quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:12 schreef ThE_ED het volgende:
Ze staan wel voor "paal" ja...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:15 schreef Jett het volgende:
veel jongeren? man kijk is rond er lopen meer van die gothicjosti's rond dan dat soort ramdebielen hoor.
in wat voor wijk woon jij
of den haagquote:
Hoe hebben ze hun voet nou tegen de muur? Ziet er zo raar uit, alsof ze er een velletje papier tussen hebben gestopt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tegenwoordig lopen veel jongeren er zo bij. Wat is de mening hierover van de modebewusten onder ons? Zouden ze er over vijf of tien jaar nog zo bijlopen? Staat het soms stoer en sexy?
Is het niet zo'n tshirt dat uit hun broek hangt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:29 schreef tonks het volgende:
Ik vind het ook raar dat ze tegenwoordig zo veel reclame maken voor twix
Ik ook niet, zie ze alleen maar voor muren staan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:33 schreef tonks het volgende:
Ik zie trouwens nooit mensen met zulke kleren lopen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de lichaamshouding/taal van sommige gasten!
quote:
En dan dat kinderbedje ook op de achtergrond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat behang vind ik ook niet zo 'gangster'
ik vind hem schattigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:07 schreef steve2003 het volgende:
ik vind hem anders hardstikke stoer
Vrienden van je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tegenwoordig lopen veel jongeren er zo bij. Wat is de mening hierover van de modebewusten onder ons? Zouden ze er over vijf of tien jaar nog zo bijlopen? Staat het soms stoer en sexy?
Nee man, da's een handdoek!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe hebben ze hun voet nou tegen de muur? Ziet er zo raar uit, alsof ze er een velletje papier tussen hebben gestopt.
Heeft die rechter nou een blauwe haarborstel ofzo in zijn gulp gestopt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
lol, gek wieffie. dat is een blauwe band taebullsshit, dat zie je zo.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heeft die rechter nou een blauwe haarborstel ofzo in zijn gulp gestopt?
Of het is nog een stuk stofzuigerslang wat er aan vast zit van zijn avontuurtje 's middags in de meterkast![]()
grinnek. hoest verder?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah, Billy Blanks, zeg dat dan!
[afbeelding]
Gaat wel hoorquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gaat wel hoor![]()
En met jou? Hoe is het Amsterdamse leven heden ten dage?
fijn om te horen. de 'feestdagen' komen er met rasse schreden aan. veel goede herinneringen gewenst.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Moeders gaat het nu steeds moeilijker krijgen (mist mijn vader gewoon enorm, ze deden altijd alles saampies), dus wij zijn er zoveel mogelijk voor haar. Verder gaat het wel, volgens mij pakken we het allemaal wel op de "juiste" manier aan, als die er al is
Het is toch allemaal een beteje afwachten hoe het gaat lopen, maar ja joh, we redden ons wel uiteindelijk, tough women
morgen witlof met ham en kaas en aardappelpuree van fijne kruimige jongens. mijn musje heeft het nog nooit gegeten, dus ze zal smikkelen of hard wegrennen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja het gaat hard inderdaad.
Dank je welen we gaan gewoon ons best doen
Ga je nog iets lekker maken dit weekend of iets leuks doen?
Ik ga zo even de kip "plukken" voor de kippensoep voor morgen, is supergaar, lekkah!
lekker kipje. eet smakelijk alvast. hey, maar wat vind jij als modebewust persoon nou van al die foto's hier?quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:13 schreef BBQ-kip het volgende:
Witlof is gedurfd dan ja, hahaha.
Lekker hoor, vind ik het
Ik heb vorige keer kippenragout gemaakt van de kip, dus nu soep, als voorgerechtje.
Er komt een vriendin eten en die wilde ouderwets Hollands eten, maar heeft nooit de tijd om het klaar te maken, dus voor mij een uitdaging, want ik kook niet zo vaak Hollandse pot, maar ik had er wel weer eens zin in
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |