wil hem best ruilen voor Ouendan als je die hebt :]quote:Op woensdag 12 april 2006 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Niemand een Wifistick te koop of te ruil?
En Spiderman is gistermiddag ook gelandquote:Op woensdag 12 april 2006 10:07 schreef killermj het volgende:
Goede deal gehad met Rampestamper...
RE ontvangen en Spidey is onderweg (maandag verstuurd)
Nee die heb ik nietquote:Op donderdag 13 april 2006 07:22 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
wil hem best ruilen voor Ouendan als je die hebt :]
Lees je over mij heen?quote:Op donderdag 13 april 2006 08:35 schreef Spookje81 het volgende:
Die zoek ik ook Ghostbuster.
@Kabuto_Raiger wat voor spel is dat?
quote:Op donderdag 13 april 2006 17:46 schreef Spookje81 het volgende:
Lees je over mij heen?
ik haat het om mezelf te quoten maarquote:
vind ik ook best.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:54 schreef Spookje81 het volgende:
Sorry over heen gelezen. Ik was dus degene die erover heen las. Maar verkoop je die stick niet gewoon voor een schappelijke prijs?
quote:Op woensdag 12 april 2006 20:27 schreef Egamer het volgende:
Ik heb hier Nintendogs: Labrador en Burnout Legends DS liggen. Iemand interesse?
oftewel in hedendaagse taalquote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Cheiron het volgende:
Haak ende oog zijn dat je het mooiste gamebedrijfop aarde dik in de aarsch neukt door hun games te kopieren.
die Sonic Rush (US), werkt die ook in een EU DS? Hebben die dingen eigenlijk regio's of niet? Dan wil ik die wel overnemen voor euh, 15 Euro? Mail me anders maar op anhqiraj AT gmail.com .quote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
TK/TR;
NDS:
Sonic Rush (US)
Mario 64 DS
Doe maar een bod
Er staat bij dat je niet los verkoopt, maar ik probeer het toch.quote:Op maandag 24 april 2006 14:44 schreef Lukaso het volgende:
ik be te lui om het over te typen:
DS met veel accesoires+spellen aageboden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |