abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31681478
http://www.wnd.com/news/article.asp?ARTICLE_ID=46973
http://www.johnlocke.org/lockerroom/lockerroom.html?id=5854
quote:
Seen as solution to problems faced by many blacks

A visiting professor at North Carolina State University says the solution to the problems faced by many blacks is the extermination of "white people off the face of the planet."

Kamau Kambon

Kamau Kambon, who taught Africana Studies at the Raleigh school last spring, told a panel at Howard University Law School Oct. 14 this action must be taken "because white people want to kill us," the Carolina Journal reported.

Kambon, a Raleigh activist and bookstore owner, was addressing a panel on "Hurricane Katrina Media Coverage," broadcast on C-SPAN.

Excerpts of the speech can be heard here and the entire event is archived by C-SPAN.

Kambon told the audience white people "have retina scans, they have what they call racial profiling, DNA banks, and they're monitoring our people to try to prevent the one person from coming up with the one idea. And the one idea is, how we are going to exterminate white people, because that in my estimation is the only conclusion I have come to. We have to exterminate white people off the face of the planet to solve this problem."

The Carolina Journal said Kambon's remarks received slight applause in the room, to which he responded, "I don't care whether you clap or not, but I'm saying to you that we need to solve this problem because they are going to kill us."

Kambon has been a visiting professor at North Carolina State since 2003. His three-hour course last spring, Africana Studies 241, is described by the university as, "Second in a two semester sequence in the interdisciplinary study of sub-Saharan Africa, its arts, culture, and people, and the African-American experience."

A university spokesman told Carolina Journal the school currently has no listing of Kambon as a professor. He was listed on the faculty web page for Africana Studies as affiliated faculty, the Journal said at the time of publishing its story, but his name since has been removed.

In his Oct. 14 session, Kambon told the panel blacks are "at war."

White people, he said, had set up an "international plantation" for blacks, which made "every white person on earth a plantation master."

"You're either supporting white people in their process of death, or you're for African liberation," Kambon said, according to the Journal.

"White people want to kill us," he said. 'I want you to understand that. They want to kill you," he said. "They want to kill you because that is part of their plan."

Kambon, recipient of a Citizen's Award in 1999 by the local, left-wing newspaper Independent Weekly, previously was a professor of education at St. Augustine's College in Raleigh, a historically black institution, the Journal said.
Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.
Crede Quod Habes, Et Habes.
Luister naar de Etherbeat
pi_31681686
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
pi_31681750
Alweer een zwarte racist
Eigen brokjes eerst.
pi_31681755
Every white person on earth a plantation master?

Hahaha idioot.
pi_31681764
kut, ze hebben ons door.

vreemd mannetje
pi_31681803
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Hij bedoelt denk ik dat een blanke er niet mee weg zou komen als hij zou zeggen: Zwarten moeten worden uitgeroeid.
..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
it just means that a million people are stupid as fuck
pi_31681826
Gewoon een lid van de Black Muslims, die een beetje doorgeschoten is. Zo'n vent moet z'n leraarschap m.i.v. direct ontnomen worden, want ook voor zíjn ideeën is helaas wel gehoor te vinden. Die man is behoorlijk ontoerekeningsvatbaar, en dan spreek ik me nog netjes uit.
pi_31681847
En hoe precies gaan ze dat dan doen? Wat een enorme lulkoek.. fantast.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:39:22 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_31681851
Racistische idioot... ik snap niet dat zo iemand les mag geven of überhaubt vrij rondloopt met dat soort uitspraken.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_31681913
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Was het niet in de VS waar een blanke zei dat negers beter geen babies meer konden krijgen? Kortom er zijn achterlijke mensen van elk kleur.
pi_31681923
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
pi_31681931
Hij roept dus op tot een genocide en dat mag hij zomaar zeggen?

Deze man lijkt me rijp voor het gesticht en bovendien tragisch dat hij een award heeft gehad van een linkse krant.

The white men are keeping us down
pi_31681946
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Point?

Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:47:12 #14
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31681966
quote:
Alweer een zwarte racist
Prussian Blue, Zingende nazi tweeling

Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.

Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.

Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.

Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:48:19 #15
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31681984
Het vreemde is wel dat hij dus eerst gewoon les kon geven. Voor de rest klinkt deze man weer erg gefrustreerd, sommige zwarten moeten eens een voorbeeld nemen aan zwarten die wel succesvol zijn zonder in een chronische slachtofferrol te vervallen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:50:50 #16
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682017
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Prussian Blue, Zingende nazi tweeling

Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.

Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal

Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.

Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.

Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Ben wel benieuwd hoe je dit in een genuanceerde context zou kunnen plaatsen.

Ook het feit dat hij nu uit al die universiteiten is gekicked zegt mij wel genoeg.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_31682044
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Het is toch veel makkelijker om iemand anders de schuld geven dan de schuld bij jezelf te zoeken.

Hoge bomen vangen veel wind. Geef de schuld aan blanken en je eigen falen wordt gemaskeerd.
Er zijn blijkbaar zwarten met een aangeboren calimero-syndroom.
pi_31682059
Is de artiestennaam van deze man niet Kanye West?
pi_31682084
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Zwarten moeten gewoon elkaar beter helpen inplaats van elkaar te kraken, dat begint nu aardig te lukken de laatste 10 jaar. Ze kunnen een voorbeeld nemen van de Aziaten. Daarnaast onderschat ik niet het feit dat de slavernij nog steeds een grote psychologische invloed heeft in de manier van denken, doen en laten van zwarten in de Westerse wereld.

P.S.
Een oplossing voor de autochtone samenleving zal zijn om niet overal de allochtonen de schuld van te geven. Dan heeft NL een prettiger samenleving.
pi_31682088
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_31682098
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
pi_31682162
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Mwah dan heeft niet niemand zijn zin. Bij een gemengde paar horen de kinderen vaak tot de gemengde, mistieze ras. Overigens komen vaak de mooiste kinderen uit gemengde paren
pi_31682175
quote:
Alweer een zwarte racist
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:02:27 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682179
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Zijn zin? Nou niet bepaald, want ook het zwarte ras zou uitsterven wanneer er sprake was van volledige rassenvermenging.

[ Bericht 1% gewijzigd door KreKkeR op 25-10-2005 17:08:45 ]
Krekker is de bom!
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:05:40 #25
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682223
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Verklaar u nader.
pi_31682266
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:45 schreef Stratos het volgende:

[..]

Point?

Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:08:59 #27
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31682274
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.
pi_31682283
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Maar dat meneer zelf racist is vergeet je maar voor het gemak.
pi_31682295
quote:

[..]

Amen.
pi_31682309
quote:

[..]

Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:12:24 #31
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682328
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:02 schreef wonko het volgende:

[..]

Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?
Krekker is de bom!
pi_31682332
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:11 schreef wonko het volgende:

[..]

Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
Voorspelbaar.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:12:59 #33
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_31682343
We kunnen ook de hele aarde opblazen zijn we allemaal van elkaar af
phluphy for president!
pi_31682432
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
pi_31682483
quote:
Hé ben jij zo'n persoon met een aangeboren calimero-syndroom
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:20:04 #36
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_31682487
Tja, tis natuurlijk wel waar: roei de blanken uit en je bent van een hoop problemen verlost.
Eigenlijk moet je dan ook doorgaan: dood alle mensen, en je bent van álle problemen verlost!
Dat verandert alles
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:22:06 #37
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31682531
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
Leg uit
Krekker is de bom!
pi_31682907
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:22 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Leg uit
Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:53:21 #39
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31683152
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef el_hombre het volgende:

[..]

Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?

En hoe weet je dat Afrika arm zou zijn wanneer er geen slavernij is?

Geen slavernij = minder geld voor het westen = minder kolonisatie van Amerika = meer kolonisatie van Afrika

Misschien hadden we dan nu wel de Verenigde Staten van Afrika gehad. Met George W. Bosjesman.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:53:55 #40
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31683161
Die sites zijn trouwens niet heel erg objectief.

Banners van Intelligent Design en zo.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:57:56 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31683218
ik moest lachen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:01:46 #42
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_31683279
quote:
Alweer een zwarte racist
Kan ie mooi in de rij staan met die Prussian Blue voor een nekschotje...

Wordt de wereld toch weer een betere plaats van...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:09:25 #43
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_31683432
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:13:56 #44
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31683533
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef Fonkmeistah het volgende:
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:25:08 #45
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_31683709
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:39:32 #46
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31683941
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 18:25 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijk )
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:41:33 #47
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31683975
zo ik ben uitgelachen. laat die zwartjoekel lekker blaten. wij hebben de wapens, het geld en de kennis
pi_31684812
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over

Oh yeah, kill all the white man

No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day

dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:07:46 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31685158
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over

No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day

lol! soon is een ruim begrip. first the non-white has to steal it.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:13:15 #50
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_31685281
Een vuile racist dus, nekschot lijkt me het meest effectief
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')