abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:43:07 #201
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_31728520
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef -DailaLama- het volgende:
Leuk, zo'n vitrage als topje.
mjwa, zie dat chagerijnige hoofd erop... alsof ze voor de eerste keer ongesteld is.
put
your
clothes
on!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 16:50:18 #202
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_31728723
Amerikaanse nazis kun je toch niet au-serieux nemen, laat staan 2 hilbilly bakvisjes.
White pedopowergedoe.
pi_31729147
Lang leve vrijheids van meningsuiting...
pi_31729601
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]

hier ook ff rondspammen
vervreemdend t-shirt wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 27 oktober 2005 @ 17:23:56 #205
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31729680
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 16:14 schreef pu55y_camper het volgende:
"... the purpose of a college education is to give people the right attitude towards minorities and the means to live as far away from them as possible." -Jared Taylor-
I'm nobody's sheep
  donderdag 27 oktober 2005 @ 18:31:21 #206
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_31731461
Jantje Smit wist niet dat dodenherdenking 4 mei om 8.00 's avonds is.

Ik weet niet welke kinderster(ren) erger is/zijn: deze Amerikaanse extremiteiten waar een kleine redneck minderheid naar luistert of de onverschilligheid van Jantje Smit, die je in elke aprés-ski-hut terug vindt.
pi_31734045
dit is de eerste keer dat ik over die meisjes lees. hier in frankrijk hoor ik er helemaal niets over.
triest zeg.

dailalama: beetje vreemde relativering maar ergens heb je wel een punt
pi_31736676
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Jantje Smit wist niet dat dodenherdenking 4 mei om 8.00 's avonds is.

Ik weet niet welke kinderster(ren) erger is/zijn: deze Amerikaanse extremiteiten waar een kleine redneck minderheid naar luistert of de onverschilligheid van Jantje Smit, die je in elke aprés-ski-hut terug vindt.
Nou nou ik ben echt onder de indruk. Waarom zou ik bij de tweede wereldoorlog stil moeten staan als dat op zo'n selectieve wijze plaatsvindt en wordt geclaimd door bepaalde groeperingen die er hun eigen draai aan geven om zelf goed naar voren te komen?

Ik weet er voldoende van af en ik ben me bewust wat er door alle partijen aan acties is uitgevoerd en dat zulke dingen niet herhaald dienen te worden.

Misschien zijn Jan Smit en het apres-ski publiek niet onverschillig, maar cynisch. Alle verschrikkingen van WOII worden vanaf de basisschool al erin geramd dus dat weten we nu wel. WOII wordt te pas en te onpas door allerlei mensen overal met de haren bijgesleept. Waarom moet je 4 mei verplicht meedoen? Mag je niet zelf kiezen voor je eigen manier om daar iets mee te doen? Is WOII al niet bijna zo aangetast als kerstmis, daar is inmiddels al niets meer van de oorspronkelijke gedachte over.

Dat jij een bepaalde mening hebt mag, maar je moet een bepaalde denkwijze niet aan anderen opdringen, dat heb jij kennelijk nog niet geleerd .
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:15:33 #209
95278 Scandum
Conform Consume Obey
pi_31740683
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef drexciya het volgende:
Mag je niet zelf kiezen voor je eigen manier om daar iets mee te doen?
4 mei ist 4 mei !

Ik noem het zelf links fascisme, als iets er hard genoeg in geramd wordt krijgen sommige mensen het idee dat iedereen als een marionet de politiek correcte vogeltjes dans moet doen.
I'm nobody's sheep
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:19:29 #210
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_31740826
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef Scandum het volgende:
Ik noem het zelf links fascisme, als iets er hard genoeg in geramd wordt krijgen sommige mensen het idee dat iedereen als een marionet de politiek correcte vogeltjes dans moet doen.
Ik vond politiek incorrect leuker toen links het ook mocht zijn. Of; sinds rechts het is, is politiek correct hard achteruit gegaan.
Ik ga naar huis.
pi_31745137
Merkwaardig, dit is nou weer eens iets anders dan the sound of music aanhangertjes. Het zou zo the Olsen twins kunnen zijn qua uiterlijk, maar dan met een extremistische mening. Ik zou het bijna innovatie noemen. Inspelen op de opkomende rassenhaat door alle terroristische aanslagen en zo er nog geld uitslepen ook.

[ Bericht 39% gewijzigd door gekke_sandra op 28-10-2005 02:05:21 ]
Delivered without an information leaflet
pi_31837322
Op zich zou je het idee hebben dat het gewoon een grote grap is van iemand. Grappig is het inderdaad: smileys met Hitler-kapsel. En ik kan me voorstellen dat er in de VS wat lichtzinniger wordt gedacht over WOII als in Europa. Totdat je op hun website ook kunt lezen dat ze de acties van ene William Pierce ook aanhangen (en dus ook de aanslagen in Oklahoma goedkeuren lijkt me zo).

Uiteraard zullen ze er zelf nog niet zo veel mee te maken hebben, maar blijkbaar zit er wel een organisatie achter die 168 doden niet genoeg vindt. Ik dacht dat die hele McVeigh eerlijk gezegd wel als minst grote held van de VS te boek stond maar blijkbaar vergis ik me daar in.
pi_31842495
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 01:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Inspelen op de opkomende rassenhaat door alle terroristische aanslagen en zo er nog geld uitslepen ook.
Dat is een erg Nederlandse opmerking. Het gaat hier helemaal niet om rassenhaat agv de aanslagen. Het gaat om rassenhaat tegen zwarten en (als je het stuk van ABC gezien hebt) joden. Die hebben toch niets met die aanslagen van doen?
pi_31857479
Iedereen valt over 2 lelieblanke meisjes heen, terwijl er weet-ik-niet-hoeveel gangsta rap is waar haat tegen vrouwen, blanken (indirect als 'the power' of direct als 'honkies') en wat nog meer gepredikt wordt. Typisch weer.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_31858255
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 05:18 schreef StefanP het volgende:
Iedereen valt over 2 lelieblanke meisjes heen, terwijl er weet-ik-niet-hoeveel gangsta rap is waar haat tegen vrouwen, blanken (indirect als 'the power' of direct als 'honkies') en wat nog meer gepredikt wordt. Typisch weer.
Maar dan is het zingen dat er een oorlog moet komen voor het blanke ras en het verheerlijken van de holocaust gewoon gerechtvaardigd? Denk eens een keer na voor je iets schrijft.
pi_31865201
toch vind ik die meisjes er erg geyl uitzien
Islam=facisme
  dinsdag 1 november 2005 @ 13:43:44 #217
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31865471
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef DRA het volgende:

[..]

Maar dan is het zingen dat er een oorlog moet komen voor het blanke ras en het verheerlijken van de holocaust gewoon gerechtvaardigd? Denk eens een keer na voor je iets schrijft.
Waar doen deze deerntjes dat?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31873850
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

er stond een link in dit topic naar een zeer vals gezongen en gespeeld nummer waarin ze over oorlog en zuivering zingen.
alleen werkt de link niet meer
Monday morning I open a beer and light a cigarr. Put my pen to paper and write I hate you all
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:02:33 #219
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31873954
quote:

[..]

Holocaust verheerlijking ben ik nog niet in hun zongteksten tegengekomen. Strijdliederen mbt bloedige strijd ter overwinning v/h blanke ras en een ode aan 'de moedige veldheer' Hess wel. Ook gaven ze in het interview (link ernaar ergens in dit topic) aan Hitler te bewonderen, en niet vanwege zijn bijzondere snorretje.
Krekker is de bom!
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:07:21 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31874079
Heb die songtexten gelezen, maar zie ze daar niet "kill the Jews" zingen.
Kan de texten niet echt veel fouter vinden dan nogal wat rap.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31874168
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels
mja, als dit 2 kindertjes zijn die in een circuit ala 'Dutroux' zitten, waarbij ze gedwongen worden om dit soort stupiditeit als een soort propaganda te spuien.....

hebben ze ook die piemels allang gehad
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:19:49 #222
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_31876543
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat zie je mij ook niet beweren.
quote:
Mede daardoor stikt het hier ook van de anti-rap topics op het forum.

En tja, ik vind het bewonderen van Hitler en vriendjes toch echt een stuk erger dan het simpelweg discrimineren van blank of zwart. Net weer een stapje verder in mijn ogen.
Krekker is de bom!
pi_31889037
quote:

[..]

Van hun eigen website:
quote:
Soon will come a great war, a bloody but holy day.
Verder als je naar de ABC uitzending kijkt: er wordt gevraagd, wat ze van Hitler vinden, zeggen ze: "He had great ideas". Vervolgens wordt er gevraagd hoe ze dat kunnen menen voor een man die 6 miljoen joden vermoord heeft, zeggen ze: "dat is overdreven, ik geloof niet eens dat er 6 miljoen joden waren in die tijd".
pi_31889073
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Nogmaals: wat een onzin weer. Ik ben het met je eens dat in rap ook veel foute teksten voor komen, maar het wordt er toch niet beter op als blanken dan ook maar slechte dingen over zwarten gaan zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')