negers op te stoken tegen blanken, wat ze er niet bij zeggen is dat al die schepen waarmee de slaven werden vervoerd van Joodse eigenaren waren.
kortom deze professor in kwestie zou eens een bijscholings cursus moeten doen bij Louis Farakhan..
rond uit belachelijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:13 schreef Blazkowich het volgende:
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=46973
http://www.johnlocke.org/lockerroom/lockerroom.html?id=5854
[..]
Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.![]()
Ah...de verplicht serieus reageren politie is er...uiktijken dat ik wel volgens de regeltjes reageer. Maar misschien had meneer wel een punt maar motiveerde zijn toon van aangeven mij tot zinloos stompzinnig reageren...meer leek het me niet waard.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wonko wil je kappen met het niet inhoudelijk reageren? KreKker heeft daar mijnsinsziens een punt, als je vind dat het niet zo is, moet je met argumenten komen. Niet met zinloze oneliners, want daar overtuig je echt helemaal niemand mee.
Gefeliciteerd met deze nietszeggende opmerking.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
Dat is weer eens wat anders dan een vrouw in een mannenlichaamquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ik ben zelf blank maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn blanken te dom en te agressief. Voor m'n gevoel ben ik dan ook meer een Aziaat dan een blanke.
Een Japanner zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik daarintegen ben zelf een mens maar ik voel mezelf niet zo. Daarvoor zijn mensen te dom en te agressief.
Voor mijn gevoel ben ik meer een fiets.
Een rode. Met een bel.
LXIV
Kolonisatie inclusief slavernij, typisch een vies Joodenspelletje waar wij Blanken de schuld van krijgen. Zie ook de diverse linkse knuffelinitiatieven van allerhande linkse relfiguren die ons wijzen op 'onze' geschiedenis.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:16 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
blank lijken en blank zijn is een groot verschil..
een weekje in de zon zitten maakt je ook geen neger..
Joden beschouwen zichzelf als ander ras ( zij noemen het zelf joods , maar feitelijk zijn het khazaren van turks-mongoolse origine ) dus ga nou niet meteen huilen als iemand dat benadrukt.
Feit is dat Joden zich vaak voordoen als blanken en allerlei fratsen uithalen, waarna de joodse lobby zich beklaagd en schande spreekt van die "blanke" fratsen.
een leuk voorbeeld daarvan is het verhaal van Frank Collins. Leider van een Amerikaanse fanatieke Neonazi partij maar word later ontmaskerd als zijnde Joseph Cohen .
zie bijvoorbeeld de neocons, die de VS een nogal nare naam bezorgen en het doen lijken alsof de oorlog in Irak door blanke christenen is gestart..
maar ook over bijvoorbeeld slavernij. dat de joodse lobby, waar het hun uitkomt, gebruikt om blanken weer af te zeiken over hun vermeende racistische aard en vooral om negers op te stoken tegen blanken, wat ze er niet bij zeggen is dat al die schepen waarmee de slaven werden vervoerd van Joodse eigenaren waren.
kortom deze professor in kwestie zou eens een bijscholings cursus moeten doen bij Louis Farakhan..
Hier kom ik alweer de veel gemaakte fout tegen die zoveel zogenaamde "fietsenkenners" maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ikop jouw soort
.
Fietsen zijn de oorzaak van alle ellende in de randstad. Fietsen worden gestolen door junks, gekocht door studenten, wat dus betekent dat ze junks geld op leveren en ze de mogelijkheid bieden hun levensstijl in stand te houden, waardoor deze junks nog meer drugs kunnen kopen en mensen blijven lastig vallen.
Fietsen moeten naar mijn mening dus worden uitgeroeid om meer problemen te voorkomen.
Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:31 schreef thabit het volgende:
En ik discrimineer mensen zonder respect voor de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is dat toch met linkse mensen en die zelfhaat![]()
Beste thabit, heb je zelf niet door dat je nu zo racistisch als wat bent? En dat valt me op van meer mensen die steeds zitten te propageren tegen discriminatie. Zoals een Oprah Winfrey, strijder tegen het seksisme, maar zelf discrimineerd ze mannen wanneer het maar kan![]()
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:06 schreef Chriz2k het volgende:
Negers zijn niet te vertrouwen.
dat blanken op die posities zitten zegt toch wel wat over de werkbereidheid van den negertquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:
[..]
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
Wat ben jij naief... verken de wereld. En Aziaten zijn geen engelen!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 05:34 schreef StefanP het volgende:
Vreemd hoe je met tig volkeren zonder problemen kunt leven (bv Aziaten) maar zodra het op zwarten of arabieren aankomt, is het zo vaak ellende. En het ergste is nog wel dat ze altijd een enorme klep hebben over racisme, onderdrukking en dergelijke.
In de VS heb je bijvoorbeeld de NAACP, de national association for the advancement of colored people. Die doen niet anders dan zwarten ophemelen, blanken afkraken en aanklagen en positieve discriminatie eisen. Moet je omgekeerd eens doen, dan is de wereld te klein, dat garandeer ik je.
Dat die 'professor' zijn muil luid en breed open kan trekken is tekenend voor hoe het ermee staat. Blanken zijn monddood gemaakt door een bijna neurotische angst om politiek incorrect te zijn, want dat is immers 'fout' zo beweert de linkse gedachtenpolitie. En die zijn nog wel het ergst van allemaal - als het ooit zo ver komt dat er nog maar een paar blanken op aarde leven (en die tijd komt) dan is dat aan hen te danken.
Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:09 schreef Archie. het volgende:
Op zich een goed plan, maar helaas, een utopie. Het ontbreekt die negerts nou eenmaal aan voldoende organisatiecapaciteiten en de juiste motivatie om alle blanken uit te roeien.
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:13 schreef Stratos het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon zulke types niet serieus nemen. Aandacht geven aan zulke figuren is al erg fout.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
psies. ik heb een heerlijke negerin in bed liggen, die straks gewoon wakkergeneukt mag worden en dan gaat ze niet gillen dat ik dood moet.
nou ok ze is ook een beetje een mixquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:43 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
In mijn bed ligt een mooie mix (neger/portugees) en op zeker dat ik deze nacht overleef
![]()
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Fuck Martha Stewart!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:57 schreef Stratos het volgende:
[..]
Hahah, blanken zijn dan wel te vertrouwen wil je dan zeggen? Enron schandaal vergeten? Bouwfraude vergeten? Ahold schandaal vergeten? Martha Stewart vergeten? Al die gemierenneuk van corporaties voor een grootdeel door blanken gedomineerde posities...
En ik denk dat ze de blanken daarin al ver voorbij zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Of dat ze ooit de blanke racisten in getalle zullen voorbij steken, betwijfel ik ten zeerste.
En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.![]()
amenquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:32 schreef JohnDope het volgende:
Deze mensen leveren wel leuke televisie op en dat is het toch waar het uiteindelijk allemaal in deze wereld om draait.
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:23 schreef Refragmental het volgende:
[..]
In de VS zijn meer Black-on-White crimes dan White-on-Black crimes.![]()
Maar inderdaad, alle blanken hebben schuld aan ALLES!!!! KILL WHITEY!!!!![]()
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar. Dat zou namelijk "racisme" kunnen veroorzaken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
En die zijn dan allemaal gepleegd om de huidskleur van het slachtoffer?
Sorry, niet gewone crimes, maar hate-crimes.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog heel veel meer black-on-black crimes zijn. Ook uit racistische overwegingen zeker?![]()
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een flink deel van de Black-on-White crimes worden inderdaad gepleegd vanwege de huidskleur maar worden niet als zodanig beschreven in de media daar.
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:
[..]
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er zelf verder geen verklaring voor? Beetje erg gemakkelijk vindt je niet?quote:
Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:49 schreef Archie. het volgende:
[..]
O, dus jij constateert iets, maar je hebt er verder geen verklaring voor? Beetje gemakkelijk vindt je niet?
Lees je eigen bericht nog eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef Archie. het volgende:
Hallo. Ik heb 2 keer gereageerd op jouw wijsheden en er staat dacht ik nergens dat ik jou een racist vind. Ik probeer je al helemaal niet monddood te maken, ik vraag gewoon om enige onderbouwing. Er moet toch een verklaring voor zijn dat hate crimes van zwarten gericht tegen blanken in de US vaker voorkomen dan andersom, zoals jij beweert. Nou, enlighten me, zou ik zeggen.
Of met andere woorden... je probeert te zeggen dat ik zwarten inferieur en aggresief vind.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:47 schreef Archie. het volgende:
[..]
Met andere woorden; wanneer je een zwarte huidskleur hebt ben je eerder geneigd een blanke aan te vallen dan andersom? Een neger neigt per definitie meer naar agressie, dat is genetisch zo bepaald. Dat probeer je te zeggen toch?
Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef Refragmental het volgende:
De verklaring heb ik overigens al gegeven.
Het verbaast me dat het normaal wordt gevonden dat er veel blanke racisme is, maar dat wanneer er iemand verklaart dat zwarte racisme ook volop aanwezig is, dat dit niet wordt geloofd, terwijl het zelfs vaker voor komt.
Heel goed onderbouwd en verwoord, ik kan me er helemaal in vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef fayle het volgende:
Het is zowel simpel als complex:
1. racisme: iedereen ongeacht huidskleur kan racistische uitlatingen doen. Deze professor lijkt me vrij racistisch.
Dit is simpel.
2. racistische uitlatingen, maatregelen etc hebben méer effect wanneer ze gedaan worden door die groepen die sociaal sterker staan.
Voorbeeld: als het gepeste jongetje in de klas vernederd wordt komt dat hard aan. Hij staat alleen en is vrij machteloos omdat hij geen vrienden heeft. Als dit jongetje terugscheldt, zal de pestende groep zich nauwelijks gekwetst voelen; kans is groot dat ze het jochie hilarisch vinden.
Waarom?
Omdat zij de macht hebben en de machteloze heeft weinig macht om hen te kwetsen.
Kortom, in breder verband: racisme van de 'dominante' groep komt harder aan dan racisme de andere kant uit.
En feit is wel dat in veel westerse landen, waaronder de VS, blanke mannen nog altijd meer macht hebben, zowel financieel, juridisch en sociaal dan vrouwen, zwarten, hispanics etc. En dat betekent dat racisme niet alleen harder aankomt, maar bovendien vaak meer effect heeft. Als je de hele media aan je kant hebt bijvoorbeeld (ook witte mannen, even generaliserend) dan heb je simpelweg meer macht.
Dat is het complexe eraan.
Dus ja - iedereen kan racistisch zijn of genoemd worden, maar niet alle racistisch uitingen hebben evenveel impact.
Dus het voorbeeld van refragmental:
Een turk die mij voor kaaskop uitmaakt wordt niet als racist gezien.
Maar als ik die turk vervolgens uitmaak voor kanker-turk, dan ben ik zonder twijfel racist.
dit voorbeeld is niet helemaal kloppend:
ja kaaskop én turk zijn allebei racistisch bezig, maar in deze samenleving heeft kaaskop meer macht.
Let wel: niet iedere witte heeft meer macht en invloed dan iedere zwarte, maar over het geheel genomen is dat wel het geval.
Die vlieger gaat voor Joden niet echt op anders.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef fayle het volgende:
En feit is wel dat in veel westerse landen, waaronder de VS, blanke mannen nog altijd meer macht hebben, zowel financieel, juridisch en sociaal dan vrouwen, zwarten, hispanics etc. En dat betekent dat racisme niet alleen harder aankomt, maar bovendien vaak meer effect heeft. Als je de hele media aan je kant hebt bijvoorbeeld (ook witte mannen, even generaliserend) dan heb je simpelweg meer macht.
kben het er helemaal mee eens, my brothahquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Heel goed onderbouwd en verwoord, ik kan me er helemaal in vinden.
Maar het moet niet zo zijn dat racisme van welke kant dan ook gewoon geoorloofd mag zijn.
De "machteloze" groep moet net zo hard gestrafd worden als de "machtige" groep.
Racisme is en blijft racisme ongeacht door wie!
Tis net zoiets als positieve discriminatie. Discriminatie is nooit positief, zo is er ook geen positieve racisme.
Dat zou niet zomaar kunnen, het is gewoon zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Archie. het volgende:
[..]
Als je stelt dat geweld van zwarten gericht tegen blanken en onder elkaar vandaag de dag vaker voorkomt dan andersom, dan zou dat best wel kunnen, ja. Maar geweldsuitingen komen per definitie vaker voor bij groepen aan de onderkant van de samenleving, en zeker in de US, kun je daar een groot deel van de zwarte bevolking toe rekenen.
En dan sla je plank weer finaal mis.quote:Maar als jij beweert dat racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomen dan bij blanken, dan maak ik me toch echt zorgen over je geestelijke gezondheid, jongen.
Nou ja, ik hier niet beweren de almachtige wijsheid in pacht te hebben, maar ik stel me zo voor dat een gewelddadige Afro-Amerikaan uit Compton of een ontspoorde Antilliaan uit Tilburg toch vooral een economisch motief heeft wanneer hij een blanke medemens berooft en in elkaar slaat. Ik bedoel, je kunt als zwarte wel willekeurig blanken in elkaar gaan slaan omdat ze in jouw ogen minderwaardig zijn en dan vooral niet hun goedgevulde portefeuille meenemen, maar echt veel schiet je daar niet mee op, of wel soms?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef Refragmental het volgende:
Juist omdat de zwarte medemens daar zoveel uitmaakt van de onderkant van de samenleving is het logischer dat deze zich afreageren op diegenen die het wel goed hebben, en zich daarbij vooral richten op de huidskleur.
Laten we het anders stellen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:23 schreef Archie. het volgende:
[..]
Nou ja, ik hier niet beweren de almachtige wijsheid in pacht te hebben, maar ik stel me zo voor dat een gewelddadige Afro-Amerikaan uit Compton of een ontspoorde Antilliaan uit Tilburg toch vooral een economisch motief heeft wanneer hij een blanke medemens berooft en in elkaar slaat. Ik bedoel, je kunt als zwarte wel willekeurig blanken in elkaar gaan slaan omdat ze in jouw ogen minderwaardig zijn en dan vooral niet hun goedgevulde portefeuille meenemen, maar echt veel schiet je daar niet mee op, of wel soms?
quote:Maar als jij beweert dat racistische denkbeelden (want daar gaat het hier over) bij zwarten meer voorkomen dan bij blanken, dan maak ik me toch echt zorgen over je geestelijke gezondheid, jongen.
Ik noemde joden niet expliciet, maar daar valt wel een hoop over te zeggen: ten eerste zijn veel joden wit, herinner je de schrik in Israel toen plotseling een hele groep Ethiopische joden bleek te bestaan die naar Israel trokken en er totaal anders uitzagen dan men gewend was van joden (qua wit).quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die vlieger gaat voor Joden niet echt op anders.
Ik praat de professor niet goed.quote:En nu lijkt het er ook op dat je de professor goed zit te praten. Zijn gedachten zijn even erg als die van leden van bijvoorbeeld de KKK, ook al behoren die tot een "machtigere" groep.
Ik kan er niet echt om lachen. Maar ik begrijp wat je bedoelt: je voelt je niet bedreigd omdat het zo vergezocht is - hij heeft de macht niet om zijn woorden waar te maken. en hij is doorgeslagen in zekere zin, waardoor je mensen minder snel serieus neemt.quote:Maar je hebt er wel gelijk in dat ik alleen maar kan lachen om meneer de professor![]()
Er is een aantal jaar geleden een interessant onderzoek uitgevoerd onder de bewoners van de Bijlmer bajes:quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef Refragmental het volgende:
En dan sla je plank weer finaal mis.
Je zegt net zelf dat het "zou kunnen", dat geweld vanuit zwarten naar blanken vaker voorkomt.
Dit geweld heeft ontzettend vaak een racistisch motief.
Net zoals er hier in nederland turkse/marokkaanse bendes actief zijn die enkel nederlanders beroven, zijn er in de VS genoeg ghetto gangs die zich vooral richten op blanken vanuit een racistisch perspectief.
Hoe moet ik dat weten? Je kunt slechts lering trekken uit de geschiedenis. Natuurlijk komt racisme ook onder zwarten voor, maar feit is dat het blanken zijn geweest die het in de praktijk hebben gebracht. Ik ga niet flauw doen over opgezette negers in musea, maar apartheid is pas officieel afgeschaft toen ik al een paar jaar op deze aardkloot rondliep. Ik bedoel maar. Okay, de denkbeelden van de professor uit de OP zijn ziek, maar de KKK bestaat ook nog steeds, en die praktiseren hun ideologie. Die zwarte rastagek roept maar wat, maar hij heeft vooralsnog geen blanke aan een boom opgeknoopt dacht ik zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:26 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen.
Is het onmogelijk dat zwarten racistischer kunnen zijn dan blanken?
En zo ja... waarom?
Want dat is immers wat je beweert met de uitspraak:
[..]
Als het om racistische moorden gaat doen de negers het beter dan de blanken in de VS..quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:55 schreef Archie. het volgende:
Die zwarte rastagek roept maar wat, maar hij heeft vooralsnog geen blanke aan een boom opgeknoopt dacht ik zo.
Ja, sinds 1776 al waarschijnlijk. Ze hadden ze nooit uit Afrika moeten laten overkomen, dat racistische tuig.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Scandum het volgende:
[..]
Als het om racistische moorden gaat doen de negers het beter dan de blanken in de VS..
Volgens mij acht jij het echt ONMOGELIJK dat zwarten racistisch kunnen zijn. Ontzettend vreemd en zegt behoorlijk wat over jou realiteitszin.quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Archie. het volgende:
[..]
Ja, sinds 1776 al waarschijnlijk. Ze hadden ze nooit uit Afrika moeten laten overkomen, dat racistische tuig.
Eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:59 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er worden hier uitspraken gedaan alsof enkel een blank iemand een racist kan zijn en dat dit bij donkere mensen niet of nauwelijk voorkomt en de blanke ieder andere huidskleur voorbij streeft in het racist zijn. Wat gewoon flauwekul is. Aangezien er net zoveel, zoniet meer (vanwege leefomstandigheden, anders maak je me weer uit voor racist), racisme voorkomt bij negers.
Wat ik al zei, waarschijnlijk doen ze het met niet racistische moorden ook beter dan blanken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef Scandum het volgende:
[..]
Als het om racistische moorden gaat doen de negers het beter dan de blanken in de VS..
Nooit gedacht dat ik het nog met een blanke eens zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De "machteloze" groep moet net zo hard gestrafd worden als de "machtige" groep.
Racisme is en blijft racisme ongeacht door wie!
Tis net zoiets als positieve discriminatie. Discriminatie is nooit positief, zo is er ook geen positieve racisme.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:53 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?
En hoe weet je dat Afrika arm zou zijn wanneer er geen slavernij is?
Geen slavernij = minder geld voor het westen = minder kolonisatie van Amerika = meer kolonisatie van Afrika
Misschien hadden we dan nu wel de Verenigde Staten van Afrika gehad. Met George W. Bosjesman.
Inderdaad... "geregistreerde", dus als zodanig ook bestraft.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:20 schreef fayle het volgende:
Een interessant overzicht van (geregistreerde) hate crimes uit 2000 in de VS:
In cijfers wordt helder dat zwarten nog altijd meer worden belaagd dan witten om hun kleur.
Ook wordt duidelijk dat joden nog altijd veel te maken hebben met hate crimes.
http://www.infoplease.com/ipa/A0004885.html
Ik kan me zelf nog een videotje herinneren waar twee jongens bij een bus halte (zag er erg Nederlands uit) door een stel noord afrikanen worden afgetuigt. Daar zat een behoorlijk enge trap tegen het hoofd bij van een jongen die op de grond lag.quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:29 schreef Refragmental het volgende:
Een heel schrijnend voorbeeld dat me heel erg is bijgebleven is redelijk recent en staat ook op survillance video, een blanke man in een pizzatent zegt tegen een donkere vrouw dat ze niet moet voorkruipen. Waarop de man van deze donkere vrouw vollop op die man begint in te slaan en de vrouw er een heel scala aan racistische leuzen uitschreeuwt over blanken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |