Maar er zou eens iets onder de deur door komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:57 schreef Bluezz het volgende:
WAAROM gaan ze nog steeds buiten roken
Die baby komt het kamertje niet uit !!!!
Valt niet te ontkennen.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:59 schreef Gert het volgende:
Hij stond op het punt om iets te gaan zeggen in de trant van: "Zijn ze nou GOD-VER-DOMME helemáál van de pot gerukt, ik ik ik bedoel, snap je wat ik wil ssegge, waar ik heen wil? Klaar."![]()
Dat wij nog wakker zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:02 schreef Steve.Porter het volgende:
dat die gasten nog wakker zijn
Nou ga dan wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:04 schreef Steve.Porter het volgende:
maar dit is toch helemaal niet boeiend?
Kan best leuk zijn, alles helpt tegen de vervelingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:04 schreef Steve.Porter het volgende:
maar dit is toch helemaal niet boeiend?
Er zit plastic inquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:06 schreef Jane het volgende:
Ze gaan de 'gele bonen' (niemand is nog op het woord 'mais' gekomen) in zo'n kist gooien.
Volgens mij zitten er best grote spijlen aan de zijkant. Die komen er net zo hard weer uit zetten.
* Wup mompelt iets over een leuk wijnkeldertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:05 schreef newsman het volgende:
Kan best leuk zijn, alles helpt tegen de verveling![]()
ja idd, anders moeten we de regie vragen, of we buiten muizen mogen kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:08 schreef Wup het volgende:
[..]
* Wup mompelt iets over een leuk wijnkeldertje
die nachtopdrachten zijn juist tof, anders liggen ze om 23.00 uur op bed met dat rantsoen
Een vriendin van me staat op springen...quote:
Ook nog dat kinderstemmetje van Naatquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nog zingen ook. Heel erg verschil met vorige groep.
Terwijl Rob gewoonlijk net zo'n roddelaar en achterklapfiguur is als Chantal is in de andere groep.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:20 schreef scanman01 het volgende:
Gaan ze nog zingen ook. Heel erg verschil met vorige groep.
Laten we het hopen, hij staat iig wel op slag-afstand van z'n 'aartsvijand'quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:24 schreef Lamon het volgende:
[..]
Terwijl Rob gewoonlijk net zo'n roddelaar en achterklapfiguur is als Chantal is in de andere groep.
Misschien dat hij na wat korte nachten weer wat verzuurd zal raken en het slechte in em weer naar boven komt. Want zo is er niet veel aan idd.
Toch wel in een ander topic ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
Een vriendin van me staat op springen...
Als ze is bevallen zal ik een mooi verslagje voor je typen
Omdat APK dat zegt zekerquote:
Wat APK schrijft boeit mij niet, alleen als het on-topic isquote:
Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:41 schreef stormiot het volgende:
Nu is er dus niemand in die kamer? Mag dat gewoon?
Hoeveel peuze mag er tussen de groepen zitten? Of maakt dat niet uit?
Soort ramadan dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een dienst moet minimaal twee uur onafgebroken duren.
Maar dat is nog niet alles. Er mag namelijk tijdens het werk niet gegeten, gedronken of gerookt worden.
Er zal wel gezeik komen van Tanja maar goed dit levert weer leuke beelden op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
als ik Tanja was zou ik het door al hun geziek en gezeik expres doen
Wat een slappe trut nu alweer opgeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:47 schreef AnTjUh het volgende:
Chantal weet al weer dat ze t al weer niet gaan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |