Hehehequote:Op zondag 23 oktober 2005 16:48 schreef Fugie het volgende:
vrienden van me dachten even de stad in te gaan omdat de winkels open zijn op de laatste zondag van de maandHoe lomp kun je zijn om te denken dat het nu de laatste zondag van de maand is
Ik kwam niet meer bij toen ik het hoorde
en nu nog steeds niet
En bandbreedte erbijquote:
Moet je meer eten, of de volgende dag ermee lunchenquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:23 schreef PeuRac het volgende:
chinees is altijd veel te veel voor 1 persoon, dus dat vind ik dan zonde
En nog een manier om whisky te spellenquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Het wordt Döner met wiskhey saus denk ik![]()
bandbreedte zat, dat wordt gesponsord en is het probleem niet....quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:25 schreef lipje het volgende:
[..]
En bandbreedte erbij![]()
btw ben je nog in NT gekomen?
En het was erg lekkerquote:Op zondag 23 oktober 2005 17:31 schreef PeuRac het volgende:
Het wordt Döner met wiskhey saus denk ik![]()
schommelde heeeeel erg bij mij......quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:15 schreef BazzoS het volgende:
snelle servert wel he?! Bij mij rond de 450 kb/sec
Je weet nu wel hoequote:Op zondag 23 oktober 2005 17:38 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bandbreedte zat, dat wordt gesponsord en is het probleem niet....
NT was me teveel werk![]()
heb de zooi geformateerd
![]()
waren oudpc van een bedrijf, een kennis wou ze gebruiken en vroeg aan mij als ik ze opnieuw wou installeren......dus dacht eens kijken wat er allemaal opstaat maar tis best nog wel wat werk om het wachtwoord te vervangen![]()
ff de hd overgooien op een systeem met cdquote:installeren wordt ook nog leuk aangezien er geen cd-rom niet inzit![]()
deze is nog wel ok.. zoek eens naar een EB 118 en EB 112quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:17 schreef Hugster het volgende:
achterkant is een beetje Continental GT, en wat is die Bugatti LELIJK gek![]()
hoe krijgt die gast het uit z'n potloot johen het moet de badge Bugatti dragen ook nog
kloppen al die stereotypen en vooroordelen over belgen dus tochquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
Laat een Belg nooit een tripje regelen!
Wij naar Wageningen voor een open dag van het Marin (www.marin.nl), het instituut voor sleeptankproeven in Nederland. Komen we daar aan, alles dicht, bleek het gisteren geweest te zijn [afbeelding] .
Voor Jan Lul vroeg opgestaan met een kater!
Toen maar naar de Maasvlakte gereden en daar beetje scheepjes gespot. En debielen die langer wheelies maakten dan gewoon reden
.
Wat een lampie johquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wij naar Wageningen voor een open dag van het Marin (www.marin.nl), het instituut voor sleeptankproeven in Nederland. Komen we daar aan, alles dicht, bleek het gisteren geweest te zijn [afbeelding] .
Voor Jan Lul vroeg opgestaan met een kater!
Toen maar naar de Maasvlakte gereden en daar beetje scheepjes gespot. En debielen die langer wheelies maakten dan gewoon reden
.
Jaloers?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:11 schreef M5 het volgende:
de specs in de OP van het motorblok kloppen trouwens niet
het is een W-18 met 2x 60° blokhoek, dus drie 6-inlijn blokken aan elkaar gebakken
details he
en het is 650 Nm niet 649
beetje smokkelen he
Hij had ons ook toen we begin September met z'n allen naar Cherbourg, Frankrijk gingen ook via Calais gestuurd... 300 km omrijdenquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:28 schreef M5 het volgende:
[..]
kloppen al die stereotypen en vooroordelen over belgen dus toch
Hahah die US-sites met lb-ft..quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:32 schreef lipje het volgende:
[..]
Jaloers?Volgense dezebronis ie 649 Nm
![]()
En door omrekenen naar LBft en terug kom je er nog eens een cijfertje naast terug
In Potsdam heb je ook zo een bedrijfje. Met echte Communistische techniekenquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:23 schreef hermandeperman het volgende:
Wij naar Wageningen voor een open dag van het Marin (www.marin.nl), het instituut voor sleeptankproeven in Nederland. Komen we daar aan, alles dicht, bleek het gisteren geweest te zijn.
quote:Voor Jan Lul vroeg opgestaan met een kater!
.
Vlam in de pijp.. en zo hoort hetquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:37 schreef BazzoS het volgende:
Jezus, mn broertje is de vuurkorf aan het opstoken, komt me er een steekvlam van een dikke halve meter uit de schoorsteen
Voor de volgende: De Bentley continental GT met dezelfde motorquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Hahah die US-sites met lb-ft..
Het is een Duits ontwerp, en check de site van Bugatti dan, 650 Nm.
en nee niet jaloers. ik had deze bak nooit in de OP durven zetten
daar zet niet de dezelfde motor in.quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Voor de volgende: De Bentley continental GT met dezelfde motor![]()
quote:De klepdeksels zijn zo goed als klaar.
Voor:
Na:
WHAHAHAquote:Op zondag 23 oktober 2005 19:53 schreef lipje het volgende:
Herman: Heb jij die Connexxion bus met de nieuwe Centraal beheer reclame al gespot?
Achterop een gewone bus de flexibele kniksluiting van een harmonicabus. en dan de gewone tekst van centraal beheer .. even apeldoorn bellen erop
idd Turbo'tjequote:Voertuigsoort Personenauto
Merk TOYOTA
Handelsbenaming CELICA 2.0I GT TURBO 4WD
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998 cm3
Klopt. Hebben ik geloof 60 vestigingen over de hele wereldquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:02 schreef BazzoS het volgende:
Lekker tjabbo
@Herman/Alexxxxxxxxxxxxxx: Damen shipyards zit op meer plekken in NL dan? In Bergum zit ook een vestiging
Hebben ze onlangs geslotenquote:Op zondag 23 oktober 2005 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ze zitten in Makkum ook toch?
Nu we het toch over polsen doorsnijden hebben, leeft je broertje nog?quote:
mwahquote:Op zondag 23 oktober 2005 21:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nu we het toch over polsen doorsnijden hebben, leeft je broertje nog?
Pubertjequote:Op zondag 23 oktober 2005 21:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
mwah
Hij is vrijdag enorm hard op z'n bek getyft met z'n fiets![]()
Met een volle tas boodschappen in z'n hand blijven haken met z'n voorband in de trambaan![]()
Hele linkerkant bont en blauw en z'n schouder gekneusd, hij kan z'n arm vrijwel niet meer optillen maar gaat niet naar de dokter![]()
"Ja kost weer ¤15" en nu heeft hij een litteken aan the inside en dat vind ie wreed
![]()
![]()
Hij is ook nog ontslagen bij de Mac, en nu wil hij wel weer nieuw werk maar dan moet dat minstens zo goed verdienen als de Mac(hij krijgt daar ¤8 per uur, ze rekenen z;n jaren in NL ook mee als ervaring)
Dus dat wordt de komende tijd toch niks
Dus ja gaat wel aardig![]()
* Mukie zich kapot schrikt van een knuffelende Boquote:Op maandag 24 oktober 2005 07:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo knuffelt Mukie en rent naar de douch.![]()
mjah ik dacht, heb wat goed te maken nadat ik niet zo aardig ben geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 07:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
* Mukie zich kapot schrikt van een knuffelende Bo![]()
lief !quote:Op maandag 24 oktober 2005 08:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah ik dacht, heb wat goed te maken nadat ik niet zo aardig ben geweest.
oe makeoverquote:
mwah met makeup kan allesquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat zou een te zware bevalling worden voor mij![]()
En dan een hele lijst met fotos, maar zit op m'n webmail op werk. Kijk vanavond welquote:From: ali je <--!!
hallo ik heb 55 horloge,s+1000 euro kan ik rollen tegen u auto ze zijn allemaal nieuw en
ONGEDRAGEN horloge,s ze zijn zeer nieuw maar ik heb auto nodig daarom vroeg naar u of u
kunt rollen kijk
de foto,s maar en stuur een emailj eterug wat u er van vind ( ( Rolex daytona ) (brieting
) en (Cartier) en (Patek Philippe)
( PiaGet ) en ( chopart ) en ( rolex datejust) en ik heb ook dupont pennen en een
aansteker) eiglijk kosten duurder dan u auto maar me famelie heeft u auto nodig daarom
wil ik graag rollen tegen u auto
en ik heb u auto nodig en t horloge komen uit dubia een paar kost 150 euro
stuur a.ub een emailje terug
en het auto moet automatic zijn
jeep
ok met vriendlijke groeten
serieus?quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
Mijn goooood kijk dit dan, die gast die 4750 bood voor m'n Jeep. Niet te geloven![]()
![]()
![]()
[..]
En dan een hele lijst met fotos, maar zit op m'n webmail op werk. Kijk vanavond wel![]()
Heb ik weer...![]()
denk dat hij serieus is jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:11 schreef M5 het volgende:
[..]
serieus?
55 horloges en 1000 voor je JEEP
WAT EEN MAILquote:Op maandag 24 oktober 2005 11:51 schreef BoJo het volgende:
Mijn goooood kijk dit dan, die gast die 4750 bood voor m'n Jeep. Niet te geloven![]()
![]()
![]()
[..]
En dan een hele lijst met fotos, maar zit op m'n webmail op werk. Kijk vanavond wel![]()
Heb ik weer...![]()
ik neem voor 150 euro wel 'n breitling over. vraag 'ns of ie ook Tag Heuer heeft, dan wil ik die ook wel. Maar wel echte, niet uit taiwan, thailand of china.quote:
Idd rukquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
WAT EEN MAIL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
Wel ruk dat het geen echte geïnteresseerde is.
Middag!
Wil je zijn email adres?quote:Op maandag 24 oktober 2005 12:29 schreef M5 het volgende:
[..]
ik neem voor 150 euro wel 'n breitling over. vraag 'ns of ie ook Tag Heuer heeft, dan wil ik die ook wel. Maar wel echte, niet uit taiwan, thailand of china.
als je zoveel details weet, kun je me dan misschien ook vertellen of die 3 rijen van 6 cilinders/zuigers samen 1 krukas delen?quote:Op zondag 23 oktober 2005 19:11 schreef M5 het volgende:
het is een W-18 met 2x 60° blokhoek, dus drie 6-inlijn blokken aan elkaar gebakken
details he
dit blok heeft 1 krukas. voor meer info check www.bugatti-cars.de en dan bij de concepts kijken naar de Bugatti 218.quote:Op maandag 24 oktober 2005 13:18 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
als je zoveel details weet, kun je me dan misschien ook vertellen of die 3 rijen van 6 cilinders/zuigers samen 1 krukas delen?
tis erg ja de laatste tijd..quote:
als je FOK uberhaupt nog kan bereikenquote:
ik wil ookquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:35 schreef Mukie het volgende:
dit gaat me echt te traag
ik ben weer pleite en films kijken
The recruit en daarna Sopranos
Sopranosquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:35 schreef Mukie het volgende:
dit gaat me echt te traag
ik ben weer pleite en films kijken
The recruit en daarna Sopranos
Windowsmovie makerquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:15 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb een MPG filmpje maar daar zit echt gruwelijke kut muziek onder.
Nu zoek ik een simpel nummer waar meer ik dat geluid er uit kan slopen en dan mijn eigen muziek er onder kan zetten.
Heeft iemand een idee?
al geprobeerd. Hij zegt van ja dit is een video bestand met audio er in. Ja leuk allemaal maar op geen 1 manier krijg ik die muziek uit dat filmpjequote:
ja maar dat heb ik niet dus ik zoek effe naar iets andersquote:
Ja ok, maar dat durf ik dan weer niet onder het kopje simpel te zetten.quote:
is bloed simpel, als ik het al konquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat durf ik dan weer niet onder het kopje simpel te zetten.
Ja dat wil ik dat wil ik. SIMPEL ietsquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
je ziet gewoon een videoschermpje en 2 balken waarvan 1 video is en 1 audio. Nah audio leeg pleuren, ander muziek importeren in dat balkje en klaar is markieparkiesnorkieporkie.
OEH Ik heb gevind. Handig die ouwe crazybytesquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja dat wil ik dat wil ik. SIMPEL iets![]()
* ook_gek gaat op zoek naar dat progje![]()
't slot is een scooterketting dus vandaarquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:17 schreef BoJo het volgende:
das kut herban, in amsterdam had alleen de paal daar nog gestaan![]()
Doeiquote:Op maandag 24 oktober 2005 22:43 schreef M5 het volgende:
eej ik ben er weer want ik hoef niet meer 10 min te wachten voor ik een time out zie of een topic/forum
Ijsmeis
en ik ben weer weg
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:24 schreef lipje het volgende:
Ben je al nerveus voor morgen Meis?
Dr moest een emo elementje in ehquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:40 schreef lipje het volgende:
lijkt wel een 3d render.... alleen die bloeddruppels
Het is geen 3d render hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 23:49 schreef lipje het volgende:
die passen niet in een 3d render![]()
die fotosjop je er achteraf in..
zoals dit
[afbeelding]
weet ikquote:
DVDquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
Waar zit iedereen toch steeds The Soprano's te kijken?
Verdomde geilquote:
Je zou het filmpje moeten zijn dat er bij hoort, zo'n ding "veert" een eind in joh, als je begrijpt wat ik bedoelquote:
En door de bochten dat die slet gaat gekquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je zou het filmpje moeten zijn dat er bij hoort, zo'n ding "veert" een eind in joh, als je begrijpt wat ik bedoel![]()
En haar ring echter...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 02:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En door de bochten dat die slet gaat gek.
Op de ring ben je niets met je skyline.
dvd orgineelquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:10 schreef hermandeperman het volgende:
Waar zit iedereen toch steeds The Soprano's te kijken?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:38 schreef Sandraugiga het volgende:
Wat houd die Anniko in vredesnaam toch bij haar hoofd??
Wat Herman zegtquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 07:56 schreef Sandraugiga het volgende:
Dank u...
succes lipjequote:
werken hequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
rustig hier
heb je de mogelijkheid om op msn te komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:41 schreef BoJo het volgende:
rustig hier
watjequote:
Wat doe jij in PTA?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
ik wordt over drie weken 21 en ik heb nog geen meter gereden
wordt wel eens tijd dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
ik wordt over drie weken 21 en ik heb nog geen meter gereden
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:44 schreef Sandraugiga het volgende:
* Sandraugiga is dolgelukkig voor ijsmeis!
Dat word trakteren!
Gatverdamme inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:52 schreef M5 het volgende:
het wordt nog lelijker op de weg:
hier
wat een misbaksel.. en dat gaat daihatsu heten.. daihatsjoe
roddelt ook nogquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:50 schreef Xtreem het volgende:
Herm, je lult (lees: roddelt) me de oren van de kop. Door jou mis ik een super boeiend en belangrijk college.
Lul.
He bah.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:56 schreef Xtreem het volgende:
Ja, roddelt
Over die kutsmurfen, over Bo's aambeien, over Sjoewe's geelfetishisme (speling??) etc etc
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |