Wat loop je nou te lachenquote:
Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:55 schreef SCH het volgende:
Omdat je een grappige anekdote naar boven haalde.
Chocoladekogel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was helemaal geen grappige anekdote. Dat was een moment waarop duidelijk werd dat de kogel zowel van links als van rechts kan komen.
Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.quote:
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winterquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:04 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik heb De Winter ook nog nooit met wapens zien zwaaien.
Het is antidemocratisch moddergooien, dom tuig dat geen woorden klaar heeft en dan maar naar de vla grijpt.
Die sukkels mogen heel hard van de trap vallen. Of worden geworpen.
Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Typerend dat jij het een niet los van het ander kan zien.
Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.quote:
Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Typerend dat je een chocoladetaartje erger vindt dan de uitlatingen van De Winter
Jij bent echt een superziek persoon!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?
Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtofferquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Hahaha, wat hilarisch zeg. Iemand het woord ontnemen is fascistisch.
En ik zou precies hetzelfde zeggen als een communistisch persoon onderbesmeurt werd door een extreem-rechts persoonquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!
Ach, zo erg was het toch niet. Een taartje. Wat een heisaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal niet zo typerend. Het is gewoon a different game. Als De Winter op een bepaald vlak opereert moet je hem daar terugpakken en van weerwoord dienen, en dat niet buiten het debat om doen.
Het is gewoon extreem-laag.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij wist er anders wel raad mee, het vlees geworden slachtoffer![]()
Compliment als jij het zegtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij bent echt een superziek persoon!!
Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:12 schreef SCH het volgende:
Ik vond het geweldig die taart, waarom mag dat niet?
Overdrijf niet zo man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat die taart bedoeld was om De Winter angst aan te jagen en hem door middel van (in strikte zin) geweld te intimideren. Oftewel, een terroristische actie.
Maar wel reuze grappig en terecht.quote:Dat het chocoladevla was in plaats van een sterk zuur, maakt de boel niet minder erg. Het is oog om oog, tand om tand, zo'n daad, en dus tamelijk primitief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |