abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31390016

Evenementenhal Rijswijk

15 en 16 oktober vind de Fantasy en gothic beurs weer plaats in de evenementen hal te Rijswijk (Darling market)

Ik ga op zaterdag en ga voornamelijk voor de sfeer maar ook om een aantal dingen te kopen.
Mijn wensenlijstje:
- wierook (bijna op)
- Paar boeken over wicca, heksen en indigo kinderen
- wat sieraden misschien
- Wandkleed
- evt kleding ofzo maar dat weet ik nog niet.
- kaarsen.

Hebben jullie nog dingen die ik echt móet kopen?
Wie gaan er ook naar de beurs en wat is de reden dat je gaat?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 12 oktober 2005 @ 20:07:37 #2
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31391317
leuk.

ik ga 17/18i december pas naar capelle voor het midwinter fair
http://www.archeon.nl/

er zijn niet echt dingen die je moet kopen. kijk rond, geniet, koop dat wat goed aanvoelt. als het goed is staat er ook een gozer met van die hele donkere/duistere maar o zo mooie schilderijen en posters. daar zou je echt 1 van moeten halen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31391504
Ik ga er ook zaterdag naartoe.

Ik heb alleen niet zoveel geld, helaas, maar vorig jaar heb ik een mooie jurk gekocht voor maar 25 euro, dus wie weet
En de reden om te gaan, Johannes de Nar natuurlijk
pi_31391551
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef Enyalius het volgende:
leuk.

er zijn niet echt dingen die je moet kopen. kijk rond, geniet, koop dat wat goed aanvoelt. als het goed is staat er ook een gozer met van die hele donkere/duistere maar o zo mooie schilderijen en posters. daar zou je echt 1 van moeten halen
Hee dat is wel een goed idee ja! posters en / of schilderijen aanschaffen ben toch nog aan het kijken voor wat dingen om mijn huis dalijk mee in te richten (binnenkort huis uit )
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_31458867
Ik ga richting rijswijk. misschien zie ik nog mensen van hier
pi_31467044
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 20:07 schreef Enyalius het volgende:
leuk.

Alpen ad Rijn bedoel je denk ik, niet Capelle.
Weet jij of die midwinterfair ook entree kost? Lijkt me wel leuk om daarheen te gaan maar weet niet hoe duur het is?
T park zelf is dan al dicht voor bezoekers geloof ik dus t zal wel niet de bezoekersprijs zijn of wel?
pi_31467775
12.50 dacht ik, maar zoek hier even dan vind je het vast: http://www.archeon.nl/index.htm
liever een slechte waarheid, dan een goede leugen
geld verdiensite's? klik hier
  zondag 16 oktober 2005 @ 00:59:32 #8
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31478951
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2005 18:34 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Alpen ad Rijn bedoel je denk ik, niet Capelle.
Weet jij of die midwinterfair ook entree kost? Lijkt me wel leuk om daarheen te gaan maar weet niet hoe duur het is?
T park zelf is dan al dicht voor bezoekers geloof ik dus t zal wel niet de bezoekersprijs zijn of wel?
capelle, alphen aan de rijn...haal ze wel vaker door elkaar heheh ik ben een topografisch wonder
er is een bezoekers prijs ja te vinden op www.archeon.nl
quote:
Archeon Midwinter Fair
Zaterdag 17 en zondag 18 december 2005
Openingstijden 10.00 - 17.00 uur
Themapark Archeon in Alphen aan den Rijn

Dit jaar organiseert Archeon voor de derde maal de Archeon Midwinter Fair met een geheel overdekte Fantasy & Gothic Markt. Gedurende deze 2 dagen staan alle 43 locaties van Archeon exclusief ter beschikking van dit Midwinter evenement.

Vechtshows, games, ambachten, entertainment, boogschieten, lezingen, enz.
Demonstraties van LARP-groepen. Open podium voor Fantasy- en Gothic-muziekgroepen. Fantasy & Gothic Markt.

De kaartvoorverkoop is nu begonnen. U kunt kaarten bestellen bij Archeon (zie onder) en ook tijden het Triganda Gothic/Fantasy Evenement, 19 en 20 november in de RAI in Amsterdam (www.triganda.com).

Bestelformulier kaarten voorverkoop (tot 15 november ¤ 12,50 p.p.)
quote:
Entreeprijzen voor de bezoekers:

* Voorverkoop tot 1 december ¤ 12,50
* Aan kassa ¤ 14,50
* Passe-partout ¤ 25,00
* Groepskorting >20 personen ¤ 1,00 per persoon
* Parkeren ¤ 3,50
* Honden (mits aangelijnd) ¤ 3,50
* Kinderen tot 4 jaar gratis

[ Bericht 23% gewijzigd door Enyalius op 16-10-2005 01:18:50 ]
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_31605437
Ben 2 dagen in Rijswijk geweest, ga nog naar Triganda (op zondag) en 2 dagen winterfair en naar de elfennacht...En dan weer verder verzinnen wat er volgend jaar allemaal voor leuks komt
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:24:04 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31605492
Ben vorig jaar wel geweest; was leuk zo alles bij elkaar, maar nou ook were niet dat je denkt "Goh wat een originele artikelen" ofzo. Daar hoef je het imho niet voor te doen; wel omdat het gewoon leuk is een beetje rond te struinen en evt iets te kopen dat je toch al zou willen hebben, of gewoon omdat je dan gelijk alles bij elkaar hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThE_ED op 21-10-2005 15:51:28 ]
[KNE]-Mod
pi_31605606
Er zijn ook geen originele artikelen. Overal kom je hetzelfde tegen. Het is meestal gewoon heel gezellig, je komt veel mensen tegen, kan lekker rondstuiteren op de muziek en een beetje de kraampjes afstruinen. In Rijswijk ben ik 's ochtends de kraampjes langsgegaan en 's middags heb ik staan stuiteren op Rapalje. en tijden Omnia zitten kletsen met Rapalje. Daarvoor ga ik eigenlijk ook... Maar ik ga er ook niet meer van uit om originele dingen te vinden... Beetje kleren, beetje boeken, beetje sieraden en heeeeeeel veeel mede
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:42:31 #12
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31605895
geen idee wat ik ga kopen op het midwinter fair. ben nog steeds aan het kijken voor een Kelk van aardewerk en 1 hele specifieke athame/dolk. het in slaan van mede is ook belangrijk

es kijken of die gozer met zijn schilderijen e.d. ook is. voor Omnia en Rapalj ga ik niet. vind ze beiden nu niet echt dat je zegt geweldig.
pi_31606977
Athame's zijn er genoeg, kelken van aardewerk ben ik weinig tegengekomen, ik ga denk ik maar 'ns op zoek naar zwarte draken kelken...een beetje leuke dan. Omnia is zwaar te eentonig. In Rijswijk hoorde je alle nummers zo'n 5x per dag. Rapalje had nog wat afwisseling. En tja....'t is best wel vrolijke muziek hmmmmm.....heb nog een flesje mede staan
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:43:25 #14
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31607132
omnia is leuk om 1x te horen. ze hebben geen uitgebreid repertoire. daar en tegen is hun energie uitstaat zo geweldig dat ze slecht weer aantrekken. rapalje is niet mijn soort muziek dus zal het niet missen ook.

mijn laatste mede was vorige week zaterdag opgegaan
pi_31607320
Enyalius, en kelk van aardewerk zou je ook zelf kunnen maken.
Het voordeel is dat je het op deze manier vorm kan geven hoe jij het wil.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:57:22 #16
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31607406
ja weet ik.

maar ik ben niet handig met me handen. ben geschikt voor het groffere werk niet het fijne werk. ik raak al helemaal gestrest door een draad door het oog van zo'n klein kut naaldje heen te krijgen. dus ik heb handwerken maar opgegeven. kan ik niet. kan dus geen kelk maken noch mijn eigen gewaad.
pi_31694012
Hier, een aardewerken kelk voor maar liefst 12,50! Alhoewel ik liever zou gaan voor de hoorn..

Het was leuk! Ben vooral gegaan voor Omnia, maar ik vind het wel heel erg leuk al die kraampjes en mensen die mooi verkleed waren. Alhoewel origineel anders is... Maar ja hekserij is big bizznizz tegenwoordig en dus kom je de nodige onzin tegen. "Koop dit je bent maar een halve heks zonder! "
pi_31694054
Was er geen optreden van Nou En?
  woensdag 26 oktober 2005 @ 09:21:29 #20
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_31694719
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:57 schreef Enyalius het volgende:
. ik raak al helemaal gestrest door een draad door het oog van zo'n klein kut naaldje heen te krijgen.
De truuk is de draad te vouwen; dan krijg je hem er supersimpel door
[KNE]-Mod
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:13:52 #21
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31695478
die aardewerk kelk van 12,50 heb ik ook al gezien. 1 ding...er zit een symbool op die ik niet wil. ik heb niks met hekserij. ben zelf een magier geen heks. best lastig om specifieke dingen te kopen dan. zelfs op zo'n beurs en fairs.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:21:16 #23
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31695591
heb er een mooi krachtig digitaal design van gemaakt

deze zandloper.

dus dat wordt zelf maken, kan ik niet, of iemand vinden die ik het kan laten maken
maar voorlopig focus ik eerst op het geld aan de kant leggen voor een schilderij
pi_31695661
Moet het erin gegraveerd zijn, geschilderd? Ik weet namelijk dat er van die aardewerk werkplaatsen zijn waar je voor een habbekrats zelf je aardewerken kelk op kan schilderen en dan bakken zij hem voor je. Dit design is zo simpel, daar hoeft je geen kunstenaar te zijn. (Want ik denk niet dat dit ooit op de algemene markt komt, tenzij, hemel verhoede het, magiers plotseling de nieuw hype zijn)
  woensdag 26 oktober 2005 @ 10:33:17 #25
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31695755
liefst er in gegraveerd en met een coating zodat ie in de afwasser kan
maar als je weet waar dat gedaan kan worden...zou geweldig zijn. ben er namelij al een tijdje naar op zoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')