Ik begreep Blind gisteren wel. PSV is geen Thun waar je dicht bij de goal van de tegenstander kunt spelen en een spits als Yannis prima uit de voeten kan. Bij PSV was te verwachten dat je verder van de goal van de tegenstander speelt en dan is een snelle technische spits als Babel tegen een niet al te snelle verdediger als Alex wel een keuze die ik begrijp. Dat die keuze uiteindelijk geen doelpunten opleverde lag niet aan Blind maar aan Babel zelf.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:17 schreef HeatWave het volgende:
Dat Yannis niet speelde tegen PSV was natuurlijk debiel. Je geeft iemand de kans, voor het eerst dit seizoen GRIJPT hij die kans met 2 goals en de volle winst, en als dank mag je op de bank.
Jullie onmacht wordt goed weergegeven door je avatar moet ik zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Weet iemand hoeveel kaarten er nog zijn voor Ajax - Sparta praag?
Ik wil morgen namelijk 2 kaartjes halen maar heb niet echt zin om 45 euro voor een kaartje te gevwn
Oke, oke, Emanuelson raakte in 1 frame het shirtje van Farfan aan. Of hij het uberhaupt heeft gevoeld, dat is te betwijfelen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:49 schreef PyTh het volgende:
Nee, gaat om het feit dat er gezegd werd (ook door hemzelf) dat Emanuelson Farfan absoluut niet raakte.
Dat het geen strafschop was lijkt me duidelijk.
Kan me nog een topper van een aantal jaren terug herinneren waarin jullie zelf ook een penalty kregen na een schwalbe die nog wat belachelijker was.
Klaas Nuninga had wel een Ajax-verleden, hij schijnt helaas het laatste ontbeert te hebben. Je komt al gauw uit op ene Johan, die niet durft. Verder zijn de zakenlieden met professioneel voetbalverleden natuurlijk op 1 hand te tellen. Laat staan dat ze voor Ajax hebben gespeeld. Waarom zou dat uberhaupt ook echt moeten? Van Raaij heeft ook nog nooit bij PSV gespeeld lijkt me, en daar gaan de aankopen prima.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:51 schreef HeatWave het volgende:Er moeten Ajacieden in het bestuur, mensen met EN hart voor de club EN zakelijk inzicht. Kennis van het wereldje en een scherp oog voor talenten of spelers die NODIG zijn.
Misschien wel eens een keer goed.......quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:26 schreef Suijk het volgende:
Ik denk dat er eigenlijk erg weinig mensen gaan bijtekenen in december...
Met uitzondering van De Jong zou het misschien wel eens goed zijn ja. En dan langzaam naar een echt Nederlandse basis toewerken.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:32 schreef F1Bas het volgende:
Misschien wel eens een keer goed.......
Maxwell mag ook nog wel een jaartje blijvenquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:37 schreef twi het volgende:
[..]
Met uitzondering van De Jong zou het misschien wel eens goed zijn ja. En dan langzaam naar een echt Nederlandse basis toewerken.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:44 schreef fernando_redondo het volgende:
Natuurlijk was het wel een penalty, Urby had gewoon slimmer moeten zijn.
Je wordt steeds ongeloofwaardiger hiermee.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Als hij hem niet aangeraakt c.q. geduwd zou hebben was er geen penalty geweest
Ik kon overigens in het stadion prima zien dat het WEL een penalty wel en ik had ongeveer het zelfde beeld als Vink
Duis je bent net zo stekeblind als die blinde Vink?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik kon overigens in het stadion prima zien dat het WEL een penalty wel en ik had ongeveer het zelfde beeld als Vink
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:48 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je wordt steeds ongeloofwaardiger hiermee.
Ach Golfer, hij wil gewoon uitlokken, we moeten er eingelijk niet eens op ingaan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Duis je bent net zo stekeblind als die blinde Vink?
Die geeft vandaag iig nog wel toe dat ie helemaal fout zat.
Contact Tussen Urby en die enequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?
Als jij het maar gelooft...quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:47 schreef fernando_redondo het volgende:
Ik WEET hetquote:
Pff, doe je dit nou express?quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:50 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Want er was geen contact? En duwen is toegestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |