Klinkt redelijk maar neequote:Op woensdag 15 maart 2006 15:37 schreef Lukaso het volgende:
@Étoile
denk er nog maar eens rustig over na
@paarse_paashaas
neenee, meteos-25e,
project rub-15e
@outcast_within
zullen we de verzendkosten dan delen?
dan wordt het 16e incl.
Rayman 2quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:02 schreef senesta het volgende:
Ik heb monkeyball touch and roll te ruil, iemand een leuk bod, voor een jongetje van acht.
Niet zo veel intresse, nou zag ik dat je advance wars ook had?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:54 schreef killermj het volgende:
[..]
Rayman 2
Fifa 2006
Metroid Prime: First Hunter Demo
Spiderman 2
Nintendogs - Lab and Friends
Die is geruildquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Niet zo veel intresse, nou zag ik dat je advance wars ook had?
Normaal doe ik dat altijd.. echter moest ik plotseling voor mijn werk naar het buitenland... en kwam ik zondagavond pas thuis. Het spel had ik vrijdag laten versturen door mijn mams.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:35 schreef JK het volgende:
@ killermj : Advance Wars is binnen. Thanx![]()
Alleen een tipje voor de toekomst ; graag iets meer info per mail / forum doorgeven dat je de game hebt ontvangen of dat je je spel op de post hebt gedaan. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.
Nu kan ik niet zien hoe druk je natuurlijk bent in je dagelijkse leven, maar het zou wel fijn zijn
Zo werk ik in elk geval en heb de ervaring van iedereen dat ze het prettig vinden om zoveel mogelijk geinformeerd willen worden over de status van een koop of ruil.
Ruilen tegen Rayman2?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:01 schreef hardcorebass het volgende:
wil niemand nintendogs hebben?
Deze wil ik welquote:
En deze wil ik wel kwijtquote:Resident evil: ds
wil hem best ruilen voor Ouendan als je die hebt :]quote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Niemand een Wifistick te koop of te ruil?
En Spiderman is gistermiddag ook gelandquote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef killermj het volgende:
Goede deal gehad met Rampestamper...
RE ontvangen en Spidey is onderweg (maandag verstuurd)
Nee die heb ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 07:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wil hem best ruilen voor Ouendan als je die hebt :]
Lees je over mij heen?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:35 schreef Spookje81 het volgende:
Die zoek ik ook Ghostbuster.
@Kabuto_Raiger wat voor spel is dat?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:46 schreef Spookje81 het volgende:
Lees je over mij heen?
ik haat het om mezelf te quoten maarquote:
vind ik ook best.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:54 schreef Spookje81 het volgende:
Sorry over heen gelezen. Ik was dus degene die erover heen las. Maar verkoop je die stick niet gewoon voor een schappelijke prijs?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef Egamer het volgende:
Ik heb hier Nintendogs: Labrador en Burnout Legends DS liggen. Iemand interesse?
oftewel in hedendaagse taalquote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Cheiron het volgende:
Haak ende oog zijn dat je het mooiste gamebedrijfop aarde dik in de aarsch neukt door hun games te kopieren.
die Sonic Rush (US), werkt die ook in een EU DS? Hebben die dingen eigenlijk regio's of niet? Dan wil ik die wel overnemen voor euh, 15 Euro? Mail me anders maar op anhqiraj AT gmail.com .quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR;
NDS:
Sonic Rush (US)
Mario 64 DS
Doe maar een bod
Er staat bij dat je niet los verkoopt, maar ik probeer het toch.quote:Op maandag 24 april 2006 14:44 schreef Lukaso het volgende:
ik be te lui om het over te typen:
DS met veel accesoires+spellen aageboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |