Doe ze de groeten in het Joe Louis stadion, ben er ook al eens geweest.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:09 schreef pino.in.disguise het volgende:
Hey.....ik ga binnenkort naar de Red Wings. Na al dat baseball eindelijk eens hockey
Leuk.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:15 schreef pino.in.disguise het volgende:
Weet ik nog niet, ga een paar weken bij m'n broer zitten. Die woont in Troy......jij in Rapids zag ik.
Kan jij die wedstrijd zien, of zit je in de states nu? Of via internet ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:23 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Kan jij die wedstrijd zien, of zit je in de states nu? Of via internet ofzo?
Oh, op die manier.....zat al op NASN te kijken, je weet wel North American Sports Network.......die zonden gisteren Chicago-Minnesota uit. Dus het zou kunnen, maar helaas.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]![]()
NHL Radio aan het luisterenDaarop de checks horen is echt fantastisch
Ik heb nog geen zin om te slapen, heb geld op de Red Wings staan en na een avondje NHL'en ben ik helemaal in de NHL-mood. Vandaar dit kansloze gedrag
3-2 trouwens.
Ik had ook gehoopt op NASN, maar die hebben nietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:30 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Oh, op die manier.....zat al op NASN te kijken, je weet wel North American Sports Network.......die zonden gisteren Chicago-Minnesota uit. Dus het zou kunnen, maar helaas.
Ff checken dat NHL-radio
Hehe.....jij bent vlugger dan de radioquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef popolon het volgende:
Detroit krijt een 5 minuten PP, te lompe boarding.
Shanny weer, 4-2.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Hehe.....jij bent vlugger dan de radio
Ach, ook genoeg autosport daar he. Hij was wel enorm blij met de Pistons in 2004, geloof dat het daar een paar dagen feest was.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:40 schreef popolon het volgende:
Da's nou de enige sport die ik hier niks aan vind.
Maar goed, er is keus genoeg voor iedereen.
Uhuhquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:56 schreef popolon het volgende:
Ja dat heb ik moeten missen, wel dit jaar de Finals gezien, 4-3 verloren
Weet ik niet, firewall ofzo? Verkeerde poorten dicht?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WAAROM werkt die kloteradio bij iedereen, behalve bij mij![]()
Firewall staat uit en heb geen poorten geblokkeerdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 03:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Weet ik niet, firewall ofzo? Verkeerde poorten dicht?
Zoveel keuzes en maar één beeldschermquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Philadelphia at Carolina
Minnesota at Columbus
Buffalo at New Jersey
Washington at Tampa (Bay)
Edmonton at Dallas
St. Louis at Anaheim
San José at Los Angeles
Hoe laat?quote:
Popolon, weet jij of er vanavond NHL op ESPN te zien is?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:21 schreef popolon het volgende:
Hockeytown is on a roll.
5-2 winst tegen Chicago.
10-1-0.
ESPN zendt geen NHL uit dit jaar, de rechten liggen o.a. bij OLN (Outdoor Life Network), Fox Sports, NHL TV en de grote publieke zenders (af en toe).quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:30 schreef D1 het volgende:
[..]
Popolon, weet jij of er vanavond NHL op ESPN te zien is?
Hmmm, ff kijken of ik daar een stream voor kan vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:34 schreef popolon het volgende:
[..]
ESPN zendt geen NHL uit dit jaar, de rechten liggen o.a. bij OLN (Outdoor Life Network), Fox Sports, NHL TV en de grote publieke zenders (af en toe).
ESPN laat wel kleine samenvattingen zien bij o.a. SportsCenter.
En anders kan je de dag na een wedstrijd de highlight-reel bekijken op NHL.com. Van de meeste wedstrijden iig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef D1 het volgende:
[..]
Hmmm, ff kijken of ik daar een stream voor kan vinden![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:43 schreef popolon het volgende:
Maar het mag van mij, alweer bijna 10 jaar geleden dat de Stanley Cup naar Detroit ging.
Klopt met Hasekquote:
Klopt, ik bedoelde de back-to-back overwinning in 96/97 en 97/98quote:
2 dagen nog maarquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef Teemen het volgende:
Ik weet niet of dit al aan bod is geweest.
op het 'extra tv' kanaal(niet overal verkrijgbaar) van UPC is deze maand NASN(North American Sports Network) te zien. Zenden ook NHL wedstrijden uit. Jammer is alleen dat de maand nog maar 2 dagen duurt
Mijne ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
2 dagen nog maarIs zo'n beetje m'n favo kanaal geworden.
![]()
Klopt, zal ook wel even blijven staan denk ik ondanks dat Weekes terug is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef JZweeds het volgende:
Rangers winnen weer.
Lundqvist blijft het fenomenaal doen.
Even off - topic, maar welke competitie is momenteel de sterkste van Europa?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:30 schreef JZweeds het volgende:
2e nederlaag voor Senators. Flyers winnen met 5-3.
Heb Lundqvist vorig jaar een aantal maal mogen zien. Het is echt een topper. Onbegrijpelijk verder ook dat een andere top-goalie uit de SEL nog steeds niet in de NHL speelt, omdat men hem daar geen one-way contract wil aanbieden ( Norrena). De SEL is niet een of andere baby league. Als je het daar jaren achter elkaar geweldig doet als goalie kun je het niveau in de NHL (op zijn minst als back-up) ook wel aan.
Spelen drie keer in één week tegen elkaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Wings hebben de Hawks pas geleden toch flink slaag gegeven?
En vanavond Legace weer in de goal, dus dat wordt de derde overwinning op rij tegen de Blackhawksquote:The Chicago Blackhawks must be pretty sick of the Detroit Red Wings by now.
With these Central Division rivals facing off for a third straight time, the Red Wings try to match the longest winning streak in their 80-year history and hand the woeful Blackhawks yet another loss.
Chicago was off to a bad enough start, losing six of its first nine games, but then had to play three in a row against a Detroit team which had lost only once. The first two contests have further shown the difference between the clubs, with the Red Wings winning 5-2 at home on Thursday and 4-2 at Chicago on Saturday.
Those victories pushed the Red Wings to 11-1, the best start in franchise history and the best for any team since Pittsburgh opened 11-0-1 in 1994-95. No other team in the league this season has more than eight wins.
"We've got 22 points in October, that's a big deal. The great thing about getting those points is you have them now," first-year Detroit coach Mike Babcock said.
If they can sweep this unusual trio of consecutive contests against Chicago, the Red Wings will run their win streak to nine games. That would equal the franchise record accomplished four times, most recently from March 3-22, 1996
Denk dat de RSL inderdaad de sterkste is, hoewel ik nog daar nog nooit een wedstrijd van heb gezien. Aan het aantal buitenlanders in de SEL te zien zit in Zweden ook relatief veel geld dus die SEL zal niet zo heel veel van de RSL verschillen lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:47 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Even off - topic, maar welke competitie is momenteel de sterkste van Europa?
De Russische? Daar zit in ieder geval veel geld (Avangard Omsk).
PP goal snap ik jaquote:Op donderdag 3 november 2005 11:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
10 - 4
Shorthanded goal is scoren wanneer de tegenstander powerplay heeft. Dus dan sta jij met zijn 4en of 3en op het ijs en zij staan met 5. Dan zou je inprincipe niet mogen scoren natuurlijk
PP goal is powerplay goal, dus de 1 man meer situatie benutten
Gaaf.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:06 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Wings hebben inderdaad mooie merchandise, en dat zeg ik niet eens omdat ik bevooroordeeld ben.
Ja, dat is misschien ook zo.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:20 schreef popolon het volgende:
Zou vast kunnen maar volgens mij kun je er beter eentje van Ebay halen.
Er staan er nogal wat op .
Ik prefereer toch echt hun oude logo. Het nieuwe is me veel te kinderachtig.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:02 schreef Leatherface het volgende:
Red Wings hebben echt mooie jerseys.
Doet me denken aan de oude CCCP - tenues (TretiakLarionov
)
Mar de Pens mogen er ook zijn
[afbeelding]
Ik weet niet of je dit wat vindt maar verzending is wereldwijd en zal niet te duur zijn.quote:Op donderdag 3 november 2005 15:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien ook zo.
Bedankt voor de info.
whehehehequote:Op zondag 6 november 2005 04:01 schreef fernando_redondo het volgende:
Stevie Y met een emty-netter
http://media.skoopy.com/vids/vid_00842.wmv
En terecht, leek nergens op.quote:
Dan kunnen de hoofdcoaches effe op vakantiequote:Bij Toronto vs Washington wordt er nog even geknokt met 2.6sec op de klok in de derde periode
http://msn.foxsports.com/nhl/pgStory?workingCategoryId=142quote:Op maandag 7 november 2005 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heeft iemand weer showtime foto's?
Verrekte sterke wedstrijd van de Red Wings zeg.quote:
Da's net de eerste die ik niet gezien heb, ging er van uit dat dit toch wel een makkie zou worden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Verrekte sterke wedstrijd van de Red Wings zeg.![]()
De derde periode was erg indrukwekkend. Leek wel op een powerplay met 5 tegen 5.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's net de eerste die ik niet gezien heb, ging er van uit dat dit toch wel een makkie zou worden.
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | DANIEL ALFREDSSON OTT 13 14 12 26 14 ERIC STAAL CAR 13 11 15 26 8 JOE THORNTON BOS 14 7 18 25 5 JASON SPEZZA OTT 13 5 20 25 14 SIMON GAGNE PHI 13 16 8 24 14 DANY HEATLEY OTT 13 11 13 24 15 JAROMIR JAGR NYR 16 14 9 23 2 VACLAV PROSPAL TBL 16 9 12 21 9 PAVEL DATSYUK DET 16 7 13 20 9 |
Geniale assist op Pitkanen voor de 3-3 tegen Boston.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:51 schreef JZweeds het volgende:
Forsberg heeft inmiddels zijn 24e assist al gehad. En dat na 13 games. Ligt op schema voor en seizoen met 151 assists en 176 pt.
Waar kijk jij de wedstrijdenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geniale assist op Pitkanen voor de 3-3 tegen Boston.
Beschrijf hem aub voor mequote:Op donderdag 10 november 2005 11:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geniale assist op Pitkanen voor de 3-3 tegen Boston.
Etalagekanaal bij Casema nu, NASN. Met genoeg Football en ijshockey.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar kijk jij de wedstrijden
Homo's. Die hadden wij hier in Oktoberquote:Op donderdag 10 november 2005 11:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Etalagekanaal bij Casema nu, NASN. Met genoeg Football en ijshockey.![]()
25 sec voor het einde met een 3-2 achterstand zet hij met een diagonale pass van zo'n 25 meter Pitkanen alleen voor de Boston goalie.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beschrijf hem aub voor me
Heil Forsbergquote:Op donderdag 10 november 2005 12:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
25 sec voor het einde met een 3-2 achterstand zet hij met een diagonale pass van zo'n 25 meter Pitkanen alleen voor de Boston goalie.
Maar hij had slechts 1 schot op doel tegen Boston. Wel een doelpunt natuurlijk, op een assist van ..... Forsberg.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef fernando_redondo het volgende:
De Flopberg factor
Simon Gagne
9 goals in 46 wedstrijden 2002-2003
24 goals in 80 wedstrijden2003-2004
16 goals in 13 wedstrijden 2005-2006
Stop ik gvd 10 seconden voor het einde met luisteren, terwijl de rangers achter staan. Wordt er 2 sec voor het einde gelijk gemaakt en maakt Prucha de winnende in de shootout.quote:Op donderdag 10 november 2005 02:48 schreef JZweeds het volgende:
Rangers spelen weer matig. Lijkt alsof ze na een verbazingwekkend goede seizoensstart hun normale niveau weer oppikken.
Oud Linköping speler Franzén maakt de 2-1 voor Detroit
Gagne is wel nog jong. Hij wordt ook beter. Het ligt dus niet alleen aan Foppa. Hoewel Foppa dus wel een fenomeen is.quote:Op donderdag 10 november 2005 14:15 schreef fernando_redondo het volgende:
De Flopberg factor
Simon Gagne
9 goals in 46 wedstrijden 2002-2003
24 goals in 80 wedstrijden2003-2004
16 goals in 13 wedstrijden 2005-2006
quote:Op vrijdag 11 november 2005 03:33 schreef JZweeds het volgende:
[..]
Stop ik gvd 10 seconden voor het einde met luisteren, terwijl de rangers achter staan. Wordt er 2 sec voor het einde gelijk gemaakt en maakt Prucha de winnende in de shootout.
the ironyquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef popolon het volgende:
[..]the joy of overtime.
Ging laatste wedstrijd van de Wings bij de start van OT en de stand van 4-4 even wat drinken halen, ik was te laat voor de winnende in OT.
Eh, de Panthers hebben met 4-5 van de Flyers verlorenquote:Op zondag 13 november 2005 05:19 schreef JZweeds het volgende:
Rangers winnen weer. 1-6. Hattrick van Jagr. Toronto, Senators, Trashers, Panters winnen ook.
Misschien moet Ajax es een scout sturenquote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
3-0 Blackhawks, 4 schoten gehad
Die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon op NHL.com .. even registreren en je kan de goals bekijken
Doet het hier niet. Ik zal 'm vanavond thuis even downloaden.quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Reclames (deze is wat ouder) van ESPN zijn briljant, dit filmpje is heel grappig.
http://rapidshare.de/files/4628233/shannyespn.avi.html
Waarschijnlijk doet ie 't wel maar je moet 30 seconden wachten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet het hier niet. Ik zal 'm vanavond thuis even downloaden.
Weekes idd, Carter van de Nucks is al genoemd... Iginla wordt ook niet als blanke gezien geloof ik. Mike Grier is er natuurlijk nog. Ik denk dat we er dan al aardig doorheen zijn. Oh en Jonathan Cheechoo is native American of in ieder geval deels.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
Er zijn wat meer donkere speleres, alleen niet veel.
De goalie van de Rangers, Kevin Weekes , is ook niet geheel blank.
[afbeelding]
Als je naar Sopcast gaat, en dan channels doet, dan komen er daar op de tijden dat er gespeeld worden NHL channel te staan. Die gewoon aanklikkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef lekkeband het volgende:
bliksemschigt schreef:O YEAH
Sopcast heeft ook een NHL stream
Dat wordt niet op tijd slapen vannacht ..............
Daar wacht ik al maanden op, maar welk channel: `#2~%&(IL)( of +*!!~`/"{&^% oftewel ik spreek nog schrijf chinees ................................................help dus.
Alleen commercieel gezien al, wie wil er nou niet zo'n jersey als Red Wings fan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Schitterend inderdaad.
Een speler met zo'n geweldige naam verdient het gewoon om in de hoofdmacht van een NHL- topteam terecht te komen.
Je kunt ook engelstalig doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef lekkeband het volgende:
bliksemschigt schreef:O YEAH
Sopcast heeft ook een NHL stream
Dat wordt niet op tijd slapen vannacht ..............
Daar wacht ik al maanden op, maar welk channel: `#2~%&(IL)( of +*!!~`/"{&^% oftewel ik spreek nog schrijf chinees ................................................help dus.
Normaal alleen als er Larionov op zou staanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Alleen commercieel gezien al, wie wil er nou niet zo'n jersey als Red Wings fan?
Dit gaat een gave nacht wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je naar Sopcast gaat, en dan channels doet, dan komen er daar op de tijden dat er gespeeld worden NHL channel te staan. Die gewoon aanklikken
Vannacht 4-1 gewonnen van de Devils, Hurricanes winnen met 2-1 van de Senators en Nashville wint ook weer eens, 3-2 tegen de LA Kings.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef pfaf het volgende:
Overigens doen de Sabres het weer heerlijk dit seizoen, zie ik.![]()
Ik ben niet gek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet ie 't wel maar je moet 30 seconden wachten.
Tickets gaan vanaf $15 of zoiets, misschien voor St. Louis nog wel goedkoper.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef sp3c het volgende:
hoe duur is een ticket voor een (normale rond deze tijd (maar dan volgend jaar) NHL wedstrijd kost (in st Louis)?
Registreren op het forum, dan naar de threads. De eerste die ik aanklikte was een torrentfile. Dus die kan je met BitComet of Azureus oid openen en dan downloaden. Als je de verschillende torrentsites afgaat, komen daar ook genoeg wedstrijden op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie weet hoe je deze wedstrijden kan downloaden?
http://ciforums.cjb.net/
tnxquote:Op dinsdag 22 november 2005 01:10 schreef popolon het volgende:
[..]
Tickets gaan vanaf $15 of zoiets, misschien voor St. Louis nog wel goedkoper.
Laatste wedstrijd van de Red Wings die ik zag was $22, gemiddelde plek maar alles is prima te zien hoor.
AHL tickets gaan vanaf $10, in Grand Rapids dan voor de Griffins.
Ik heb 't ijshockey in NL nooit gevolgd, kun je me ook niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 24 november 2005 05:53 schreef sp3c het volgende:
je woont in Amerika?
lucky bastard, dat is toch beter dan eerste divisie wedstrijden in Zoetermeer
Dat heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
MPEG, AVI .. Alle vormen zullen er wel tussen zitten denk ik. Staat meestal in de thread zelf. Waarom registreer je niet gewoonZoveel moeite is het niet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | (1) PETER FORSBERG PHI 20 6 30 36 11 (2) DANIEL ALFREDSSON OTT 19 18 17 35 17 (5) JASON SPEZZA OTT 19 7 26 33 18 (-) PAVOL DEMITRA LA 22 11 22 33 13 (3) ERIC STAAL CAR 21 15 18 33 9 (=) DANY HEATLEY OTT 19 15 17 32 20 (9) VACLAV PROSPAL TBL 24 13 18 31 13 (6) SIMON GAGNE PHI 20 20 11 31 16 (4) JOE THORNTON BOS 20 8 22 30 0 |
Bijna twee maanden al he? Seizoen begon 4 oktober.quote:Op donderdag 24 november 2005 05:45 schreef popolon het volgende:
't Is net een maand bezig, nou iets langer dan.
Hij is inmiddels gewoon weer thuis.quote:The exact cause of Fischer's collapse was not known, but Colucci said on Tuesday the defibrillator indicated that Fischer's heart may have been experiencing ventricular tachycardia, a kind of racing heartbeat, or ventricular fibrillation, a heart fluttering.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zeiden er ook iets over dat ie al een keer getest was op hartritme-stoornissen en dat ie sowieso al geen normaal hartritme heeft?
quote:Fischer was diagnosed with a heart abnormality in 2002, causing him to miss two days of practice.
Is dat niet hetzelfde als een sporthart? Dus hetzelfde wat Kanu heeft?quote:"heart is somewhat thicker than normal"
Zou kunnen. Ben geen dokter.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als een sporthart? Dus hetzelfde wat Kanu heeft?
Volgens Fischer was in 2002 zijn grootste zorg niet dat hij dood zou kunnen gaan maar dat hij geen ijshockey meer zou kunnen spelen. Als hij er nog steeds zo over denkt sterft hij liever op het ijs dan ergens anders. Bovendien is er met medicijnen ook nog wel iets te doen hoor. Hartslag laag houden bijvoorbeeld. In hoeverre zoiets bij een aanval als die van afgelopen week nog werkt weet ik echter niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:10 schreef fernando_redondo het volgende:
Als hij niet wil eindigen zoals Zholtok zou ik als ik hem was zich af laten keuren en van de premie gaan rentenieren in Tsjechie
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Popolon, nog gefeli met je 7-3
Zeker de wedstrijden tegen Herentals in de Coupequote:Op donderdag 24 november 2005 15:08 schreef WasQ het volgende:
Misschien moet hij maar in Nederland gaan ijshockeyen! Dat kan hij met zijn hart makkelijk aan.
Ik vind Jagr nog steeds een overloperquote:Op vrijdag 25 november 2005 04:00 schreef JZweeds het volgende:
Jagr heeft er weer een goal en een assist bij gekregen in de door de Rangers met 6-3 gewonnen wedstrijd tegen Atlanta. Nu dus 21 goals en 18 assists. Weekses geblesseerd. Kan een probleem worden als hij er voor langere tijd uit ligt nu Montoya ook al een blessure heeft. Moet onze echte eerste goalie, Lundqvist, het maar weer een langere tijd achter elkaar laten zien.
Weet ik niet .... zeg es wat er gebeurt dat je niet kan zienquote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik kan het kanaal niet zien
Wat doe ik fout?
Je hebt SopCast geinstalleerd? Anders eerst SopCast downloaden en installeren. Dan terug naar de pagina met Channels, en dan gewoon op de link klikken bij Hockey Night on SopCast. Dan moet ie een linkje geven, dan starten klikken. Dan gaat ie bufferen, uiteindelijk moet WMP geopend worden en kun je kijken.quote:Op zondag 27 november 2005 02:06 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik kan het kanaal niet zien
Wat doe ik fout?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |