Ik begreep Blind gisteren wel. PSV is geen Thun waar je dicht bij de goal van de tegenstander kunt spelen en een spits als Yannis prima uit de voeten kan. Bij PSV was te verwachten dat je verder van de goal van de tegenstander speelt en dan is een snelle technische spits als Babel tegen een niet al te snelle verdediger als Alex wel een keuze die ik begrijp. Dat die keuze uiteindelijk geen doelpunten opleverde lag niet aan Blind maar aan Babel zelf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat Yannis niet speelde tegen PSV was natuurlijk debiel. Je geeft iemand de kans, voor het eerst dit seizoen GRIJPT hij die kans met 2 goals en de volle winst, en als dank mag je op de bank.
Jullie onmacht wordt goed weergegeven door je avatar moet ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoeveel kaarten er nog zijn voor Ajax - Sparta praag?
Ik wil morgen namelijk 2 kaartjes halen maar heb niet echt zin om 45 euro voor een kaartje te gevwn
Oke, oke, Emanuelson raakte in 1 frame het shirtje van Farfan aan. Of hij het uberhaupt heeft gevoeld, dat is te betwijfelen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:49 schreef PyTh het volgende:
Nee, gaat om het feit dat er gezegd werd (ook door hemzelf) dat Emanuelson Farfan absoluut niet raakte.
Dat het geen strafschop was lijkt me duidelijk.
Kan me nog een topper van een aantal jaren terug herinneren waarin jullie zelf ook een penalty kregen na een schwalbe die nog wat belachelijker was.
Klaas Nuninga had wel een Ajax-verleden, hij schijnt helaas het laatste ontbeert te hebben. Je komt al gauw uit op ene Johan, die niet durft. Verder zijn de zakenlieden met professioneel voetbalverleden natuurlijk op 1 hand te tellen. Laat staan dat ze voor Ajax hebben gespeeld. Waarom zou dat uberhaupt ook echt moeten? Van Raaij heeft ook nog nooit bij PSV gespeeld lijkt me, en daar gaan de aankopen prima.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:51 schreef HeatWave het volgende:Er moeten Ajacieden in het bestuur, mensen met EN hart voor de club EN zakelijk inzicht. Kennis van het wereldje en een scherp oog voor talenten of spelers die NODIG zijn.
Misschien wel eens een keer goed.......quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat er eigenlijk erg weinig mensen gaan bijtekenen in december...
Met uitzondering van De Jong zou het misschien wel eens goed zijn ja. En dan langzaam naar een echt Nederlandse basis toewerken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:32 schreef F1Bas het volgende:
Misschien wel eens een keer goed.......
Maxwell mag ook nog wel een jaartje blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Met uitzondering van De Jong zou het misschien wel eens goed zijn ja. En dan langzaam naar een echt Nederlandse basis toewerken.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Natuurlijk was het wel een penalty, Urby had gewoon slimmer moeten zijn.
Je wordt steeds ongeloofwaardiger hiermee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Als hij hem niet aangeraakt c.q. geduwd zou hebben was er geen penalty geweest
Ik kon overigens in het stadion prima zien dat het WEL een penalty wel en ik had ongeveer het zelfde beeld als Vink
Duis je bent net zo stekeblind als die blinde Vink?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik kon overigens in het stadion prima zien dat het WEL een penalty wel en ik had ongeveer het zelfde beeld als Vink
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je wordt steeds ongeloofwaardiger hiermee.
Ach Golfer, hij wil gewoon uitlokken, we moeten er eingelijk niet eens op ingaan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Duis je bent net zo stekeblind als die blinde Vink?
Die geeft vandaag iig nog wel toe dat ie helemaal fout zat.
Contact Tussen Urby en die enequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?
Als jij het maar gelooft...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik WEET hetquote:
Pff, doe je dit nou express?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?
Wat een statementquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb nu echt geen greintje respect meer voor die kanker club uit Eindhoven, schoften eerste klas.
Het is zo lachwekkend dat ik niet eens meer op je onzin in ga.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef fernando_redondo het volgende:
Bas, beantwoord nu maar gewoon mijn vragen en als je toch bezig mag je me uitleggen wat er niet klopt
Snap ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is zo lachwekkend dat ik niet eens meer op je onzin in ga.
Hij heeft wel gelijk, al mag hij het wat vriendelijker zeggen.quote:
Man het is gewoon uber triest om terwijl iedereen roept dat de penal nergens op sloeg, zelfs de doorgewintere anti Ajax personen denken er zo over en dan met zoiets op je website komen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef Suijk het volgende:
Doe gewoon normaal, die schwalbe was niet netjes, maar Pienaar ook niet...
Urby deed niksquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, maar geef nu eens aan waarom het toegestaan is wat Urby deed
Fijn he zo'n liberale opvoedingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Heb nu echt geen greintje respect meer voor die kanker club uit Eindhoven, schoften eerste klas.
Omdat IEDEREEN, inclusief trainer en spelers van PSV en zelfs de SCHEIDSRECHTER allemaal achteraf toegeven dat het een onterechte penalty was.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:59 schreef fernando_redondo het volgende:
Nee, maar geef nu eens aan waarom het toegestaan is wat Urby deed
Volgens mij is er een aanleiding voor zijn "doorzuigen" en die staat o.a. op psv.nlquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat IEDEREEN, inclusief trainer en spelers van PSV en zelfs de SCHEIDSRECHTER allemaal achteraf toegeven dat het een onterechte penalty was.
Dus jou doorzuigen hierover is wat zinloos.
Foquita valt omdat Urby contact met hem maakt, contact maken met een speler waardoor die valt mag niet. Dus pingelquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Tuurlijk was het een schwalbe van Farfan, maar waarom iedereen daar dan weer op ingaat van die fernando redondo, ipv zijn vraag of Blind wel genoeg punten heeft gehaald.
Zet dan ook even een cirkeltje om die arm van Farfan waarmee hij zich voor zijn buiteling op Urby afzette?quote:
Je mag tegenwoordig ook al geen persoonlijk contact meer hebben in het strafschop gebied? Hij duwt niet, maar raakt hem alleen aan. Bovendien ging het altijd al om zijn voeten.. Dan kan je zelf er altijd wel wat anders van maken.quote:
Waarom protesteerde Urby niet?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Zet dan ook even een cirkeltje om die arm van Farfan waarmee hij zich voor zijn buiteling op Urby afzette?
Er mag best contact zijn hoor. En hij valt niet door dat contact. Het is inderdaad erg lachwekkend dat dit op een officiele site wordt getoond.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:05 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Foquita valt omdat Urby contact met hem maakt, contact maken met een speler waardoor die valt mag niet. Dus pingel
Urby maakt geen contact dus geen pingel
Zo moeilijk is het echt niet
Je mag iemand niet uit balans brengen zodat hij valt of een bal niet kan halen. In het strafschopgebied staat daar een pingel opquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het shirt staat niet straks dus hij trekt niet, hoogstens een heeeeeeel klein duwtje om hem iets uit balans te brengen en dat mag. Is een gewoon duel. Maar volgens mij duwt ie nog niet eens. PSV zet zich zwaaaaaaaaaar voor lul
Wat een bekrompen reactie zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Nashje het volgende:
Zo, internet doet het weer gelukkig.
Weinig psv'ers hebben me na zondag trollend aangesproken. Toch een heel stuk minder dan andere jaren. Ze weten zelf dondersgoed dat ze ontiegelijke ontiegelijke ontiegelijke geluk hebben gehad.
Moet psv nog tegen Sparta? Go Rachid Go Rachid dan maar.
Precies.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef jna het volgende:
Ja het was een schwalbe, we zijn genaaid maar erover doorzeuren heeft geen zin meer en ingaan op sommige reacties al helemaaal niet. Volgend onderwerp graag.
Je mag hem wel lichtelijk uit balans brengen, anders zou je helemaal niks meer in het strafschopgebied meer mogen, kan je net zo goed stoppen met voetbalquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Je mag iemand niet uit balans brengen zodat hij valt of een bal niet kan halen. In het strafschopgebied staat daar een pingel op
Kappen nu!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef fernando_redondo het volgende:
Het was geen schwalbe want er was contact
Nu zet je jezelf wel erg voor schut...quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:12 schreef fernando_redondo het volgende:
Het was geen schwalbe want er was contact
Het getuigt m.i. van weinig tot geen voetbalinzicht wanneer je stelt dat als PSV die penalty niet had gekregen dat het dan 0-0 was gebleven of dat Ajax dan had gewonnen. De meeste clubs passen hun speelstijl namelijk aan de stand op dat moment aan. Ajax ook (zie de tegenstander ADO dollen na een 2-0 voorsprong, waarna het 2-2 wordt)quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij dat nooit gedaan..
Haha wat triest. Jammer dat PSV'ers calimero's worden genoemd, maar jouw laatste opmerking is wel zoooooooo triest en dat weet je zelf HEEL goed!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:10 schreef Nashje het volgende:
Zo, internet doet het weer gelukkig.
Weinig psv'ers hebben me na zondag trollend aangesproken. Toch een heel stuk minder dan andere jaren. Ze weten zelf dondersgoed dat ze ontiegelijke ontiegelijke ontiegelijke geluk hebben gehad.
Moet psv nog tegen Sparta? Go Rachid Go Rachid dan maar.
Het getuigt anders ook van weinig tot geen voetbalinzicht wanneer je er vanuit gaat dat er twee rode kaarten hadden gevallen wanneer er geen penalty was gegeven (en dus minder frustratie had geweest).quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:19 schreef cultheld het volgende:
Het getuigt m.i. van weinig tot geen voetbalinzicht wanneer je stelt dat als PSV die penalty niet had gekregen dat het dan 0-0 was gebleven of dat Ajax dan had gewonnen. De meeste clubs passen hun speelstijl namelijk aan de stand op dat moment aan. Ajax ook (zie de tegenstander ADO dollen na een 2-0 voorsprong, waarna het 2-2 wordt)
Jongejonge, wat is dat toch met dat gek#nker al de tijd! Jij bent pas een schoft eerste klas!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
Nee jullie zetten je eigen niet voor schut zeker?quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:24 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Haha wat triest. Jammer dat PSV'ers calimero's worden genoemd, maar jouw laatste opmerking is wel zoooooooo triest en dat weet je zelf HEEL goed!
Hoopte je ook dat Machlas kapot werd geschopt enkele jaren geleden na zijn schwalbe? Je zet je eigen in ieder geval enorm voor schut met zo'n domme opmerking!
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Het getuigt anders ook van weinig tot geen voetbalinzicht wanneer je er vanuit gaat dat er twee rode kaarten hadden gevallen wanneer er geen penalty was gegeven (en dus minder frustratie had geweest).
Daarbovenop vind ik het ook van weinig tot geen voetbalinzicht getuigen wanneer je er blind vanuit gaat dat PSV het tegen 10 man van Ajax zo makkelijk had gehad dat het meer dan 1-0 had geworden. Het tegendeel is vaak genoeg bewezen.
Zo,dan ben je hard van mening veranderdquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:33 schreef cultheld het volgende:
Dat ben ik met je eens.
Ik noem jullie niet Calimero's, alleen degenen die slechts kunnen discussieren dmv scheldwoorden. Daar bedoel ik o.a. jou mee!quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
Hahaha die BillyBeflap noemt ons Calimero's terwijl PSV nu nog Calimero gaat spelen als ze gewonnen hebben echt ik zie nu verschillende mensen die voor Ajax of PSV zijn compleet in een deuk liggen vanwege die triest foto
Nee hoor. Met die opmerkingen doelde ik er op dat iedereen over die penalty zeurde, maar niet over die overtredingen van Sneijder, Rosales en Pienaar. Daarmee wilde ik aangeven dat geen scheidsrechter perfect is (want mens) en dat dit soort dingen bij het spelletje hoort.quote:Op maandag 24 oktober 2005 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Zo,dan ben je hard van mening veranderd
Viquote:KNVB gooit Nederlandse transfermarkt op slot
24/10/2005 22:01
EXCLUSIEF De KNVB heeft een einde gemaakt aan de uitzonderingspositie die Nederland inneemt op de transfermarkt.
Clubs in Nederland hebben sinds december 2002 de gelegenheid per seizoen twee spelers aan te trekken buiten de internationale transferperiodes om. Een van de voorwaarden is wel dat de twee jokers afkomstig moeten zijn van Nederlandse clubs.
Op last van de FIFA heeft de KNVB een einde gemaakt aan deze bijzondere regeling. Als uitvloeisel van de maatregel sluit de nationale transfermarkt op 31 oktober.
Onder meer PSV maakte dit seizoen gebruik van deze uitzonderingsregeling. Na het sluiten van de transfermarkt werd Jason Culina (FC Twente) nog naar Eindhoven gehaald.
quote:Ajax is op zoek naar een betrouwbare doelman die met Maarten Stekelenburg zal moeten gaan strijden voor een basisplek bij Ajax. Blind ziet het niet meer zitten in de ervaren Hans Vonk en de Roemeen Bodgan Lobont, en Blind wil Vermeer het liefst nog een jaartje laten rijpen bij een andere Eredivisieclub.
Lobont komt al helemaal niet meer in de plannen voor van Blind, en mag zo snel mogelijk vertrekken van de club uit Amsterdam. Maarten Stekelenburg is na zijn blessure ook direct weer de goal in gezet. Voor Blind geldt nu dat Stekelenburg eerste doelman is en Vermeer tweede doelman en Vonk derde doelman.
Ajax zou interesse hebben in Dennis Gentenaar de oud keeper van NEC speelt momenteel bij het Duitse Borussia Dortmund. De 30e jarige Nijmegenaar zal het in Dortmund met een reserverol moeten doen achter Weidenfeller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |