Ik heb "The Urbz, Sims in the city" wel voor je! Wat bied je?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Étoile het volgende:
Is er iemand die "The Urbz, sims in the city" kwijt wil?sims
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
ok
Mario DS
Tiger Woods DS
Ridge Racer DS
Yoshi touch &go
Urban asphalt nog iets![]()
Allen te ruil
Mail maar even wat je te ruil hebt subfrequent@gmail.comquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:10 schreef Magno het volgende:
Wat zoek je ghostbuster (welke dingen/spullen)? Mario en Yoshi ben ik maybe wel geintresseerd in
Nou die Urbz en Nintendogs inmiddels al verkocht/geruildquote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:11 schreef becauseican het volgende:
[..]
Ik heb "The Urbz, Sims in the city" wel voor je! Wat bied je?![]()
Verder voor de mogelijk geinteresseerden: ik heb nog een Nintendogs Dachshund (tekkel) liggen!
Bied maar! Mijn msn staat in mn profiel.
![]()
Ik heb wel monkeyball voor de ds...?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:23 schreef Retarded het volgende:
Ik heb nu Mario & Luigi: Partners in Time te koop/ruil... oudere games ook welkom!
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef Ghostbuster het volgende:
ok
Mario DS
Tiger Woods DS
Ridge Racer DS
Yoshi touch &go
Allen te ruil
De demo of het volledige spel?quote:Op zondag 21 mei 2006 02:17 schreef Cheekbone het volgende:
Te koop/ruil:
Metroid Prime Hunters (NL versie)
Viewtiful Joe: Double Trouble (NL versie)
Volledige spel, zit alleen helaas niks voor me tussen.quote:Op zondag 21 mei 2006 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De demo of het volledige spel?
En wil je tegen iets van mij ruilen?
nee sorry, al een keer uitgespeeldquote:Op zondag 21 mei 2006 20:08 schreef Guidfriet het volgende:
Bedoel je dat je die games teruil aanbiedt en eventueel wilt ruilen tegen DS spellen? (Aangezien je je DS wegdoet).
Interesse in Another Code? (Tegen Advance Wars).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |