Hoeveel wil je voor JSS los?quote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TK] Nintendo DS + Jump Superstars
kan het net zo goed ook hierin gooien![]()
kickje, vraagprijs 110 euro.of t.e.a.bquote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:43 schreef Pilootje het volgende:
Ik heb die DS ooit eens gekocht maar vind er echt niks aan. Mijn psp heb ik meer plezier van
Dus:
[TK] Nintendo DS inclusief metroid prime demo ( meegeleverd bij de eerste DS'en ), Rayman, en super mario DS.
Maar speel het dus nooit meer. Alles nog netjes in doos, op de DS na. Alleen verzending met de post mogelijk.
Bied maar, of ruil iets leuks. ( gamecube ?)
Kan me herinneren je gemaild te hebben, maar heb nog geen reactie gehad, geen interesse meer?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:40 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Sorry vind ik te weinig...
Paashaas,
Sonic Rush lijkt me leuke ruil, mail je me even (zie profiel) voor verder afspraken?
veiling loopt tot woensdagquote:Op zondag 18 juni 2006 21:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[TK] Nintendo DS + Jump Superstars
kan het net zo goed ook hierin gooien![]()
Ik heb je net teruggemaild. Zeker nog interessequote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kan me herinneren je gemaild te hebben, maar heb nog geen reactie gehad, geen interesse meer?
Nogmaals, ik wil JSS wel los hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |