Je hebt ook al aangetoond dat het gastenboek weg is. Ze heeft ze dus wel weggehaald, google had ze echter al in de database staan. Weinig aan te doen. Gelukkig kan ieder nadenkend mens zien dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat het van haar afkomstig is. Nu jij nog.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat zit u nu te zeuren over een "email". het gaat hier over een gastenboek, anne maries eigen gastenboek, dat is al bijna onomstotelijk door mij aangetoond. daarin kan ze als het goed is dus zelf bercihten weghalen, en als zij ook maar 1 hersencel in haar hoofd had gehad had ze deze twee berichten die van haarzelf afkomstig lijkten te zijn, weggehaald. maar dat heeft ze dus niet gedaan, blijkbaar is het toch echt door haarzelf geschreven.
Toch wel leuk he, zo'n troll accountjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef schanuleke het volgende:
[..]
komt u nu maar eens met een bewijs. maar die capaciteiten heeft u duidelijk niet.
het enige bewijs dat ik hier gezien heb dat het niet waar zou zijn is 'ik geloof niet dat iemand zo dom zou zijn'. dat is geen bewijs.
als iemand dat zou doen, onder mijn naam, zou ik het meteen weghalen. en niet een week lang laten staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zeg schanuleke, zet even ergens een gastenboek op, dan reageer ik even onder jouw naam. Dan zal ik er even wat achterlijke dingen in schrijven, die quote ik hier en vervolgens kan iedereen goed onderbouwen wat voor gek je bent. Het staat immers in jouw gastenboek, gepost onder jouw naam.
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 01:50 schreef zoalshetis het volgende:
geef jij die gasten van democrates geen gelijk dan? de vrouw mag nooit meer meedoen aan iets politieks.
En als Google het al in de database opgenomen heeft, quote ik het wel gewoon daaruit. Overigens hebben politici doorgaans niet de tijd om de hele middag hun gastenboek te controleren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef schanuleke het volgende:
[..]
als iemand dat zou doen, onder mijn naam, zou ik het meteen weghalen. en niet een week lang laten staan.
ik heb laatst nog een aflevering van woestijnridders (vara uitzending gemist) gezien, vlak na de 'begrafenis' van hazes. daar zaten alle potentiële voorzitters op een rijtje. een man, ben ff zijn naam kwijt, werd gepolld als de toekomstige voorzitter. dus misschien hebben we nog geluk. overigens had annemarie daar 4 van de 5 vragen fout...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar ze schijnt toch wel de nieuwe voorzitter te worden?
En als je kijkt hoeveel mensen haar wel niet steunen
het gastenboek is niet weg. het staat niet alleen in de google database maar ook in de google cache. dat zijn 2 verschillende dingen. het gastenboek is dus nog gewoon te lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je hebt ook al aangetoond dat het gastenboek weg is. Ze heeft ze dus wel weggehaald, google had ze echter al in de database staan. Weinig aan te doen. Gelukkig kan ieder nadenkend mens zien dat het wel erg onwaarschijnlijk is dat het van haar afkomstig is. Nu jij nog.
vanwege het feit dat ze er alles aan gedaan heeft om het in de doofpot te houden. ik vind doofpotaffaires nou niet echt een teken van politieke oirbaarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.
Maar waarom zou ze niks politieks meer mogen doen? Als zij verkozen wordt op een functie, terwijl deze feiten op straat liggen, waarom zou je haar dan een Berufsverbot aandoen?
omdat het een onbetrouwbaar stuk ellende is, dat is waarom. ze is niet oprecht. ze stelt haar eigen lot boven dat van een onschuldig meisje. bovendien zorgt ze ervoor dat criminelen niet goed worden aangepakt, maar in plaats daarvan zo weer de straat onveilig maakten en zelfs in herhaling vielen/.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ik vind het onoirbaar (ook niet meer dan dat). Haar doel was niet om de daders te beschermen of een multiculti-ideaal uit te dragen, maar om haar buurt mooier te laten zijn dan-ie is. Ik ben ook van mening dat ze de slachtoffers beter tegen de pesterijen had moeten beschermen; dat is namelijk wél haar taak.
Maar waarom zou ze niks politieks meer mogen doen?
dat ben ik wel met u eens. het is daarom zaak ervoor te zorgen dat ze niet verkozen wordt.quote:Als zij verkozen wordt op een functie, terwijl deze feiten op straat liggen, waarom zou je haar dan een Berufsverbot aandoen?
Het gastenboek is van haar site verwijderd. Dat Google het nog heeft, daar kan zij wel erg weinig aan doen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef schanuleke het volgende:
[..]
het gastenboek is niet weg. het staat niet alleen in de google database maar ook in de google cache. dat zijn 2 verschillende dingen. het gastenboek is dus nog gewoon te lezen
Iemand zwart te maken / politiek onmogelijk te makenquote:
De daders zijn veroordeeld door een rechter, niet door Annemarie Hoogland. Dat je de straf niet zwaar genoeg vindt, dat moet je zelf weten, maar daar moet je dan niet mevrouw Hoogland op aankijken. Die heeft niks over de strafmaat te zeggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:56 schreef schanuleke het volgende:
[..]
omdat het een onbetrouwbaar stuk ellende is, dat is waarom. ze is niet oprecht. ze stelt haar eigen lot boven dat van een onschuldig meisje. bovendien zorgt ze ervoor dat criminelen niet goed worden aangepakt, maar in plaats daarvan zo weer de straat onveilig maakten en zelfs in herhaling vielen/.
Ik heb het bewijs: ik heb het door een tekstvergelijkingsprogramma op de universiteit gehaald. Het is eigenlijk te weinig om gedegen met elkaar te vergelijken, maar de match op grammatica, spelling, zinsbouw en woordkeuze is 7%. Da's ongeveer de overeenkomst tussen zoalshetis en Lord_Vetinari: bijna onvergelijkbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:41 schreef schanuleke het volgende:
[..]
ik ben niet gediend van uw vuige insinuaties.
kom nou eens met een bewijs.
ik denk dat ze met de mantel der liefde wel verstikking in haar wijk heeft veroorzaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De daders zijn veroordeeld door een rechter, niet door Annemarie Hoogland. Dat je de straf niet zwaar genoeg vindt, dat moet je zelf weten, maar daar moet je dan niet mevrouw Hoogland op aankijken. Die heeft niks over de strafmaat te zeggen.
Ik ook niet, maar is dat reden om haar wettelijk een beroepsverbod op te leggen? Zalm heeft een strafblad, ook maar wegdoen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vanwege het feit dat ze er alles aan gedaan heeft om het in de doofpot te houden. ik vind doofpotaffaires nou niet echt een teken van politieke oirbaarheid.
Dat ongetwijfeld (ze is een blijft een PvdA'er), maar daar hebben we democratische correctie voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat ze met de mantel der liefde wel verstikking in haar wijk heeft veroorzaakt.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:02 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat ongetwijfeld (ze is een blijft een PvdA'er), maar daar hebben we democratische correctie voor.
duyvendak heeft ook een aardige 'lijst'.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar is dat reden om haar wettelijk een beroepsverbod op te leggen? Zalm heeft een strafblad, ook maar wegdoen?
bedoel je nou dat het daar op de site staat, of dat het vlak daarna was of wat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb laatst nog een aflevering van woestijnridders (vara uitzending gemist) gezien, vlak na de 'begrafenis' van hazes.
wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb het bewijs: ik heb het door een tekstvergelijkingsprogramma op de universiteit gehaald. Het is eigenlijk te weinig om gedegen met elkaar te vergelijken, maar de match op grammatica, spelling, zinsbouw en woordkeuze is 7%. Da's ongeveer de overeenkomst tussen zoalshetis en Lord_Vetinari: bijna onvergelijkbaar.
Ik vind dat eenieder zich verkiesbaar moet mogen stellen - da's de essentie van de democratie. (Dus opdonderen, die 'democrates')quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
duyvendak heeft ook een aardige 'lijst'.
het gaat me niet om een strafblad, wel om de volharding van mevrouw hoogland om na deze schandalige blunder nog politieke ambities te hebben. maar goed het gaat idd slechts om het voorzitterschap, wellicht dat ze nu wat meer in de gaten gehouden gaat worden als ze die grote taak krijgt. ze heeft jeltje al als fan![]()
het staat daar op de site en het was de aflevering van rond die tijd, ter indicatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
bedoel je nou dat het daar op de site staat, of dat het vlak daarna was of wat?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:08 schreef Floripas het volgende:
we gaan eens kijken wat er boven water komt.
wtf iedereen kletst maar wat en alleen jij verkondigt de waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef schanuleke het volgende:
[..]
wat heeft u precies door een tekstverwerkingsprogramma gehaald? want zoals u het nu stelt is het nergens een bewijs van. u kletst namelijk maar wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |