Ik heb gevonden dat het een manier van kaarten maken is. Maar hoe zo een visgraat kaart eruit ziet is me vooralsnog een raadsel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef r8ality het volgende:
Zoek maar eens even op "visgraat + rally". Weet je precies wat ik bedoel met "begin in de recreatieklasse".
Neem het wel in overweging jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:47 schreef blieblie het volgende:
volgende keer dat duchess dat flikt krijgt ze slaag dus
Hier kan je toch wel min of meer uithalen dat die kerel voor PSV is.quote:Toen een onbekende hem aansprak en vroeg voor welke voetbalclub hij was wist hij daar niet meteen een antwoord op te geven. Toen hij zei niet per se voor PSV te zijn kreeg hij acuut een kopstoot.
ja dat is fok, verdraai de bronquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:06 schreef blieblie het volgende:
Hey.... Net stond er nog gewoon netjes Supporters.
[..]
Hier kan je toch wel min of meer uithalen dat die kerel voor PSV is.
Ik wil ook niet bellen met dat ding, ik wil internetten en e-mailen en agenda bijhouden, en mms'en, en sms'en, enz.........quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een MDA?
Krijgen ze de telefoons eindelijk in een beetje interessante formaten. Ga je met een PDA bellen.
Dat is net zoiets als een N-Gage aan je oor zetten.
(Ik weet bijna zeker dat ik supPorters getypt heb!!).
Vervelend toetsenbord ookquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:49 schreef blieblie het volgende:
Wat moet je met een MDA?
Krijgen ze de telefoons eindelijk in een beetje interessante formaten. Ga je met een PDA bellen.
Dat is net zoiets als een N-Gage aan je oor zetten.
(Ik weet bijna zeker dat ik supPorters getypt heb!!).
Hmm is ook een idee jaquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:52 schreef blieblie het volgende:
koop dan een echte PDA.
Ik blame de bier.
Agenda bijhouden op de iPod ben ik al mee gestoptquote:Op zondag 23 oktober 2005 01:58 schreef blieblie het volgende:
Al die half om half oplossingen.
Foto's maken met je GSM, bellen met je PDA, een agenda bijhouden op je ipod en mp3tjes luisteren op je digitale camera.
Flauwekul allemaal.
Ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jainoxi is trouwens die Joep waar ik het over had.
Hoe draagbaar moet het ding zijn? Als draagbaarheid niet zo belangrijk is dan zou je ook voor deze kunnen gaan, heeft een 640x480 schermpje:quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:00 schreef Juup© het volgende:
Ik wil gewoon mobiel kunnen internetten op een redelijk scherm, ook nog eens een agenda kunnen bijhouden, kunnen e-mailen, sms'en, mms'en, paar spelletjes spelen.
Draagbaarheid is wel belangrijk, bellen niet. De MDA Vario lijkt mij wel wat. Heb de MDA 3 van T-Mobiel al gehad, maar dat is troep. Veel te traag, kan niet meer dan 10 frames openen etc.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:13 schreef Mex_ het volgende:
Nieuwe Effenaar
![]()
[..]
Ken ik niet.
[..]
Hoe draagbaar moet het ding zijn? Als draagbaarheid niet zo belangrijk is dan zou je ook voor deze kunnen gaan, heeft een 640x480 schermpje:
[afbeelding]
Dan kun je inderdaad beter voor de Vario gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2005 11:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Draagbaarhied is wel belangrijk, bellen niet. De MDA Vario lijkt mij wel wat. Heb de MDA 3 van T-Mobiel al gehad, maar dat is troep. Veel te traag, kan niet meer dan 10 frames openen etc.
Op Radio 1 klonk het anders alsof het op zich wel een aardige wedstrijd was. Maar ja, ik luister objectiefquote:Op zondag 23 oktober 2005 16:48 schreef FlowDesign het volgende:
De wedstrijd was van een laagstaand niveau
Ik wist niet eens dat dat konquote:
Hou voldoende afstand.quote:Op zondag 23 oktober 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Ik flip echt nog een keer door. Rij ik op de randweg Eindhoven, zie ik voor me een corsa-tje heen en weer slingeren. Daar achter nog een auto die af en toe remt, het corsa-tje inhaalt, dan weer erachter enz. Oftewel, ze waren aan het spelen. Ik ging maar vast vrolijk rechts tuffen met de volvo van ons pa (pa en ma ook in de auto), gaan ineens die 2 auto's ook naar mijn rijbaan en gaan gigantisch op de rem staan. Voor de puristen, de snelweg was bijna leeg. Nou heeft die 240 waar ik in reed een verrekte goeie rembekrachtiger, maar aan het geluid van de op het asfalt grijpende banden te horen, remde ik echt heel erg hard, oftewel ik stampte als een idioot op de rem. Echt binnen een seconde ging ik van 100 --> 60. En dan gaat ons pa lopen vertellen dat ik rustig moet doen en er niks aan kan doen.
NIKS AAN KAN DOEN? NIKS AAN KAN DOEN?!!? IK RIJ DIE KUTKANKERMONGOLEN RAM VAN DE WEG AF MET DIE VOLVO VAN ONS! STELLETJE IMBECIELEN. ZE BRENGEN VERDOMME IEDEREEN IN GEVAAR! EN IK MOET RUSTIG DOEN? NO WAY. NO FUCKING WAY.
Een tip: als je in je buurt vanaf nu een groene volvo ziet rijden en je doet een stomme actie, rij ik je achterna en zorg ik ervoor dat er een botsing komt waar ik geen schuld heb. Al moet ik naar Amsterdam achter je aan. Het gebeurt. Geloof me.
Kutmaatschappij. Kut Nederland. Stom mongolenland.
*ademt in*
*ademt rustig uit*
Ik ken het gevoelquote:Op zondag 23 oktober 2005 23:38 schreef r8ality het volgende:
Ik flip echt nog een keer door. Rij ik op de randweg Eindhoven, zie ik voor me een corsa-tje heen en weer slingeren. Daar achter nog een auto die af en toe remt, het corsa-tje inhaalt, dan weer erachter enz. Oftewel, ze waren aan het spelen. Ik ging maar vast vrolijk rechts tuffen met de volvo van ons pa (pa en ma ook in de auto), gaan ineens die 2 auto's ook naar mijn rijbaan en gaan gigantisch op de rem staan. Voor de puristen, de snelweg was bijna leeg. Nou heeft die 240 waar ik in reed een verrekte goeie rembekrachtiger, maar aan het geluid van de op het asfalt grijpende banden te horen, remde ik echt heel erg hard, oftewel ik stampte als een idioot op de rem. Echt binnen een seconde ging ik van 100 --> 60. En dan gaat ons pa lopen vertellen dat ik rustig moet doen en er niks aan kan doen.
NIKS AAN KAN DOEN? NIKS AAN KAN DOEN?!!? IK RIJ DIE KUTKANKERMONGOLEN RAM VAN DE WEG AF MET DIE VOLVO VAN ONS! STELLETJE IMBECIELEN. ZE BRENGEN VERDOMME IEDEREEN IN GEVAAR! EN IK MOET RUSTIG DOEN? NO WAY. NO FUCKING WAY.
Een tip: als je in je buurt vanaf nu een groene volvo ziet rijden en je doet een stomme actie, rij ik je achterna en zorg ik ervoor dat er een botsing komt waar ik geen schuld heb. Al moet ik naar Amsterdam achter je aan. Het gebeurt. Geloof me.
Kutmaatschappij. Kut Nederland. Stom mongolenland.
*ademt in*
*ademt rustig uit*
Waarom denk je dat ik een rijstrook VERDER reed?quote:Op maandag 24 oktober 2005 09:01 schreef blieblie het volgende:
Relaaaaax mensen...
Die lui worden vanzelf genomineerd voor een Darwin award.
Hoef je ze echt niet bij te helpen.
Overigens... Als je zoiets ziet gebeuren zorg je toch dat je ze OF inhaalt OF dat er minstens 100 meter tussen jullie inzit? Of ben ik nu de enige in Nederland die niet alleen een stuk voor zich kijkt maar ook iets doet met hetgeen wat ik zie.
Ik zag net ook nog foto's van ze, het is verdimme net de Olson-twins maar dan 13 jaar oud.quote:Op zondag 23 oktober 2005 18:50 schreef _DeBje_ het volgende:
'Nazi-tweeling' uit VS populair bij racisten
8<
Ironisch bedoeld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:52 schreef blieblie het volgende:
En het LAN tentamen was prima te doen.
Klote.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 09:23 schreef blieblie het volgende:
Bah, vanmorgen iets geupload met mijn rammelende verbinding, ist niet over gekomen.
Ik vind dat hele A1 niks...het wordt veel te rommelig in beeld gebracht, mensen die gelapt gaan worden hoeven niet aan de kant zodat ze een gevecht om posities om zeep helpen, teveel reclame, het is een veredelde merkencup klasse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:43 schreef blieblie het volgende:
Zijn er hier mensen die die A1GP dinges beetje volgen?
Verbazen die zich ook over het amateurisme in dat "toernooi".
Verbazen die mensen zich net als ik nog meer over het feit dat Jos Verstappen in zo een rich boys kneuzen league nog niet eens op een fatsoenlijke plek kan rijden omdattie for example te laat remt in de bocht? Die kerel heeft F1 gereden en kan zelfs in zo een race de boel niet uitrijden. Onvoorstelbaar
.
Huh?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:12 schreef blieblie het volgende:
Bah.
Ik kan mijn poes pas over een week ophalen.
Dat je er altijd voor moet zorgen, ook als je even weg bent, een weekendje weg gaat, op vakantie gaat, een feestje hebt en dat soort dingen. Nu is een kat wat makkelijker dan een hond (lekker bij andere mensen in de tuin laten schijtenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:21 schreef blieblie het volgende:
En wat wilt u daar mee zeggen?
Ik blij dat het in een weekend was. Anders had ik een hoop Goths op mijn schoolroutequote:Op woensdag 26 oktober 2005 10:30 schreef blieblie het volgende:
Fantasy en Gothic beurs Rijswijk
Ik ben een Magier, geen heks.
Ik had vandaag een tentamen C++ waarbij ik alles mocht gebruiken wat ik dacht dat handig zou zijn. Alles, behalve een laptop. Dat was wel verbodenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Een pagina als deze: http://www.subnetmask.info/ op je mobieltje lijkt me best handig bij een tentamen NET of LAN o.i.d.
Deze geeft zijn oude tentamens niet vrijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef blieblie het volgende:
Hoe ging het tentamen Floris? Hoeveelste keer was het dat je NET deed?
Nadeel van tentamens waar je alles mee mag nemen is dat ze vaak f*cking moeilijk zijn.
En mijn ervaring is dat je dan het beste tentamens van voorgaande jaren mee kan nemen omdat docenten in het algemeen redelijk inspiratieloos zijn en een hoop oude tentamens pakken, daar wat opdrachten uit plukken en vervolgens alleen maar de variabelen veranderen.
Ik heb wel een voldoende denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:33 schreef blieblie het volgende:
Hoe ging het tentamen Floris? Hoeveelste keer was het dat je NET deed?
Nadeel van tentamens waar je alles mee mag nemen is dat ze vaak f*cking moeilijk zijn.
En mijn ervaring is dat je dan het beste tentamens van voorgaande jaren mee kan nemen omdat docenten in het algemeen redelijk inspiratieloos zijn en een hoop oude tentamens pakken, daar wat opdrachten uit plukken en vervolgens alleen maar de variabelen veranderen.
Wanneer? Vandaag? En welk subnet zou dat moeten zijn dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:33 schreef blieblie het volgende:
Wij kwamen uit op dit subnetmasker: 182.0.252.15
Zo mooi he..ik heb dat ook allemaal gehad..dan kom je aan op je werk, pen en papier in de aanslag om alles uit te rekenen en dan wordt je vierkant uitgelachenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:45 schreef FlowDesign het volgende:
Ok, ik had 'm ook fout maar dat was omdat ik uit ging van 6+8 = 14bits terwijl je van de laatste 16 bits ze gewoon allemaal moet pakken aangezien het aantal PC's per subnet zo groot mogelijk moest zijn.
Dusss dat wordt dan 6 bits voor het subnet en 10 voor de node, dat maakt 16 bits.
Daarmee krijg je 11111111.11111111.11111100.00000000 als subnetmask en dat is: 255.255.252.0 bij 60 subnetten. Zou er slechts 1 subnet zijn dan zou het subnetmask 255.255.0.0 zijn, maar dat terzijde.
En de redenatie van 15 is binair 00001111 en daarmee krijg je dus 00111100 = 60 klopt ook.
Maar het subnetadres van subnet 15 wordt dan uiteraard 182.0.60.0 en niet 60.0.0.1, 60.0.0.2 etc want dat is de grootste beginnersfout die je kunt maken.
PC1 heeft als hostnummer 256 dus die krijgt gewoon 182.0.61.0 (deze nul is legaal en je telt gewoon door na 255, check het maar door het binair op te schrijven)
PC2: 182.0.61.1
PC3: 182.0.61.2
Het backbone subnet 60:
60 in binair: 00111100 en dat geeft 11110000 en dat is 240.
Dus subnet 60 heeft als subnetadres 182.0.240.0
En die PC kreeg als hostnummer hetzelfde nummer als het subnetnummer dus dat is 182.0.240.240
Okke, ga je mij nou vertellen dat je dit vak al gehaald hebt?
ben blij...ik vraag me nog steeds af wat het nut ervan is...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:01 schreef Partygurl het volgende:
Ik snap er niks van
Was een beetje druk daar, 3 brandweerwagens, 2 enorm zware takelwagens (van die grote waarmee ze vrachtwagens slepen), een hoop politie.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:22 schreef FlowDesign het volgende:
Zwaar ongeluk gebeurd op de A58 richting Best. Net voor de Huizingalaanbrug.
Twee auto's bij betrokken. Vermoedelijk heeft de een de ander van de weg afgereden waarbij de "dader" frontaal op een boom is geknald en het "slachtoffer" achterstevoren ernaast stond. Er zijn geen doden gevallen denk ik en de "slachtoffers" hadden niks.
Kende je die niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:07 schreef FlowDesign het volgende:
What is the answer to life, the universe and everything?
Ja ik stond erbij samen met Joost en Willem.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
Was een beetje druk daar, 3 brandweerwagens, 2 enorm zware takelwagens (van die grote waarmee ze vrachtwagens slepen), een hoop politie.
Ow, en NET heb ik al een tijdje geleden gehaald.
Do you mean French Defeats?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kende je die niet?
Tssss.
Hopelijk ken je French Victories wel.
Byebye ozonlaagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef febster het volgende:
Het is vandaag 27 oktober en het wordt vandaag 22 graden en zonnig
Als je je aan de snelheid wil houden moet je ook op de rechter baan gaan rijdenquote:Op maandag 24 oktober 2005 12:10 schreef Inu het volgende:
Ik ben dit weekend ook wat rare mensen tegengekomen op de weg... Ben twee keer op en neer naar Dordrecht gereden en ben echt een paar keer zigzaggend ingehaaldIk reed 130 op de linkerbaan en een stukje verder reed een auto met aanhangwagen en ik wilde na die auto naar rechts gaan en toen kwam er ineens een Porsche ofzo keihard me rechts voorbijgereden.. echt erg aso.. En mensen die echt dik te hard rijden en dan keihard op de rem moeten trappen omdat ze anders bijna tegen de mensen op de linkerbaan aanrijden.. Vakantie was zeker voorbij ofzo
En ik heb dit weekend gewoon bij mijn ouders gezeten omdat ik op de hond moest passen en ze hebben geen internet!! Ze willen ADSL en door wat gezeik bij UPC was het afgesloten, dus was er gewoon niks
Volvo is 5x108 en 15" is veel te kleinquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef Mex_ het volgende:
[TK] 15" velgen, steek 4x100, 2x nieuwe banden
Iets voor BB, je kan ze maar vast in huis hebben
Staan ook mooi onder een Volvo:P
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:00 schreef febster het volgende:
Het is vandaag 27 oktober en het wordt vandaag 22 graden en zonnig
Idd, die krijg je gratis bij een setje sneeuwkettingen bij de Halfords ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef blieblie het volgende:
Ik vind ze lelijk Mex.
Doe mij maar 17 inch Turismo's van OZ ofzo.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:56 schreef r8ality het volgende:
Laurens: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/008791.html.
Díe zouden ze eens moeten verbieden op de openbare weg tussen 7.00 en 19.00quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:52 schreef r8ality het volgende:
Die fiets zat dus echt helemaal tussen die wielen, hij stak niet eens meer uit naar rechts. Helemaal tussen de wielen opgerold.
Das nie best.
17 inch turismo's?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Idd, die krijg je gratis bij een setje sneeuwkettingen bij de Halfords ofzo
Ja of fietsers die zonder te kijken door rood raggen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Díe zouden ze eens moeten verbieden op de openbare weg tussen 7.00 en 19.00
vrachtwagens dus .. niet fietsers
Die verdienen het gewoon om aangereden te wordenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:37 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja of fietsers die zonder te kijken door rood raggen.
Hmmz, klinkt bekend. Dat is jaren geleden in de publiciteit geweest. Wie heeft dat geschreven?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:32 schreef blieblie het volgende:
Keb trouwens een leuk boekje gekocht "Hoe word ik een rat?".
Het is inderdaad een erg bekend boekje onder managers. Is door Joep Schrijvers geschreven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hmmz, klinkt bekend. Dat is jaren geleden in de publiciteit geweest. Wie heeft dat geschreven?
Owja dat was het.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het is inderdaad een erg bekend boekje onder managers. Is door Joep Schrijvers geschreven.
Gaat over hoe je als Manager het onderste uit de kan moet halen. Erg grappig en leerzaam om te lezen.
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef Heatseeker het volgende:
Wie van jullie komt er wel eens in de Blue Parrot??
Een zwarte of een zilveren?quote:
23 en dan in de BP rondlopenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:04 schreef Heatseeker het volgende:
Wie van jullie komt er wel eens in de Blue Parrot??
yo negerquote:
bah blote vrouwen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
Ik heb vandaag dees gekocht voor boven mijn bed:
[afbeelding].
Nu nog ophangen.
Geen blote vrouwen, want dat schijnt het interessante deel van de bevolking wat ik ooit op mijn kamer hoop uit te nodigen te ontmoedigen. Aldus mijn zusters.
neuh dank je, die mag walter zelf houdenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:17 schreef blieblie het volgende:
Jah hé... Vies allemaal. Maar ik kan mijn buurman wel vragen offie niet een mooie poster van een naakte man met imposante piemel voor je heeft?.
zijn achternichtje, mijn vriendin (as in friendly).quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:31 schreef blieblie het volgende:
Heb je nog spannende roddels gehoord van jeeeeeh...... Nicht, vriend, ex, oom, whatever het was?
En hiermee hoop je homo's aan te trekken?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding].
Nu nog ophangen.
Geen blote vrouwen, want dat schijnt het interessante deel van de bevolking wat ik ooit op mijn kamer hoop uit te nodigen te ontmoedigen. Aldus mijn zusters.
flower power yoquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:30 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En hiermee hoop je homo's aan te trekken?![]()
Ikeaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:09 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding].
Nu nog ophangen.
Juist (ik was mee geweest)quote:
Ah, weer iemand die overstapt op een fatsoenlijk systeemquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:28 schreef Inu het volgende:
Ik ga maandag een iBook kopenzo'n clamshell model en dan een donkerblauwe
En omdat ik het stiekem mijn vader laat kopen gaat de BTW eraf
![]()
Debian/Ubuntu bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, weer iemand die overstapt op een fatsoenlijk systeem
Nee, Mac OS. Daarbij valt Debian of Ubuntu of elk willekeurig Linux OS echt in het niets.quote:
Dat dacht ik ook tot voor kort.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:06 schreef blieblie het volgende:
En Whiskey is vies.
iddquote:
Whisky is prima te drinken zonder cola. En niet meer dan 1 glas.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:00 schreef Inu het volgende:
whiskey is alleen lekker met veel cola... en dan heb je ook niet in de gaten hoe zat je wordt
hashquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef blieblie het volgende:
Whiskey is vies. Geen discussie over mogelijk.
Ik zie dat beetje als koffie, roken, blowen en champagne....
Het is iets waar je aan moet wennen. En ik weiger aan iets te wennen wat ik niet lekker vind.
Naja, blowen vond ik niet vies ofzo... Kvond er alleen geen zak van aan, dus vink dat waste of money. Maar wellicht komt dat doordat ik niet goed inhaleer ofzo. (Ik heb iig niet het gevoel dat ik iets mis, dus tis allemaal wel prima zo).
of wodka met ijsquote:
Koffiequote:Op zondag 30 oktober 2005 02:29 schreef blieblie het volgende:
Whiskey is vies. Geen discussie over mogelijk.
Ik zie dat beetje als koffie, roken, blowen en champagne....
Het is iets waar je aan moet wennen. En ik weiger aan iets te wennen wat ik niet lekker vind.
Naja, blowen vond ik niet vies ofzo... Kvond er alleen geen zak van aan, dus vink dat waste of money. Maar wellicht komt dat doordat ik niet goed inhaleer ofzo. (Ik heb iig niet het gevoel dat ik iets mis, dus tis allemaal wel prima zo).
Ik zie ze ook niet in de Apple Store. iBooks en Powerbooks zijn gewoon witte modellen en je kunt ze ook niet kiezen in kleur, als ik zo door de Apple Store blader. Alles is strak wit/brushed metal tegenwoordig (dan past het wat meer bij OSXquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:54 schreef blieblie het volgende:
Wat is trouwens een blauwe clamshell iBook?
Voor zover ik weet is een laptop altijd Clamshell (anders heet het een Tablet pc oid.) en verkoopt Apple geen blauwe iBooks.
Of heb ik een stukje Apple Historie gemist?
De oudere apparaten lijken uit de Fisher-Price of Playmobil fabriek te komen met de felle kleuren. De nieuwe apparaten zijn gewoon erg mooi qua design. Maar design is niet echt boeiend eigenlijk. Ik kijk echt niet voor het design naar mijn Apple. Ik wil gewoon iets hebben dat mij niet stoort met mijn dagelijkse computer bezighedenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:09 schreef ArTiC het volgende:
Dat spul doet me altijd een beetje denken aan myfirstsony apparatuur
En dan mag nog iemand beweren dat die motoragent niet dom is. Hebben ze een gebrek aan auto's bij de KLPD ofzo? Dat ze alleen nog maar met motoren auto's gaan achtervolgen. Fantastisch. Dat er nog maar velen mogen sneuvelen. Dan leren ze misschien dat het fysisch onmogelijk is om met een motor een auto tot stoppen te dwingen.quote:Opnieuw motoragent aangereden
Een 33-jarige motoragent is gisteravond op de Rijswijkseweg in Den Haag door een auto van zijn motorfiets gereden. Het voertuig was kort daarvoor betrokken bij een ramkraak bij een computerzaak, de motoragent achtervolgde de auto. Tijdens de achtervolging stopte de auto plotseling midden op de weg, zette de auto in z'n achteruit en ramde de pliesieman. Door de aanrijding vloog de agent zo'n drie meter door de lucht en kwam hij vervolgens met een klap op de weg terecht. Wonder boven wonder is de motoragent er zonder zware verwondingen vanaf gekomen. De betrokken auto is later teruggevonden, de inzittenden zijn nog niet gevonden. Eerder deze maand verloor een motoragent een been toen hij werd aangereden door een auto op de A15.
Afstand, nadenken, enz.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:59 schreef ArTiC het volgende:
Ik zie nergens staan dat die agent de auto wilde stoppen?
Ik kan me goed voorstellen dat een motoragent welke in de buurt is de achtervolging inzet alleen maar om contact te houden met de verdachten en zo door te spelen aan zijn collega's in auto's waar men zich bevind.
Ok. Ik raad je overigens wel aan om via je universiteit een Microsoft Office 2004 for Mac te kopen. AppleWorks welke meegeleverd wordt is niet echt geweldig. Die licentie kostte mij iets van 17 euro via mijn schoolquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef Inu het volgende:
Het is wel een G3, die is voor mij goed genoeg. Ik hoef er niet veel op te doen namelijk, alleen internet en tekstverwerker... Spelletjes doe ik weinig en als ik ze doe heb ik daarvoor mn PC gewoon... En ik vind die lievEn hij is maar 299 euro
zoiets? [TK] PowerBook G3 Bronzequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:02 schreef Inu het volgende:
Het is wel een G3, die is voor mij goed genoeg. Ik hoef er niet veel op te doen namelijk, alleen internet en tekstverwerker... Spelletjes doe ik weinig en als ik ze doe heb ik daarvoor mn PC gewoon... En ik vind die lievEn hij is maar 299 euro
Mac OSX is Unix.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoiets? [TK] PowerBook G3 Bronze
Die is niet zo pimpelpaarsig enzo wel nice..kun je eigenlijk *nix op zo'n ding draaien?
Die wil ik helemaal niet, ik vind die andere leuk. En ik hoef er niet veel op te draaien, dat doe ik nu ook niet... Het is echt alleen voor wat simpele dingetjes dat ik hem in de trein kan gebruiken en mijn essays enzo kan schrijven wanneer ik wil en niet moeilijk hoef te doen met memorysticks enzo... En voor wat ik erop doe hoef ik echt geen ding van 1000 euro te gaan kopen, dat gebruik ik allemaal niet eens. En als ik dan straks een keer wat geld heb doe ik er wel meer geheugen in...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoiets? [TK] PowerBook G3 Bronze
Die is niet zo pimpelpaarsig enzo wel nice..kun je eigenlijk *nix op zo'n ding draaien?
Ik zou het niet weten, ben nog nooit in aanraking geweest met Macquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mac OSX is Unix.
En als alternatief kun je gewoon een willekeurige *BSD of Linux variant draaien die gemaakt is voor PPC.
http://www.apple.com/nl/macosx/features/unix/quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben nog nooit in aanraking geweest met Mac
oohquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
http://www.apple.com/nl/macosx/features/unix/
Gevalletje "ik geef gas voor mijn computer"quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:53 schreef r8ality het volgende:
Van nieuws.geenstijl.nl:
[..]
En dan mag nog iemand beweren dat die motoragent niet dom is. Hebben ze een gebrek aan auto's bij de KLPD ofzo? Dat ze alleen nog maar met motoren auto's gaan achtervolgen. Fantastisch. Dat er nog maar velen mogen sneuvelen. Dan leren ze misschien dat het fysisch onmogelijk is om met een motor een auto tot stoppen te dwingen.
Weet er helaas alles vanquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:46 schreef blieblie het volgende:
Wat is een kanker een enorm gruwelijke tyfus klote ziekte.
Ontzettend mooi boek
eruit gaat snellerquote:Op maandag 31 oktober 2005 18:41 schreef r8ality het volgende:
Record: binnen een kwartier een radio in een 244 geschroefd.
Zou toch zweren dat de ABBA-teens weer een nieuw nummer hebben...quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:33 schreef febster het volgende:
Het nieuwe nr van Madonna is écht lekker
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:18 schreef daNpy het volgende:
Rommel
Ik heb een keer een Big Mac besteld bij de Apple winkel hier in de stad
zeg okke, jij bent toch zon millertimeverslaafde?quote:
hehe er waren leuke mensen mee van de miller.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:40 schreef blieblie het volgende:
Ik kom er al tijden niet meer.
En alleen Jerry, Sterre, Sietze en Rob weten wie ik ben.
De rest (van de oude garde die nog over is) kent me inderdaad op z'n hoogst van gezicht.
die was er wel geloof ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:44 schreef blieblie het volgende:
Van de bovenstaande 4 was er niemand?
Jerry is die brede neger.
De D-Light vind ik zoon domme kroeg.
Joost moet vanavond werken trouwens dus je kunt beter morgen langskomen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:22 schreef daNpy het volgende:
Vraag je, na enkele zonovergoten dagen, op een zonovergoten ochtend, lekker een middagje vrij om bij de Postbank een aantal zaken te regelen, je bureau te verhuizen en te schilderen en noem maar op.
Kom je uit het postkantoor gelopen, HAGELT HET![]()
In een stukje van > 2km zeiknat geworden, en hier zijn natuurlijk geen schone of droge kleren
Maar ik heb wel mijn nieuwe telefoon
En hij is ECHT VET
Kan je dat ook online ergens zien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
Best veel vakken gehaald dit blok
Nu maar eens richting Valkenswaard voor een sollicitatie/kennismakingsgesprek
Dat word dan donderdag avondquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost moet vanavond werken trouwens dus je kunt beter morgen langskomen.
Pffff ... net goedquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:20 schreef daNpy het volgende:
Stroomstoring in delen van Eindhoven
Dinsdag 1 november, EINDHOVEN – Het Eindhovense centrum en de wijken Acht en Woensel-West hebben vanmiddag een kwartier lang zonder stroom gezeten.
Tussen 14.41 en 14.54 uur is er een storing geweest in het hoogspanningsnet van Essent die zorgt voor de aanvoer van elektriciteit in de stad,
verklaart een woordvoerder van het Eindhovense energiebedrijf NRE
Er is een schakelinstallatie uitgevallen.
Naar de oorzaak wordt nog onderzoek gedaan.
En die nieuwe Accuquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef Inu het volgende:
Tuurlijk doet ie het al BBHij doet het erg goed
Ik moet alleen nog even office voor de mac zien te charteren bij de oom van Job
quote:Tis altijd wat en altijd spijt
Van al het geld en alle tijd
Op de onverharde wegen
Die je naar hier hebben geleid
De ochtenden zijn wit en koud
En hoe je ook je stuur vasthoudt
De wind komt door je handschoenen heen
Je vingers zijn versteend
Zo is er altijd iets wat je verlamd
En is het niet de wiet
Dan is het wel de drank of zo
Het spookt maar in je hoofd
Het was lang geleden een eeuwigheid
Je fietste op de afsluitdijk
Ik weet niet wat je er nu van vind
Als je luistert naar de wolken
Als je luistert naar de wind
Ja netquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kan je dat ook online ergens zien?
Heb je NET nog gehaald?
Euro Management Consulting. Moet ik het complete proces doorlopen van behoeftebepaling tot het opleveren van het eindproduct. Waarbij het eindproduct een dynamische website is met een Content Management Systeem.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:47 schreef gazylady2 het volgende:
En Flow, bij welk bedrijf wil je gaan werken? en hoe was je gesprek?
Edit:quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef blieblie het volgende:
Waar ging BIT ook al weer over?
Als je VGA, XML, OPL en CMB niet gehaald heb zou wel beetje treurig zijn.
Al is het niet weinig voor 1 blok.
Zegt me weinigquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:38 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
7 vakken in totaal: SSO, VGA, XML, NET, OPL, CMB en BIT.
En die laatste 6 heb ik 99% zeker dus al gehaald.
SSO moeten we nog ff goed ons best doen.
BIT is trouwens hetzelfde als ProAIT maar dan in een afgeslankte versie.
Spinvis?quote:
Tenzij je geen 18 Euro kan missen (of hetgeen wat je charteert gratis zou zijn) zou ik gewoon een studentenlicentie kopen via Surfspot.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:59 schreef Inu het volgende:
Tuurlijk doet ie het al BBHij doet het erg goed
Ik moet alleen nog even office voor de mac zien te charteren bij de oom van Job
Wat een creatieve titels.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:32 schreef blieblie het volgende:
Waar ging BIT ook al weer over?
Als je VGA, XML, OPL en CMB niet gehaald heb zou wel beetje treurig zijn.
Al is het niet weinig voor 1 blok.
Adviesrapport over het toe te gaan passen IT-systeem voor een bedrijf aan de hand van een casus.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zegt me weinig.
Wat was de opdracht die je moest doen?
Dat zijn wel ff 900 kikkertjesquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Tenzij je geen 18 Euro kan missen (of hetgeen wat je charteert gratis zou zijn) zou ik gewoon een studentenlicentie kopen via Surfspot.
Owjaaah.... Blue Moonquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:44 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Adviesrapport over het toe te gaan passen IT-systeem voor een bedrijf aan de hand van een casus.
Zegt Blue Moon je iets?![]()
2 andere gasten en ik hadden een 8 als eindcijfer. De rest allemaal lagerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Owjaaah.... Blue Moon.
Best leuk vak.
PSV was erg spannend. Leuke wedstrijd om te zienquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:45 schreef blieblie het volgende:
Dat doen ze wel weer goed ja.
PSV bedoel ik dan.
Ik weet niet meer wat ik voor BIT had. Iig een 7 of hoger.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Antec Midi Tower Sonata II Life Style ATX 450W (zwart) ¤115.50 Asus A8N-E nForce4 Ultra, Dual RAID, GLAN OP=OP! ¤79.00 Asus Videokaart PCI-e GeForce 6200TC 256MB DDR DVI/TV ¤50.50 Corsair 2x512MB DDR SDRAM PC3200 CL2.5 Value ¤106.00 Logitech UltraX Media Keyboard OEM ¤24.50 Maxtor 160GB SATA150 8MB FDB, 6L160M0 ¤80.00 Totaal incl. BTW: ¤ 622.00 |
Dat wist ik niet eens. Maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 november 2005 00:53 schreef febster het volgende:
Nice systeempje
Die Geforce maakt die ook gebruik van het systeemgeheugen? (ik meen dat daar de TC=TurboCache voor stond maar weet het niet meer zeker)
Kast ombouwen danquote:Op woensdag 2 november 2005 00:51 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb dit systeem voor m'n pa besteld bij 4Launch. Is overmorgen binnen
[ code verwijderd ]
Kan ik weer lekker knutselen. Alleen wel matig dat m'n pa dan weer eens een sneller systeem heeft dan ik
quote:Op woensdag 2 november 2005 09:34 schreef yup het volgende:
http://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=89044&page=1&pp=10
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1421146&page=1
Er lopen 2 verhalen:
[..]
[..]
Ik weet niet welke verhaal klopt maar hier was iemand duidelijk boos![]()
![]()
Enkele quotes:
[..]![]()
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |