denk het niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:43 schreef Rianne84 het volgende:
heeft iedereen nu door hoe het moet?
Wel nee gewoon door gaan zit te wachten op ruzie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:46 schreef Bocaj het volgende:
Laten ze er maar mee stoppen....
Nou dan moeten ze snel zijn........quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee gewoon door gaan zit te wachten op ruzie.
Die moet er komen want iedereen wordt goed moe van deze opdracht.
Valt nog meequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze snel zijn........
Er is nu niets aan om te kijken....
Ze krijgen een opdracht en vallen gelijk aan zonder eerst een paar minuten na te denken over het hoe en waaromquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet.
Deze groep is niet één van de slimste.![]()
Ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze krijgen een opdracht en vallen gelijk aan zonder eerst een paar minuten na te denken over het hoe en waarom![]()
Het is al gebleken dat lezen niet het sterkste punt is van deze groep en als ze ergens mee bezig zijn komt het niet bij ze op om te kijken of er een andere en / of een snellere manier van werken is.
Alleen Rob heeft het met het inpakken van de Winny de Pooh gebrobeerd![]()
Het lijkt me toch niet meer dan normaal dat je, met wat voor dingen dan ook, altijd kijkt hoe het beter kan![]()
Wij hadden goed kunnen samen werkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:01 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens.
Dit heb ik een tijdje geleden ook gezegd.![]()
Ja, de ene stoere meneer reageerde op de andere stoere meneer etcquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:07 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb niet alles terug gelezen van vannacht, er vlogen weer een hoop ziektes en scheldwoorden voorbij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |