Mischien een domme vraag maar hoe zit het met transfers in de winterstop?quote:
1 tot 31 Januari volgens mij..quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:26 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mischien een domme vraag maar hoe zit het met transfers in de winterstop?
Koller heeft tot het WK een blessure, lijkt me geen goed plan dus.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar, Rafael, Koller
Een van die drie
Mij boeit het niet dat m'n Nederlands ronduit kut is, m'n Engels en programmeer kennis (ook soort van talen) is veeeeeeel beter. Maar goed PSV is op deze manier toch een kwaadaardig gezwel aan het worden van de Eredivsie. Geef toe dat die jongen zich liet vallen, geef hem op z'n donder als ie het meer doet en ga niet met dit soort dingen aankomen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:41 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ik noem jullie niet Calimero's, alleen degenen die slechts kunnen discussieren dmv scheldwoorden. Daar bedoel ik o.a. jou mee!
En je mag mij best uitlachen hoor, maar jouw gekanker en je beheersing van de Nederlandse taal laten meer mensen glimlachen hoor.
Een beetje netter over Lobont praten mag ook wel.......quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:00 schreef HomerJ het volgende:
Vonk gewoon houden, prima 2e keeper. Lobont laten oprotten!
Nando Rafael heeft nou ook niet echt een hoogstaand doelgemiddeldequote:Op maandag 24 oktober 2005 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Huntelaar, Rafael, Koller
Een van die drie
En hij zal ook niet komen waarschijnlijkquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Koller heeft tot het WK een blessure, lijkt me geen goed plan dus.
14 doelpunten in 66 wedstrijdenquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En hij zal ook niet komen waarschijnlijk
Rafael heb ik erbij gezet wegens zijn Ajax verleden en het feit dat hij transfervrij is. Ik weet voor de rest niks over zijn prestaties in Duitsland want dat heb ik niet bijgehouden.
Die stijve was niet vanwege dat doelpunt, maar vanwege een ploeggenoot.quote:Op maandag 24 oktober 2005 23:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En hij zal ook niet komen waarschijnlijk
Rafael heb ik erbij gezet wegens zijn Ajax verleden en het feit dat hij transfervrij is. Ik weet voor de rest niks over zijn prestaties in Duitsland want dat heb ik niet bijgehouden.
Ik weet alleen dat hij een keer een stijve had na een doelpunt, dus hij zit zich wel 100% in
die kon k nie vinden dus toen maar ditquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:17 schreef Kang-He het volgende:
Ik denk dat je het beter tegen speelminuten kan zetten.
Dat Aissati toevallig door al het blessureleed met z'n verlegen bekkie in mocht vallen in San Siro is natuurlijk leuk voor hem, maar zonder blessures had dat nooit gebeurd geweest. Evenals Emanuelson nooit had gespeeld had Maxwell fit geweest, of Babel vorig jaar op 17-jarige leeftijd had ingevallen als we niet een gigantisch spitsenprobleem hadden gehad.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 01:18 schreef frenzy2003 het volgende:
Ik snap ook niet dat wij geen 17 jarigen in ajax laten debuteren. zelfs hiddink deed dat en dat ging hem goed af. op het wk onder 17 kwamen er grote talenten voort uit de jeugd van ajax die best kunnen gaan debuteren en dan heus nog wel even wachten met een transfer naar chelsea of een andere ploeg.
acht de kans dat Stam voor ajax gaat spelen beneden de 20%quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:21 schreef Robar het volgende:
Ik las vanochtend dat Stam weer naar Nederland wil
I know, maar wat zou ik dat graag willenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
acht de kans dat Stam voor ajax gaat spelen beneden de 20%
Dat kan ik begrijpen met zo'n brakke verdedigingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 08:35 schreef Robar het volgende:
[..]
I know, maar wat zou ik dat graag willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |