Ik heb "The Urbz, Sims in the city" wel voor je! Wat bied je?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Étoile het volgende:
Is er iemand die "The Urbz, sims in the city" kwijt wil?sims
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
ok
Mario DS
Tiger Woods DS
Ridge Racer DS
Yoshi touch &go
Urban asphalt nog iets![]()
Allen te ruil
Mail maar even wat je te ruil hebt subfrequent@gmail.comquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:10 schreef Magno het volgende:
Wat zoek je ghostbuster (welke dingen/spullen)? Mario en Yoshi ben ik maybe wel geintresseerd in
Nou die Urbz en Nintendogs inmiddels al verkocht/geruildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:11 schreef becauseican het volgende:
[..]
Ik heb "The Urbz, Sims in the city" wel voor je! Wat bied je?![]()
Verder voor de mogelijk geinteresseerden: ik heb nog een Nintendogs Dachshund (tekkel) liggen!
Bied maar! Mijn msn staat in mn profiel.
![]()
Ik heb wel monkeyball voor de ds...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nu Mario & Luigi: Partners in Time te koop/ruil... oudere games ook welkom!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
ok
Mario DS
Tiger Woods DS
Ridge Racer DS
Yoshi touch &go
Allen te ruil
De demo of het volledige spel?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:17 schreef Cheekbone het volgende:
Te koop/ruil:
Metroid Prime Hunters (NL versie)
Viewtiful Joe: Double Trouble (NL versie)
Volledige spel, zit alleen helaas niks voor me tussen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De demo of het volledige spel?
En wil je tegen iets van mij ruilen?
nee sorry, al een keer uitgespeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef Guidfriet het volgende:
Bedoel je dat je die games teruil aanbiedt en eventueel wilt ruilen tegen DS spellen? (Aangezien je je DS wegdoet).
Interesse in Another Code? (Tegen Advance Wars).
Ik was op vakantie, dus sorry voor de late reactie. Ik wilde m graag mee op vakantie, dus heb hem al gekochtquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:11 schreef becauseican het volgende:
[..]
Ik heb "The Urbz, Sims in the city" wel voor je! Wat bied je?![]()
Verder voor de mogelijk geinteresseerden: ik heb nog een Nintendogs Dachshund (tekkel) liggen!
Bied maar! Mijn msn staat in mn profiel.
![]()
Another Code voor Advance Wars?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Lukaso het volgende:
te koop
Nintendo DS
originele doos + adapter + extra stylus + tasje
Wifi PCI kaart (voor online spelen)
[DS]MarioKart
[DS]Advance wars
[DS]Tony hawk's American Sk8land
[DS]Super monkey ball touch & roll
[GBA]GBA Movie Player2 + 64+16 MB CF geheugen
Of koop/ruil tegen de spellen tegen andere [DS]spellen
Interesse in Wario Touched voor AW:DS?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:49 schreef Lukaso het volgende:
[..]
nee, AC heb ik al eens uitgespeeld
MKDS + AW:DS = 50 euro?
HOeveel voor alleen AW:DS?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Lukaso het volgende:
te koop
Nintendo DS
originele doos + adapter + extra stylus + tasje
Wifi PCI kaart (voor online spelen)
[DS]MarioKart
[DS]Advance wars
[DS]Tony hawk's American Sk8land
[DS]Super monkey ball touch & roll
[GBA]GBA Movie Player2 + 64+16 MB CF geheugen
Of koop/ruil tegen de spellen tegen andere [DS]spellen
60 euroquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:43 schreef Pilootje het volgende:
Ik heb die DS ooit eens gekocht maar vind er echt niks aan. Mijn psp heb ik meer plezier van
Dus:
[TK] Nintendo DS inclusief metroid prime demo ( meegeleverd bij de eerste DS'en ), Rayman, en super mario DS.
Dat laatste heeft me echt veel plezier op de DS gegeven. Ik heb dit spel op de N64 gespeeld en daar vond ik hem erg leuk op, dus ook voor de DS gehaald. Maar speel het dus nooit meer. Alles nog netjes in doos, op de DS na. Alleen verzending met de post mogelijk.
Bied maar, of ruil iets leuks. ( gamecube ?)
nope, ook al een keer uitgespeeldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Interesse in Wario Touched voor AW:DS?
Olaquote:Op zondag 4 juni 2006 17:02 schreef warchaser44 het volgende:
ok, ik heb nog een DS te koop, screenprotectors erop, extra stylusjes
Zo goed als nieuw niet vaak gebruikt, metroid prime demo inbegrepen. 2 opladers ( 110v en 220v).
75 euro of een hoger bod
Hmja dat dacht ik al , maar dat is het dus ook als je een backup maakt van een origineel spel van en voor jezelf ...?quote:Op woensdag 7 juni 2006 14:48 schreef lizardtattoo het volgende:
Dat is illegaal en wordt dus niet op FOK! besproken.
Ah , ok sorry dan dat ik erover begonquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:30 schreef lizardtattoo het volgende:
Yup.
Copying of any video game for any Nintendo system is illegal and is strictly prohibited by domestic and international intellectual property laws. "Back-up" or "archival" copies are not authorized and are not necessary to protect your software. Violators will be prosecuted.
Ik heb wel belang bij Meteos.quote:Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef p_iglet het volgende:
ik heb te ruil of te koop:
Polarium
Super mario 64
Meteos
Need for speed underground 2
Mario kart ds
Sorry vind ik te weinig...quote:
Zit nu nog op m;n werk, en heb waarschijnlijk ook weinig tijd, maar ik zal je wel ff mailen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Sorry vind ik te weinig...
Paashaas,
Sonic Rush lijkt me leuke ruil, mail je me even (zie profiel) voor verder afspraken?
Prima bedenk wel dat je ze beide voor 20 nieuw hebtquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Paashaas,
Sonic Rush lijkt me leuke ruil, mail je me even (zie profiel) voor verder afspraken?
Zo moeilijk is dat niet .. loop de dichtstbijzijnde Gameshop inquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:17 schreef p_iglet het volgende:
Knap als jij super mario voor 20 euro nieuw kan vinden!
Voor 35 euro + verzendkosten zijn ze voor jou!
Mariokart ruilen tegen monkeyball?quote:Op maandag 12 juni 2006 04:00 schreef p_iglet het volgende:
ik heb te ruil of te koop:
Polarium
Super mario 64
Meteos
Need for speed underground 2
Mario kart ds
Hoeeveel voor trauma center???quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb
New Super Mario bros. (usa import)
Trauma Center
Phoenix Wright (usa import)
Animal Crossing (usa import)
Osu! Takea! Ouendan. (japan import, nergens in nederland verkrijgbaar)
Brain Age (usa import
Kirby (usa import)
WarioWare
Te koop.
richtprijzen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:05 schreef Wessiej het volgende:
Ik heb
New Super Mario bros. (usa import)
Trauma Center
Phoenix Wright (usa import)
Animal Crossing (usa import)
Osu! Takea! Ouendan. (japan import, nergens in nederland verkrijgbaar)
Brain Age (usa import
Kirby (usa import)
WarioWare
Te koop.
Hoeveel wil je voor JSS los?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TK] Nintendo DS + Jump Superstars
kan het net zo goed ook hierin gooien![]()
kickje, vraagprijs 110 euro.of t.e.a.bquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:43 schreef Pilootje het volgende:
Ik heb die DS ooit eens gekocht maar vind er echt niks aan. Mijn psp heb ik meer plezier van
Dus:
[TK] Nintendo DS inclusief metroid prime demo ( meegeleverd bij de eerste DS'en ), Rayman, en super mario DS.
Maar speel het dus nooit meer. Alles nog netjes in doos, op de DS na. Alleen verzending met de post mogelijk.
Bied maar, of ruil iets leuks. ( gamecube ?)
Kan me herinneren je gemaild te hebben, maar heb nog geen reactie gehad, geen interesse meer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Paashaas,
veiling loopt tot woensdagquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TK] Nintendo DS + Jump Superstars
kan het net zo goed ook hierin gooien![]()
Ik heb je net teruggemaild. Zeker nog interessequote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kan me herinneren je gemaild te hebben, maar heb nog geen reactie gehad, geen interesse meer?
Nogmaals, ik wil JSS wel los hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |