Dat zijn die sarcastische sluitposts die je je als crew kan veroorloven.quote:Op maandag 7 november 2005 17:46 schreef the900 het volgende:
een topic sluiten met een vraag is natuurlijk uitlokken he NJ
Ik zal maar er geen topic over openen he?quote:Op maandag 7 november 2005 17:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat zijn die sarcastische sluitposts die je je als crew kan veroorloven..
Niet in ONZ in ieder geval.quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zal maar er geen topic over openen he?
quote:Op maandag 7 november 2005 18:38 schreef rompompom het volgende:
Wil een mod zo vriendelijk zijn de TT van de [BeF] aan te passen? Het woord 'vrienden' dient te worden vervangen door 'vriendin'. Een wezenlijk verschil in deze
Als je je zonodig wilt rukken op een ijsmeisfilmpje wat niet eens bestaat, dan vraag je daar maar ergens anders naar dan in dit topic.quote:Op maandag 7 november 2005 18:52 schreef Maanvis het volgende:
NJ haal dan ook die offtopic discussie over nikky en de buurvrouw weg, schijnheil.
En rukken op de buurvrouw van nikky die in een straal van 20 km woont en die niet eens bestaat.. is in mijn ogen nog zieker, maar dat mag wel?quote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je je zonodig wilt rukken op een ijsmeisfilmpje wat niet eens bestaat, dan vraag je daar maar ergens anders naar dan in dit topic.
Ja, want dat gaat niet over minderjarige meisjes.quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En rukken op de buurvrouw van nikky die in een straal van 20 km woont en die niet eens bestaat.. is in mijn ogen nog zieker, maar dat mag wel?
Ik zal het even duidelijk uitleggen, misschien snap je het dan wél.quote:Op maandag 7 november 2005 23:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En rukken op de buurvrouw van nikky die in een straal van 20 km woont en die niet eens bestaat.. is in mijn ogen nog zieker, maar dat mag wel?
Aha waarom zeg je dan niet de werkelijke reden dat je het hebt weggehaald. Wees gewoon eerlijk en niet zo kinderachtigquote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik zal het even duidelijk uitleggen, misschien snap je het dan wél.
Ik wil niet dat er ergens in ONZ gehandeld wordt in de foto's van IJsmeis en al helemaal niet in het FB-topic. Daarom heb ik je posts weggehaald. Het was ook offtopic en die reden heb ik eraan gegeven.
Omdat ik eigenlijk elke directe verwijzing naar die foto's eruit wil houden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha waarom zeg je dan niet de werkelijke reden dat je het hebt weggehaald. Wees gewoon eerlijk en niet zo kinderachtig
Vind je dat de voordelen van oneerlijk zijn opwegen tegen de nadelen van het feit dat het zo weer gebeurt als je niet eerlijk bent?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat ik eigenlijk elke directe verwijzing naar die foto's eruit wil houden.
Niet iedereen komt in het FB-topic van een subforum vragen of iemand foto's van een moderator wilt mailen. Dus ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het hele onderwerp nog te sprake zou komen in dit topic.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vind je dat de voordelen van oneerlijk zijn opwegen tegen de nadelen van het feit dat het zo weer gebeurt als je niet eerlijk bent?
Ik postte hier voor het filmpje. De foto's heb ik al gekregen van BHFH.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:42 schreef NJ het volgende:
En heeft nu nog steeds niemand je die foto's gemaild? Arme jongen....
En het filmpje bestaat niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik postte hier voor het filmpje. De foto's heb ik al gekregen van BHFH.
Net zoals die buurvrouw waar ze het hier boven over hadden.quote:
Je moet niet met 2 schapen meten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:55 schreef NJ het volgende:
Het is gewoon allemaal kut.
En als die ene nou net het zwarte schaap is?quote:
Dan zou erg voorzichtig zijn met uw acties.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:01 schreef NJ het volgende:
[..]
En als die ene nou net het zwarte schaap is?
Preventief ruimen zeg ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zou erg voorzichtig zijn met uw acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |