quote:Songs like "Sacrifice" ? a tribute to Nazi Rudolf Hess, Hitler's deputy Fuhrer ? clearly show the effect of the girls' upbringing. The lyrics praise Hess as a "man of peace who wouldn't give up."
"It really breaks my heart to see those two girls spewing out that kind of garbage," said Ted Shaw, civil rights advocate and president of the NAACP's Legal Defense Fund ? though Shaw points out that the girls aren't espousing their own opinions but ones they're being taught.
quote:We thought these T-shirts in particular were funny.
Het zullen je ouders maar zijn. Want de ouders zullen vast wel een vinger in de pap hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het zal je kind maar wezen, ja, ja, ja, ja
Waarom denk je dat, omdat het schattig uitziende meisjes zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:17 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Het zullen je ouders maar zijn. Want de ouders zullen vast wel een vinger in de pap hebben.
Denk je dan dat meisjes van 13 zelf met zulke ideen komen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom denk je dat, omdat het schattig uitziende meisjes zijn?
Als het kaalkoppige jongens in bomberjacks zijn was het dan wat anders geweest?
Nou, hoofdzakelijk omdat moeder tweeling een gigantische Redneck is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom denk je dat, omdat het schattig uitziende meisjes zijn?
Als het kaalkoppige jongens in bomberjacks zijn was het dan wat anders geweest?
Oh, was dat met Louis Theroux? Mooi was dat ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:29 schreef Pracissor het volgende:
Ik heb daar een paar jaar geleden een docu van gezien, met die Typische engelse gozer met bril en al, hij bleek ook joods te zijn. Toen waren ze nog 9 ofzo, iig zieke moeder.
Ja die!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh, was dat met Louis Theroux? Mooi was dat ja.
Je zou het ook in MUZ kunnen proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:10 schreef tonks het volgende:
Dat is fucked up.
Weet niet of dit topic in NWS goed is. anders move hem maar.
Waarom niet? Waarom jongetjes wel en meisjes niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Denk je dan dat meisjes van 13 zelf met zulke ideen komen?
Ah, okay.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, hoofdzakelijk omdat moeder tweeling een gigantische Redneck is.
[afbeelding]
Ze zijn nog de muziek over wat zwart-wit toespraken van Hitler aan het monteren, zal het vast goed doen bij het MTV publiek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je zou het ook in MUZ kunnen proberen.
Best walgelijk ja, hoe doen ze het in de top 40?
Ben bang dat die 'lieve' meisjes, die negers al gecastreerd hebben voordat zij ook maar 'yo yo' kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels![]()
Omdat ik net ergens las dat ze al vanaf hun 9de al bezig zijn. en aangezien dat wel erg vroeg is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:17 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Het zullen je ouders maar zijn. Want de ouders zullen vast wel een vinger in de pap hebben.
Tragisch? Integendeel! Ik word juist vrolijk van het nieuws dat er mensen bestaan die nog kanslozer zijn dan ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 07:16 schreef D1 het volgende:
Tsja, tamelijk tragisch maar niets nieuws...
Nondeju, wat vals.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:31 schreef nietzman het volgende:
http://www.nationalvangua(...)nblue-victoryday.mov
Omdat het topic daar niet over gaat denk ik ? En hoe jij Rudolf Hess verheerlijking wilt vergelijken met bling bling en lekkere wijven is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:59 schreef dVTB het volgende:
Deze kinderen worden misbruikt, het gedachtengoed waarmee ze rondlopen, is verwerpelijk... maar waarom hoor ik niemand over de terreur aan hiphop-clips bij ons op TV?
Vraag me af wie er nu een grotere racist is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef Hathor het volgende:
Heh...ze zouden eens een keertje in Amsterdam moeten komen optreden, midden op het Leidseplein of zo. Binnen een paar seconden worden ze helemaal uitgewoond door een heel regiment negers.![]()
Aarrrgh, mini Pamela Andersons...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:45 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
http://prussianbluefan.blogspot.com/
Hoezo ? Misschien vinden ze het wel lekker, is er weer een probleem de wereld uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me af wie er nu een grotere racist is.
Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doenquote:
Pfft, dat maak jij er weer van, zo heb ik het in ieder geval niet bedoeld. Wel eens gehoord van "tongue in cheek" ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij maakt negers uit voor kinderverkrachters, das heel wat meer dan dat deze meisjes in hun liedjes doen
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
Goh goh. Ik ben blij dat de hedendaags hip-hop muziek niet doorspekt is met racisme.
![]()
Ja, maar dat richt zich voornamelijk tegen blanken.Dan is het in orde natuurlijk.
![]()
![]()
hey Ulx!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Ulx het volgende:
Wat doet dit in Nieuws en Allochtonen? Dit hoort in muziek.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Die 2 moeten gewoon eens goed gepenetreerd worden door wat forse neger piemels![]()
geweldige soep !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
hier ook ff rondspammen![]()
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.
Daar maak je een cruciale denkfout.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.
Daar hoor je nooit iemand over. Het is het natuurlijk ondenkbaar dat een cd van deze grietjes in een gewone cd-zaak in Nederland zou liggen (ook al zouden ze wél kunnen zingen).
Dat is wat mij betreft dus een duidelijk gevalletje meten met twee maten. Sowieso zijn negers zo racistisch als het maar zijn kan. Ze doen niets anders dan hun eigen huidskleur benadrukken.
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Negers zijn generaties lang onderdrukt geweest bla bla bla
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Scandum het volgende:
[..]
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.![]()
Deed het pijn? *Knuffel*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Dat verklaart alles, wou je ze nu opsluiten in werk kampen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur
Negers discrimineren wel degelijk op basis van huidskleur. Lees het artikel eens door, er worden geen uitzonderingen genoemd. Die negers maken zich er dus net zo goed schuldig aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur (deel 2 artikel 2 punt 1)
Lees ik het nu goed? Pretendeer je namens heel Vlaanderen te spreken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Deed het pijn? *Knuffel*
Mooi verwoord! Ik sluit me aan bij gelly, en vlaanderen met mij.
Ja ik kan gewoon dezelfde uitleg opnieuw doen maar als je 'm de eerste keer niet snapte snap je 'm nu ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Negers discrimineren wel degelijk op basis van huidskleur. Lees het artikel eens door, er worden geen uitzonderingen genoemd. Die negers maken zich er dus net zo goed schuldig aan.
Voorts heb ik met enige regelmaat contact met West-Afrikanen. Die zijn stuk voor stuk ook racistisch. Het onderdrukkingsverhaal gaat daar dus niet voor op. Bovendien vind ik dat maar een matig excuus voor hun racistisch benemen. Leven er immers thans nog mensen die zich bezighielden met slavenhandel/exploitatie in de V.S. ? Gegeven het feit dat de abolitie reeds in 1865 ergens plaats vond, leek het mij evident dat er daan geen levenden meer van zijn.
Negers in Nederland zijn net zo goed racistisch, hetgeen zich dan voornamelijk op blanken richt. Niet op Arabieren.
Terwijl je waarschijnlijk wel weet dat de Arabieren door de eeuwen heen véél meer slaven geëxploiteerd hebben dan welke Westerse natie dan ook (tesamen).![]()
Maar goed, dit is toch een zinloze discussie verder. Figuren als jou menen immers dat de negers zo zielig zijn, dat ze altijd in hun recht staan, eender welke misdaad ze begaan. (als het op een of andere manier aan racisme gelinkt kan worden)
Het "blanke ras" is wereldwijd gezien een ethnische minderheid en krijgen nog vaker de schuld van alle onheil dan Joden.Zelfs via onze eigen educatie en Media word ons dat schuldgevoel aangepraat.. rovende en verkrachtende vikings, koloniale slavendrijvende hollaenders, en gassende Nazi's..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Je moet op de bühne gaan staan joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
kortom ook deze groep doet het niet uit superieuriteits gevoel, maar als reactie op anti blank sentiment..
he niet zeuren, het gaan later lekkere wijven worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef TeChNo2 het volgende:
walgelijk... (past dat beugeltje trouwens wel bij hun idee dat hun ras perfect is...lijkt me niet)
je laatste zin zet ik vraagtekens bij maar voor de rest heb je voor de volle 100% gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Het "blanke ras" is wereldwijd gezien een ethnische minderheid en krijgen nog vaker de schuld van alle onheil dan Joden.Zelfs via onze eigen educatie en Media word ons dat schuldgevoel aangepraat.. rovende en verkrachtende vikings, koloniale slavendrijvende hollaenders, en gassende Nazi's..
Alle trots word eruit gedoctrineerd , je zal je schuldig voelen dat je blank bent.
De "blanken" zijn de enige ethnisch groep die niet mag zeggen dat ze gediscrimineerd worden en noem maar eens een volk dat ondertussen geen hekel heeft aan blanken.
kortom ook deze groep doet het niet uit superieuriteits gevoel, maar als reactie op anti blank sentiment..
Amai Sjef, daar zit ge dan toch efkes goed naast he. In Amerika zijn diverse keren rassenrellen uitgebroken.quote:Dat zwarten nooit gewelddadig gerebeleerd hebben in amerika is een wonder. Maar dat negeer je
Zullen ze in Keulen blij mee zijn, die vinden alles aan de andere kant van de rijn "ossis"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef McCarthy het volgende:
nu we het toch over rassen hebben. JFK (ja de JFK) merkte al op dat mensen van boven de rijn er beter uitzien dan latinos. Ik ben het er niet mee oneens. De oogopslag is nou eenmaal beter/sterker.
Helaast voor jouw is rellen iets anders dan rebelleren. Sommige zwarten in Amerika zijn een kei in het slopen en plunderen van hun eigen wijken (rellen) edoch is er nooit een opstand geweest om de amerikaanse staat omver te werpen (rebelleren)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:22 schreef Hathor het volgende:
Amai Sjef, daar zit ge dan toch efkes goed naast he. In Amerika zijn diverse keren rassenrellen uitgebroken.
Echt wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Helaast voor jouw is rellen iets anders dan rebelleren. Sommige zwarten in Amerika zijn een kei in het slopen en plunderen van hun eigen wijken (rellen) edoch is er nooit een opstand geweest om de amerikaanse staat omver te werpen (rebelleren)![]()
Dit slaat op op een kut in een vlindernet zeg, heb je nog meer van die intelligente opmerkingen ? Politiebureaus en overheidsgebouwen aanvallen en in brand steken, en vuurgevechten aangaan met wetsdienaars is geen poging om het gezag omver te werpen ? In plaats van een beetje Cruyffiaans te gaan zitten leuteren zou je ook effe kunenn Googlen naar de achtergronden en motieven van eerder genoemde rellen, dan zul je zien dat de Amerikaanse regering het in ieder geval wel zo zag, en daar vervolgens ook naar handelde met ongekend geweld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:31 schreef IPdaily het volgende:
[..]
Helaast voor jouw is rellen iets anders dan rebelleren. Sommige zwarten in Amerika zijn een kei in het slopen en plunderen van hun eigen wijken (rellen) edoch is er nooit een opstand geweest om de amerikaanse staat omver te werpen (rebelleren)![]()
Vraag waarom ze hun haar blonderen, ze zijn blijkbaar minder arisch dan ze zelf hadden gewild.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef nickybol het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie. Ik heb voor morgen een telefooninterview geregeld met deze tweeling. Dus als er iemand van jullie nog vragen heeft, zet ze hierneer.
Voor welk blad of (radio) programma neem je dit interview af?quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef nickybol het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie. Ik heb voor morgen een telefooninterview geregeld met deze tweeling. Dus als er iemand van jullie nog vragen heeft, zet ze hierneer.
Zeik vooral door over hun ouders. Die schijnen ook niet helemaal jofel te zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef nickybol het volgende:
"hen zijn triest"quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:01 schreef Gabry het volgende:
ik ben zelf behoorlijk erg.. maar hen zijn gewoon triest
Je kunt ze bijvoorbeeld vragen of ze het niet gek vinden dat ze niet naar school gaan en thuis worden opgevoed (las ik ergens). Wat ze willen bereiken met de muziek? Wat is het doel, hebben ze een boodschap? Zo ja welke?quote:Op zondag 23 oktober 2005 02:49 schreef Toad het volgende:
[..]
Zeik vooral door over hun ouders. Die schijnen ook niet helemaal jofel te zijn.
das vragen naar de bekende weg, vind je niet ? Ligt voor de hand dat je dan zo'n antwoord krijgt als "i'm not sending my children to a public school because there's niggers and Jews there". Het is hetzelfde als proberen een gesprek te voeren met een betonnen muur, je komt er gewoon niet doorheen, ze hebben een muur van domheid rond zich opgetrokken.quote:Op zondag 23 oktober 2005 03:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Je kunt ze bijvoorbeeld vragen of ze het niet gek vinden dat ze niet naar school gaan en thuis worden opgevoed (las ik ergens). Wat ze willen bereiken met de muziek? Wat is het doel, hebben ze een boodschap? Zo ja welke?
Ah, de geweldadige opstanden in onder andere Detroit, Miami en Los Angeles van de afgelopen 40 jaar kwamen dus niet door negers. Die waren muziek aan het maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
(...) Zij zijn echter zo vreedzaam geweest nooit gewelddadige opstanden te organiseren. (...)
quote:Op zondag 23 oktober 2005 00:17 schreef nickybol het volgende:
Educated guess: de vijanden van mijn vijanden zijn mijn vrienden. Uiterst rechts is anti-joods. Palestijnen zijn anti-joods. Dan moeten uiterst rechts en Palestijnen wel vriendjes zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
edit: Hoe durf je trouwens een palestijnse vlag te gebruiken in je usericon en toch dit soort standpunten in te nemen?
Wow, mooi gezegd hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Bron?quote:Op zondag 23 oktober 2005 10:42 schreef nickybol het volgende:
- miljoenen zwarten overleden tijdens de slavernij, terecht?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:22 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
edit: Hoe durf je trouwens een palestijnse vlag te gebruiken in je usericon en toch dit soort standpunten in te nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |