quote:
Walgelijkquote:
Ja, want bij mij stond ze tegenoverquote:
Ik vind 'm eigenlijk ook wel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi!
Maar ik vind het gewoon zó'n mooi nummer.
Jammergenoeg is vrijdag de laatste uitzendingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gaat steeds beter met Thuis, nu al zelfs meer kijkers dan NSE!
Oh, ik haat Talpa ook niet. Zou ook nogal triest zijn: een zender hatenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:49 schreef Svensational het volgende:
Ik ben niet zo'n Talpa-hater, maar ik kijk het tegenwoordig alleen nog maar voor ER en af en toe voetbal...
Open een willekeurig Talpa-topic en je vindt ze in overvloed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
Zou ook nogal triest zijn: een zender haten.
dat is niet waar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:09 schreef Svensational het volgende:
De Soapawards 2005 [STEMMEN]
Haaibaaike heeft gewoon de lijst van Dizer overgenomen.. En ze heeft een paar wijzigingen aangebracht, die je ook duidelijk kunt zien.
.
wat is nu - feitelijk gezien - het verschil tussen punt 1 en 2??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
1 ik kijk nooit naar andere soaps
2 ik kijk qua soaps alleen naar GTST
3 dat is belangrijkste ik heb de bovenste geplakt !
Ja, dat vind ik dus ook, maar wandel het internet of zelfs FOK! even over en je ziet de voorbeelden ervan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik haat Talpa ook niet. Zou ook nogal triest zijn: een zender haten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |