abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:38:05 #201
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_31515504
geen entree?
hoe kom je dan binnen?

misschien kan je het wat meer lucht geven.. wat meer ruimte tussen de letters.. tekst een slagje kleiner... dan ziet het er allemaal wat rustiger uit.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  † In Memoriam † maandag 17 oktober 2005 @ 19:50:30 #202
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31517018
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik ben bezig met de Oud en Nieuw-poster met als thema 'Remember 2005'. Afgelopen jaar was onze tent uitgekozen voor de Dommelschtour, vandaar deze foto van Ksander en Dope, maar de herkenning is niet echt belangrijk. De ''partyfoto's'' van afgelopen jaar zijn gebruikt en vormen het beeld van hun.

De letters van ons logo en de overige informatie hoeven niet zozeer eruit te knallen, dat heeft deze poster niet echt nodig voor mijn gevoel. Voorlopig resultaat:

[afbeelding]

Al moet ik wel zeggen dat de letters 'Oud en Nieuw - Remember 2005' wel tof zijn mochten ze zijn afgebeeld zoals dit logo:

[afbeelding]

hallo skyfire !...
Vet! . Ik vraag me altijd af hoe je zoiets flikt, ga je dan zelf zitten kloten met foto's die donker zijn en foto's die licht zijn of kan dat heel simpel met een programma dat de kleuren leest en dan de foto op de goede plaats zet? De letters zijn wel goed zo, als je daar ook nog eens veel effecten overheen zou gooien wordt het veels te druk.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_31518400

En nog maar een werkje. Beetje verslavend is het wel
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:59:15 #204
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_31535307
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 19:50 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Vet! . Ik vraag me altijd af hoe je zoiets flikt, ga je dan zelf zitten kloten met foto's die donker zijn en foto's die licht zijn of kan dat heel simpel met een programma dat de kleuren leest en dan de foto op de goede plaats zet? De letters zijn wel goed zo, als je daar ook nog eens veel effecten overheen zou gooien wordt het veels te druk.
Precies dat laatste...
Er zijn inderdaad van die Mosaic-genererende programmaatjes waarbij je de foto's kan selecteren, samen met de hoeveelheid rijen en kolommen etc.
pi_31535760
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 14:59 schreef DJMarcel.nl het volgende:

[..]

Precies dat laatste...
Er zijn inderdaad van die Mosaic-genererende programmaatjes waarbij je de foto's kan selecteren, samen met de hoeveelheid rijen en kolommen etc.
Dit is er één

http://mazaika.tripod.com/
Calm down, please!
pi_31537875
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:44 schreef Googolplexian het volgende:
Graag jullie mening:

[afbeelding]
waar heb je die in gemaakt?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_31556398

mijn eerste probeerseltje met wat inkt, scanner en photoshop.
Is het wat?
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
pi_31557379
Kon je die lijnen niet wat minder korrelig krijgen?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31557484
sja ..misch teveel inkt gebruikt?
hoe kan ik de lijnen anders in photoshop nog aan passen?
Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 15:46:23 #210
42020 DJMarcel.nl
/care sedert 2002
pi_31560693
Je kan ook met vlakken werken zoals ik hier voor een Summer Weekend website had gedaan.
I.p.v. zachte omlijningen, strakke vlakken als schaduw.
Het hoofd is niet helemaal zelf uit eigen hand gekomen, maar toch wel goed gelukt vind ik zelf.

pi_31560991
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

"Dude.. they can't get any better than that"
pi_31579565
Deze website heb ik voor een band van vrienden gemaakt:

http://home.planet.nl/~damen712/violentassault/index3.html
Old school thrash attack: www.violent-assault.tk
pi_31579961
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 14:23 schreef Cataclysm_Child het volgende:
Deze website heb ik voor een band van vrienden gemaakt:

http://home.planet.nl/~damen712/violentassault/index3.html
Ik heb al 1 ding. Ik browse nooit met volledig venster heb werk op 1024x768 en het rechterdeel valt weg. Moet dus mn venster vergroten om het helmaal te zien, dat moet dus gecentreerd worden.
pi_31580400
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 17:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bryce, Corel PhotoPaint (soort PhotoShop) en CorelDRAW (Soort Illustrator)
Calm down, please!
pi_31582340
Hm toch moeilijk twee schermen..
sorry

[ Bericht 88% gewijzigd door Palau op 20-10-2005 16:44:53 ]
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_31582748
Voor school moesten wij een advertentie maken in het verlengde van de advertentiewedstrijd die de volkskrant heeft uitgeschreven onder het motto "red de kunsten". Het was de bedoeling een advertentie te maken voor een culturele instelling die door het wegvallen van de subsidie wel een extra beetje aandacht konden gebruiken. Nouja, genoeg voor zover, wat vinden jullie ervan?

Advertentie

Meer informatie over de advertentiewedstrijd is trouwens te vinden op: http://www.pcmadlines.nl/vk/reddekunsten.html
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_31583831
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:44 schreef _Bunny_ het volgende:
Voor school moesten wij een advertentie maken in het verlengde van de advertentiewedstrijd die de volkskrant heeft uitgeschreven onder het motto "red de kunsten". Het was de bedoeling een advertentie te maken voor een culturele instelling die door het wegvallen van de subsidie wel een extra beetje aandacht konden gebruiken. Nouja, genoeg voor zover, wat vinden jullie ervan?

Advertentie

Meer informatie over de advertentiewedstrijd is trouwens te vinden op: http://www.pcmadlines.nl/vk/reddekunsten.html
Erg leuk. Simpel en toch stijlvol.
War. War never changes.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:06:40 #218
131470 Tiesjee
http://www.Fantas-Ties.com
pi_31604076
http://www.Fantas-Ties. com mijn site, helemaal zelf
http://www.Fantas-Ties.com
  † In Memoriam † vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:18:34 #219
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31604304
Die ronddraien de groene dingen zijn irritant, lelijk irritant fel groen, vooral in de header. Die gradient balkjes staan ook niet echt goed, de layout slaat ook lelijk af tegen die streepjesachtergrond, een border links en een border rechts zou dit waarschijnlijk wel verhelpen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_31605025
En ben ik de enige die dat font verschrikkelijk vindt? Verder ben ik het eens met pc-fr34k, de kleuren en het ronddraaien zijn erg irritant. Er staat ook zo veel op de pagina dat ie bij mij moeilijk doet bij bijvoorbeeld scrollen - bedenk je wel dat een website in de 1e plaats functioneel moet zijn. Wat is het nut van het constant herhalen van dat plaatje bij elke post? Leidt alleen maar af, vind ik.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_31609038
http://www.hollywoodnews.nl/

ben er sinds een uurtje of 11:00 vanmorge mee bezig,
loopt nog niet helemaal zoals ik het wil maargoed.
voor de doelgroep vind ik het wel geslaagd zo, alleen ik krijg die
achtergrond niet netjes

[ Bericht 31% gewijzigd door jp84 op 21-10-2005 18:33:39 ]
pi_31609477
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef jp84 het volgende:

als ik jou was zou ik voor jezelf duidelijk maken of je een nederlands of engels talige site wil maken. Engelse url, nederlandse tekst, engels "posted by" onderaan de tekst, vor de rest alles nederlands.

Oowja, en de datum: vrijdag, oktober 21, 2005

dat is de engelse manier van datum noteren, maar wel nederlandse dag en maand.

Of "Friday, october 21, 2005"
of "Vrijdag 21 oktober 2005"

maar dit vind ik beejte gekke combinatie. Mijn mening hoor, verder niks mis met je opzetje, maar doe er wat mee..!! succes verder

en je achtergrond verspringt weer onderaan van wit naar paars, misschien moet je daar ook even naar kijken

post ff als je site af is
pi_31609563
thnx,
ja klopt idd, maar weet niet of ik er veel aan kan doen,
tis engelstalige software (blogger) die ik gebruik.
heb wel bijna heel het script/layout veranderd maar die data krijg ik niet goed.

en die achtergrond ga ik nog wat op bedenken
pi_31610024
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 18:17 schreef jp84 het volgende:

voor de doelgroep vind ik het wel geslaagd zo, alleen ik krijg die
achtergrond niet netjes
Ziet er netjes uit, wat mij alleen opviel was dat de tekst niet helemaal lekker loopt. Er zit zoveel witruimte tussen de regels dat het bij elke regel wel een nieuwe alinea lijkt, dus misschien kun je de regelafstand iets kleiner maken, dat leest een stuk fijner!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_31627539
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:21 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Ik ben bezig met de Oud en Nieuw-poster met als thema 'Remember 2005'. Afgelopen jaar was onze tent uitgekozen voor de Dommelschtour, vandaar deze foto van Ksander en Dope, maar de herkenning is niet echt belangrijk. De ''partyfoto's'' van afgelopen jaar zijn gebruikt en vormen het beeld van hun.

De letters van ons logo en de overige informatie hoeven niet zozeer eruit te knallen, dat heeft deze poster niet echt nodig voor mijn gevoel. Voorlopig resultaat:

[afbeelding]
Erg vet idee, maar vind die letters niet zo super. De combinatie met "het moet er niet zo uitknallen" en dat het er voor mijn gevoel toch wel erg uitknalt matchen niet zo. Misschien dat het met wat slankere, strakkere, witte letters nóg vetter is?

zomaar een idee hoor
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31628335
Vette picx, dat wou 'k ff zeggen
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:55:51 #227
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_31628917
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 15:46 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Je kan ook met vlakken werken zoals ik hier voor een Summer Weekend website had gedaan.
I.p.v. zachte omlijningen, strakke vlakken als schaduw.
Het hoofd is niet helemaal zelf uit eigen hand gekomen, maar toch wel goed gelukt vind ik zelf.

[afbeelding]
Ik hoop dat je toestemming hebt van Jason Brooks
pi_31653962
Ik weet niet zeker of 'ie hier op z'n plaats is, anders verplaats 'm maar;

Meningen, tips?
La mode se démode, le style jamais.
  † In Memoriam † zondag 23 oktober 2005 @ 18:44:39 #229
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31654254
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 18:05 schreef Seauphie het volgende:

[afbeelding]

Meningen, tips?
Whehe vet! Erg leuk bedacht. Je zou de bloem natuurlijk kunnen laten reflecteren op de vork, dat maakt het wat realistischer, ook zou je nog wat schaduw op de bloem kunnen maken van de bovenkant van de vorm vooral.
pi_31665020
Ik ben nogal beginnend in het maken van een website, maar heb het toch eens een keer geprobeerd :
www.vladoos.nl

ik zou graag van jullie willen horen wat ik er aan moet verbeteren.

En nee, er is geen inhoud, het gaat zich alleen even om mijn 'design'.
  maandag 24 oktober 2005 @ 21:43:59 #231
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31665132
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 18:05 schreef Seauphie het volgende:

[afbeelding]

Meningen, tips?
Mooi maar jammer van de smudge vlekken op het 'blad van de vork.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:31:35 #232
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31668313
Ik dacht "ik doe eens iets anders als auto's verfotoshoppen", dus wat doe je dan? De bloemetjes buiten zetten

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  † In Memoriam † dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:22:22 #233
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31673811
Het leukste vind ik dat bloed, hij si wel vet gedaan alleen vind ik die lichtvlek op de pot iets te fel en te recht, ook lijkt het wel een ovale vorm, ik weet niet of dat bedoeld is maar aan de zijkanten lijken het wel rechte punten, dat zou ik zelf meer rond hebben gedaan, maar zoals ik al zei, misschien is het een kewstie van smaak.
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:19:47 #234
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_31677596
Ghehe ja thanks ik zal een kijken, dit is ook pas de eerste keer dat ik zoiets maak
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:04:47 #235
25909 Evil_Caro
A Dirty Mind Is A Joy Forever!
pi_31678449
ziet er cool uit Seauphie!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:15:00 #236
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_31731006
Graag jullie mening over de volgende mogelijk logo's (tip: klik op plaatje want verkleind zien er niet al te best uit):

A party without cake is just a meeting.
pi_31731511
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:15 schreef topper007 het volgende:
Graag jullie mening over de volgende mogelijk logo's (tip: klik op plaatje want verkleind zien er niet al te best uit):

[afbeelding]
Mag ik ook een nieuwe variant geven? hahaha
Ik vind dat een naam moet beginnen met een hoofdletter, dat geeft kracht. En de laatste "i" voor de "x" zou ik klein doen met een puntje op de i. Maar dei combinatie staat er niet tussen. Verder de .nl erachter, zoals bij allemaal behalve nr. 6 en die copyright, tja, dat moet je zelf weten.

Maar het gaat dus om de grote en de kleine i (mijn mening dan)
  donderdag 27 oktober 2005 @ 21:38:31 #239
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_31737236
Ik ga voor de 8, en verder dacht ik exact hetzelfde als wat Eastwood zei...

Eventjes iets anders, ik weet dat er hier wel een paar goede designers zitten, zelf vind ik het een beetje een saai klusje, maar neem gerust een kijkje

contest

vond het geen eigen topique waard...
  † In Memoriam † donderdag 27 oktober 2005 @ 22:24:48 #240
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_31738752
Hey, leuke contest, niet dat ik kans maak maar ik zit al een tijdje te denken om iets te maken, nu heb ik een doel. .
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:53:59 #241
64481 topper007
Toppertje !!!!!
pi_31750293
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:38 schreef Lukaso het volgende:
Ik ga voor de 8, en verder dacht ik exact hetzelfde als wat Eastwood zei...

Eventjes iets anders, ik weet dat er hier wel een paar goede designers zitten, zelf vind ik het een beetje een saai klusje, maar neem gerust een kijkje

contest

vond het geen eigen topique waard...
Zat inderdaad ook te denken om nr 8 door te voeren !. Bedankt in ieder geval.
A party without cake is just a meeting.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:43:57 #242
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_31758323
Even een kort illustrator vraagje, als ik een rounded rectangle teken, kan ik dan naderhand nog de radius van de hoek veranderen? Kan ik niet gewoon een schermpje oproepen met de properties ervan? Ik kan wel bovenaan het scherm de X,Y en W,H veranderen, maar dan worden de hoeken lelijk omdat de radius dan niet meer klopt.
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:13:09 #243
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
  zondag 30 oktober 2005 @ 11:27:00 #244
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_31804137
Voor m'n bachelorscriptie moet ik verschillende visies maken van het dorp Glimmen. De naam van het adviesbureau is dan ook afgeleid van Glimmen: 'Ferveo'. De latijnse betekenis hiervan is: "to be boiling hot, boil, seethe, glow; be excited by passion, rage"

Ik heb het logo simpel en strak proberen te houden en vooral de kleuren laten spreken, ben benieuwd naar jullie mening.

I don't shine if you don't shine
pi_31804277
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:27 schreef Flipper01 het volgende:
Voor m'n bachelorscriptie moet ik verschillende visies maken van het dorp Glimmen. De naam van het adviesbureau is dan ook afgeleid van Glimmen: 'Ferveo'. De latijnse betekenis hiervan is: "to be boiling hot, boil, seethe, glow; be excited by passion, rage"

Ik heb het logo simpel en strak proberen te houden en vooral de kleuren laten spreken, ben benieuwd naar jullie mening.

[afbeelding]
Vind het zeker wel wat hebben , maar waarom die dubbelepunt ertussen? Je kunt ze vast aan elkaar doen die woorden omdat je ze onderscheidt door die kleurcontrast die je gebruikt.

Logo is simpel maar leuk gedaan..maar waarom laat je het niet glimmen?
pi_31804392
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 11:27 schreef Flipper01 het volgende:

[afbeelding]
nee... geweldig... niets meer aan doen.

kleuren/vorm/lettertype... alles imo (Y)

je zou de blauwe achtergrond eventueel kunnen vervangen door een grijze achtergrond.

edit: ik zou wel de enige hoofdletter vervangen door lower case. (kleine letter)
edit2: bij drukwerk zou een grijze achtergrond zilver of anthreciet kunnen zijn
Calm down, please!
pi_31804959
die van ferveo vind ik wel mooi en strak, let alleen even op de blokkerige achtergrond om de letters das nie zo netjes
hieronder mijn vragen:
www.mediawereld.com (te blauw mischien?? maar wat dan? )
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
pi_31805226
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:03 schreef lesley het volgende:

die van ferveo vind ik wel mooi en strak, let alleen even op de blokkerige achtergrond om de letters das nie zo netjes
hieronder mijn vragen:
www.mediawereld.com (te blauw mischien?? maar wat dan? )
www.jreets.nl (alle tips welkom heh:-) )
Die laatste site is zeker niet blokkerig
pi_31805245
haha ja ik weet heb alleen geen oplossing
pi_31805664
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 12:14 schreef lesley het volgende:
haha ja ik weet heb alleen geen oplossing
Verkleinen dus

Maar ik vind de plaatjes een beetje uit Microsoft Word gejat zeg maar. Erg jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')