Maar er zou eens iets onder de deur door komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:57 schreef Bluezz het volgende:
WAAROM gaan ze nog steeds buiten roken
Die baby komt het kamertje niet uit !!!!
Valt niet te ontkennen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:59 schreef Gert het volgende:
Hij stond op het punt om iets te gaan zeggen in de trant van: "Zijn ze nou GOD-VER-DOMME helemáál van de pot gerukt, ik ik ik bedoel, snap je wat ik wil ssegge, waar ik heen wil? Klaar."![]()
Dat wij nog wakker zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:02 schreef Steve.Porter het volgende:
dat die gasten nog wakker zijn
Nou ga dan wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:04 schreef Steve.Porter het volgende:
maar dit is toch helemaal niet boeiend?
Kan best leuk zijn, alles helpt tegen de vervelingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:04 schreef Steve.Porter het volgende:
maar dit is toch helemaal niet boeiend?
Er zit plastic inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:06 schreef Jane het volgende:
Ze gaan de 'gele bonen' (niemand is nog op het woord 'mais' gekomen) in zo'n kist gooien.
Volgens mij zitten er best grote spijlen aan de zijkant. Die komen er net zo hard weer uit zetten.
* Wup mompelt iets over een leuk wijnkeldertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
Kan best leuk zijn, alles helpt tegen de verveling![]()
ja idd, anders moeten we de regie vragen, of we buiten muizen mogen kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup mompelt iets over een leuk wijnkeldertje
die nachtopdrachten zijn juist tof, anders liggen ze om 23.00 uur op bed met dat rantsoen
Een vriendin van me staat op springen...quote:
Ook nog dat kinderstemmetje van Naatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nog zingen ook. Heel erg verschil met vorige groep.
Terwijl Rob gewoonlijk net zo'n roddelaar en achterklapfiguur is als Chantal is in de andere groep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nog zingen ook. Heel erg verschil met vorige groep.
Laten we het hopen, hij staat iig wel op slag-afstand van z'n 'aartsvijand'quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Terwijl Rob gewoonlijk net zo'n roddelaar en achterklapfiguur is als Chantal is in de andere groep.
Misschien dat hij na wat korte nachten weer wat verzuurd zal raken en het slechte in em weer naar boven komt. Want zo is er niet veel aan idd.
Toch wel in een ander topic ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
Een vriendin van me staat op springen...
Als ze is bevallen zal ik een mooi verslagje voor je typen
Omdat APK dat zegt zekerquote:
Wat APK schrijft boeit mij niet, alleen als het on-topic isquote:
Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:41 schreef stormiot het volgende:
Nu is er dus niemand in die kamer? Mag dat gewoon?
Hoeveel peuze mag er tussen de groepen zitten? Of maakt dat niet uit?
Soort ramadan dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
Maar dat is nog niet alles. Er mag namelijk tijdens het werk niet gegeten, gedronken of gerookt worden.
Er zal wel gezeik komen van Tanja maar goed dit levert weer leuke beelden op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
als ik Tanja was zou ik het door al hun geziek en gezeik expres doen
Wat een slappe trut nu alweer opgeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:47 schreef AnTjUh het volgende:
Chantal weet al weer dat ze t al weer niet gaan halen
Maar je hebt wel gelijk. Omdat Tanja toevallig een kind uitgescheten heeft lijkt dat een vrijbrief te zijn voor alle ouders om ipv in hun eigen subforum HIER over hun kind verder te gaan praten. Kijk; dat je zegt dat je ook een kind hebt snap ik, maar dat je een hele update doet over het welzijn ervan (no offense) vind ik gewoon niet hier thuishoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wat APK schrijft boeit mij niet, alleen als het on-topic is![]()
Maarre dit is nu ook weer off-topic dus stop ik maar met schrijven en ga weer lezen wat jullie allemaal opschrijven..![]()
gewoon werken en niet lullen hoet meer ze gaan lullen hoe langzamer het gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:54 schreef AnTjUh het volgende:
en wat word er weer geklaagd....
er zijn geen normale werkomstandigheden
geen ergonomische stoelen
geen muziek
geen koffie met een asbak ernaast(Roel)
geen eten(Joost natuurlijk!!)
Ach, het kan een uitlaatklep zijn.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Omdat Tanja toevallig een kind uitgescheten heeft lijkt dat een vrijbrief te zijn voor alle ouders om ipv in hun eigen subforum HIER over hun kind verder te gaan praten. Kijk; dat je zegt dat je ook een kind hebt snap ik, maar dat je een hele update doet over het welzijn ervan (no offense) vind ik gewoon niet hier thuishoren.
iedereen binnen een straal van een meter bij chantal wordt aangestoken door dat negatieve en inspiratieloze gewauwel van dat mens gedrochtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:08 schreef Spewey het volgende:
Wat een verschil zeg, 't groepje van Dido bleef elkaar motiveren, "we gaan het halen" en dit groepje is zo lekker negatief bezig, spreken alleen maar over opgeven en het toch niet kunnen halen....
De eerste ploeg had ook al geproefd van de bonen/maisquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:17 schreef Kleintje het volgende:
Er is niet gegeten, want het is toch niet doorgeslikt????
Dus dat het mislukt is door Ingrid, dat is duidelijk.
Dat ze zelfs zo'n opdracht kunnen laten mislukken....
ze zijn echt te dom voor woordenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:17 schreef Kleintje het volgende:
Er is niet gegeten, want het is toch niet doorgeslikt????
Dus dat het mislukt is door Ingrid, dat is duidelijk.
Dat ze zelfs zo'n opdracht kunnen laten mislukken....
de ene groep deed het verkeerd, de andere groep heeft opnieuw te horen gekregen hoe het wél moet maar mogen dat niet zeggen tegen de ene groepquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:21 schreef ridder204 het volgende:
ik las op de bb-blog dat er tevens sprake is van een geheime opdracht bij 1 van de 2 groepen? Ik snap het alleen niet, volg het niet zo heel goed.
Het geklaag gezeik gezeur geroddel van dit mens ben ik spuig zat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:18 schreef ChristiaanG het volgende:
Chantal komt voor haar mening uit" IK HAAT DIE ZWARTE "
![]()
Nee, die wil haar startgeld niet kwijtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:24 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja gaat echt niet meer vrijwilligweet ik zeker
in die zin dat ze altijd wel lopen te klagen en te kankeren, maar bijna nooit recht in haar gezicht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:26 schreef Springsteen27 het volgende:
Hoe hebben ze de Tanjs-show zelf in de hand gehad dan?
oh dan moet ik vast de sv van gister hebben...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
de ene groep deed het verkeerd, de andere groep heeft opnieuw te horen gekregen hoe het wél moet maar mogen dat niet zeggen tegen de ene groep
lees anders de streamverslagen even!!
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het geklaag gezeik gezeur geroddel van dit mens ben ik spuig zat.
[afbeelding]
Als ik in dat huis had gezeten dan had ik er zeker wat van gezegd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:36 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Helemaal mee eens,
als er één demotiverend is dan is zij het wel
denk het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Rianne84 het volgende:
heeft iedereen nu door hoe het moet?
Wel nee gewoon door gaan zit te wachten op ruzie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
Laten ze er maar mee stoppen....
Nou dan moeten ze snel zijn........quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee gewoon door gaan zit te wachten op ruzie.
Die moet er komen want iedereen wordt goed moe van deze opdracht.
Valt nog meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze snel zijn........
Er is nu niets aan om te kijken....
Ze krijgen een opdracht en vallen gelijk aan zonder eerst een paar minuten na te denken over het hoe en waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet.
Deze groep is niet één van de slimste.![]()
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze krijgen een opdracht en vallen gelijk aan zonder eerst een paar minuten na te denken over het hoe en waarom![]()
Het is al gebleken dat lezen niet het sterkste punt is van deze groep en als ze ergens mee bezig zijn komt het niet bij ze op om te kijken of er een andere en / of een snellere manier van werken is.
Alleen Rob heeft het met het inpakken van de Winny de Pooh gebrobeerd![]()
Het lijkt me toch niet meer dan normaal dat je, met wat voor dingen dan ook, altijd kijkt hoe het beter kan![]()
Wij hadden goed kunnen samen werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Dit heb ik een tijdje geleden ook gezegd.![]()
Ja, de ene stoere meneer reageerde op de andere stoere meneer etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb niet alles terug gelezen van vannacht, er vlogen weer een hoop ziektes en scheldwoorden voorbij![]()
Zoiets had ik begrepen, was een tijd geleden al gestopt om de teksten van lekkersimpel te lezenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de ene stoere meneer reageerde op de andere stoere meneer etc
alleen stream 3 op dit moment, via verschillende verbindingenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef Sonique het volgende:
GOEIE MORGEN TESAMEN!!
3 Streams liggen er hier uit, nog iemand last ervan?
En ze hebben eindelijk weer de bitrate opgekrikt naar 498 kbps, zodat je weer lekker fullscreen kan kijken!
(Sorry als het al gemeld was, ben net m'n bed uit ; ) )
Morguhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef Sonique het volgende:
GOEIE MORGEN TESAMEN!!
3 Streams liggen er hier uit, nog iemand last ervan?
En ze hebben eindelijk weer de bitrate opgekrikt naar 498 kbps, zodat je weer lekker fullscreen kan kijken!
(Sorry als het al gemeld was, ben net m'n bed uit ; ) )
Zal anders wel bang zijn dat hij minder krijgt dan een ander.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Joost houdt erg van het groepsgevoel.
Hij wil vanavond graag met zijn alle een kwartiertje eten
Op gillesdesmit.com ook alleen stream 3.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:11 schreef Peter6000 het volgende:
Op floris doet bij mij alleen stream 3 het
Het viel mij gisteren ook op idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:04 schreef Ashy het volgende:
Lijkt wel of Chantal 20 kg is aangekomen
Ik word er ook steeds beter in, al zeg ik het zelf.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef KRIBBET het volgende:
Zoiets had ik begrepen, was een tijd geleden al gestopt om de teksten van lekkersimpel te lezen![]()
nee dat vond ik dus ook al zo vreemdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:18 schreef stil het volgende:
Ik snap niet dat ze zoveel tijd met wisselen nemen.
Dus er is NU geen team bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:20 schreef farceman het volgende:
wat een waardeloze wissels!!! duurt elke keer 40 min. als ze om en om doen kunnen ze toch echt nog +/- 10 uur slapen.....
Ik vraag me af of iemand van die lui ooit gespeeld heeft met Lego, Mecano of iets van modelbouw. Zou het ze dan wel lukken om de instructies te volgen en iets in elkaar te zetten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:22 schreef Sonique het volgende:
Trouwens, wat een geklaag allemaal weer zeg!
Ze hebben tot nu toe bij elke opdracht al opgegeven voordat ze uberhaubt eraan zijn begonnen..
Wat een stel kneusjes zijn het toch.
Net zoals haar moeder heeft ze een uitzonderingspositie,geen rantsoen,zat donderdag met muts in huis,hoeft geen zender om enz enz ,eruit met dat kind.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:25 schreef Zw0rld het volgende:
Ik heb nog niet gehoord Joscelyn Savanna zender checken.
Zou dat nog komen?
een tekening op haar reetquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:18 schreef AnTjUh het volgende:
Naat heeft ergens met haar reet in gezeten.....
[afbeelding]
Poldermodelletjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:25 schreef Sonique het volgende:
Zitten ze nu werkelijk te bespreken dat er sommige mensen niet hard genoeg werken en dat je met dat gegeven de groepen moet her-inrichten?
Niet dat ze de 'langzame' een flinke schop onder hun hol geven ofzo...
er gaat weer een 1/2 uur verloren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:29 schreef Sonique het volgende:
"Om 11 uur gestopt"
Er is nu dus een half uur niemand bezig met de opdracht..
Ook in dat opzicht zijn Joost en Tanja 2 tegenpolen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef Peter6000 het volgende:
Joost houdt erg van het groepsgevoel.
Hij wil vanavond graag met zijn alle een kwartiertje eten
Is niet normaal gekleed, staat niet op wanneer dat door BB aangegeven wordt....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Net zoals haar moeder heeft ze een uitzonderingspositie,geen rantsoen,zat donderdag met muts in huis,hoeft geen zender om enz enz ,eruit met dat kind.
Sorteren moet aan tafel. Dat doet Nathalie dus niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
NAthalie doet het alweer fout, ze werkt op de grond...
Ik was dan ook erg snel klaar met het nalezen van vannachtquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik word er ook steeds beter in, al zeg ik het zelf.![]()
De gevoelsarme posten negeren.
Is overigens wel zo dat iedereen die erop reageert met gelijksoortige scheldwoorden even verantwoordelijk is hoor. Want reactie geeft reactie etc...
Als je het goed aanpakt ben je zo door het sorteren heen. Het meeste werk zal hem dan nog zitten in het zo goed mogelijk afwegen, maar zelfs dat is redelijk goed te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:32 schreef Bommel12 het volgende:
wat een pokkenwerk die weekopdracht zeg...
Nee echt slim zijn ze zeker niet bezigquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sorteren moet aan tafel. Dat doet Nathalie dus niet.
oh, ik dacht dat al het werk OP de tafel moest gebeuren. Sorry hoor...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook de reden dat ze dit soort weekopdrachten krijgenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:33 schreef Zw0rld het volgende:
Kortom weekopdracht. mislukt
Het begint een vermageringsinstituut te worden.
Wel lekker goedkoop voor Talpa.
Nee, ik bedoel dat ze niets fout doen. Nathalie is niet aan het sorteren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef stormiot het volgende:
[..]
Nee echt slim zijn ze zeker niet bezig![]()
Er is iets mis.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:28 schreef vw_caddy het volgende:
Tering, bij mij vallen steeds de streams uit. WMP vliegt dan gewoon naar gereed waarna ik hm weer opnieuw moet opstarten.
kan het niet zien 2 van de 4 streams werken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige uitzending, de ergernis van Roel over Joost werd goed zichtbaar, en de frictie tussen Menno en Rob. En tussen Tan en de rest (onder aanvoering van Ingrid).quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:35 schreef muizemeis het volgende:
zo ben ik weer, ff de uitzending van gisteren bekeken
Een interessante opdracht die ze halen? Zelfs dit snappen ze al niet!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook de reden dat ze dit soort weekopdrachten krijgen![]()
Talpa verdient minder dan verwacht aan het bellen en sms-en en hebben dus ook minder uit te geven aan de boodschappen voor de bewoners...
onze eigen schuld dus!! snel allemaal bellen en sms-en, krijgen ze misschien een opdracht die ze wel halen en kunnen ze weer boodschapjes doen
Heeeeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:38 schreef Kleintje het volgende:
*zwaait even naar ZwOrld*
Dat is lang geleden!!!!
Neeee Rob... niet zingen!
volgens mij aan is de zakjes aan het wegen en dicht makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze niets fout doen. Nathalie is niet aan het sorteren.
ze moeten die bonen er toch tussenuit halen, dan blijft de maïs vanzelf overquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:41 schreef stormiot het volgende:
hebben ze nog steeds niet door dat de mais NIET gesorteerd moet worden?
Ja, dat zeg ik de hele tijd alquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij aan is de zakjes aan het wegen en dicht maken
maar ze zat er net ook bonen in te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
volgens mij aan is de zakjes aan het wegen en dicht maken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik de hele tijd al
Mensen roepen hier al dat de opdracht mislukt is omdat Nathalie op de grond zit, maar dat is dus niet zo. Nathalie is niet aan het sorteren namelijk.
ja duhhhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ze moeten die bonen er toch tussenuit halen, dan blijft de maïs vanzelf over
hoe bedoel je, geloven??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een interessante opdracht die ze halen? Zelfs dit snappen ze al niet!
Jij gelooft zeker ook nog in Sinterklaas?.
nee, een zakje kan te zwaar of te licht zijn dus moeten er boontjes bij of eruit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:43 schreef stormiot het volgende:
[..]
maar ze zat er net ook bonen in te doen
dus of dat sorteren is ..... mmmmm
nee dat moet inderdaad niet... maar ja, we kennen de bewoners inmiddels..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja duhhh
maar ze zijn ze ook in zakjes aan het doen, en dat moet dus volgens mij niet
Dan kan de andere groep dat toch duidelijk maken door alle mais die zij overhouden open opvallende plek in de kamer te leggen? Ze mogen het niet zeggen, maar wel alten merken natuurlijk...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja duhhh
mmm Rob gooit net het zakje leeg op de bergquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja duhhh
truequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is die onderste plank, ook een onderdeel van de tafel
Ik ben het ook met jullie eens!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman dan ben ik ook de enigste die je helemaal gelijk geeft.
![]()
ag net dat Lekkersimpel een ban gekregen heeft vanmorgen vroegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoiets had ik begrepen, was een tijd geleden al gestopt om de teksten van lekkersimpel te lezen![]()
Op FP zouden ze er allang af liggen, zou hier ook wel prettig wezen![]()
schuiven is idd slimmer dat gaat sneller en als de weegdame dan ze in zakjes doet kunnen de andere 3 blijven sorterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Rob echt de boontjes eruit vissen. Dus ze sorteren per soort ofzo. Lijkt me handiger als je gewoon schuift richting 3 verschillende stapels. Zo één voor één eruit vissen gaat veel te traag toch?
[afbeelding]
Dat is goed nieuws. Wat was de reden/quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
ag net dat Lekkersimpel een ban gekregen heeft vanmorgen vroeg
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Wat was de reden/
/spuit11quote:LekkerSimpel, afkoelban 48 uur wegens onnodig strooien met ziektes jegens mede-users.
LekkerSimpel, afkoelban 48 uur wegens onnodig strooien met ziektes jegens mede-users.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
48 uur maar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef Anitra het volgende:
strooien met ziektes en het is een afkoelban dus over 48 uur issie er weer. Zo'm mededelingen forum is soms best handig
Voor de streamers is het behoorlijk saai en dat slapen zou ik idd ook doen tussendoor. Door het weinige eten hebben ze al minder energie en dan is slapen ff best lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Straks is hiervan het resultaatdat er dus nauwelijks nog iemand wakker is in de kamer. De groep die een paar uurtjes niet hoeft te werken, gaat natuurlijk slapen. Dat zal ook niet de bedoeling van BB zijn geweest, maar logisch is het wel.
Wie heeft daar vannacht zijn gezicht in geduwd?quote:
De teksten van LS las ik niet meer stond toch niks bijzonders in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... hij doet zijn naam eer aan moet je maar denken. Ik ben een week geleden ook gestopt met op een post van hem te reageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef regenworm het volgende:
De teksten van LS las ik niet meer stond toch niks bijzonders in.
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Heeft tanja al iets gezegd over die vuilnisbak actie van Joost?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: Het stinkt hier
Chantal: Stinkt het hier? Uit de vuilnisbak?![]()
![]()
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.
Was andersom ook erg hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.
Maar nu is APK ook niet een lievertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord, maar heb dus ook geen streams gezien van 4 tot 11.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft tanja al iets gezegd over die vuilnisbak actie van Joost?
APK kan ook wel grof uit de hoek komen soms ja... maar zover ik berichten van APK lees staan daar geen doodsverwensingen en linken naar Nazi's in, zoals LS gisteren wel deed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebben
nee hij nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebben
Is volgens mij ook de snelste manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
schuiven is idd slimmer dat gaat sneller en als de weegdame dan ze in zakjes doet kunnen de andere 3 blijven sorteren
dat valt me tegen van je had wel verwacht dat je 24/7 zou kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord, maar heb dus ook geen streams gezien van 4 tot 11.
Ja dat is wel weer waar... zullen wel policyregels voor bestaan dan. Kijken ze wie er begon of zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
APK heeft geen ban, althanms staat niet in het MED forum en dat is wel vaag, waar 2 vechten hebben 2 schuld.
zo iets klassenjustitiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
APK heeft geen ban, althanms staat niet in het MED forum en dat is wel vaag, waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat valt me tegen van je had wel verwacht dat je 24/7 zou kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is kut dan gaan we je mooie snapshots missenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minder![]()
Heel jammer... we zullen je fantastische caps missen scanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minder![]()
Soms is het ook een opstapeling van dingen en misschien was de maat nu vol voor LS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
zo iets klassenjustitie![]()
![]()
![]()
Maar de Mod zal er wel een reden voor hebben.
Precies!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net als 5x dubieus vallen in het strafschop gebied... heb je ook kans dat bij de 6e keer het een penalty wordt. Kan die optelsom ook niet voor bewoners in het huis gelden? 4x zeggen ik wil naar huis, en bij de 5e keer hek open en een duw na?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Soms is het ook een opstapeling van dingen en misschien was de maat nu vol voor LS.
Oftewe alles is mogelijk
Dan word het een leeg huis hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net als 5x dubieus vallen in het strafschop gebied... heb je ook kans dat bij de 6e keer het een penalty wordt. Kan die optelsom ook niet voor bewoners in het huis gelden? 4x zeggen ik wil naar huis, en bij de 5e keer hek open en een duw na?
Dus als jij tegen iemand zegt: "Jouw topic moet dicht want jij bent een stomme newbie".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |