geweldige soep !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef PankPinther het volgende:
[afbeelding]
hier ook ff rondspammen![]()
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor. Het gaat meestal gewoon over geld en sex en hanging with da homies.
Daar maak je een cruciale denkfout.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Nee hoor, veel lyrics zijn echt racistisch. Wellicht niet de main-stream top40 groepjes. Maar wel gewoon cd's die bij de Free Record Shop liggen.
Daar hoor je nooit iemand over. Het is het natuurlijk ondenkbaar dat een cd van deze grietjes in een gewone cd-zaak in Nederland zou liggen (ook al zouden ze wél kunnen zingen).
Dat is wat mij betreft dus een duidelijk gevalletje meten met twee maten. Sowieso zijn negers zo racistisch als het maar zijn kan. Ze doen niets anders dan hun eigen huidskleur benadrukken.
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Negers zijn generaties lang onderdrukt geweest bla bla bla
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:31 schreef Scandum het volgende:
[..]
De nazis en racisten zijn ook al generaties lang onderdrukt en dat is nog steeds gaande (60 jaar = 3 generaties) dus volgens jouw logica is het gedachtengoed dan ok.![]()
Deed het pijn? *Knuffel*quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Dat verklaart alles, wou je ze nu opsluiten in werk kampen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur
Negers discrimineren wel degelijk op basis van huidskleur. Lees het artikel eens door, er worden geen uitzonderingen genoemd. Die negers maken zich er dus net zo goed schuldig aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:33 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Het verschil is dat negers niet onderdrukt mogen worden omdat er geen enkele grond voor is.
Nazis en racisten zijn mensen die de rechten van de mens niet erkennen, wat zowat het meest internationale verdrag is, en waarin duidelijk staat dat niemand gediscrimineerd mag worden op basis van huidskleur (deel 2 artikel 2 punt 1)
Lees ik het nu goed? Pretendeer je namens heel Vlaanderen te spreken?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Deed het pijn? *Knuffel*
Mooi verwoord! Ik sluit me aan bij gelly, en vlaanderen met mij.
Ja ik kan gewoon dezelfde uitleg opnieuw doen maar als je 'm de eerste keer niet snapte snap je 'm nu ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:58 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Negers discrimineren wel degelijk op basis van huidskleur. Lees het artikel eens door, er worden geen uitzonderingen genoemd. Die negers maken zich er dus net zo goed schuldig aan.
Voorts heb ik met enige regelmaat contact met West-Afrikanen. Die zijn stuk voor stuk ook racistisch. Het onderdrukkingsverhaal gaat daar dus niet voor op. Bovendien vind ik dat maar een matig excuus voor hun racistisch benemen. Leven er immers thans nog mensen die zich bezighielden met slavenhandel/exploitatie in de V.S. ? Gegeven het feit dat de abolitie reeds in 1865 ergens plaats vond, leek het mij evident dat er daan geen levenden meer van zijn.
Negers in Nederland zijn net zo goed racistisch, hetgeen zich dan voornamelijk op blanken richt. Niet op Arabieren.
Terwijl je waarschijnlijk wel weet dat de Arabieren door de eeuwen heen véél meer slaven geëxploiteerd hebben dan welke Westerse natie dan ook (tesamen).![]()
Maar goed, dit is toch een zinloze discussie verder. Figuren als jou menen immers dat de negers zo zielig zijn, dat ze altijd in hun recht staan, eender welke misdaad ze begaan. (als het op een of andere manier aan racisme gelinkt kan worden)
Het "blanke ras" is wereldwijd gezien een ethnische minderheid en krijgen nog vaker de schuld van alle onheil dan Joden.Zelfs via onze eigen educatie en Media word ons dat schuldgevoel aangepraat.. rovende en verkrachtende vikings, koloniale slavendrijvende hollaenders, en gassende Nazi's..quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef gelly het volgende:
Ik moet het met de vlaamse meneer eens zijn, trots op je huidskleur vanuit een onderdrukte positie is totaal wat anders dan trots zijn op je huidskleur uit superioriteitsbeginsel. "Proud to be black" is niet racistisch, men zegt het om aan te tonen dat er niks mis mee is zwart te zijn, niet omdat men zich beter voelt dan een blanke. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk, er zijn ook zwarte racisten.
Je moet op de bühne gaan staan joh.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
kortom ook deze groep doet het niet uit superieuriteits gevoel, maar als reactie op anti blank sentiment..
he niet zeuren, het gaan later lekkere wijven worden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:24 schreef TeChNo2 het volgende:
walgelijk... (past dat beugeltje trouwens wel bij hun idee dat hun ras perfect is...lijkt me niet)
je laatste zin zet ik vraagtekens bij maar voor de rest heb je voor de volle 100% gelijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:29 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Het "blanke ras" is wereldwijd gezien een ethnische minderheid en krijgen nog vaker de schuld van alle onheil dan Joden.Zelfs via onze eigen educatie en Media word ons dat schuldgevoel aangepraat.. rovende en verkrachtende vikings, koloniale slavendrijvende hollaenders, en gassende Nazi's..
Alle trots word eruit gedoctrineerd , je zal je schuldig voelen dat je blank bent.
De "blanken" zijn de enige ethnisch groep die niet mag zeggen dat ze gediscrimineerd worden en noem maar eens een volk dat ondertussen geen hekel heeft aan blanken.
kortom ook deze groep doet het niet uit superieuriteits gevoel, maar als reactie op anti blank sentiment..
Amai Sjef, daar zit ge dan toch efkes goed naast he. In Amerika zijn diverse keren rassenrellen uitgebroken.quote:Dat zwarten nooit gewelddadig gerebeleerd hebben in amerika is een wonder. Maar dat negeer je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |