quote:
Walgelijkquote:
Ja, want bij mij stond ze tegenoverquote:
Ik vind 'm eigenlijk ook wel mooi.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi!
Maar ik vind het gewoon zó'n mooi nummer.
Jammergenoeg is vrijdag de laatste uitzendingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:34 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Gaat steeds beter met Thuis, nu al zelfs meer kijkers dan NSE!
Oh, ik haat Talpa ook niet. Zou ook nogal triest zijn: een zender hatenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:49 schreef Svensational het volgende:
Ik ben niet zo'n Talpa-hater, maar ik kijk het tegenwoordig alleen nog maar voor ER en af en toe voetbal...
Open een willekeurig Talpa-topic en je vindt ze in overvloed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
Zou ook nogal triest zijn: een zender haten.
dat is niet waar.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:09 schreef Svensational het volgende:
De Soapawards 2005 [STEMMEN]
Haaibaaike heeft gewoon de lijst van Dizer overgenomen.. En ze heeft een paar wijzigingen aangebracht, die je ook duidelijk kunt zien.
.
wat is nu - feitelijk gezien - het verschil tussen punt 1 en 2??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:24 schreef Haaibaaike het volgende:
1 ik kijk nooit naar andere soaps
2 ik kijk qua soaps alleen naar GTST
3 dat is belangrijkste ik heb de bovenste geplakt !
Ja, dat vind ik dus ook, maar wandel het internet of zelfs FOK! even over en je ziet de voorbeelden ervan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, ik haat Talpa ook niet. Zou ook nogal triest zijn: een zender haten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:36 schreef Svensational het volgende:
Degene die weet wat er precies een jaar geleden gebeurde krijgt een snoepje!
Daar heb ik geen problemen mee hoor. Roséquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:37 schreef babette21 het volgende:
jij ging een jaar geleden naar Oz...
kom maar op met je snoepie
Wat lief dat jullie er aan denkenquote:
Vooral het refrein.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind 'm eigenlijk ook wel mooi..
vind haar juist 3x niks... misschien lagen de verwachtingen te hoog na Westenwind & 4 jaar stilte, maar comedy is iig níet haar dingquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:57 schreef Bupatih het volgende:
Het enige leuke aan Talpa is die Jennifer Hoffman.
Ik heb het ook niet over haar acteertalent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
vind haar juist 3x niks... misschien lagen de verwachtingen te hoog na Westenwind & 4 jaar stilte, maar comedy is iig níet haar ding
Wij mannen onder elkaar snappen het tenminste.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:36 schreef babette21 het volgende:
nou dat zou dan ook voor 't eerst zijn, dat Bupa het bij 'n 30-minner over de looks heeft![]()
Ja, en?quote:maar stiekem wist ik dat natuurlijk wel..... kan het me alleen niet zo goed voorstellen,
het kan aan mij liggen, maar volgens mij is ze 10 kg aangekomen sinds Westenwind.....
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
Woeh!.
Ik had 15 v/d 20 vragen op m'n tentamen gister goed..
!
Jennifer Hoffmanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef pberends het volgende:
Hoe kan je nou Talpa haten?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef pberends het volgende:
Was Buup jarig? Gefeliciteerd![]()
![]()
.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |