De klik-klak ofzo. Kregen veel kinderen een gebroken pols van weet ik nog, nostalgie alom hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
vreselijke dingen waren datquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:03 schreef buitenbeentje het volgende:
En die dingen bestaande uit een handvatje, daaraan twee evenlange touwtjes met ieder een kral van 3 centimeter die je dan tegen elkaar kon laten ketsen.
Dat was echt grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
Yogho Yogho ijsjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wij twintigers stammen uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Robbie Williams nog in Take That zat en leggings om een of andere onnavolgbare reden hip waren.
Kennen jullie ze nog?Lolobal - Een soort bal met een ring eromheen, zodat het op Saturnus leek. Met je voeten op de ring kon je vooruit springen. Skatebike - Een eenwieler met een extra wieltje voor de balans. Maar nog steeds zonder stuur Fido Dido 7Up ijsjes - Glazen speentjes - Tutjes en andere poeliewoelie dingetjes zoals flesjes en dolfijntjes van glas die je aan je sleutelbos kon hangen. Een beetje tienjarige had een hele verzameling Sega - Spelcomputers dus Van die plastic ronde schijfjes die vacuüm zogen op een muurtje en dan vanzelf weer omhoog sprongen. TV-programma's als Teds Familiespelshow en Rons Honeymoonquiz
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:11 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
en wat dachten we van Dungeons and Dragons, de tekenfilmserie welteverstaan
vrouwtje theelepel, boes boes, nils holgersonn ga zo maar doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
My Little Pony, Spiderman, Batman met Adam West, M.A.S.K., Transformers, G.I. Joe
En de Yogho Yogho reclamequote:
Ofzoquote:In je moeders klerenkast
Zit een grote griezelgast
Yogho, Yogho!
en de schillenboer en lorrenboer ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:14 schreef Grumpey het volgende:
Medisch centrum west, de lamada.
En de kaasboer en groentenboer kwamen nog gewoon in de straat...
En de boldoot-kar zeker ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:15 schreef just me het volgende:
[..]
en de schillenboer en lorrenboer ook![]()
Ik heb er nog tweequote:
Je had er zelfs speciale kammetjes voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb er nog tweeVan die kleintjes die eik aan een sleutelhanger zaten dan. Mijn grotere trol is pleitos.
En dommelquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
Bassie en Adriaan trouwensEn Samson en Gert. Benjamin Ben
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
hufters worden crimineel stond gister in de krant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
als ik aan dit alles terugdenk, kom ik in een rotperiode
ik werd veel gepest.....
Mega slimy heel okay!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef tonks het volgende:
Mega slimywas ook van die tijd volgens mij
.
[afbeelding]
Och arme.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
ik werd veel gepest.....
Ja vroeger had je ook gewoon 2 supersoakers.. geel en blauw.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef djowij het volgende:
Lego, maar dat is er nog steeds hoewel t me niet meer zo interreseert. net zoals supersoakers (als je t zo schrijft).
kut voor je...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef wendytje het volgende:
ik werd veel gepest.....
Ik kan me er nog wel meer herinneren, maar ik weet wel dat ze het niet vaak langer dan 1 zomer uithielden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja vroeger had je ook gewoon 2 supersoakers.. geel en blauw.
Nu heb je de X9248924982498249924 met laserstraal en 3 waterstralen enzovoorts.
nee dat deden wij ook altijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
Zie je tegenwoordig trouwens nog wel eens panties met een bal erin en dat je dan tegen een muurtje met dat ding om je lichaam heen zat te slaan? Of zat ik gewoon op een weirde school waar men dat deed
En eitje leggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
Zie je tegenwoordig trouwens nog wel eens panties met een bal erin en dat je dan tegen een muurtje met dat ding om je lichaam heen zat te slaan? Of zat ik gewoon op een weirde school waar men dat deed
de pesters?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:21 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
[..]
hufters worden crimineel stond gister in de krant.
Whehe iedereen wou Nikies airquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:41 schreef Ninedarts het volgende:
De geboorte van de Nike Air Classics.....je was heel wat als je die van het eerste moment droeg....
toen had die schoen nog uitstraling![]()
ach, af en toe zie ik er een lopen, met een viswijf bij hem, of gescheiden met 3 kutkoters... en dan heb ik ineens een vredig gevoelquote:
verscil met wat? andere merkschoenen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:42 schreef Roi het volgende:
[..]
Whehe iedereen wou Nikies airHad het er laatst nog met een vriend over, we durfde eindelijk te onthullen dat we allebij geen verschil voelde
!
wat ben jij een smeerlap!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:28 schreef steve2003 het volgende:
[..]
kut voor je...
maar je zal het wel verdient hebben...
pong is dat. Dat je dat vergeten bentquote:Wij hadden zo'n spelcomputer met twee draaiknoppen als controller, en dan moest je op de tv een stip met jouw streepje tegenhouden voordat ie het beeld uit zou vliegen. Die stip bewoog dan heen en weer tussen de linkse en rechtse kant van het scherm...
Als je met 20+ er nog mee rijd ja niet zo raar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef Ninedarts het volgende:
de gekleurde balletjes die je in de spaken van je fiets deed.......![]()
![]()
toen was het heel cool....
Nu word je ermee uitgelachen![]()
Wij maakten aan onze BMX een speelkaart vast, zodat die half in het achterwiel stak. Dan had je een 'Klepper', en dat klonk alsof je brommer of motor reed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:44 schreef Ninedarts het volgende:
de gekleurde balletjes die je in de spaken van je fiets deed.......![]()
![]()
toen was het heel cool....
Nu word je ermee uitgelachen![]()
Zonder 'Air'quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:45 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
verscil met wat? andere merkschoenen?
die bestaat nog tseeds:quote:
idd, skychannel was het Nicolodeon van 20 jaar terug.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef passmailer het volgende:
ik weet nog wel dat we toen een tekenfilm kanaal kregen SKYchannel was zo'n progamma
the funfactory
met de get along gang en nog veel meer tekenfilms![]()
hahaha ja, ik heb 2 videos thuis, lachen man! zoooo primitief! heerlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:05 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
jah!!! whahaaaa wil ik terug!!!![]()
Oeh..die laatste, dat is die enge pop met dat rode haar tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:18 schreef ChrisJX het volgende:
Bassie en Adriaan trouwensEn Samson en Gert. Benjamin Ben
gaverdamme nou, en zo'n vreselijke vieze kutstemquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:23 schreef furanku het volgende:
[..]
Oeh..die laatste, dat is die enge pop met dat rode haar tochbrr wat een creep.
Tenzij je bij mij op school zat nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:30 schreef Grumpey het volgende:
Sommige tv-programma's , toen was ik denk net te klein (nu 17 jaar oud)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef ChrisJX het volgende:
Zijn er trouwens mensen van 15-19 die dit topic lezen en van sommige dingen geen idee hebben wat er bedoeld wordt?
En een lolobal, skatebike, kralen voor in je fiets, trollen, glazen tutjes?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:55 schreef Agiath het volgende:
Sommige tv-programma's , toen was ik denk net te klein (nu 17 jaar oud)
Wel kan ik die 7-up popup ijsjes herinneren...
en de Ducktales
Ik herinner me alles en ben bijna 18quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef ChrisJX het volgende:
Zijn er trouwens mensen van 15-19 die dit topic lezen en van sommige dingen geen idee hebben wat er bedoeld wordt?
waren tijdje uit de handel gehaald toen toch ook? omdat kleine kinderen ze inslikte ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:
Wij twintigers stammen uit de tijd dat Twix nog Raider heette, Robbie Williams nog in Take That zat en leggings om een of andere onnavolgbare reden hip waren.
Kennen jullie ze nog?Glazen speentjes - Tutjes en andere poeliewoelie dingetjes zoals flesjes en dolfijntjes van glas die je aan je sleutelbos kon hangen. Een beetje tienjarige had een hele verzameling
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Maar jij hebt gewoon een fenomenaal geheugen
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik herinner me alles en ben bijna 18 20![]()
Wat ik me ervan kan herinneren is dat bleek dat ze - verrassendquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:03 schreef Erosjuhhh het volgende:
waren tijdje uit de handel gehaald toen toch ook? omdat kleine kinderen ze inslikte ofzo?
alleen niet die skatebike, voorderest allesquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En een lolobal, skatebike, kralen voor in je fiets, trollen, glazen tutjes?
Smurfensnotquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef tonks het volgende:
Vroeger had je ook dagen plezier met een plastic zakje met wat zeep, tegenwoordig hebben kinderen dat niet meer
smurfensnot!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef tonks het volgende:
Vroeger had je ook dagen plezier met een plastic zakje met wat zeep, tegenwoordig hebben kinderen dat niet meer
De tutjes ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:05 schreef Agiath het volgende:
alleen niet die skatebike, voorderest alles![]()
Ik heb er nog 3quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:07 schreef tonks het volgende:
Ik had ook die tutjes hoor.. mocht altijd of 2 grote of 5 kleine op de markt uitzoeken.
Hmm... ik ken wel babietjes met een luiertje om en als je die dan in koud water legde, werd de luier blauw of roze, zodat je wist of je een jongetje of meisje hadquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
En kent iemand (misschien een meisje) die kleine babies nog.. zat altijd een neon geel groen roze of oranje sjaaltje bij voor die baby. (kwamen in een zakje)
Deze zijn volgens mij anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... ik ken wel babietjes met een luiertje om en als je die dan in koud water legde, werd de luier blauw of roze, zodat je wist of je een jongetje of meisje had
ja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Hmm... ik ken wel babietjes met een luiertje om en als je die dan in koud water legde, werd de luier blauw of roze, zodat je wist of je een jongetje of meisje had
De jaren 80 hebben we toch ook meegemaaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:11 schreef Prego het volgende:
ik had ook van die auto's, wanneer je die in warm/ koud water pleurde veranderden die ook van kleur.
of is dat jaren 80?
Ja! Ik was verliefd op dat ene meisje met dat donkere haar in het beginfilmpje (*TOETOET*, weet je nog?)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:20 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
Professor Poopsnagle.
Ik vond alleen de naam al geweldig!!
die dingen hadden een naam......quote:
Wij noemden ze klikkersquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:34 schreef Chielus het volgende:
die dingen hadden een naam......
en daar kom ik dus niet op.
poop poop snagle snagle, poop poop snagle snagle, poop poop!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:34 schreef Eland het volgende:
[..]
Ja! Ik was verliefd op dat ene meisje met dat donkere haar in het beginfilmpje (*TOETOET*, weet je nog?)
Ik was 3 ofzo![]()
Oh, was het *POOPOOP*.. Ik dacht dat het die stoomfluit van die vliegende bus was. Weet je ook nog dat die oude professor een keer in de gevangenis zat, en dat ze hem gingen redden met die bus? Wat een spanningquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:39 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
poop poop snagle snagle, poop poop snagle snagle, poop poop!!![]()
maar als je ze ziet knikkeren tegenwoordg is het wel een mooi schouwspel. Zo'n ietwat dikkig meisje die gehurkt zit zodat je haar string kan zienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:08 schreef JMrules het volgende:
Knikkers...zijn hele generaties voor ons ook mee opgegroeid maar ik vrees dat deze kunst tegenwoordig ietwat op de achtergrond is geraakt
net als elke twee weken er een nieuw anale seks topic is in SEX en elke week een wat te doen topic in R&Pquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:52 schreef Bupatih het volgende:
Krijgen we elke maand weer een nieuw nostalgie-topic in GC?
Pedo!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:44 schreef Herald het volgende:
[..]
maar als je ze ziet knikkeren tegenwoordg is het wel een mooi schouwspel. Zo'n ietwat dikkig meisje die gehurkt zit zodat je haar string kan zien
Ik bewaarde die stripjes die bij de Donald Duck kauwgum zat. Heb er nog eens wat schriftjes mee volgeplakt, maarja die schriften heb ik natuurlijk niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef LennyKravitz het volgende:
* Donald Duck kauwgum en ander kauwgum, met plakplaatjes (oooh... een tattoo!)
Hehe en die klonken ook zo lekker als je er mee op de grond sloegquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
Die nep karaoke microfoons had je vroeger ook heel veel, als je er in praatte hoorde je een echo.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:
Kennen jullie ze nog?Lolobal - Een soort bal met een ring eromheen, zodat het op Saturnus leek. Met je voeten op de ring kon je vooruit springen. Skatebike - Een eenwieler met een extra wieltje voor de balans. Maar nog steeds zonder stuur Fido Dido 7Up ijsjes - Glazen speentjes - Tutjes en andere poeliewoelie dingetjes zoals flesjes en dolfijntjes van glas die je aan je sleutelbos kon hangen. Een beetje tienjarige had een hele verzameling
quote:Sega - Spelcomputers dus Van die plastic ronde schijfjes die vacuüm zogen op een muurtje en dan vanzelf weer omhoog sprongen. TV-programma's als Teds Familiespelshow en Rons Honeymoonquiz
jaaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:56 schreef tonks het volgende:
Die nep karaoke microfoons had je vroeger ook heel veel, als je er in praatte hoorde je een echo.
Thundercats??quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:57 schreef GoLLeM het volgende:
En die tekenfilm (mocht ik niet kijken) met mensen met een rood logo op hun zwaard, dat in de lucht een logo scheen als ze in nood waren (?). Inclusief zulke zwaarden in de speelgoedwinkels.
Als ik er zo over nadenk, sowieso hele ridder-tenues in de Bart Smit e..d
Die ja!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:09 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Thundercats??
[afbeelding]
Het logo: [afbeelding]
[afbeelding]
De opkomst van New Kids on the Block en Take That lijkt me meer passenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:55 schreef GoLLeM het volgende:
wel: Boggle en een spelshow met Ted de Braak, iets met pyramides. GI Joe. de opkomst van de boy/girl bands als Backstreet Boys, 'N Sync, Spice Girls, etc.
Wat Alles Kits precies was, weet ik ook niet meer. Is het niet de voorloper van Z@ppelin, gepresenteerd door Bas Westerweel?quote:Alles Kits (wat was dat ookalweer, een kinderprogramm iig.).
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben met wordt vervolgd zelfs op tv geweest, ik deed Donald Duck na![]()
De Ted Show, heette dat heel treffend.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef ChrisJX het volgende:TV-programma's als Teds Familiespelshow
Je bent liefquote:Op zondag 23 oktober 2005 00:40 schreef Thisbe het volgende:
CandyCandyEn vooral de afleveringen met de prins natuurlijk!
Ik ben met wordt vervolgd zelfs op tv geweest, ik deed Donald Duck na![]()
Allemaal gekleed in lichtblauwe overals, zodat ze niet op zouden vallenin het donker. Dat deed een beetje af aan de serie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:41 schreef Eland het volgende:
[..]
Oh, was het *POOPOOP*.. Ik dacht dat het die stoomfluit van die vliegende bus was. Weet je ook nog dat die oude professor een keer in de gevangenis zat, en dat ze hem gingen redden met die bus? Wat een spanning.
Bij elke gelezen pagina van dit topic dacht ik "Ik mis Tita Tovenaar" en uitgerekend jij moet er weer mee op de proppen komen.. Fantastisch gewoon!quote:Op zondag 23 oktober 2005 01:22 schreef Arcee het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn favo.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:35 schreef Ben_soms_best_lief het volgende:
de commodore 64 als "echte" spelcomputer...
hoe vet!!, het begint langzaam een beetje terug te komen, maar ik weet zeker dat ik het een keertje gehad hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:52 schreef outcast_within het volgende:
7-up die smaakte naar cola. 7-up ice ofzoiets
Mijn heldquote:
Gele M&M's ??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:28 schreef Doderok het volgende:
Hoe heetten die M&M's met pindanoten in die tijd? Als ik m'n ogen sluit zie ik ze voor me, maar de naam is niet leesbaar![]()
Treets.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 20:28 schreef Doderok het volgende:
Hoe heetten die M&M's met pindanoten in die tijd? Als ik m'n ogen sluit zie ik ze voor me, maar de naam is niet leesbaar![]()
Wij hebben vroeger als kinderen nog met de 8 milimeter camera de "sprong" nagemaakt..... Je sprong in de lucht, en als je op het hoogste punt stoppen met filmen. Dan even een stukje "niets" filmen, en vervolgens sprong je weer en begon je pas mer filmen bij het hoogste punt.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:41 schreef Serendips het volgende:
Jaaaa, Tita tovenaar!
Mijn vader is een tovenaar, tis, echt, tis heus, tis raar maar waar...![]()
Begin me echt heel oud te voelen nu!
Dat is net voor mijn tijdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De opkomst van New Kids on the Block en Take That lijkt me meer passen
Inderdaadquote:[..]
Wat Alles Kits precies was, weet ik ook niet meer. Is het niet de voorloper van Z@ppelin, gepresenteerd door Bas Westerweel?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef Coelho het volgende:
Van die pakjes drinken met verschillende smaken en beestekoppen erop. TJOLK
[afbeelding]
Idd. Dat was uniek, voor het eerst was er in het weekend 's morgens televisie voor kinderen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef passmailer het volgende:
ik weet nog wel dat we toen een tekenfilm kanaal kregen SKYchannel was zo'n progamma
the funfactory
met de get along gang en nog veel meer tekenfilms![]()
Is nog altijd een hele site vanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 23:31 schreef maartena het volgende:
Hoe kon ik em vergeten....
DE FILM VAN OME WILLEM!!!
[afbeelding]
Deze vuist op deze vuist!
ik had er 1!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:34 schreef Dwaashaas het volgende:
Hehehe wie heeft er nu géén viewmaster gehad !?
[afbeelding]
met deze fotokaarten ?
[afbeelding]
Was dus écht wel dé voorloper van Powerpoint !![]()
![]()
Dat was die film met dat liedje bright eyes van simon and garfunkel! Beter bekend als Watership Down.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:05 schreef ninni het volgende:
ohjaa
wat was waterschapsheuvel dan? :S
Verrek ja...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 21:52 schreef Coelho het volgende:
Van die pakjes drinken met verschillende smaken en beestekoppen erop. TJOLK
[afbeelding]
Volgens mij heb ik die al een keer gelezen. What about het Liegebeest en He-man, the master of the universe?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:48 schreef Mdk het volgende:
Is iedereen Teddy Rukspin dan al vergeten?![]()
Cassettebandjes van Bassie & Adriaan. Toen ik ze later op tv zag wist ik de tekst al uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had een geel cassettebandje van He-Man
Jaaaaaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:15 schreef PICHT het volgende:
Van die snoepjes, Smultietjes, Mierezeikers, Meeuweflatsen etc.
Powerrangers,telekids,tamagotchiquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:03 schreef Drago-X het volgende:
Eerie Indiana daar gebeurden altijd de mafste dingen. Met Simon en nog zo'n menneke.
Of is dat weer te kort geleden![]()
Voorloper van fox kids, weet alleen niet hoe het heette, in ieder geval kan ik me rockie nog goed herinneren uit de grot.
Voor de rest A-team, Powerrangers, telekids, zo'n ding dat je aan de deur plakte en dan langzaam naar beneden zakte, spiraal die je van de trap kon laten vallen, tamagotchi, knikkers noem het allemaal maar op.
En iets wat ik me nog goed kan herinneren, maar niet weet wat het was![]()
Een soort van schermpje met 2 knoppen er onder, 1 links en 1 rechts, en als je eraan draaide kwamen er op het scherm strepen/lijnen tevoorschijn. En dan kon je met een heel goed richtingsgevoel een mooi figuur maken, wat heb ik dat ding vervloekt!![]()
Ik miste hem al!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:48 schreef Mdk het volgende:
* mijmert keihard mee!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:21 schreef RealZeus het volgende:
...
Op TV:woensdagmiddag Avro's Kinderbios met Topcat,Scoobydoo,de Flinstones en natuurlijk Stuif es in met Ria Bremer.
*nog even doormijmert*
Zekers, ik ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:54 schreef GoLLeM het volgende:
Jij lijkt me wel zo iemand die hem op kan lossen
Ik iig wel
Sky Channel was geen tekenfilmkanaal. Het zond meesterlijke programma's uit zoals de WWF en Manimal. Slechts de zaterdag- en zondagochtend was voorbestemd voor Fun Factory metquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:43 schreef passmailer het volgende:
the funfactory
Ik had dat gele 'beest' ( 4 poten 2 van die antennes op zijn kop ) in knuffelbeer vorm met ingebouwde cassette speler voor de ruxpin verhalen en zijn mond/bek bewoog ook nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:48 schreef Mdk het volgende:
stekels van bosjes erin draaien en dan door zonneschermen schietenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:36 schreef BuBbliN het volgende:
what about blaaspijpen?
samen met je pa naar de plaatselijke doe-het-zelf zaak gaan en zo'n 4 a 5 meter 'blaaspijp' kopen.
die je vervolgens toen je eenmaal thuis was op maat ging zagen, tape op de pijpen heen legde, om er echt een lookalike wapen van te maken zeg maar. van meerdere stukken pijp wel te verstaan.
in het begin gebruikte je nog van die witte besjes omdat je die pijlen van oude tvgidsen niet kon draaien, toen je dat eenmaal doorhad kon het feest echt beginnen![]()
Wat dat zo'n soort van wezen, die in eht introfilmpje op de muur van een kasteel ofzo liep en wanneer hij achter een van de kantelen was zei: "je ziet me wel" en wanneer hij te zien was zei: "je ziet me niet" ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:47 schreef LennyKravitz het volgende:
* Op BRT (België) had je Liegebeest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:13 schreef Herda het volgende:
De DJ Cat show.. woohoo enne iemand die deze dame nog kent:
[afbeelding]
Super Gran![]()
TMF begon in 1995quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:43 schreef Panthera1984 het volgende:
TMF (1994?)
Big blocking beats!. Pieuwiewuwiew!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
Toen was die zender nog hip. Dat ze in de tune The Chemical Brothers hadden zitten!
Wicky de Vikingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo dat is ff oldschool tekenfilmpjes kijken. Hoe heet die ook alweer?
Dat is Widget!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:27 schreef GoLLeM het volgende:
Koetjesvla iemand?
En ik ben al maanden op zoek naar de naam van een tekenfilm. De hoofdpersonen waren een soort roze alientje en een zwevend hoofd met een glazen halve bol als schedeldak waardoor je zijn hersenen kon zien. Zijn handen zweefden er ook altijd maar wat bij.
Volgens mij werd het uitgezonden door de EO, het was in elk geval erg moralistisch en de wereld werd elke uitzending gered meen ik.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:20 schreef mien-moeke het volgende:
[afbeelding]
Professor Poopsnagle.
Ik vond alleen de naam al geweldig!!
Zo dat zijn jeugdsentimenten zeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef Rio het volgende:De Familie Robinson
(Ergens in de zee
heel ver hiervandaan
ligt een eiland
met een vulkaan
loop je het eiland rond, tot aan het end, nou dan sta je meteen weer aan het begin)
Is Biff weg dan?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:04 schreef chibibo het volgende:
De tijd dat Sesamstraat nog karakters kende als Holemens Biff en Houten Kop Harrie Hendriks.
Met dat konijntje dat een armbandje om één van haar oortjes hadquote:
Vergeet Nathalie en Jodi en het Hertenjong vooral nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:39 schreef Rio het volgende:De Familie Robinson
(Ergens in de zee
heel ver hiervandaan
ligt een eiland
met een vulkaan
loop je het eiland rond, tot aan het end, nou dan sta je meteen weer aan het begin)
Captain Planet eindigde ook altijd met zo'n moralistisch verantwoorde boodschapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |