mjwa, zie dat chagerijnige hoofd erop... alsof ze voor de eerste keer ongesteld is.quote:
vervreemdend t-shirt welquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
hier ook ff rondspammen![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:14 schreef pu55y_camper het volgende:
"... the purpose of a college education is to give people the right attitude towards minorities and the means to live as far away from them as possible." -Jared Taylor-
Nou nou ik ben echt onder de indruk. Waarom zou ik bij de tweede wereldoorlog stil moeten staan als dat op zo'n selectieve wijze plaatsvindt en wordt geclaimd door bepaalde groeperingen die er hun eigen draai aan geven om zelf goed naar voren te komen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:31 schreef -DailaLama- het volgende:
Jantje Smit wist niet dat dodenherdenking 4 mei om 8.00 's avonds is.
Ik weet niet welke kinderster(ren) erger is/zijn: deze Amerikaanse extremiteiten waar een kleine redneck minderheid naar luistert of de onverschilligheid van Jantje Smit, die je in elke aprés-ski-hut terug vindt.
4 mei ist 4 mei !quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:22 schreef drexciya het volgende:
Mag je niet zelf kiezen voor je eigen manier om daar iets mee te doen?
Ik vond politiek incorrect leuker toen links het ook mocht zijn. Of; sinds rechts het is, is politiek correct hard achteruit gegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef Scandum het volgende:
Ik noem het zelf links fascisme, als iets er hard genoeg in geramd wordt krijgen sommige mensen het idee dat iedereen als een marionet de politiek correcte vogeltjes dans moet doen.
Dat is een erg Nederlandse opmerking. Het gaat hier helemaal niet om rassenhaat agv de aanslagen. Het gaat om rassenhaat tegen zwarten en (als je het stuk van ABC gezien hebt) joden. Die hebben toch niets met die aanslagen van doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:58 schreef gekke_sandra het volgende:
Inspelen op de opkomende rassenhaat door alle terroristische aanslagen en zo er nog geld uitslepen ook.
Maar dan is het zingen dat er een oorlog moet komen voor het blanke ras en het verheerlijken van de holocaust gewoon gerechtvaardigd? Denk eens een keer na voor je iets schrijft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 05:18 schreef StefanP het volgende:
Iedereen valt over 2 lelieblanke meisjes heen, terwijl er weet-ik-niet-hoeveel gangsta rap is waar haat tegen vrouwen, blanken (indirect als 'the power' of direct als 'honkies') en wat nog meer gepredikt wordt. Typisch weer.
Waar doen deze deerntjes dat?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:41 schreef DRA het volgende:
[..]
Maar dan is het zingen dat er een oorlog moet komen voor het blanke ras en het verheerlijken van de holocaust gewoon gerechtvaardigd? Denk eens een keer na voor je iets schrijft.
er stond een link in dit topic naar een zeer vals gezongen en gespeeld nummer waarin ze over oorlog en zuivering zingen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar doen deze deerntjes dat?
Holocaust verheerlijking ben ik nog niet in hun zongteksten tegengekomen. Strijdliederen mbt bloedige strijd ter overwinning v/h blanke ras en een ode aan 'de moedige veldheer' Hess wel. Ook gaven ze in het interview (link ernaar ergens in dit topic) aan Hitler te bewonderen, en niet vanwege zijn bijzondere snorretje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
mja, als dit 2 kindertjes zijn die in een circuit ala 'Dutroux' zitten, waarbij ze gedwongen worden om dit soort stupiditeit als een soort propaganda te spuien.....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels![]()
Dat zie je mij ook niet beweren.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb die songtexten gelezen, maar zie ze daar niet "kill the Jews" zingen.
Mede daardoor stikt het hier ook van de anti-rap topics op het forum.quote:Kan de texten niet echt veel fouter vinden dan nogal wat rap.
Van hun eigen website:quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verder als je naar de ABC uitzending kijkt: er wordt gevraagd, wat ze van Hitler vinden, zeggen ze: "He had great ideas". Vervolgens wordt er gevraagd hoe ze dat kunnen menen voor een man die 6 miljoen joden vermoord heeft, zeggen ze: "dat is overdreven, ik geloof niet eens dat er 6 miljoen joden waren in die tijd".quote:Soon will come a great war, a bloody but holy day.
Nogmaals: wat een onzin weer. Ik ben het met je eens dat in rap ook veel foute teksten voor komen, maar het wordt er toch niet beter op als blanken dan ook maar slechte dingen over zwarten gaan zeggen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb die songtexten gelezen, maar zie ze daar niet "kill the Jews" zingen.
Kan de texten niet echt veel fouter vinden dan nogal wat rap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |