Beetje vreemd persoon, een blanke zou hier niet snel mee wegkomen.quote:Seen as solution to problems faced by many blacks
A visiting professor at North Carolina State University says the solution to the problems faced by many blacks is the extermination of "white people off the face of the planet."
Kamau Kambon
Kamau Kambon, who taught Africana Studies at the Raleigh school last spring, told a panel at Howard University Law School Oct. 14 this action must be taken "because white people want to kill us," the Carolina Journal reported.
Kambon, a Raleigh activist and bookstore owner, was addressing a panel on "Hurricane Katrina Media Coverage," broadcast on C-SPAN.
Excerpts of the speech can be heard here and the entire event is archived by C-SPAN.
Kambon told the audience white people "have retina scans, they have what they call racial profiling, DNA banks, and they're monitoring our people to try to prevent the one person from coming up with the one idea. And the one idea is, how we are going to exterminate white people, because that in my estimation is the only conclusion I have come to. We have to exterminate white people off the face of the planet to solve this problem."
The Carolina Journal said Kambon's remarks received slight applause in the room, to which he responded, "I don't care whether you clap or not, but I'm saying to you that we need to solve this problem because they are going to kill us."
Kambon has been a visiting professor at North Carolina State since 2003. His three-hour course last spring, Africana Studies 241, is described by the university as, "Second in a two semester sequence in the interdisciplinary study of sub-Saharan Africa, its arts, culture, and people, and the African-American experience."
A university spokesman told Carolina Journal the school currently has no listing of Kambon as a professor. He was listed on the faculty web page for Africana Studies as affiliated faculty, the Journal said at the time of publishing its story, but his name since has been removed.
In his Oct. 14 session, Kambon told the panel blacks are "at war."
White people, he said, had set up an "international plantation" for blacks, which made "every white person on earth a plantation master."
"You're either supporting white people in their process of death, or you're for African liberation," Kambon said, according to the Journal.
"White people want to kill us," he said. 'I want you to understand that. They want to kill you," he said. "They want to kill you because that is part of their plan."
Kambon, recipient of a Citizen's Award in 1999 by the local, left-wing newspaper Independent Weekly, previously was a professor of education at St. Augustine's College in Raleigh, a historically black institution, the Journal said.
Hij bedoelt denk ik dat een blanke er niet mee weg zou komen als hij zou zeggen: Zwarten moeten worden uitgeroeid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Was het niet in de VS waar een blanke zei dat negers beter geen babies meer konden krijgen? Kortom er zijn achterlijke mensen van elk kleur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Als een blanke beweerde dat zijn eigen soort moest worden uitgeroeid, zou hij voor veel mensen een held zijn, hoor.
Point?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Prussian Blue, Zingende nazi tweelingquote:
Ben wel benieuwd hoe je dit in een genuanceerde context zou kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Prussian Blue, Zingende nazi tweeling
Ik ben benieuwd wat voor maatregelen de Universiteit waar hij aan verbonden is neemt.
Zo zien we maar dat het onderscheid in rassen eigenlijk onzin is: haat verspreidende idioten hebben we overal
Overigens ben ik ook zeer benieuwd naar het volledige interview van deze man. Ik herinner me het artikel over de politicus die gezegd zou hebben dat "zwarten geaborteerd moeten worden', terwijl bleek dat dit, ondanks dat ik het nog steeds een verdachte boodschap vind, volledig uit de context gehaald werd.
Ook zeer opmerkelijk dat men op de John Locke Foundation site niet het volledige stuk tekst in mp3 vorm host. Ze hebben er (bewust) alleen de meest haatdragende zinnen uitgeknipt en deze gepost als mp3.
Dan maak je mij niet wijs dat ze op deze site niet proberen de boel extra op te jutten.
Het is toch veel makkelijker om iemand anders de schuld geven dan de schuld bij jezelf te zoeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Zwarten moeten gewoon elkaar beter helpen inplaats van elkaar te kraken, dat begint nu aardig te lukken de laatste 10 jaar. Ze kunnen een voorbeeld nemen van de Aziaten. Daarnaast onderschat ik niet het feit dat de slavernij nog steeds een grote psychologische invloed heeft in de manier van denken, doen en laten van zwarten in de Westerse wereld.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:43 schreef Cracka-ass het volgende:
Een oplossing voor de zwarten zal zijn om niet overal de blanken de schuld van te geven. Dan hebben ze een stuk makkelijker leven.
Mwah dan heeft niet niemand zijn zin. Bij een gemengde paar horen de kinderen vaak tot de gemengde, mistieze ras. Overigens komen vaak de mooiste kinderen uit gemengde parenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:33 schreef Bushmaster het volgende:
Alweer een zwarte racist
Zijn zin? Nou niet bepaald, want ook het zwarte ras zou uitsterven wanneer er sprake was van volledige rassenvermenging.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:55 schreef Gremen het volgende:
Met de huidige rassenvermengeling is het helaas een kwestie van tijd tot hij ze zin heeft.
Verklaar u nader.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:45 schreef Stratos het volgende:
[..]
Point?
Weet jij hoeveel blanke racisten er zijn? Ook op Fok?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.![]()
Maar dat meneer zelf racist is vergeet je maar voor het gemak.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hij heeft natuurlijk wel gelijk en alleen racisten zouden en zullen dat ontkennen.
Amen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Te veel, dat is dan ook de reden dat ik hier niet zo vaak meer post, dit forum en de frontpage zijn 1 groot bolwerk van trieste blanke racistische kneusjes die zich ongetwijfeld ook meteen wel weer op de teentjes getrapt zullen voelen door deze post.![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
In welke zin treedt men in mindere mate op tegen deze racist dan tegen een blanke racist? Heb je toevallig een concreet voorbeeld?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:02 schreef wonko het volgende:
[..]
Yep...en weer wordt er niet opgetreden tegen deze wannabe massamoordenaar omdat die zwart is.
Voorspelbaar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:11 schreef wonko het volgende:
[..]
Huil jank...de wereld is zo gemeeheen...boehoe...
Hé ben jij zo'n persoon met een aangeboren calimero-syndroomquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Leg uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Als de slavernij nooit had plaatsgevonden was de beste man nog achterlijker geweest dan hij nu al is.
Anders had hij nog in Afrika gezeten.quote:
Dus je wil zeggen dat de slavernij toch nog ergens goed voor was?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:39 schreef el_hombre het volgende:
[..]
Anders had hij nog in Afrika gezeten.
Waar de gemiddelde persoon toch wat minder ontwikkeld is
Kan ie mooi in de rij staan met die Prussian Blue voor een nekschotje...quote:
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:09 schreef Fonkmeistah het volgende:
een professor zou toch moeten weten dat joden niet blank zijn..
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Joden zijn wel blank vriend en anti-semitisme is nog steeds verboden op dit forum dus als je je hier dan niet thuisvoelt moet je maar naar www.maroc.nl of stormfront.org gaan.![]()
Hehe das waar, maar gezien de context van het verhaal de VS is. Waar zo goed als geen ethiopische joden leven en zij globaal gezien maar een klein gedeelte uitmaken van alle joden, kan men spreken dat joden blank zijn. (ook om hem te jennen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:25 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de Ethiopische Joodse gemeenschap?
Je kan veel van ze zeggen, maar niet dat ze blank zijn!![]()
lol! soon is een ruim begrip. first the non-white has to steal it.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
The white man call himself civilized
Cause he know how to take over
The white man come to pillage my village
Now he tell me I have to bend over
Oh yeah, kill all the white man
No I don't like the white man up in me
He rape my people as he rape my country
Everything I love and cherish, he try to take away
We will be rid of him, soon come the day