Die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gewoon op NHL.com .. even registreren en je kan de goals bekijken

Doet het hier niet. Ik zal 'm vanavond thuis even downloaden.quote:Op maandag 14 november 2005 22:11 schreef popolon het volgende:
Reclames (deze is wat ouder) van ESPN zijn briljant, dit filmpje is heel grappig.
http://rapidshare.de/files/4628233/shannyespn.avi.html

Waarschijnlijk doet ie 't wel maar je moet 30 seconden wachten.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
Doet het hier niet. Ik zal 'm vanavond thuis even downloaden.

Weekes idd, Carter van de Nucks is al genoemd... Iginla wordt ook niet als blanke gezien geloof ik. Mike Grier is er natuurlijk nog. Ik denk dat we er dan al aardig doorheen zijn. Oh en Jonathan Cheechoo is native American of in ieder geval deels.quote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef popolon het volgende:
Er zijn wat meer donkere speleres, alleen niet veel.
De goalie van de Rangers, Kevin Weekes , is ook niet geheel blank.
[afbeelding]

Als je naar Sopcast gaat, en dan channels doet, dan komen er daar op de tijden dat er gespeeld worden NHL channel te staan. Die gewoon aanklikkenquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef lekkeband het volgende:
bliksemschigt schreef:O YEAH
Sopcast heeft ook een NHL stream
Dat wordt niet op tijd slapen vannacht ..............
Daar wacht ik al maanden op, maar welk channel: `#2~%&(IL)( of +*!!~`/"{&^% oftewel ik spreek nog schrijf chinees ................................................help dus.

Alleen commercieel gezien al, wie wil er nou niet zo'n jersey als Red Wings fan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:25 schreef Leatherface het volgende:
Schitterend inderdaad.
Een speler met zo'n geweldige naam verdient het gewoon om in de hoofdmacht van een NHL- topteam terecht te komen.

Je kunt ook engelstalig doen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 20:11 schreef lekkeband het volgende:
bliksemschigt schreef:O YEAH
Sopcast heeft ook een NHL stream
Dat wordt niet op tijd slapen vannacht ..............
Daar wacht ik al maanden op, maar welk channel: `#2~%&(IL)( of +*!!~`/"{&^% oftewel ik spreek nog schrijf chinees ................................................help dus.

Normaal alleen als er Larionov op zou staanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:44 schreef popolon het volgende:
[..]
Alleen commercieel gezien al, wie wil er nou niet zo'n jersey als Red Wings fan?

Dit gaat een gave nacht wordenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je naar Sopcast gaat, en dan channels doet, dan komen er daar op de tijden dat er gespeeld worden NHL channel te staan. Die gewoon aanklikken

Vannacht 4-1 gewonnen van de Devils, Hurricanes winnen met 2-1 van de Senators en Nashville wint ook weer eens, 3-2 tegen de LA Kings.quote:Op dinsdag 15 november 2005 10:14 schreef pfaf het volgende:
Overigens doen de Sabres het weer heerlijk dit seizoen, zie ik.![]()

Ik ben niet gek.quote:Op dinsdag 15 november 2005 14:27 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet ie 't wel maar je moet 30 seconden wachten.

Tickets gaan vanaf $15 of zoiets, misschien voor St. Louis nog wel goedkoper.quote:Op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef sp3c het volgende:
hoe duur is een ticket voor een (normale rond deze tijd (maar dan volgend jaar) NHL wedstrijd kost (in st Louis)?

Registreren op het forum, dan naar de threads. De eerste die ik aanklikte was een torrentfile. Dus die kan je met BitComet of Azureus oid openen en dan downloaden. Als je de verschillende torrentsites afgaat, komen daar ook genoeg wedstrijden op.quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Wie weet hoe je deze wedstrijden kan downloaden?
http://ciforums.cjb.net/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |